Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
teru84
profiilit
teru84
teru84
Vapaa kuvaus
Perus mies Nivalasta.
Aloituksia
21
Kommenttia
223
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ikävä tapahtuma kaikkinensa, tiesin ja tunsin menehtyneen. Maailma näyttää välillä sen rumemman puolensa meille mitä minä en haluaisi nähdä.
Osanotot läheisille.
25.06.2023 20:54
Oon joskus nuita tintereitä sun muita koettanut, harvoin sain matseja ja ei siitä keskustelusta oikein tullut mitään ku juttua piti lypsää toiselta.
Olen lopettanut roikkumisen nuissa paikoissa ja hyväksynyt taas sinkku elämän jatkuvuuden, 5 vuotta tuli jo täyteen tammikuussa yksin oloa.
Naiset melko usein jättää tekstit pois profiileista ja ne typerät muka hauskat tarra korvat ja nenät mitä puhelin on lisännyt kuviin niin ei ei ja vielä kerran ei. 😅
Miesten puolesta hankala vastata, ite oon yrittänyt aina kirjoittaa itsestäni jotain esittelyä, mutta eipä sekään hirveemmin asioita edistänyt joten enpä tiedä tuosta tehosta..
Toiset osaa paremmin toimia tuolla virtuaali maailmassa, ite oon parhaimmillani livenä.
05.02.2023 20:38
Mitä+nyt+itse+oon+kunta+politiikassa+mukana+Persujen+ryhmässä+täällä+Nivalassa+niin+kyllä+tuo+uutinen+nostatti+sykettä+itelläkin,+todella+alhainen+temppu+oli+päättäjiltä.+Ei+vissiin+osattu+ajatella+etiä+päin+esim.+maine+haittoja+mitä+tästä+seuraa.+Todella+surullinen+tapaus+kaiken+kaikkiaan.
20.03.2022 19:53
Eipä+minua+haittaisi,+voisin+ehkä+yllättyä+ainakin+sellaisesta+huomiosta.+Eihän+sitä+koskaan+tiedä+miten+hyvän+tyypin+kanssa+pääsee+ulos+jos+ei+uskalla+mennä+virran+mukana.+
Itse+en+pahemmin+ota+kontaktia+naisiin+muuten+kuin+baarissa+ja+parisuhteen+päättymisen+jälkeen+pari+vuotta+sitten+uskallus+lähestyä+toista+olikin+kummasti+kasvanut,+ei+enää+niin+välittänyt+vaikka+pakit+tulisikin.+
Saapi+ne+naisetkin+kokeilla+tuota+asiaa+mikä+on+mielletty+miesten+hommaksi.+:D
30.09.2020 21:09
En+oo+koskaan+pettänyt,+itse+pidän+parisuhdetta+niin+korkeassa+arvossa+etten+voi+toiselle+tehdä+niin,+mieluummin+eroaisin+jos+rupiaisi+meno+jalkaa+vipattamaan.+Mua+on+kyllä+pari+kertaa+petetty,+enkä+anna+anteeksi+koska+se+on+kerrasta+poikki,+Jumala+armahtaa+minä+en.+:D+
Väkivaltainen+en+ole+vaikka+isä+on+sen+takia+myös+linnassa+käynyt,+huonot+tavat+ei+oo+poikaan+siirtynyt.+Naista+en+oo+lyönyt+enkä+tule+lyömään+koskaan,+nainen+on+kyllä+lyönyt+minua+ja+sekin+sattui+olemaan+ex+vanki,+onneksi+ei+mikään+tuttu+tai+lähempi+ihminen+ollut+mulle.
Mustasukkaisuutta+olen+tuntenut,+mutta+yritän+peittää+sen+kun+ei+siitä+ole+ennenkään+ollut+hyötyä,+ei+toista+voi+omistaa+jos+hän+haluaa+toisen+mukaan+lähteä+niin+se+on+vain+ajan+kysymys+siinä+vaiheessa+eikä+mustat+sukat+siinä+tilanteessa+auta+mitään.
