Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
dreamland
profiilit
dreamland
dreamland
Vapaa kuvaus
Aloituksia
12
Kommenttia
162
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
no tietenki (ainaki mulla)
5 ihan tavallisist
2/3 tavallinen ja ujo. liian ...(en keksi adjektiivia)... on ahdistavaa
ja sellanen 1½-2, ei liian yliujo mut ei sellane kaikkien kaveri=2 (liian puhelias jotenki mulle)
mut yleisesesti varmaa muille vois olla sit ihan se 2 mulla se on jo paljo :) ehkä sellane 1.75 vikaan :P
28.08.2006 22:45
jos oot raskaana, ni onnea :)(?) ja jos et, ni sitte suosittelisin sellasta dieettiä, missä syödään 3h välein kämmenen kokosesti. ei eneempää ja vk.loppusin saa syödä normaalisti. tietenki tehostaa vielä jos liikut. tuo ruokajuttu perustuu siihen, että nuo ruuansulatuselimet pysyy toiminnassa kokoajan ja kuitenki annokset on niin pieniä että muun ajan ''syö'' omaa mahaansa pienemmäksi :)
24.08.2006 12:49
paljon paljon onnea!!! :)joko on kummiluiskat hankittu? :P no ei vaineskaa :D PALJON ONNEA!
21.08.2006 09:26
mä halaan paria mun kavereista aina ku nähään ja erotaan, sekä sukulaisia ku niitä hänään ja erotaan. perhettä halaan joka päivä, jos ei muuten ni yleensä sit vähintää ku mennää nukkumaan. pienenä aamullaki ekana. tietty sit myös onnittelu- ja lohdutushalit on kans oma osansa, joita ei niin usein tuu. tänään halasin äitiäni ku se tuli mua vastaan käytävällä, ihan vaa sillee ohimennen, se oli kivaa :) halaaminen on helppo ja ihana tapa kertoa että välittää. siitä saa lohtua, voimaa ja rakkautta sekä se on aina muistutus siitä että välitetään. halaus on yks maailman kauneimpia asioita ja jostain oon tainnu lukea että halaaminen on hyväks myös mielenterveydelle. sillon ku mulla on ikävä ni halaan pehmolelua, ilmaa tai itteäni. se ei tietenkää oo sama asia, mutta auttaa kuitenki :) iso halirutistus kaikille :)
20.08.2006 20:46
kokeileppa sellasta ''erikoisuutta'' että jätät alkoholin poois juhlista kokonaan :) mun juhlissa se ei ollu mitenkää erikoista, mutta kiakilla oli tosi hauskaa, eikä kenelläkään oo tänää huonoolo eikä juhlatkaan unohdu :) me laulettiin porukalla karaokea jap leattiin. kaikilao li hauskaa eikä kukaan edes kaivannu mitään muuta... :)
20.08.2006 11:20
mene vaan rohkeesti juttelee. (kirjotin eilen vinkkejä siihen ,et miten voi alottaa juttelemisen koulussa :D ) juttele ja ole mukava, eihän sellasta voi kukaan vastustaa. sitte voitte jutella vapaammin ni se kyllä selviää, että onko poikaystävää jo vai ei :) tsemppiä!
18.08.2006 08:54
tai sitte, jos haluut ton mikä sulla oli ni sit se on iso o (O) alaviiva_ tulee samasta napista ku - (pisteen vieressä) ja pieni o siihen loppuun :)
14.08.2006 16:50
ja se iskee kun vähiten odottaa. kuitenki elämä on viel edessä ja maailmasta löytyy useampi ihminen. kaikki ei valehtele. mun mielestä kaikelle on oma aikansa ja paikkansa, eikä niitä kannata turhaan ruveta murehtimaan. aikaa on kuitenki kaikilla paljon. mitä sitte jos ei oo seurustellu paljon ensimmäisen 20-30% elämästään aikana? mun mielestä sillä ei ole väliä. ite alan huolehtii vast sitte ku on se määrä elämää enää jäljellä. muistaa vaan uskoa ja luottaa tulevaisuuten. parempaa on varmasti tulossa, vaikkei sitä aina uskoiskaa :)
11.08.2006 12:31
eiks se oo aika normaali systeemi, suhteessa, et ensin alkuhuumassa vaan nähdään kaikki ihanat ja mahtavat puolet, jonka jälkeen huomataan niitä ei niin ihania ominaisuuksia =riitelykausi, jonka jälkeen vähän etäännytään että nähdään kokonaiskuva toisesta. sitte tavallaan lähennytään takas vankalla jak estävällä pohjalla. muistelisin että niin se joskus jotenki mullekki selitti :) ja uskon siihen ainaki ite :) (en tosin oo viel ite sitä kokenu, mut kuitenki...) :)
11.08.2006 12:26
