Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mies68
profiilit
mies68
mies68
Vapaa kuvaus
Ase tai siviilipalvelus: ase.
Siviilisääty: Sinkku
Lapset: ---
Hakusanat:
Aloituksia
438
Kommenttia
947
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Rauhaa, ja hyvää aamupäivää!,,"istahtaa nurkapöytään,, kuppi kahvia,,virittää DEI radiosta,,se on oikean kanava,,nyt sitten kahvia naamaan.
12.08.2012 09:58
Tässä nykyinen netmissionisti tulee ,ja ottaa kupin tuoretta kahvia,,istahtaa nurkka pöytään,ja tarkailee tilanetta rukoushengessä,,rakkaudessa ja totuudessa
07.08.2012 19:19
Lapsi voidaan kastaan,,kyllä, jos hän ymmärttää sen merkityksen,,5 vuotias jo voi ymmärtää sen,,ja kaste tapahtuu upotuskastella. Mutta syntynyt vauva ei ymmärrä sitä, ja Jumala kyllä tietää mitä tekee, vai onko Jumala sellainen että ne Taivaaseen pääsevät, jotka on pappin koura valellu vettä,?...Jumalan luo pääsevät kaikki kuolleet vauvat, ja pienet lapset koko maailmassa, Jumala ei katso ihmiseen, eikä Jumalla ole suosikkeja,,ainoastaan ne, jotka ottavat vastaan uskossa Jeesuksen elämään,,oli ne valkoisia, mustia,keltasia,,nuoria, lapsija, keski-ikäisiä. vanhoja,,ym..kaikki on samalla viivalla,,ja kirkkokunta oikeutta ei taivaaseen tunnetta,,on vaan Jeesuksen seurakunta, joka koostuu niin Luterilaisista,,helluntaisista, vapaa,babisti,,ja mitä seurakuntia onkaan,,ainoa vaatimus on Room.10:8--13..siis tienoinen usko Jeesukseen työhön..ja kaste on eräänlainen merkki ,Kasteenhautaan jää vanha ihminen( ensimäinen Aadam) ja nousee uudestisyntynyt ihminen...Kaste ei pelasta,,ei edes upotuskaste, ELÄVÄ Usko Jeesus Kristukseen. Aamen.
11.07.2012 20:52
Juudaan kirje on hyvä kuva nykypäivästä.,,,ja varoittava ja kehoittava kirje uskovaisille,,kaikille Jeesuksen omille,
02.07.2012 22:40
Maailma muuttuu, maarit totta,...mutta Raamattun teksti on muuttumaton,,Synti on syntiä,,ei niin sanottu lisääntyvän "tietteen viisaus sitä voi muuttaa"
Jumala rakastaa jokaista ihmistä, siitä kertoo Golgatan risti, Mitä pitää siis tehdä, ottaa uskossa vastaan, uudestisyntyä(Joh.3 luku),,uskonnoliset ja kauniit menot ei sitä tee,,,sitten kun uudestisyntyy,niin on uusi luomus, ja tulee voima muuttua, eli sitä sanotaan myös paranuksen teoksi, joka on myrkkyä tänää suomessa. Itse olin alkoholisti, ja halusin vapaaksi, monenlaista koitin,,mutta vasta Jeesus vapautti, ja hoiti syyn, juuren,miksi join, sama pätee moneen muuhuun juttuun, ja Jumalan rauha antaa sellaisen, ettei tarvitse maailman lähteistä juoda. Ja vielä pitää sanoa että Rakkauden lisäksi Jumala on pyhä, ja oikeudenmukainen, kiivas tarvittaessa. Ristin työn hylkääminen on se juttu joka vie kadotukseen...Ja onko tämä kovaa tekstiä täällä,,??Ps.paholainen kysyi Eedesissä, onko Jumala todella sanonnut niin,, sama jatkuu tänäänkin,,että silleen. Toivotan Siunausta tänne foorumille.
02.07.2012 22:27
Maarit.pappi,,,vakava kysymys,siunaako Jumala vaikka homoparin, jos sinä siunaat, kannattaa miettiä,,tässä ollaan aika vaarallisilla vesillä, sillä homous on synti,luepas Room.1:22-32...Juud.1:1-25..
02.07.2012 21:57
Höpö, höpö,,hopö...mirkan agenta se vaan jatkuu.....