Voi+kuule,+olen+puhunut+ja+vakuutellut,+että+olen+kunnon+mies+ja+uskollinen.+Mutta+kun+toinen+on+saanut+siipeensä+niin+paljon+elämässä+niin+ei+siitä+muurista+ole+helppo+päästä+läpi,+hiljattain+kävin+yön+olemassa+hänen+luonaan+ja+olisi+halunnut+minun+jäävän+toiseksi+yöksi,+tuntui+pahalta+selittää+syy+miksen+voinut+jäädä+yöksi.+Jääkiekko+meni+edelle,+mutta+kun+oli+sovittu+muitten+kanssa+niin+ei+voinut+enää+peruakkaan+lauantain+kokoontumista.
Jospa+tälle+tarinalle+saadaan+onnellinen+loppu..+:)
29.05.2019 17:07
Paskoja+mies+valintoja+lähinnä+aiemmin,+on+ollut+myös+väkivaltaa.+Pitää+yrittää+ymmärtää,+varmasti+on+tuollaisten+kokemusten+jälkeen+vaikea+luottaa+keneenkään.+Toivottavasti+sinulla+tilanne+selkiää+jos+nyt+satuit+anonyymi+olemaan+ketjun+aloittaja..
28.05.2019 21:14
Kuulostaa+jotenkin+tutulta,+oon+melkein+vuoden+säätänyt+myös+kauempana+asuvan+nuoren+naisen+kanssa+ja+vähän+samanlaista+tuntuu+homma+olevan.+Pistin+pariksi+kk+välit+poikki+viime+syksynä+kun+luulin,+että+meillä+olisi+jotain+juttua+mutta+hänen+mukaan+ei+sitten+ollutkaan.+Noh+otti+marraskuussa+yhteyttä+ja+kyseli+kuulumisia,+joulun+alla+sitten+aina+viikonloppuisin+päissään+laitoin+viestiä+kun+oli+yksinäistä+ja+kaipasin+juttu+seuraa,+siitä+se+pikku+hiljaa+lähti+ja+uudeksi+vuodeksi+kutsui+itsensä+mökille+minun+seuraksi,+seksiä+oli+myös+silloin.
Joskus+hän+tuntuu+melko+etäiseltä+minua+kohtaan+ja+silloin+alan+turhautumaan+ja+olen+melkein+valmis+lopettamaan+yhteyden+pidon,+mutta+juuri+silloin+neiti+yhtäkkiä+menee+paniikkiin+ja+rupiaa+skarppaamaan+yhteyden+pidossa.+En+ymmärrä+vaikka+taustat+tiedänkin+hänestä+ja+pitäisi+ymmärtää+hänen+tilannettaan,+mutta+turhauttaa+joskus+todella+ankarasti.+Olenko+minä+vaan+joku+peli+hänelle,+peti+tai+kainalo+johon+tulla+kun+on+läheisyyttä+vailla?
Itse+olisin+valmis+sitoutumaan+ja+olen+sen+hänelle+monesti+sanonut,+että+olen+100+prosenttisen+luotettava+mies,+silti+vaan+hitaasti+tuntuu+tämäkin+etenevän+jos+nyt+etenee+ollenkaan.
Aloittajan+tilanne+on+hämmästyttävän+samanlainen+kuin+minulla,+kaveria+hän+minusta+tahtoo+myös,+mutta+humalassa+olen+huomannut+mustasukkaisuuden+nostavan+päätään.
Voi+luoja+miksi+naisten+pitää+olla+niin+hankalia,+helppoa+olisi+jos+päätetään+että+ollaan+yhdessä+tai+lähdetään+eri+suuntiin.
28.05.2019 15:50
Mulla+oli+koko+ala-asteen+aina+joku+hampaan+oikomiskone+suussa,+yksi+hammas+sojotti+taaemmaksi+kuin+muut+ja+kaikkee+muuta+kivaa.+Mietinkin+silloin+kun+kävin+monta+vuotta+puhe+terapeutilla+laihoin+tuloksin+ja+en+vaan+yksinkertaisesti+saanut+ärrää+sujumaan+niin+olisko+ollut+sittenkin+hampaitten+asennossa+vika?+Kieli+jännettä+minullakin+epäilivät,+mutta+leikkuulle+en+uskaltanut+lähtiä.
Enpä+minä+enää+ressaa+siitä,+puhuuhan+ranskalaisetkin+omalla+tavallaan+ärrän+kanssa.
