RakkausrunotVastattu 18v

NAPPASIN

♥¨¨"o"o"o"¨¨¤♥¤¨¨"o"o"o"¨¨♥ Katso - Minä hyppään ja nappaan sinun hymysi ilmasta Tuosta auringonsäteen vierestä Vaikka kaukaa sen lähetit Sen taivaalta tavoitin Ja sen laitan - tähän näin Viereen hymyni minun Aivan ovat…
RakkausrunotVastattu 18v

KUISKATUT SANAT

♥♥ - Nämä sanat - Tunne ne - Rakkaani - Huulillasi kuin sormenpääni Aamun utuisessa heräävässä valossa Koskettaa ja kuiskaa Vain sinä ja minä - Rakkaani - Tunnethan - huulieni hipaisun Suljetuin silmin luethan - Sanat -…
RakkausrunotVastattu 19v

AAMUTUNNELMIA

88888888888888888888888888 oooooooooooooooooooooooooo Kuiskaa minulle jotain kaunista Juuri tähän aamun hetkeen Yön linnut sulkevat silmiään mutta minun sormeni vaeltavat sinun herkkyytesi äärirajoilla Sinun vihreät ja …
RakkausrunotVastattu 18v

MATKALLA

♥♦♥♦♥♦♥oO♦Oo♥♦♥♦♥♦♥ - Rakkaani - En minä ole vielä valmis Minun pitää kulkea nämä yksinäiset rannat Tarpoa nämä upottavat soiset taipaleet Nousta karut tunturin rinteet Ymmärräthän - rakkaani Minun on kuljettava tämä ma…
RakkausrunotVastattu 18v

HIEKKAAN PIIRRETTY

♥♫~~¤~~♫♥♫~~○¤○~~♫♥♫~~¤~~♫♥ Piirrän kuin hiekkaan piirretään - Nimesi - En muuta En odota sen ikuisesti kestävän Aalto tulee ja vie sen kuitenkin Kaikki nimet tämän rannan Jos nähdä voisi kaikki askeleet rakastuneiden -…
RunotVastattu 16v

~~’’..AALTOJA..~~’’..

♥•♫~~¤~*•o0♥♥0o•*~¤~~♫•♥ Minä tulin tänne aurinkoiselle rannalle tuntemaan kesän hyvästit Tuntemaan alkusyksyn vilpoisat tuulet Istumaan tälle suurelle kivelle lähelle hidastuvia laineita Ajatellen - Ehkä - haluat jutel…
RakkausrunotVastattu 17v

YÖNI LEMPEÄT KÄDET

♥ooooo♥♥oooooO♥♥Oooooo♥♥ooooo♥ Yöni lempeät kädet Sen sydän sykkii lepoa ja minä vain valvon Silmät väsymyksestä raskaat hyväilee kuun värjäämää maisemaa enkä minä ajattele mitään Ja kuitenkin - Niin mielelläni painaisi…
RakkausrunotVastattu 18v

RAKASTAA RAKASTAA

♥¤¤♥♥¤¤♥ - Tuota..köhöm.. ~ No, mitä? - No, kyllähän minäkin.. ~ Mitä sinä? - No, en minä.. ~ Mitä sitten? - No, kun olisin tahtonut.. ~ No, miksi et? - Mitä se minä.. ~ Raakkuu kuin varis! - Elähän nyt.. ~ Sanotko? - J…
RakkausrunotVastattu 19v

VIELÄ NÄHDÄÄN

öööööööööööööööööööööööööööö *********************** Rakkaus otti matkalaukkunsa käveli tienreunaan ja nosti peukalonsa ylös Aamuauringossa se näytti hyvältä Ja huusinkin sen perään; Älä tule takasin! Minä poltan tämän …
RakkausrunotVastattu 18v

TIEDÄTHÄN SINÄ,,,

♥♥o0o¤♥¤o0o{¤¤♥¤¤}o0o¤♥¤o0o♥♥ Puolittaisia sanoja Kokonaisia - äänekkäitä nauruja Puheenpuuroa Vatsaani nipistää Sormet koskettavat otsaani Lämmintä valkoviiniä Irvistän Kai minun on oltava täälläkin - Tunteakseni jälle…
RakkausrunotVastattu 19v