02.07.2012 07:56
Jeesus -nimessä on voimaa,yksi kaveri paikallisessa päiväkeskuksessa yritti"opettaa mua nyrkillä" muutama vuosi sitten,,Sanoin Jeesukseesa nimessä lopetta,,kaveri jäi silmät pyöreännä katsomaan nyrkiään,,ja lähti pöllähteneenä pois,,
20.06.2012 20:43
Olet kyllästänyt juomiseen, ja ajatelit siirtyä huumeisiin? Älä tee sitä, lopeta kokonaan, et saa sitä, mitä haet juomisella.
Itse vapauduin viinan orjuudesta Tulemalla uskoon, eli Jumalan yhdeysestä löysin mitä ihminen tarvitsee, Vapauden ja rauhan,
Jeesus voi auttaa sua, jos olet tosissasi.
15.06.2012 21:02
Saviruuku sanoo tekijällensä: Miksi musta tälläisen teit?
Kyllä Luoja tietää, mitä tekee!
Sama henki vaikuttaa , kuin paratiisissa, kun käärme kysyi Eevalta, onko Jumala todella sanonut.
Jumala on edelleen sama, rakkaus, ja armo, samalla pyhä ja ehdoton.
Aamen!
12.06.2012 22:24
KTS!!Huomenta,,kiinoosttaako matka iraniin..minä ja muutama muu maksetaan sulle, ja huiville, ja rullaluistimille matka sinne,,mutta se olisi vaan menomatka,,=)
03.06.2012 09:32
Ja höpö pöpö!! niin on sielunvihollisesta koko vaavien päänpesu.....
Jos suomessa on todella uudestisyntyneitä, jotka pitäväs vaavikastetta oikeanna,,niin haastan ottaman asiasta selvää,Raamatusta löytyy vastaus,,ja Raamattulinen upotuskaste on tottelevaisuus kysymys,,ja jos rakkaus Jeesusta kohtaa löytyy,,niin se on helppo suorittaa.Aameen,
Tietysti nyt tulee vänkääjiä sanomaan vastalauseita,,no tulkoon,,Raamattu on Jumalansanaa,,ja sitä julistan!!Aamen hallelujaa
27.05.2012 21:42
jaahaas,,,,,mun synnit kiinostavat,,,,ihminen olen miekin...kommentoikaa tuolla foorumilla,,älkää täällä,,ja hankikaa elämä,,,ja mikäs se elämä onkaan,,Jeesus Kristus.
27.05.2012 21:17
Mitä tilalle tyhjyyteen,,alkoholismiin, ja lääkeisiin,,ym..mitä mie sain tilalle, kun viinaa join,2002 syksyllä loppui,se loppui kun Löysin Jeesuksen eläämääni,,ei tarvitse juoda,,eikä sisäistä tyhjyyttä kokea,,,kun on elämälle suunta ja tarkoitus on.
Kirkko tai seurakunta voi pitää elävää Evankeliumia esillä,,se auttaa, jos ottaa vastaan,,
21.05.2012 14:28
Jaahaas..mie olen alkanut juoksemaan,,ja kädessä mulla on Israelilippu.
13.05.2012 09:48
KTS......Mie olen aito ja oikea aksu,,joko kts rullaa luistimilla eteenpäin..
12.05.2012 16:37
Rauhaa,,toi mun kirjotus on vuodelta 2007. ja viisautta on tullut matkalla. Esirukous on yksi tärkee juttu, mutta kaikkein TÄRKEIN on julistaa Jeesus Kristusta,,Häntä ja edellen häntä,,ja Rakkaus ja armoa ennen kaikkea, ja Ihmeet seuraavat myöskin...herätys alkaa Uskovista, kun menevät toreille ja kujille..
30.04.2012 20:33
Katson Kristukseen kyllä ,,ja pidän Raamatusta kiinni(Arvovallasta)...Rakkautta totuudesta käsin julistan...rakkaus saa aikaan paranuksen mielenlaadun, tekemään sen mitä Jumalansana kehoittaa,,tai sitten se saa aikaan hammmasta kiristävän mielenlaadun...kuten nytkin näköjään.
14.04.2012 21:11
Aivan aikanaan jäi uskonpuhdistus pahasti kesken..olen lukemassa Lutherin eräitä kirjoja, olen kuullut että Luther olisi myöntänyt että vauvakasttetta ei löydy Raamatusta,,mutta pidetään siitä kuitenki kiinni,,siis Lutherin omasta suusta toi!
12.04.2012 22:18
no lapsi on eri juttu kuin vauva, joka ei tiedä mitään,,mitä esim 6 vuotias voi tietää,,
12.04.2012 21:57
10 / 48