Se+on+ominaisuus+eikä+mikään+vika,+se+on+osa+sinua+ja+sinun+puhetta,+näin+olen+aikuis+iällä+tuumannut+asioista.
Hyvin+on+pärjätty+tästä+yhden+kirjaimen+erilaisesta+ääntämisestä+huolimatta.+:)
12.03.2019 17:19
Kyllä+minä+muistan+kaikki+entiset+naiset,+yksi+on+jo+kuollut+kuitenkin+ja+rauha+hänen+sielulleen.+Ennemmin+minä+muistan+entiset+naiset+ihmisinä+joihin+liittyy+kaikesta+huolimatta+hyviä+muistoja,+jokainen+on+opettanut+tavallaan+minua+oikeaan+suuntaan.+Itse+kun+on+ollut+sokea+puutteilleen+niin+toinen+on+ollut+se+peili+mitä+katsoa+silloin+ja+ruveta+miettimään+omaa+toimintaansa+uudelleen.
Eli+minä+muistan+eksäni,+olivatpa+ne+lyhyen+tai+pidemmän+aikaa+elämässäni+ja+ei+pelkästään+seksi+liity+tähän.
11.12.2018 19:10
Kyllä+tuo+haiskahtaa+oudolta,+miksei+muka+uskalla+työpaikkaansa+paljastaa+ellei+sitten+sillä+ole,+tai+ei+halua+tulla+tunnistetuksi?+Ehkä+kannattaisi+vielä+kokeilla+kevyen+kaavan+kautta+treffejä+eikä+heti+pitkän+kaavan+kautta,+sen+kyllä+näkee+sitten+kun+koettelee+että+onko+tosissaan+mukana+leikissä.
Ihmisellä+on+rakkaus+asioissa+vain+yksi+sydän,+se+kun+särkyy+niin+hankala+on+eteenpäin+mennä+sen+jälkeen.
24.08.2018 05:00
Tekstissä+luki+reilusti+alle+kolme+kymppisenä..
15.08.2018 17:06
Mukavia+aiheita+ja+huomioita+elävästä+elämästä,+kiva+kun+autoit+treffeillä+miestä+mäessä.+:D+Jos+sille+vaikka+napsuis+osumia.
16.05.2018 17:41
Täällä+ihmiset+on+toistensa+kimpussa+kuin+kissat+ja+koirat+konsanaan,+miksi+pitää+olla+maailmassa+niin+paljon+vihaa+ja+turhautumista?+Kyllähän+siinä+helposti+jää+hyvät+kumppani+ehdokkaat+huomiotta+jos+noin+paljon+katkeruutta+pitää+sisällään.+Päästäkää+menneisyyden+kaunat+pois+sisältä+ja+keskittykää+tähän+hetkeen,+koska+meillä+on+vain+tämä+elämä.
Sitten+alkaa+nähdä+maailman+uusin+silmin+ja+useampi+vastaan+tuleva+ihminen+kiinnostaa.
11.05.2018 10:02
Eihän+naiselle+tarvitse+loppu+peleissä+kelvata+kuin+se+yksi,+koska+ei+sitä+usean+kanssa+voi+yhtä+aikaa+elää.+Melko+turhalta+vaikutti+tuo+S24+treffit+sivusto+kun+siellä+olin,+jalkauduin+tosi+elämään+ja+pyysin+yhtä+naista+treffeille+mikä+on+epä+tavallista+itseltäni,+mutta+on+kai+se+suu+joskus+avattava?
Toivon+aloittajalle+onnea+rakkaus+rintamalle,+ei+ihmisen+ole+hyvä+olla+yksin+ja+mukavampi+on+jakaa+kokemuksiaan+toisen+kanssa.
03.05.2018 05:03
Oliski+helppoa,+kyllä+se+on+yksin+elämää+elettävä.+Mutta+so+not+kesä+ja+kärpäset+tulee,+niin+eipä+passaa+valittaa.
23.04.2018 17:52
Tuohon+on+yhtä+monta+vastausta+kuin+on+miehiä+maailmassa,+ei+voi+samaa+kaavaa+soveltaa+jokaisen+kohdalla.+Itselläni+jokainen+kiinnostava+nainen+on+ollut+erilainen+tapaus,+yksi+ominaisuus+on+kuitenkin+tärkeää+itselle+ja+se+on+se,+että+hän+hyväksyy+minut+sellaisena+kuin+olen.