MENNEET VUODET

Sano että onnistuimme jossakin Että teimme jotain oikein Niin ettei nämä vuodet aivan hukkaan menneet Minun pääni on pelko tyhjentänyt ja rinnassa itku puristaa Sano mitä vain että elämä virtaisi taas sisääni Sinun selk…
RunotVastattu 16v

~~o..PIENI ÄÄNI..o~~

♥•´´•.•``o´´•~`♥♥´~•``o´´•.•´´•♥ Pieni ääni Pieni sana Pieni huokaus Luottaa - Avata kämmenet Kertoa - Sinua varten sieluni avasin - Sinua varten Sinua niin odotin Tunnustaa - Vaikka matkaisin ympäri maailman Tuhat kert…
RakkausrunotVastattu 19v

KULTAISIN SANOIN

§ § § § § § § § § § § § § § § § Sulkakynäni taipuu ~ Kauniina kaarella keinuu Rakkauden sanoja hennoin viivoin loihtii Ettei säikyttäisi Toiveena kultasin sanoin Virtana rakkaimman syliin Kynäni ~ kiiruhda Ikävä kasvaa …
RakkausrunotVastattu 19v

LUMOTTU LAMPI

Lampi jo sanana kaunis on Halu luokseen mennä on ehdoton Koskettaa hellästi veden pintaa ei sydämmelläni ole hintaa Tunteeni aidon otathan vastaan se sinulle on ainoastaan Tähdet ja kuu ei kukaan muu lammen pinnasta näi…
RunotVastattu 16v

>--MIKSI PITÄISI--

♥•::::•¤•::::•¤•::::•¤•::♥♥::•¤•::::•¤•::::•¤•::::•♥ Sehän oli vain kosketus - Ihmisvilinässä Et sinä välittänyt jäädä katsomaan mikä kättäsi hipaisi Sinulle vaihtui vihreä eikä muulla ollut väliä Miksi pitäisi Ruuhkass…
RakkausrunotVastattu 18v

PIENI LIEKKI

¨♥¨○0○•••○o○0○o○•••○0○¨♥¨ Yön yli - liekki kynttilän - Vie - Nyt on sydämellä raskas tie Elän hetken vielä eilisen Tunteen - Kosketuksen Vielä tuoksun tunnen - suolaisen Yön tuuli humahtaa Sadetta se vihmoo ikkunaan Lie…
RakkausrunotVastattu 18v

SYDÄMELLÄ VASTATTU

♥_♥_♥♥_♥♥_♥♥_♥♥_♥♥_♥_♥ Niinä lukuisina hiljaisina hetkinä kun olet ollut yksin sinä olet tuntenut minun käteni jo kädessäsi Yönporteilla seisoessasi olet kuullut ääneni ja siihen olet sydämellä vastannut - Silti - Sinä …
RakkausrunotVastattu 18v

SINISTEN VERHOJEN TAKANA

``♥´´.:.~\0/~.:.``♥´´.:.~\0/~.:.``♥´´ Sinisten tähtiverhojen takana aamu ja sen vaimeat äänet Tehtaanpippujen yksinäiset valkeat savut ja aikaiset polkupyörien rahinat ja tuulipukujen kahinat Hiljaisia hymyttömiä liikke…
RunotVastattu 16v

}¤REPUSTA LÖYDETTYĤ{

♥ -::-•-::-\/•¤•\/-::- ○•o0○0o•○ -::-\/•¤•\/-::-•-::-♥ Anna usvan laskeutua taistelukentille ja anna sen viimein haihtua - viedä huudot mennessään Ja kävele uuteen päivään Sillä sinun askeleestasi lähtee rauha kulkemaan…
RunotVastattu 15v

´´*SYDÄN KAIPAA*``

♥ ◘•◘♥◘•◘•♥♥•◘•◘♥◘•◘ ~♥ Tuolla jossain - pilvien päällä Mielen kevyttä Sydämen keveyttä Elämän keveyttä Epätodellista ja todellista Epätodellisen todellista Pudota - Muuta ei tarvita kuin yksi pettävän pilvi Yksi musta …