Vapaa kuvaus

Ase tai siviilipalvelus: ase.

Siviilisääty: Sinkku

Lapset: ---

Hakusanat:

Aloituksia

438

Kommenttia

947

1. Pelastuksemme--Jeesus

Me harhailimme eksyneinä kuin lampaat, jokainen meistä kääntyi omalle tielleen. Mutta Herra pani meidän kaikkien syntive
    Kristinusko
    14
    139
  2. Golgatan Risti

Mutta Jumala osoittaa rakkautensa meitä kohtaan siinä, että Kristus kuoli meidän puolestamme, kun vielä olimme syntisiä.
    Kristinusko
    5
    138
  3. Israel haluaa elää

rauhassa, ja rauhassa muiten kansojen kanssa. Juutalaisia on vainottu aina, ja toisen maailman sodan tapahtumat oli pist
    Maailman menoa
    5
    138
  4. SANAA.

Pysy erossa typeristä ja asiattomista väittelyistä,sinähän tiedät,että niistä syntyy riitoja.Herran palvelija ei saa rii
    Kristinusko
    4
    135
  5. Rauhaa.

Te olette maan suola.Mutta jos suola menettää makunsa,millä se saadaan suolaiseksi? Ei se kelpaa enää mihinkään:se heite
    Helluntailaisuus
    4
    135
  6. Rauhaa!

Käykää paikalisessa helluntaiseurakunnassa,niin saatte tuntuman mitä on elävä usko ja helluntaisuus.Kun ootte käynyt nii
    Helluntailaisuus
    2
    134
  7. PYYNTÖ SUOMEN HALLITUKSELLE!

ja eritoten opetusministerille,että uskonnon tunti olisi Raamattupainoinen,koska Raamattu on kuitenki se kirja joka anta
    Hallitus
    2
    134
  8. Rakkauta totuudesta käsin(voima muutokseen!)

Näin joulun alla on hyvä miettiä Jumalan rakkautta, sillä Hän on rakkaus,siitä on osoitus Jeesus Kristus, joka syntyi ih
    Kirkko kuulolla
    2
    134
  9. Onko hedelmää?

Hedelmä kertoo missä ihminen menee, niin live-elämässä kuin suomi24 foorumilla. Gal.5 Henki ja liha 13 Teidät on kuts
    Luterilaisuus
    1
    134
  10. Haaste Romaaneille

Miten vältää vastakais asetellua Romaaniit vastaan valkoiset. Itse olen uskossa Jeesus Kristukseen, ja teissä on paljon
    Romano
    5
    132
  11. Sana tälle päivälle.

Silloin aukenevat sokeiden silmät ja kuurojen korvat avautuvat.Jes.35:5...Mitä Jesaja tässä siis haluaa sanoa..??No tätä
    Helluntailaisuus
    3
    131
  12. TÄLLÄINEN ASIA!!n

Niin kuka pelastuu? Hellari,luterilainen,vapaaseurakuntalainen,babisti,cityseurakuntalainen,ja niin edellen??EI,EI TODEL
    Helluntailaisuus
    4
    131
  13. Mitä Islamin usko tarjoaa?

Kalevalehdessä oli juttu : Raiskattu lapsi ruoskitiin hengiltä.Siis islaminlais määryksestä. ja sitten sellainen näkökul
    Yhteiskunta
    7
    131
  14. SANAA,

Jumala itse teki Kristuksessa sovinnon maailman kanssa eikä lukenut ihmisille viaksi heidän rikkomuksiaan,meille hän usk
    Helluntailaisuus
    0
    130
  15. Iltaa.

Pyrkikää siihen,että Herra aikanaan voisi havaita teidät puhtaiksi ja moitteettomiksi ja teillä olisi rauha.2.Piet.3:14.
    Helluntailaisuus
    2
    130
  16. Huolehdi toisten Tarpeista

Älä ajattele ainoastaan omiasi juttujasi, vaan ole kiinnostunut toistenkin asioista..(Fil.2:4. TLB) Rukoukset voidaan l
    Helluntailaisuus
    7
    130
  17. Rakkaat veljet ja sisaret.

Annetaan ja rukoillaan todella Raikasta Pyhän Hengen toimintaa,Ei laiteta ehtoja ja neuvota miten Jumalan tulee toimia
    Uskonnot ja uskomukset
    1
    129
  18. RUKOUS.

Huuda minua avuksesi,niin minä vastaan sinulle.Minä ilmoitan sinulle suuria ja ihmeellisiä asioita,joista et mitään tied
    Kristinusko
    1
    129
  19. MIKSI

MYÖ KÄYMME MUILLA PALSTOILLA,NO KUN ON ANNETTU KÄSKY LEVITTÄÄ EVANKELIUMIA,JA KUN TÄÄLLÄ KOTOMAASSAKIN ON PALJON NIITÄ J
    Uskonnot ja uskomukset
    2
    128
  20. Sanaa.

Voi ihmistä,joka riitelee luojaansa vastaan,voi ruukunsirpaletta sirpaleitten joukossa!Sanooko savi muovaajalleen:"Mitä
    Helluntailaisuus
    5
    128