Voi että mä inhoan suomalaisia miehiä! en ole yhtäkään järkevää vielä tavannut. Aina arvostelemassa muita ja kukkoilemassa kun on liian suuret luulot itsestään. Ja itsetunto on varmaan pohjimmiltaan huono. Kaikkein hauskinta on nähdä, miten joku finskimies on niin itseään täynnä ja kulkee nokka pystyssä, kun luulee olevansa hyvännäköinen, vaikka näyttää seinästä revityltä albiinosialta, jolla on vähän liikaa geeliä päässään. Tukholmassakin tulee viiden minuutin sisällä paremman näköisiä miehiä vastaan enemmän kuin Suomessa tulee kymmenessä vuodessa. Mutta kun se suomalaisten luonnekin on niin ärsyttävä... olen katkeroitunut. Nyt minustakin on tullut toisia ihmisiä arvosteleva ihminen, kun tänne näin kirjoittelen. mutta sen siitä saa, kun Suomessa tarpeeksi kauan asuu.
Finskimiehet
7
1255
Vastaukset
- Mr.White
Onko sulla ongelmia päässä vai ootko katkeroitunut baari reissuista? Ja jos kerran Ruotsissa on kaikki hyvännäköiset miehet, niin kuka sua kieltää sinne menemästä?
En tiedä, vitutti kyllä lukea tuo sun teksti, siis yleistät koko Suomen miehet. Eheei kuules, sulla on nyt taustalla jotain paskaa...
Nyt kullan kanssa rupattelua:
-katsos kulta, tässä on nainen joka vihaa Suomen miehiä, pitäisikö minun vihata häntä?
-Eei, ethän edes tunne häntä?
-Niin mutta hän on selvästi erittäin sivistynyt, taidan vihata häntä.
-Niin, eikai siitä haittaa ole
-Nyt olen varma, vihaan häntä todella paljon. Hän on katkeroitunut vanha piika
Kerro sitten taivaan portilla pietarille terveisiä että kiitos pimpistä oli mukava kusta. Ollaan me miehet niin paskoja ja siellä yks on ottanut valtuudet arvostella muita.No eipä voi moittia, Suomessa on sananvapaus ja naisille myös saatu oikeudet päättää asioistaan ja siitä mitä päästää suustaan..Ja niinhän sitä sanotaan, että ruoho on aina vihreämpää aidan toisella puolella.Olisi minulla vähän sanomista suomen naisista, mutta ne ei tälle palstalle kuulu enkä muutenkaan alennu morkkaamaan muita!
- Finskipoika
Vai on finskipojat ala-arvoisia?!
Voin kertoa, että se kokemus, mikä minulla on treffi- ym. sivujen kautta sekä seurusteluista ja avioliitostakin suomalaisesta keskivertonaisesta, niin vaikutelma on aika masentava. Lähes kaikki ovat tyhjäpäitä, joita kiinnostaa pääasiassa shoppailu, airobic, aurinkorannat ja hömppäviihde. Sitten haaveillaan jostain kynttilä-ja ravintolailloista henkevine keskusteluineen, mutta kun näistä tyhjäpäistä ei ole edes siihen. Maailmankuva rajoittuu pääasiassa kauniiden ja rohkeiden antamiin esikuviin yms. Yleistieto on käsittämättömän surkea ja koostuu pääasiassa naistenlehtien juorusivujen tarjonnasta.
Mitä ulkonäköön tulee, suurella osalla vyötärönympärys makkaroineen kilpailee finskipoikien kanssa. Poikkeuksiakin toki on, mutta keskiverto on tuota luokkaa. - .........................
Tänne on ajautunut aina kaikki se paskasakki, joka ei muualla elintilaa ole saanut.
- asödklöklöasdas
"...arvostelemassa muita..."
- .............
kirjoitus. Näin vaan on.
- Ondine
Suomesta ei hyviä miehiä helposti löydy, joten hain omani Englannista.
Usein kuulee suomalaisten miesten valittavan, että "miksi ei naisille kelpaa kunnollinen mies".
No, katsotaan asiaa näin. Jos "kunnollinen" on
tylsä,
huumorintajuton
katkera
pikkusieluinen
huono itsetuntoinen
ottaa kaiken itseensä
persoonaton
täynnä itsesääliä
naisvihaa
Niin jää luonnon valinnassa ilman naista.
Englannissa olen tavannut monta 16-vuotiasta poikaa, jotka ovat iästään huolimatta paljon kypsempiä ja älykkäämpiä keskustelukumppaneita kuin suomalaiset keski-ikäiset miehet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448079Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432131Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262042- 951688
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811617Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071071Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51009- 25996
- 53985
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28850