mies68

![]()
Ase tai siviilipalvelus: ase.
Siviilisääty: Sinkku
Lapset: ---
Hakusanat:
Aloituksia
438
Kommenttia
947
MITÄ KYLVÄÄ,SITÄ NIITTÄÄ!Ä
Älkää pettäkö itseänne!Jumala ei salli itseään pilkattavan.Mitä ihminen kylvää,sitä hän myös niittää.Joka kylvää siemene0218olipas kerran tyhmä mies
joka rakensi veneen,hän rakensi veneestä todella komean,oli värikkäät purjeet,kannet oli tiikkipuusta,metalliosat oli me7218Raamatun kokonaisilmotus. (Haastan tutkimaan Raamatua)
Sinun sanasi on lamppu, joka valaisee askeleeni, se on valo minun matkallani. Ps.119:105. Peite, mikä se on? Se on sell24216Vakava varoitus
Kirkko on menossa todella syvälle maailmaan menoon,ei ole enää suolaa ja valoa(Ollut pitkään aikaan enää) Raamattun Sana13215Laita uskosi toimimaan.
Mutta usko on luja luottamus siihen,mitä toivotaan,ojentautuminen sen mukaan,mikä ei näy.Heb.11:1....Kun Pietari ja Joha5212- 4211
HYVÄÄ PÄÄSIÄSTÄ!
Samassa kukko lauloi,toisen kerran.Pietari muisti,mitä Jeesus oli hänelle sanonut:Ennen kuin kukko kahdesti laulaa,sinä5210ILTAA
JA RAUHAA,VAI ONKO RAUHAA?ME JOTKA OLEMME UUDESTISYNTYNEITÄ,ELKÄÄ ME ETSIKÖ VIKOJA,TÄÄLLÄ ON TAAS SEMMOISTA VIANETSINTÄÄ2209Rauhan terve!
Mitäs tänne kuuluu? Onko keväättä ilmassa täällä? Mulle kuuluu hyvää, eli uskossa Jeesukseen Kristukseen ollaan edelleen4207YLÖSTEMPAUS?!
no ei tullut sitä ylöstempausta 7.6.no ei ihminen sitä tiedäkään,milloin pasuuna soi,ainostaan Isä tietää.ei poikakaan t1206HERRAN HUONE(Francis Frangipane)
Sivu 140. Herran Sana meille on, että Hänen huoneessaan kritiikki on korvattava rukouksella ja pikkumainen arvostelu on24205KERTOKAA MULLE,MITEN JUMALAN
PITÄÄ TOIMIA ETTÄ ME USKOVAISET VOIMME HYVÄKSYÄ SEN ILMAN ETTEI KRIITIIKIÄ TULISI,TOISIN SANOEN HELLARIT,LUTERILAISET,VA4203LUKEKAA ROOM.1
jakeesta 18 eteenpäin ja eritoten jakeet 26,27 ja ilmestyskirjasta löytyy näiden töiden palkinto.tämä on jumalansanaa.en6202Älä ota pois mitään Jumalasanasta!
Jos joku ottaa pois jotakin tämän profetian kirjan sanasta, häneltä Jumala ottaa pois sen osan, joka hänellä on elämän p12202Apos.t.8:37(36-38)
Matkan jatkuessa he tulivat paikkaan, jossa oli vettä. Silloin hoviherra sanoi:"Tässä on vettä. Estääkö mikään kastamast80200Todellinen vapaus alkoholista!
Olen 44 vuotias mies, ja mulla oli paha ongelma ton viinan kanssa 90 lopun ja 2000 alussa, ja siiheen vielä levottomuus1197Elävä Temppeli.
Rakentukaa itsekin elävinä kivinä hengelliseksi rakennukseksi,pyhäksi papistoksi,toimittaaksenne hengellisiä uhreja,jotk2194ILTAPÄIVÄÄ¡
Miten on täällä olevat uskovaiset veljet ja siskot,miten paljon rukoilette? Oleteko missään rukousryhmässä mukana?Rukoil6193Tavoittele tietoa!
Kovin on korkea hullulle viisaus,ei hän suutansa avaa portissa.Sananl.24:7.....Syy miksi monilla on vaivalloinen elämä,e4191Rauhaa
Ajatelkaa, veljet, mitä te olitte, kun teidät kutsuttiin: teissä ei ollut monta ihmisten mielestä viisasta, ei monta vai2191