RakkausrunotVastattu 20v

MEIDÄN JUTTU

Me ollaan pieniä hassuja ihmisiä. Nauretaan ja halataan. Suudelmatkin vaihdetaan. Ehkä salaa taikka niin, että muiden päät menee pyörryksiin. Sulle, mulle kaikki saa, mielen ihan hyvän aikanaan. Teitä näe en, mutta tunn…
RunotVastattu 12v

¤*'*¤ OI AIKOJA ¤*'*¤

. http://www.paijat-hame.fi/easydata/customers/paijathame/files/paketti/kuvat/tikapuut_pieni__tero_seppanen.jpg ♥,:’’:,♥,:’’:,♥,:’’:,♥,:’’:,♥,:’’:,♥,:’’:,♥,:’’:,♥,:’’:,♥,:’’:,♥,:’’:,♥,:’’:,♥ On ollut aikoja jolloin on t…
RakkausrunotVastattu 16v

-¤-AINA ~~ LÖYDETTÄVISSÄ-¤-

♥◄♫►♫◄♫►♥♥◄♫►◄♫►♥ Kaksin käsin rouhaistu - Sormien välistä putoilee viljasäkistä tuoksuvat jyvät Jääkylmä kaivovesi täydessä sankossa välkkyy Iholla pisarat - herättää saa haukkomaan henkeä Rakkaus sydämen uumenissa Kos…
RunotVastattu 15v

`*--..ONNEKSI OLKOON..--*´

. ♥○•((:¤:))•○``ºº♥♥ºº´´○•((:¤:))•○♥ Onni ei ole sama kuin mielihyvä Miten erottaa kultainen onnenjyvä Onni asuu sydämessä sisällä Mielihyvä tulee meidän ulkopuolelta Kumpi on kevyempi kantaa Kumpi enemmän ihmiselle ant…
RakkausrunotVastattu 20v

KULTAISTA TULTA

Rinnassa liikahti, kuin jokin olisi mennyt paikoilleen. Sen ohikiitävän hetken, mikä olisi voinut salaa hukkua, sydän ottikin vastaan. Jostain kaukaa tullutta - Ikuisuutta Kultaista tulta Hetkiä elettäväksi, tunteita tu…
RunotVastattu 16v

¨¤¨VARIKOLLA¨¤¨

♥••■■■­•o♥♥o•■■■••♥ Minä istun puron vierelle ja kuuntelen sen solinaa Ei kaikki äänet riko sisintäni On yksi ääni joka korjaa kaiken ~ jo rikki menneen Se ääni on - Hiljaisuus ♥••■■■­•o♥♥o•■■■••♥ http://www.sll.fi/etel…
RakkausrunotVastattu 16v

**´´¤ RAKKAUDEN VOIMA ¤``**

♥•¤¤**¤¤**¤¤**¤•oOo•¤**¤¤**¤¤**¤¤**¤¤•♥ Kylmä yö peitti viitallaan laaksot ja kauniin maan Ei kasvanut mikään nukkui vaan Kylmääkin kylmempi tuuli puristi kaiken jäädytti Syke elämän pakeni kunnes kuitenkin Valo hento y…
RakkausrunotVastattu 19v

MENIT POIS

00000000000000000000000000 Vesi valuu kylmänä ikkunaruudun pintaa En odottanut että se olisi tälläistä En osannut varautua tähän yksinäisyyteen Tähän kuuluu hiljaisuus joka on vain hiljaisuutta Ilman ajatuksia Ilman toi…
RakkausrunotEi vastauksia

Tunnenko..

