Vapaa kuvaus

HÄH HÄÄ...olinpas poistanut tekstin. Suosikkibändit/artistit: AC/DC Suosikkileffat: Ponterosa ja Barb Wire Lempikirjat: Roope Ankan taskukirjat....Eiks nekin oo kirjoja? Vapaa-aikanani: Istun sohvalla AC/DC-fanipaita päällä ja katson pilates-videoita..... Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Mikä tahansa, missä ei ole kaltaisiani kusipäitä pilaamassa lomaa :D Katson tv:stä mieluiten: Teksti-tv:n Kotieläimet: villakoirat, pölypunkit En pidä: En pidä naisista, jotka antaa ymmärtää, mutta eivät ymmärrä antaa...... Ruoka & juoma: sika Linkit: http://www.youtube.com/watch?v=1uwOL4rB-go, http://www.voittaja.vuodatus.net/blog/archive?&y=2009&m=04, http://www.leegio.vuodatus.net/blog/archive?&y=2006&m=03, http://www.argumentti.fi/raamattu_sumerit_sumerien_mytologia/Raamattu_sumerit_kosmologia_maailmankuva.pdf Koulutus: --- Koulut: Joo Ammatti: Teollisuus/käsityöläinen Työskentelen: Mielummin en,mutta taloudellinen tilanne pakottaa siihenkin:( Ase tai siviilipalvelus: Juu Yhdistykset/kerhot: Peräkammarin poikain käsityökerho,Peräkammarin poikain lukunurkka-yhdistys. Siviilisääty: Sinkku Lapset: ---

Aloituksia

295

Kommenttia

12386

  1. Niin. Jos saarnaja rahoittaa toimintaansa kirjamyynnillä, niin pitääkö siihen lätkäistä automaattisesti myöskin kolehtikin. Mikäli kolehti kerätään, niin pitääkö silloin kieltää kirjamyynti. Mistä vuodesta lähtien on muuten alettu hyväksymään kirkkoja kauppapaikkoina? Eikös Jeesus tyhjännyt aikanaan temppelin sen vuoksi, kun siellä tehtiin kauppaa?

    Tuntuu ihmeelliseltä tuollaiset kuviot, että jos joku tulee saarnaamaan, niin hänen annetaan pystyttää kirkon eteiseen markkinapaikka. Se ei riitä, vaan pitää kerätä myöskin kolehti puhujalle. Kuka tuon kutsun onkin esittänyt, niin siinä on kyllä tiedetty myöskin kerättävän palkkioksi kolehti. Se kolehti on nimenomaan palkkiona tuosta puheesta, eikä se poista kirkkoherran vastuuta asiassa....tai kuka nyt keksikään kutsua Jalovaaran paikalle. Rahan on tiedetty liikkuvan asiassa ja rahoitustapakin on tiedetty etukäteen.

    Se, että Kangasalalla ei nähdä asiassa mitään omituista, niin se on sitten heidän valtuustonsa ja seurakuntalaisten ongelma. Siksi on olemassa eroakirkosta.fi , jos seurakuntalaisten ja päättäjien eettinen ajattelu ei kohtaakkaan..Tosin, aika harva Kangasalan seurakuntalainen taitaa tietää edes tästä asiasta.
  2. Kauhajoen, ei Kauhavan.
  3. Uskotaan sitten niin :D Jos raha hänet tekee onnelliseksi, niin eiku lisää vain hankkimaan.