Vapaa kuvaus

Ase tai siviilipalvelus: ase.

Siviilisääty: Sinkku

Lapset: ---

Hakusanat:

Aloituksia

438

Kommenttia

947

1. IHMINEN JUMALAN KÄYTÖSSÄ.

Kun Raamatussa on myös ihmisiä,joita Jumala käytti,niin eikös se käyttä nykyäänkin,esim luther uskonpuhdistajana,ja kyll
    Helluntailaisuus
    2
    167
  2. poistin viestini.

kun joku alkoi täällä taavetista tuomaan julki jo pois nukkuneiten ihmisten nimiä ja haukkumaan niitä.
    Helluntailaisuus
    2
    166
  3. KRISTITTYNÄ ELÄMISESTÄ.

Toivokaa ja iloitkaa,ahdingossa olkaa kestäviä,rukoilkaa hellittämättä.Auttakaa puutteessa olevia pyhiä,osoittakaa viera
    Helluntailaisuus
    3
    166
  4. VELJET HEI!! KEHOITUS TEILLE.(MYÖS SISKOILLE)

2 Te, jotka olette Jumalan valittuja, pyhiä ja hänelle rakkaita, pukeutukaa siis sydämelliseen armahtavaisuuteen, ystävä
    Helluntailaisuus
    7
    166
  5. Israel haluaa elää

rauhassa, ja rauhassa muiten kansojen kanssa. Juutalaisia on vainottu aina, ja toisen maailman sodan tapahtumat oli pist
    Maailman menoa
    5
    166
  6. HYVÄÄ.

Älkää päästäkö suustanne sopimatonta puhetta,vaan puhukaa sitä,mikä kulloinkin on hyvää ja hyödyllistä ja kuulijoille il
    Helluntailaisuus
    5
    165
  7. käytetään maalaisjärkeä

tässäkin asiassa,kun ihminen ottaa Jeesuksen vastaan(tietoinen ratkaisu)ja menee kasteelle eli jättää vanhan minän ja tu
    Kaste
    2
    164
  8. Jumalan Sana on paras opettaja.

Jokainen kirjoitus,joka on syntynyt Jumalan Hengen vaikutukseseta,on myös hyödyllinen opetukseksi,nuhteeksi,ojennukseksi
    Helluntailaisuus
    3
    164
  9. OLKAAMME VALOSSA!

Ennen te olitte pimeys,mutta nyt te olette valo Herrassa.Vaeltakaa valon lapsina,sillä valon hedelmä ilmenee kaikenlaise
    Helluntailaisuus
    2
    163
  10. Huomenta ja Rauhaa.

Älkää tuomitko ennenaikaisesti,ennen kuin Herra tulee.Hän valaisee pimeyden kätköt ja tuo esiin sydänten ajatukset,ja si
    Helluntailaisuus
    3
    161
  11. Sanaa lankeemiseseta.

Rakkaat lapset!Kirjoitan tämän teille,jotta ette tekisi syntiä.Jos joku kuitenki syntiä tekee,meillä on Isän luona puolu
    Helluntailaisuus
    1
    161
  12. Suola.

Suola on tarpeellista.Mutta jos se menettää suolaisuutensa,millä te sen suolaatte.Olkoon teissä suola itsessänne ja eläk
    Helluntailaisuus
    4
    160
  13. JEESUS ON YLÖSNOUSUT!

Minä olen portti. Se, joka tulee sisään minun kauttani, pelastuu. Hän voi vapaasti tulla ja mennä, ja hän löytää laitume
    Helluntailaisuus
    23
    160
  14. Haaste Romaaneille

Miten vältää vastakais asetellua Romaaniit vastaan valkoiset. Itse olen uskossa Jeesus Kristukseen, ja teissä on paljon
    Romano
    5
    160
  15. Onko hedelmää?

Hedelmä kertoo missä ihminen menee, niin live-elämässä kuin suomi24 foorumilla. Gal.5 Henki ja liha 13 Teidät on kuts
    Luterilaisuus
    1
    159
  16. HYVÄÄ KESKIKESÄÄ!!

Toivottelen tänne siunattua ilmapiiriä nyt kun elokuu alkaa parin viikon päästä,nyt on aika ladata akkuja ja vaikka luke
    Kristinusko
    2
    158
  17. Sananpaikka.

Kun Jeesus näki kaikki nämä ihmiset,hänen tuli heitä sääli,sillä he olivat kuin lammaslauma paimenta vailla.Hän alkoi op
    Helluntailaisuus
    0
    158
  18. Sana Perjantaille.

Tämä sana on varma ja vastaanottamisen arvoinen:Kristus Jeesus on tullut maailmaan pelastamaan syntisiä.1.Tim.1:15.-----
    Helluntailaisuus
    3
    157
  19. VELJET,TEHKÄÄ PARANUS!

MUISTAKAA KETÄ OLETTE.HENGENHEDELMÄÄ,ONKO SITÄ?TIEDÄN ETTÄ ON VAIKEATTA SITÄ TÄÄLLÄ NETISSÄ ON PITÄÄ ESILLÄ,MUTTA KOITET
    Helluntailaisuus
    3
    157
  20. Rakkauta totuudesta käsin(voima muutokseen!)

Näin joulun alla on hyvä miettiä Jumalan rakkautta, sillä Hän on rakkaus,siitä on osoitus Jeesus Kristus, joka syntyi ih
    Kirkko kuulolla
    2
    154