Vapaa kuvaus

Perus mies Nivalasta.

Aloituksia

21

Kommenttia

224

1. Ei siitä kehtaa levittää kuvia tänne, eilen sain nähtäväksi onnettomuus autosta kuvan ja ei siitä mällistä olisi kukaan jäänyt henkiin. Melkein takapenkkiin asti oli auto mankeloitu.
    Rauha hänen sielulleen ja osanotot omaisille.
  2. Kuulostaa+jotenkin+tutulta,+oon+melkein+vuoden+säätänyt+myös+kauempana+asuvan+nuoren+naisen+kanssa+ja+vähän+samanlaista+tuntuu+homma+olevan.+Pistin+pariksi+kk+välit+poikki+viime+syksynä+kun+luulin,+että+meillä+olisi+jotain+juttua+mutta+hänen+mukaan+ei+sitten+ollutkaan.+Noh+otti+marraskuussa+yhteyttä+ja+kyseli+kuulumisia,+joulun+alla+sitten+aina+viikonloppuisin+päissään+laitoin+viestiä+kun+oli+yksinäistä+ja+kaipasin+juttu+seuraa,+siitä+se+pikku+hiljaa+lähti+ja+uudeksi+vuodeksi+kutsui+itsensä+mökille+minun+seuraksi,+seksiä+oli+myös+silloin.Joskus+hän+tuntuu+melko+etäiseltä+minua+kohtaan+ja+silloin+alan+turhautumaan+ja+olen+melkein+valmis+lopettamaan+yhteyden+pidon,+mutta+juuri+silloin+neiti+yhtäkkiä+menee+paniikkiin+ja+rupiaa+skarppaamaan+yhteyden+pidossa.+En+ymmärrä+vaikka+taustat+tiedänkin+hänestä+ja+pitäisi+ymmärtää+hänen+tilannettaan,+mutta+turhauttaa+joskus+todella+ankarasti.+Olenko+minä+vaan+joku+peli+hänelle,+peti+tai+kainalo+johon+tulla+kun+on+läheisyyttä+vailla?Itse+olisin+valmis+sitoutumaan+ja+olen+sen+hänelle+monesti+sanonut,+että+olen+100+prosenttisen+luotettava+mies,+silti+vaan+hitaasti+tuntuu+tämäkin+etenevän+jos+nyt+etenee+ollenkaan.Aloittajan+tilanne+on+hämmästyttävän+samanlainen+kuin+minulla,+kaveria+hän+minusta+tahtoo+myös,+mutta+humalassa+olen+huomannut+mustasukkaisuuden+nostavan+päätään.Voi+luoja+miksi+naisten+pitää+olla+niin+hankalia,+helppoa+olisi+jos+päätetään+että+ollaan+yhdessä+tai+lähdetään+eri+suuntiin.
  3. Joo+sen+verran+viisas+vielä+olen,+että+lähdin+pois+koko+sivustolta,+mitä+sitä+itseään+kiusaamaan+ja+aikaansa+kuluttamaan+turhan+päiväiseen+etsintään.+Nautitaan+taas+sinkkuudesta+ja+hei+kesäkin+kolkuttelee+ovella+niin+mikäs+tässä+ollessa.Elähän+heitä+vielä+kirvestä+kaivoon+tuon+nettideitti+homman+takia+kun+kerran+olet+noin+ammattilainen+jo+siinä,+sun+pitää+vaihtaa+strategiaa+ja+aloittaa+hyökkäys+uudella+suunnitelmalla.Onnea+matkaan.