On niin tyhjää sisälläin melkein ahdistaa Suru ympäröi minut päästä jalkoihin enkä minä osaa muuta kuin olla
RakkausrunotVastattu 20v

Pyydän aikaa

Nytkö minun pitäisi päättää Se ei ole mahdollista Liikaa kysymyksiä liian vähän vastauksia Olen toiminut väärin siksi voimani ovat poissa Tiedän saaneeni paljon pelkään vain että rikon sen tärkeimmän sinut tahtomattani …
RunotVastattu 15v

`**´ENNEN UNTA`**´

♥o◘♥◘♥◘o♥♥o◘♥◘♥◘o♥ Varoen ~ minun Rakkaani ~ Käännä kasvosi minun päin Niin että poskeni nukka tuntee ~ hymysi Tässä pimeässä huoneessa ~ Rakkaani ~ Näin täydeksi haluan sydämeni Ja vielä hetken ~ Teet helpoksi astua un…
RakkausrunotVastattu 17v

´´'':MYRSKYÄÄ:''``

♥♥◄◄○►¤◄○►►♥♥ Kiedo äänelläsi Jähmetä minut kuiskauksellasi Sido minut katseellasi Tule lähelle - Koskettamatta Vie minut vaarallisille vesille Myrskynsilmään laske Viivy - Viivy - - Vielä hetki - Myrskyää ♥♥◄◄○►¤◄○►►♥♥…
RunotVastattu 16v

~~HELPOSTI~~

♥o◘o¨♥♥¨o◘o♥ Päivät kuin poutapilvet Ja korte Ja kaisla Ja aurinko ~ Niin helposti saat silmäni ~ kyyneliin ♥o◘o¨♥♥¨o◘o♥ http://www.youtube.com/watch?v=UWz5zFF80zY
RakkausrunotVastattu 20v

KIVI

Ikävä suurena kivenä sylissäni. Tyhjät käteni haparoivat loputonta tyhjyyttä. Pääni ei tavoita sinun lämmintä rintaasi. Kylmä sade valuu loputtomana nauhana sen suuren kiven päälle, mutta ei paina sitä virtojen alle. Mi…
KirjallisuusVastattu 14v

:o) LÖYTÄNEET ON TOISENSA (o:

. http://ny-image0.etsy.com/il_570xN.192112856.jpg . ♥•¤¤)○)•O•(○(¤¤♥♥¤¤)○)•O•(○(¤¤•♥ Ihanaa on seurata kun kaksi rakastaa Löytäneet on toisensa ehkä pienet linnut uudestaan Silmin säihkyvin sydämin sykkivin Toisiansa k…
RakkausrunotVastattu 20v

Hassu lintu

Hassu lintu vilkutat silmää senkin hurmuri! Ajatteletko minua oksa allasi keinuu!
RakkausrunotVastattu 20v

Miljoonat sateet

Tuska kuorii sydäntäni kuin sipulia Terävällä veitsellä säälimättä Sisälläni kylmä tuuli ulvoo ja paukutta repeytyneitä ikkunaluukkuja Sataa miljoonat sateet sisälläni eikä minulla ole vaihtoehtoja kuin huutaa sinua täm…
RunotVastattu 16v

o-- KEVYESTI --o

♥-0¤0¤0-♥♥-0¤*0*¤0-♥♥-0¤0¤0-♥ Talitintti hyppelee oksalta oksalle Kevyesti - Kevyesti Niin se liikkuu puunrungolla varmoin ottein Ja tässä minä sitä iheilen Istun ja ihailen Minä - jolla on raskas mieli ja raskaat jalat…
RakkausrunotVastattu 17v

"¤" RAKKAUDESSA "¤"

♥oOo•oOo•oOo•oOo•oOo•oOo♥ . Jokaisen laineen kantamana säihkyy pienet pisarat Niin kuin tunne rakkauden puhdas ja monimuotoinen Auringossa loistaa totta kai hehkuu myös kuun valossa sana ~ rakkainpain ~ Pysyy aina - lii…
RakkausrunotVastattu 19v

PIENI HETKI

VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV *************************** Nyt on yö ja valvotut tunnit pakoittavat silmiäni Päivä on ollut pitkä mutta haluan olla hetken tässä ja ajatella sinua Aamu on jossain tuolla tumman sinen takana …