On+todella+raskasta+jos+joutuu+koko+ajan+olemaan+puolustus+kannalla+ja+ei+voi+olla+oma+itsensä.
Minusta+hymyily+ja+nauraminen+tekee+naisesta+kauniin,+tykkään+katsella+nauravaa+naista+ja+tulen+itsekkin+hyvälle+tuulelle+siitä.
Ulkonäkö+on+niin+ja+näin,+ei+sitä+alun+jälkeen+enää+ajattele+edes+koska+sitten+hän+on+sinulle+se+lähin+ja+paras+ystävä,+jonka+kanssa+voi+puhua+mistä+vaan+tai+olla+puhumatta.+:D
Mutta+asenne+ratkaisee+ja+luonne+myös,+pitää+olla+kiinnostavuutta+jollain+tasolla+naisessa.+Ja+mielellään+terve+itseluottamus,+on+todella+rasittavaa+olla+koko+ajan+selittämässä+toiselle+että+kelpaat+kyllä.
Tämmöistä+tuli+mieleen,+iän+ikuisia+kysymyksiä+joihin+ei+ikinä+saada+oikeita+vastauksia.
22.04.2018 18:58
Joo+sen+verran+viisas+vielä+olen,+että+lähdin+pois+koko+sivustolta,+mitä+sitä+itseään+kiusaamaan+ja+aikaansa+kuluttamaan+turhan+päiväiseen+etsintään.+Nautitaan+taas+sinkkuudesta+ja+hei+kesäkin+kolkuttelee+ovella+niin+mikäs+tässä+ollessa.
Elähän+heitä+vielä+kirvestä+kaivoon+tuon+nettideitti+homman+takia+kun+kerran+olet+noin+ammattilainen+jo+siinä,+sun+pitää+vaihtaa+strategiaa+ja+aloittaa+hyökkäys+uudella+suunnitelmalla.
Onnea+matkaan.
21.04.2018 15:33
Joo+eipä+tosiaan+voi+kehua+nykyajan+naisten+kommunikointi+taitoja+tuolla+nettideitti+saitilla,+varmaan+pari+kymmentä+viestiä+laitoin+ja+yhden+viestin+sain+takaisin,+tämä+olikin+savosta+joten+sieltä+vielä+löytyy+hyviä+naisia.+On+se+hankalaa+nykyään+tuo+toisen+löytäminen+vaikka+maailma+tuodaan+suoraan+sinun+näppien+ulottuville,+tuntuu+että+vain+vaikeammaksi+menee+hommat+nyky+mallilla.+Ei+voi+todellakaan+ymmärtää.+
Ja+itse+kyllä+pistin+viestiä+kuvattomille+naisille+myös+jos+niillä+oli+hyvä+kuvaus+ja+herätti+mielenkiinnon.+Noh+eipä+tässä+kiire+ole+valmiissa+maailmassa,+kai+se+seuraava+tulee+syliin+silloin+kun+sitä+ei+osaa+odottaa.+;)
Onnea+etsintään+niille+joilla+riittää+uskoa+hommiin.
19.04.2018 19:51
Itse+olin+sinkkuna+23-30+vuotiaaksi,+eli+helposti+heilahti+7+vuotta+ihan+yksin+ollessa.+Tuolloin+olin+niin+kyllästynyt+ja+rikki+hameväen+metkuista+etten+jaksanut+enää+alkaa+pelailemaan+niitten+kanssa+mitään.+Ja+nyt+ollaan+taas+sinkkuja,+melkein+3+vuotta+suhde+peliä+pelasin+ja+musta+pekka+jäi+käteen.+:D+Mutta+se+on+täysin+ihmisestä+kiinni+miten+elämänsä+elää+ja+kenen+kanssa+ja+vielä+miten+kauan.
16.04.2018 18:13
Minusta+ensin+pitäisi+yrittää+löytää+se+kadonnut+kipinä+uudelleen+ja+ne+syyt+miksi+toiseen+rakastui/ihastui.+Jos+ei+näe+enää+ulos+pääsyä+tilanteesta+ja+kauniit+muistot+on+rumentuneet+vuosien+saatossa,+ehkä+silloin+saattaisi+olla+syytä+erota.
24.01.2018 19:53
1 / 12