pc1

Oman tien kulkija joka katsoo muiden sekoilua mieluummin sivusta. Koulutus: Ammattikoulu Ammatti: Teollisuus/käsityöläinen Siviilisääty: Sinkku Lapset: Kyllä vielä joku päivä
Aloituksia
138
Kommenttia
267
- Suomi24 Treffit kangertelee..Niin tämä niin paljon mainostettu Suomi24 treffit tuntuu olevan muuttunut täysin vain profiilien arkistoksi, viestien lä5164
- Olis se kyllä reilua vastata..niihin viesteihin edes se että kiitos mutta ei kiitos! >treffit pitäis muuttaa sellaseks että jos ei kommunikoi millään7155
- Käännöskoneella tehdyt viestit raivostuttaa...Niin kysyn tässä vain semmosta että saatteko te muut näitä ns. spammeja vai mitä ne nyt on, siis käännöskoneella väsätty4128
- ???Moikka! Kysyisin tässä sellaista että onko minulle tulossa talokauppoja tässä lähiaikoina? Vaihtoehtoja on muutama. Mihi1127
- Katariina++++Puhuis vittu nuo muut idiootit katariinalle ite eikä odota alotetta!! Vittu mitä idiootteja nuo muut asukkaat!!!3122
- Youtube reistailee??Niin kellään muulla samaa ongelmaa, jos yrittää katsoa jonkun videon niin aina ruutuun tulee "tapahtui virhe yritä hetke0109
- Miten on?tuleeko tässä vihdoinkin kohta ne talokaupat? Entäs kumpihan se noista kahdesta oikeen on? Näkiskö kukaan sen? Entäs0100
- Kuka tyhjensi ilmat polkupyörästä??Niin kuka tai ketkä tyhjensi minun polkupyörästä ilmat takarenkaasta minun poissaollessani tänään?? Pyörä oli kotipihall5100
- Jälkispekulointia...Niin tietääkö kukaan paljonko yhden ihmisen antamat pisteet vaikuttaa prosentuaalisesti? Tarkoitan lähinnä tätä tän ilta994
- Umpikujassa...Hei! Milloin saan taloni myytyä vai saanko ollenkaan?? Miksi ei millään mene kaupan? Talo on kuitenkin peruskorjattu jn284
- Mä mistä löytäisin sen naisen...se joka mua rakastais, mä mistä löytäisin sen naisen, se joka mulle tärkein ois. Mä sua etsinyt jo oisin, mä vaik en tie272
- Iida tuotannon suosikki!!Ei missään nimessä saa voittaa!! Ärsyttävä nauru sillä myös ja muutenkin kiehnää sen joukon kimpussa koko ajan!171
- ANTTI VOITTAA!!!Antilla ihan hyvät mahdollisuudet voittoon niinkuin oli viimevuotisella kesken kauden tulleella Anniinnalla! Silnmiinpis163
- Eihän tämän näin pitänyt mennä....alkuunkaan. Mulle luvattiin 2002 että 2003 keväällä tapaat sen unelmien kuningattaren, eipä kuulunut sitten 2005 kesällä163
- Tanja tuotannon suosikki!!!rikkonut jatkuvasti sääntöjä, kohdellut isoveljeä töykeästi ja käyttäytynyt todella halpamaisesti koko ajan. Jopa juonta361
- 058
- Tanja ulos talosta!!!Todella rasittava tyyppi!! Koko bb historian tyhmin asukas ikinä! Töykeä ja inhottava bb:lle ollut koko kauden ja rikkon156
- 852