Vapaa kuvaus

HÄH HÄÄ...olinpas poistanut tekstin. Suosikkibändit/artistit: AC/DC Suosikkileffat: Ponterosa ja Barb Wire Lempikirjat: Roope Ankan taskukirjat....Eiks nekin oo kirjoja? Vapaa-aikanani: Istun sohvalla AC/DC-fanipaita päällä ja katson pilates-videoita..... Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Mikä tahansa, missä ei ole kaltaisiani kusipäitä pilaamassa lomaa :D Katson tv:stä mieluiten: Teksti-tv:n Kotieläimet: villakoirat, pölypunkit En pidä: En pidä naisista, jotka antaa ymmärtää, mutta eivät ymmärrä antaa...... Ruoka & juoma: sika Linkit: http://www.youtube.com/watch?v=1uwOL4rB-go, http://www.voittaja.vuodatus.net/blog/archive?&y=2009&m=04, http://www.leegio.vuodatus.net/blog/archive?&y=2006&m=03, http://www.argumentti.fi/raamattu_sumerit_sumerien_mytologia/Raamattu_sumerit_kosmologia_maailmankuva.pdf Koulutus: --- Koulut: Joo Ammatti: Teollisuus/käsityöläinen Työskentelen: Mielummin en,mutta taloudellinen tilanne pakottaa siihenkin:( Ase tai siviilipalvelus: Juu Yhdistykset/kerhot: Peräkammarin poikain käsityökerho,Peräkammarin poikain lukunurkka-yhdistys. Siviilisääty: Sinkku Lapset: ---

Aloituksia

296

Kommenttia

12386

• Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. En minä edes ala puolustelemaan muslimeja. Siellä on paljon vikaa ja ihan samanlaisia vatipäitä sieltä löytyy seasta kuin löytyy fundiskristityistä. Ei kaikki kristityt ole lapsia raiskaavia ja ihmisiltä rahaa ruinaavia , eikä kaikki muslimit ole terroristeja.

Minua kiinnostaa vain tuo moderoinnin linjaus, jossa tietenkin on sananvapaus yhtenä elementtinä.

Enkä minä edelleenkään pidä sinua islamin asiantuntijana, joka Koraania lukemalla olisi löytänyt totuuden. Mikäli lukisin Raamattua pelkästään, niin ikinä en löytäisi kristinuskoa. Niin kaukana on Raamatun kirjoitukset ja kristinusko toisistansa. Enkä usko islamissakaan olevan niin suorasukaista oppia, että sielläkin löytyisi uskonto pelkästään lukemalla Koraania.

VARMASTI siellä on tuollaisia sekopäitä kuin kuvailet. Samanlaisia fundiksia on kristinuskossa ja juutalaisuudessa. Heitä on tietty prosentti kaikista uskonnoista, jotka puristaa liikaa perseellä. Suurinosa ihmisistä on kuitenkin sellaisia, jotka kyllä viettää uskonnolliskulttuurillisia tapoja, jotka on osa heidän elämää. Se ei ole kuitenkaan heidän koko elämä, kuten fundiksilla on.

En minä pidä noita sekopäisimpiä muslimeja sen kummallisimpina ihmisinä kuin kristittyjä fundiksia tai juutalaisia fundiksia...tai ketään muutakaan fundista. Ne ongelmat eivät tule siitä uskonnosta, vaan ongelmat tulee tälläisten ihmisten persoonista. Stalin, Hitler, Mao, Pol Pot, paavit, Luther, piispat jne... Ei ne ongelmat ole lähteneet opista, vaan nuo henkilöt olisi keksinyt ne tappamiset vaikka kakku-ohjeesta, koska he halusivat hallita. Kyse on persoona-ongelmasta, eikä opillisesta ongelmasta.
  2. Kallion seurakunnalta.
  3. En minä ota tätä palstaa vakavasti. Minä tiedän pelin hengen, että täällä saa siipeensä ateistit, ei-uskovaiset, hellarit, minä, kirkko jne. Kaikki ne saa siipeensä, jotka osallistuu keskusteluun. Peli on raakaa ja ylilyöntejä sattuu. Se on tasapuolista, jos turpaansa aukoo ja typeriä väittämiä esittää. Muslimeihin en tällä palstalla ole törmännyt ja kuitenkin heitä hakataan kuin juutalaisia hakattiin ennen kaasukammioita. Ihan samanlaista tekstiä tulee kuin Lutherilta tuli juutalaisista ja heidän valheistansa.

Kirkko itsehän määrittelee sen, miten heidän omaa uskontoansa käsitellään...Poistakoot ne, mitkä menee heidän oman kipurajansa ohitse. Otaksuisin kuitenkin, että "kilpailevan" uskonnon suhteen oltaisiin erittäin herkkähipiäisiä, että ei tulisi mielikuvaa heidän siipiensä suojissa tapahtuvan vihapuheita "vääräuskoisia" kohtaan.

Muistan vain, kun Tampereella oli pitserian palo, niin Päivi Lipponen syytti suomalaisia miehiä rasismista ja oli kokoamassa rasismin vastaista mielenosoitusta. Kunnes paljastui polttajien olevan ulkomaalaisia omistajia ja homma kuivui kasaan. Tuollainen viherpiipertävä vasuri kun näkisi Balttiksen tekstejä luterilaisen kirkon palstalla, niin siinä saattaisi hirttää isoratas kiinni. Noita vasureitahan riittää, jotka asiasta voisi repiä verkkarinsa. Kirkko ei kuitenkaan voita yhtään mitään sillä, että he pitää Balttiksen tekstejä palstalla. He pelaa tuossa uhkapeliä, jossa ei voi edes voittaa mitään. Kukaan ei käänny kristinuskoon ja luterilaisuuteen sen avulla, että kaikki muslimit maalataan sotaa haluaviksi terroristeiksi. Milkäli taas paljastuisi kirkon vähät välittävän asiasta, niin siitä saattaisi tulla erittäin pahat PR-tappiot. EIhän tuossa ole kuin uhkapeli, missä voi tulla vain tappiota ja se on tässä se pointti.

En minä ala teeskentelemään, että muslimit on parasta mitä maailma on kehittänyt sitten Jeesuksen...tai pyörän. Minua kiinnostaa tuo, että miten kirkko pelaa uhkapeliä korkeilla panoksilla ja tuossa pelissä ei voi edes voittaa mitään. Ainoastaan hävitä. Se minua kiinnostaa.