Vapaa kuvaus

Ase tai siviilipalvelus: ase.

Siviilisääty: Sinkku

Lapset: ---

Hakusanat:

Aloituksia

438

Kommenttia

947

1. Rauhaa.

Te olette maan suola.Mutta jos suola menettää makunsa,millä se saadaan suolaiseksi? Ei se kelpaa enää mihinkään:se heite
    Helluntailaisuus
    4
    153
  2. päivän sana.

Valvo itseäsi ja opetustasi,pidä kiinni näistä ohjeista!Silloin pelastat sekä itsesi että ne,jotka kuulevat sinua.1.Tim.
    Helluntailaisuus
    6
    152
  3. 1,tes.4:13-18

Tahdomme,veljet,teidän olevan selvillä siitä.mitä tapahtuu kuoleman uneen nukkuville,jotta ette surisi niin kuin nuo toi
    Helluntailaisuus
    3
    150
  4. Pelastuksemme--Jeesus

Me harhailimme eksyneinä kuin lampaat, jokainen meistä kääntyi omalle tielleen. Mutta Herra pani meidän kaikkien syntive
    Kristinusko
    14
    150
  5. HYVÄÄ KESKIVIIKOA!!

Onhan Jumala valinnut juuri maailman silmissä köyhät olemaan uskossa rikkaat ja perimään valtakunnan,jonka Jumala on luv
    Helluntailaisuus
    2
    147
  6. SIUNATUA JOULUA!

ON POIKA MEILLE SYNTYNYT.KIITOS JEESUS!
    Helluntailaisuus
    5
    146
  7. MIKSI? REUMASAIRAALLA

Tähän olisi pitänyt löytyä rahaa, päästitte konkursiin hyvän ja komemuksia omaan sairaalaan! Rahaa kyllä löytyy kaikkeen
    Kansanedustajat
    0
    146
  8. Golgatan Risti

Mutta Jumala osoittaa rakkautensa meitä kohtaan siinä, että Kristus kuoli meidän puolestamme, kun vielä olimme syntisiä.
    Kristinusko
    5
    145
  9. Täysi Evankeliumi

23 Sillä kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla 24 ja saavat lahjaksi vanhurskauden hänen armostaa
    Luterilaisuus
    1
    145
  10. SANAA.

Pysy erossa typeristä ja asiattomista väittelyistä,sinähän tiedät,että niistä syntyy riitoja.Herran palvelija ei saa rii
    Kristinusko
    4
    143
  11. Rauhaa!

Käykää paikalisessa helluntaiseurakunnassa,niin saatte tuntuman mitä on elävä usko ja helluntaisuus.Kun ootte käynyt nii
    Helluntailaisuus
    2
    142
  12. Sana tälle päivälle.

Silloin aukenevat sokeiden silmät ja kuurojen korvat avautuvat.Jes.35:5...Mitä Jesaja tässä siis haluaa sanoa..??No tätä
    Helluntailaisuus
    3
    142
  13. PYYNTÖ SUOMEN HALLITUKSELLE!

ja eritoten opetusministerille,että uskonnon tunti olisi Raamattupainoinen,koska Raamattu on kuitenki se kirja joka anta
    Hallitus
    2
    141
  14. Rakkaat veljet ja sisaret.

Annetaan ja rukoillaan todella Raikasta Pyhän Hengen toimintaa,Ei laiteta ehtoja ja neuvota miten Jumalan tulee toimia
    Uskonnot ja uskomukset
    1
    141
  15. RUKOUS.

Huuda minua avuksesi,niin minä vastaan sinulle.Minä ilmoitan sinulle suuria ja ihmeellisiä asioita,joista et mitään tied
    Kristinusko
    1
    141
  16. Pitäkää hyvä

sanoo Raamattu,koskee kaikkia herätysliikeitä.On ollut puhetta uskonnonuhreista esim nokiamissionissa,niin valtaosaa on
    Helluntailaisuus
    3
    140
  17. MIKSI

MYÖ KÄYMME MUILLA PALSTOILLA,NO KUN ON ANNETTU KÄSKY LEVITTÄÄ EVANKELIUMIA,JA KUN TÄÄLLÄ KOTOMAASSAKIN ON PALJON NIITÄ J
    Uskonnot ja uskomukset
    2
    140
  18. SANAA,

Jumala itse teki Kristuksessa sovinnon maailman kanssa eikä lukenut ihmisille viaksi heidän rikkomuksiaan,meille hän usk
    Helluntailaisuus
    0
    140
  19. Päivää ja Rauhaa.

Jumala on ylpeitä vastaan,mutta nöyrille hän antaa armon.1.Piet.5:5.Ylpeys on este monelle asialle,mutta kun me ollaan n
    Kristinusko
    2
    140
  20. Väsynyt syntiin?

Huomaan siis,että minua hallitsee tällainen laki:haluan tehdä hyvää,mutta en pääse irti pahasta...Minä kurja ihminen!Kuk
    Helluntailaisuus
    2
    140