Vapaa kuvaus

Ironinen ei saa olla, kuin itselleen, paitsi riidellessä, mutta pikantti huumori on aina paikallaan, paitsi hautajaisissa. Tiedoksi, että minun rekisteröityneen Täpinän kirjoittamat viestit alkavat vasta numerosta 19. QL-trimmijärjestelmä 4.7.2006. Esim. kissan ruuista en ole kirjoittanut, enkä niistä mitään tiedäkään. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

118

Kommenttia

1738

1. Päiväajovalot ei ole mikään riski, päin vastoin niiden näkyvyys on ihan eri luokkaa kuin ajovalojen niissä olosuhteissa kuin niitä on tarkoitus käyttää. Rotta on riski ajaessaan tietoisesti ilman valoja, häntähän lait ja asetukset eivät koske. Riski ovat ne ilman mitään valoja ajavat, paistoi, satoi tai oli hämärä.

Olkoon minkä värinen auto hyvänsä, niin sen perä näkyy valoisaan aikaan ennen kuin sen takavalot erottuvat. Päiväajovaloista on vaan tullut samanlainen tunteita kuohuttava aihe kuin sumuvaloista, jotka taas näkyvät joidenkin mielestä liiankin hyvin. Kuohuntaan riittää pelkästään tieto niiden olemassaolosta, kuten silloinkin kun on kysymys rotasta, pelkästään sen läsnäolo täällä riittää.
  2. Täällähän minä.
  3. Kosketusnäyttöön ei ole vaikea tottua. Minulla oli ehdoton vaatimus, että puhelimessa on "kunnon" mekaaninen näppäimistö. Nyt käytän ( E7 ) molempia saman verran ja mekaaninen näppäimistö ei ole enää niin ehdoton vaatimus kun kokemusta molemmista on riittävästi.

Mekaanisen näppäimistön ehdoton valtti on sen näkyminen auringon paisteessa.
    Esim. polarisoiduilla aurinkolaseilla on aivan mahdotonta kirjoittaa kosketusnäytöllä.
    Joku voi sanoa, että ota lasit pois, mutta jos ne eivät ole "näön" vuoksi, vaan näön
    vuolsi vahvuuksilla, niin mitäs teet?