Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
teru84
profiilit
teru84
teru84
Vapaa kuvaus
Perus mies Nivalasta.
Aloituksia
21
Kommenttia
223
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei kannata väkisin vääntää jos ei ole faktat tiedossa.Voihan se olla et tämä sinun ihastus ei välttämättä vielä tiedä miten suhtautuisi sinuun tai pelkää jotain..
Hiljakseen tutustutte ja otat siinä samalla selvää niin pitäisi tulla jo selkoa, liika yrittäminen voi karkottaa kokonaan kyseisen pojan!Muusikot on herkkiä sieluja ja se kannattaa pitää mielessä.
30.01.2009 15:45
Ei kyllä minun mielestä liity pätkääkään tähän asiaan, onko hän sisältä kylmä kun viihtii tuommoisen kirjoittaa jos on vielä lukenut tekstin?
Niin ja nyt asiaan, ei ollut minun mielestä yhtään itseään kunnioittavan ihmisen käytöstä mitä sain tekstistä selville, siis voi vaan arvata minkälainen myrsky on käynyt sisällä kun on joutunut katselemaan tuollaista!Todella sikamainen temppu naiselta jos saan sanoa..Sitä voi vaan arvailla millä motiiveilla kyseinen henkilö on ollut liikenteessä, siis ei voi käsittää.
23.01.2009 22:43
Kyllä ne on vielä iskussa jos niitä lähetään meidän porukalla soittamaan, tulee muistoja mieleen ja se on siinä kaikkein parhainta.
22.01.2009 03:14
Oo tehnyt siitä oman version?
22.01.2009 02:59
Todella vaikee on tietää noilla tiedoilla.
22.01.2009 02:49
Kyllä se alkoholi minua ainakin herkistää puhumaan henkeviä tai pehmosia, samanlainen taidan melkein olla.Selvinpäin en hanakasti uskalla tunteistani puhua, se tuntuu jotenkin vähän väkinäiseltä.
Yrittäkää vähän ymmärtää ukkojanne kovan kuoren alla sykkii suuri sydän:)
21.01.2009 14:42
Ei myö miehet huomata semmosia piiloviestejä mitä naiset lähettelee, en minä ainakaan kun oon niin tumpelo niissä hommissa.Olisihan se kiva jos pystyis tuosta vaan kalppimaan toisen luokse ja pamauttaa asiansa, mutta tyydyn sanomaan vain mielessäni ne asiat, mitkä haluaisin sanoa.
Miksi aloittajaa kiinnostaa tälläiset asiat, onko jäänyt joku epäselväksi tapaukseksi?
15.01.2009 20:57
Tuolta klinikka.fi sivuilta, siellä tuntuu olevan asiantuntevaa sakkia!
14.01.2009 18:29
En minä ainakaan enää jaksa ajatella sitä et en osaa lausua oikein yhtä kirjainta monista..Jos joku tulee joskus siitä minulle huomauttamaan tai vähän ehkä vinoilemaan niin se pitää ottaa niin kuin ei huomaiskaan.Ne ihmiset jotka jaksaa huomautella meitä harvoja ja valittuja siitä r-kirjaimen lausumisesta, niin muistakaa et ne ei tajua sitä miten tyhmäksi ne saa itsensä näyttämään!Olen minäkin opetellut ja paljon tuota lausumista, mutta ei kieli halua kääntyä suussa niin kuin haluaisin ja olen hyväksynyt sen.Jos yhtäkkiä oppisin sen lausumisen niin en minä olisi enää se ainutlaatuinen minä vaan pelkkää massaa, jotka luulee olevansa täydellisiä kun lausuvat sen yhden kirjaimen niin kuin pitää.Tämä oli vaan tälläinen rohkaisu niille, jotka eivät ole oppineet vaikka niin kovasti haluaisivat, muistakaa me olemme ainutlaatuisia vaikka meillä muitten mielestä olisi muka jokin puute lausumisessa.En häpeä enää omaa r-vikaisuuttani ja ei kenenkään muunkaan pitäisi, se on osa omaa persoonaa mikä erottaa meidät muista!
13.01.2009 16:34
Kuin kovaa itseluottamusta!Itse alotin ensin kaverin luona tietokoneella laulellen kappaleitten mukana ja sitten kuulin kun kaverin isän emäntä oli ihmetellyt, että kuka tämä laulaja on?Oli luullut, että tulee koneelta:)Silloin vähän rohkaistuin ja mentiin käymään sitten Äänekoskella yhdessä ravintelissa ja kaveri oli salaa laittanut mulle kappaleen vetämään, onneks oli mun lemppari..Jännitti tietenkin oudossa paikassa elämänsä ensimmäistä kertaa laulaa, mutta siitä sain potkua kun mies huikkasi biisin välissä lattialta, että ei sitä kannata niin tosissaan ottaa.Kun lopetin niin tuli tanssijoilta raikuvat aplodit ja siitä lähti minun laulu harrastus, viitisen vuotta olen käynyt lauleskelemassa.Jos vaan tahtoa löytyy niin uskaltaa käydä laulamassa vaikka siellä yleisössä olisikin se elämän tärkein henkilö ja vielä sitä suuremmalla syyllä tietenkin yrittämään!