ja vaikeinta on se, että mä oon ite se, jolta kysytään'' noh, mitäs synttäritoiveita on...?'' kiva.. :)
11.08.2006 01:58
se on *näyttää kieltä* mut se on myös sellane ilonen/tyytyväinen :) saitä on vähä vaikee selittää... sellanen ilonen kieli.. :) no, positiivinen juttu kuitenski :P :D
01.08.2006 08:50
pointtihan on siinä, ettei tulis niitä pöpöjä ja bakteereita. jos peset kädet hyvin ensin ja sitte puristat ja peset naaman viel sen jälkeen heti pesuaineella, ni ei kai siinä pahasti voio harmia olla. parempihan se on että se ulos tulee... :)
03.07.2006 20:29
mutta mulla tais olla 2vk-1kk ja sitte jällkikäteen voi olla että tilanne palaa entiselleen, mutta toisaalta voi olla että pysdsyy hyvänä :) sukulaisella lähti 98€, ohimoilla on ihan vähän ,muttei muuten ollu nyt pariin vuoteen :) itelläni finnejä on vaihtelevasti, joskus enemmän ja joskus vähemmän. pitää vaa muistaa pestä ja rasvata :)
03.07.2006 20:27
eli siis pese selkä pesuaineella aina hyvin, varsinki jos on ollu yhtää hiki :) ja sitte aina ku aurinko paistaa ni otat selälle aurinkoo ni se kuivattaa niitä finnejä pois :) ja sit muista joku rasva,m jos ei muutea ni aurinkorasva :) on inhottavaa jos selkä ehtii palaa ennen ku finnit kuivuu pois :)
TSEMPPIÄ! :)
03.07.2006 20:24
kokeile silmätippoja, mulla aikaki autto :) systane on hyvä uus ja tuntuu ihan ok:lta verrattuna joihinki aikasempiin. ite laitoin aamuinilloin koska muuten ei nähny mitää.
voiko olla että oli liian pieni annosmäärä?
oothan muistanu kuitenki pestä ja rasvata kasvot joka ilta?
TSEMPPIÄ! :) kyllä se siitä viel paremmaks muuttuu :)
03.07.2006 20:21
mun mielestä on parempi, että on olemassa jonkulainen maha, siis sellanen mikä on pehmeä :)ei sellaset pyykkilaudat oo kivoja. mutta sehän oli vaa taas mun mielipide :P
03.07.2006 20:07
rekisteröityminen ei maksa mitää, ja on ihan helppoa. siin on selkeet ohjeet, ja mailiosote tulee mukana, vaik sitä ei ees tartte käyttää. ja toi riparijuttu kuulostaa kivalta :) olin ite isoskoulutuksessa 2 vuotta, mutta ujouden takia ei mulla ollu koskaa aikomustakaa mennä (ainakaa jos en sais kaveria) mutta koulutus oli tosi hauska. :)
03.07.2006 20:04
mä oon kans huomannu, että kaikki mun kaverit(jotka siis sopii kuvaukseen(ja minäki)) on niitä hiljasempia ja syrjempään vetäytyviä ihmisiä. mä esimerkiks pysyttelen aina seinän vieressä, poissa muiden tieltä ja mielellään kulmassa, jollon ei oo ainakaa tiellä. kannattaa myös kiinnittää huomiota siihen, ketkä katsovat muita ihmisiä ja ketkä seiniä tai lattiaa keskittymättä ihmisiin (ainakaan liian pitkäksi aikaa). kuitenki mä yritän aina hymyillä ja juttelen mielelläni jos mun kanssa juttelee :) se piristää aina päivää paljon, vaikka sitte vaa moikkaa ja kysyy kuulumisia. varmasti jää mieleen. ;) rohkeesti vaa moikkaamaan ja kysymään miten menee :) jo siitä, miten tervhdykseen ja kuulumisiin vastaa (äänensävy, hymy, katseensuunta) kertoo jo vähän siitä onko suunta oikea :)
03.07.2006 19:47
kyllä meitä löytyy, täytyy vaa osata etsiä :)
03.07.2006 19:35
2 suihkua päivässä, joka päivä, kuivattaa ihoo tosi paljon, eikä niin usein pitäis käydä.ja just kans noi erilaiset pesuaineet on hyviä. mulle ihotautilääkäri suositteli shebamediä, sitä saa apteekista, ja on monia eri vaihtoehtoja; saippuaa, vaahtoa, pyyhkeitä, kasvovettä(muistaakseni) ja kuivatuspoikkoja.
mä ite alotin mailikaveri-jutun alle vuosi sitte, eikä se ainakaa mun mielestä oo mitenkää ikärajotteista. siinähän pointtina on just se et ihmiset juttelee toisilleen ja tutustuu ihmisii joihin ei muuten koskaan ehkä tutustuis minkä syyn takia tahansa. tääl suomi24:n sivuilla on nuorten kirjekavereissa 20v ihmisii hakemassa mailikvaereita, just siks et kavereita ei oo paljon. kyl kannattaa kokeilla :)
11.06.2006 10:27
7 / 9