mies68

![]()
Ase tai siviilipalvelus: ase.
Siviilisääty: Sinkku
Lapset: ---
Hakusanat:
Aloituksia
438
Kommenttia
947
Pelastuksemme--Jeesus
Me harhailimme eksyneinä kuin lampaat, jokainen meistä kääntyi omalle tielleen. Mutta Herra pani meidän kaikkien syntive14139Golgatan Risti
Mutta Jumala osoittaa rakkautensa meitä kohtaan siinä, että Kristus kuoli meidän puolestamme, kun vielä olimme syntisiä.5138Israel haluaa elää
rauhassa, ja rauhassa muiten kansojen kanssa. Juutalaisia on vainottu aina, ja toisen maailman sodan tapahtumat oli pist5138SANAA.
Pysy erossa typeristä ja asiattomista väittelyistä,sinähän tiedät,että niistä syntyy riitoja.Herran palvelija ei saa rii4135Rauhaa.
Te olette maan suola.Mutta jos suola menettää makunsa,millä se saadaan suolaiseksi? Ei se kelpaa enää mihinkään:se heite4135Rauhaa!
Käykää paikalisessa helluntaiseurakunnassa,niin saatte tuntuman mitä on elävä usko ja helluntaisuus.Kun ootte käynyt nii2134PYYNTÖ SUOMEN HALLITUKSELLE!
ja eritoten opetusministerille,että uskonnon tunti olisi Raamattupainoinen,koska Raamattu on kuitenki se kirja joka anta2134Rakkauta totuudesta käsin(voima muutokseen!)
Näin joulun alla on hyvä miettiä Jumalan rakkautta, sillä Hän on rakkaus,siitä on osoitus Jeesus Kristus, joka syntyi ih2134Onko hedelmää?
Hedelmä kertoo missä ihminen menee, niin live-elämässä kuin suomi24 foorumilla. Gal.5 Henki ja liha 13 Teidät on kuts1134Haaste Romaaneille
Miten vältää vastakais asetellua Romaaniit vastaan valkoiset. Itse olen uskossa Jeesus Kristukseen, ja teissä on paljon5132Sana tälle päivälle.
Silloin aukenevat sokeiden silmät ja kuurojen korvat avautuvat.Jes.35:5...Mitä Jesaja tässä siis haluaa sanoa..??No tätä3131TÄLLÄINEN ASIA!!n
Niin kuka pelastuu? Hellari,luterilainen,vapaaseurakuntalainen,babisti,cityseurakuntalainen,ja niin edellen??EI,EI TODEL4131Mitä Islamin usko tarjoaa?
Kalevalehdessä oli juttu : Raiskattu lapsi ruoskitiin hengiltä.Siis islaminlais määryksestä. ja sitten sellainen näkökul7131SANAA,
Jumala itse teki Kristuksessa sovinnon maailman kanssa eikä lukenut ihmisille viaksi heidän rikkomuksiaan,meille hän usk0130Iltaa.
Pyrkikää siihen,että Herra aikanaan voisi havaita teidät puhtaiksi ja moitteettomiksi ja teillä olisi rauha.2.Piet.3:14.2130Huolehdi toisten Tarpeista
Älä ajattele ainoastaan omiasi juttujasi, vaan ole kiinnostunut toistenkin asioista..(Fil.2:4. TLB) Rukoukset voidaan l7130Rakkaat veljet ja sisaret.
Annetaan ja rukoillaan todella Raikasta Pyhän Hengen toimintaa,Ei laiteta ehtoja ja neuvota miten Jumalan tulee toimia1129RUKOUS.
Huuda minua avuksesi,niin minä vastaan sinulle.Minä ilmoitan sinulle suuria ja ihmeellisiä asioita,joista et mitään tied1129MIKSI
MYÖ KÄYMME MUILLA PALSTOILLA,NO KUN ON ANNETTU KÄSKY LEVITTÄÄ EVANKELIUMIA,JA KUN TÄÄLLÄ KOTOMAASSAKIN ON PALJON NIITÄ J2128Sanaa.
Voi ihmistä,joka riitelee luojaansa vastaan,voi ruukunsirpaletta sirpaleitten joukossa!Sanooko savi muovaajalleen:"Mitä5128