Vapaa kuvaus

Perus mies Nivalasta.

Aloituksia

21

Kommenttia

223

  1. Ikävä tapahtuma kaikkinensa, tiesin ja tunsin menehtyneen. Maailma näyttää välillä sen rumemman puolensa meille mitä minä en haluaisi nähdä.
    Osanotot läheisille.
  2. Kuulostaa+jotenkin+tutulta,+oon+melkein+vuoden+säätänyt+myös+kauempana+asuvan+nuoren+naisen+kanssa+ja+vähän+samanlaista+tuntuu+homma+olevan.+Pistin+pariksi+kk+välit+poikki+viime+syksynä+kun+luulin,+että+meillä+olisi+jotain+juttua+mutta+hänen+mukaan+ei+sitten+ollutkaan.+Noh+otti+marraskuussa+yhteyttä+ja+kyseli+kuulumisia,+joulun+alla+sitten+aina+viikonloppuisin+päissään+laitoin+viestiä+kun+oli+yksinäistä+ja+kaipasin+juttu+seuraa,+siitä+se+pikku+hiljaa+lähti+ja+uudeksi+vuodeksi+kutsui+itsensä+mökille+minun+seuraksi,+seksiä+oli+myös+silloin.Joskus+hän+tuntuu+melko+etäiseltä+minua+kohtaan+ja+silloin+alan+turhautumaan+ja+olen+melkein+valmis+lopettamaan+yhteyden+pidon,+mutta+juuri+silloin+neiti+yhtäkkiä+menee+paniikkiin+ja+rupiaa+skarppaamaan+yhteyden+pidossa.+En+ymmärrä+vaikka+taustat+tiedänkin+hänestä+ja+pitäisi+ymmärtää+hänen+tilannettaan,+mutta+turhauttaa+joskus+todella+ankarasti.+Olenko+minä+vaan+joku+peli+hänelle,+peti+tai+kainalo+johon+tulla+kun+on+läheisyyttä+vailla?Itse+olisin+valmis+sitoutumaan+ja+olen+sen+hänelle+monesti+sanonut,+että+olen+100+prosenttisen+luotettava+mies,+silti+vaan+hitaasti+tuntuu+tämäkin+etenevän+jos+nyt+etenee+ollenkaan.Aloittajan+tilanne+on+hämmästyttävän+samanlainen+kuin+minulla,+kaveria+hän+minusta+tahtoo+myös,+mutta+humalassa+olen+huomannut+mustasukkaisuuden+nostavan+päätään.Voi+luoja+miksi+naisten+pitää+olla+niin+hankalia,+helppoa+olisi+jos+päätetään+että+ollaan+yhdessä+tai+lähdetään+eri+suuntiin.
  3. Joo+sen+verran+viisas+vielä+olen,+että+lähdin+pois+koko+sivustolta,+mitä+sitä+itseään+kiusaamaan+ja+aikaansa+kuluttamaan+turhan+päiväiseen+etsintään.+Nautitaan+taas+sinkkuudesta+ja+hei+kesäkin+kolkuttelee+ovella+niin+mikäs+tässä+ollessa.Elähän+heitä+vielä+kirvestä+kaivoon+tuon+nettideitti+homman+takia+kun+kerran+olet+noin+ammattilainen+jo+siinä,+sun+pitää+vaihtaa+strategiaa+ja+aloittaa+hyökkäys+uudella+suunnitelmalla.Onnea+matkaan.