12.01.2009 15:48
En pystynyt kertomaan kohteelleni, että pidän hänestä.Kun 19.12 päästiin lomille niin sen jälkeen näin hänet baarissa ja huomasin et sillä näytti olevan mielekästä mies seuraa, kyllä minä olin jo huhun kuullut kun kaverin kans tuli puheeksi, mutta en voinut sitä vielä uskoa.Sen jälkeen meni vähän aikaa sulatellessa näkemäänsä, mutta onneksi on ollut aikaa ja nyt ymmärrän ettei siitä tulisi mitään!On paljon levollisempi olo nyt vielä, mutta entä sitten jos näen hänet töissä?Tuleeko vanhat haamut kummittelemaan, sitä en kyllä halua.Niin siis jäi kertomatta ja varmaan tein hyvän päätöksen, ainakin luulisin niin?
05.01.2009 02:31
Hel.. mistä tuommosia miehiä löytyy?Meinasin olla vastaamatta tuohon mitään kun niin alko etomaan jotenkin, mut pakko on jotakin laittaa.Kyllä minusta mies taitaa pitää sinua vaan seksileluna ei enää ihmisenä, en minä pystyis naiselle tuommoista tekemään!Taustoja en tiedä sen tarkemmin eli joku on pistänyt sun miehen pään sekaisin..Ettei se vaan petä sua sun selkäs takana, jotenkin vaan tuli mieleen?
30.12.2008 05:57
Sitä samaa ja muista tehdä veden pitävät lupaukset sitten uutena vuotena:)
26.12.2008 04:29
Ollaan me miehet niin paskoja ja siellä yks on ottanut valtuudet arvostella muita.No eipä voi moittia, Suomessa on sananvapaus ja naisille myös saatu oikeudet päättää asioistaan ja siitä mitä päästää suustaan..Ja niinhän sitä sanotaan, että ruoho on aina vihreämpää aidan toisella puolella.Olisi minulla vähän sanomista suomen naisista, mutta ne ei tälle palstalle kuulu enkä muutenkaan alennu morkkaamaan muita!
24.12.2008 13:02
En tiedä oikein miltä tuntuu olla ei yksinäinen, haluaisin olla jonkun kanssa niin kauan et alkaisin kaipaamaan sitä yksinäisyyden tunnetta.Vielä sitä tärkeää ei ole löytynyt:)
23.12.2008 23:18
Et sinä voi todellakaan tietää mitä hän sinusta oikeasti ajattelee, kasvot voi myös valehdella.Voihan se olla ettei tunne ole molemmin puolinen mut sekin mahdollisuus on fifty fifty eli eikös siinä ole jo tarpeeksi?!Ei hän välttämättä itseään komeana pidä ja ajattele sen mukaan..Kokeile kepillä jäätä jos vaikka yllättyisit.
22.12.2008 01:01
Niin mä lähetän sulle joulun toivotus viestin?!;)
20.12.2008 21:19
Haluais niin kovasti ottaa syliin yhden tärkeän ihmisen mut hankalaa vielä kun ei ole ehtinyt kuin vasta juttu asteelle.Nytkin surettaa taas oma saamattomuus tilanteessa, huonolla itsetunnolla kun sitä ajattelee ettei kannata vaivautua kun ei se kuitenkaan välitä.Sori kun kirjoitin vähän aiheesta ohi mut kun ei jaksanu alottaa uutta keskustelua kun sekin ois sitte menny hukkaan..Oli taas pakko purkaa sydäntä kun ei oikeen tosi elämässä ole sopivaa kuuntelijaa lähellä.
17.12.2008 15:04
Toi B vaihtoehto kuulostaa järkeenkäyvältä, mut luulenpa et nyt on eri henkilö kyseessä.Eihän mulla ole sen henkilön numeroa jolle haluaisin soittaa tai pistää viestiä..
17.12.2008 05:17
Oletko sama, joka kirjoitti työpaikkaromanssi palstalle?Ota nyt järki käteen hyvä ihminen ja ajattele vielä kerran jos toisenkin.Olen minäkin meinannut tappaa itseni monta vuotta sitten kun tyttö jätti johon olin tosi palavasti rakastunut ja vielä ilman kunnon syytä.Enää en halua joutua samaan jamaan äläkä sinäkään vaivu synkkyyteen, on vielä elämää vaikka nyt tuntuu siltä et kaikki ovet on suljettu sinun edestä!Mun pitää kyl nyt lähtee nukkumaan mut lupaa mulle et pysyt hengissä vielä, pystytkö sen tekemään?
16.12.2008 22:59
8 / 12