Niin kysyn tässä vain semmosta että saatteko te muut näitä ns. spammeja vai
mitä ne nyt on, siis käännöskoneella väsättyjä tekstejä joissa on takana milloin joku "Elena", Ljudmila" jne..? 
Tekstin takana kuitenkin joku Sergei tai vastaava joka yrittää viedä vain viimeisetkin rahat mitä vielä on. Niin onko kyse juuri tällaisesta näissä viesteissä?
Ihmettelen kun tällaiset 178cm pitkät hoikat kauniit naiset on muka kiinnostunut profiilistani kun taas suomessa ei sellaisiin ole minun pituisellani mitään mahiksia. 
Kaiken lisäksi minua ihmetyttää että kuinka tällainen "Ljudmila" on voinut kiinnostua minusta kun sillä itsellä ei ole edes profiilia olemassa jolla pääsisi lähettään viestiä, tai sit on mut ei ainakaan ole sivuillani yleensä tällainen käynyt ja silti on pystynyt kirjoittamaan viestin.
Yleensä nämä "Elenat" antavat jonkun toisen sähköpostiviestin johon pyytävät lähettää viestiä. Miksi näin?? Onko tässä todellakin kyse rahan keruusta.
Näistä todellakin viestilaatikkoni vaan täyttyy, muilta en saa viestiä ollenkaan, esim. oikeasti seuraa etsivältä suomesta en saa viestiäkään.
Mut nää huijausviestit todellakin rassaa kun niitä tulee jatkuvasti, ylläpidolle iso kiitos siitä että nämä profiilit on yleensä poistettu aika nopsaan kun ne on ilmestynyt S24:lle. Kuitenkin ehdottaisin S24:sen ylläpidolle että lisäisi profiilien valvontaa ja seuraisi näitä ns. epämääräisiä profiileja jotka ovat muka Kotkasta, Haminasta, Kuopiosta ja milloin mistäkin vaik profiilin laatija tuskin on käynytkään koskaan suomessa, saatika edes tietää missä suomi sijaitsee. 
Mut kukaan muu törmännyt täällä samaiseen riesaan??
Käännöskoneella tehdyt viestit raivostuttaa...
4
128
Vastaukset
- yksi joukossaJoo, olen törmännyt samaan, mies minäkin. 
 Ärsyttävää todellakin, koskaan en vastaa, siitä lienee sitten torjuttuihin profiileihin tullit miinus... :)
 Haen suomalaista syntyperältäänkin, harmittavasti laatikko täyttyy noista viesteistä, tai sitten mitä kuuluu, viesteistä... liekkö enempää suomea osatakkaan?
 .. mutta kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta..
- piin tereTässä on yksi kait tyypillinen huijausmalli, mullekin on tullut aivan just samanlaisia. Eivät muuten ole välttämättä edes venäläisiä jotka näitä pyörittää. 
 http://419.bittenus.com/11/4/nastya.html
 Upea nainen vannoo ikuista rakkautta jo kolmannen kirjeen jälkeen ja lähettää itsestään seksikkäitä kuvia. Olisipa se oikeassa elämässä näin!
- kldashhgjnNiin, pyytävät sähköpostiosoitetta koska on helpompaa tehdä massapostituksia kuin postata sama viesti jokaiselle erikseen. Seksikkäiden kuvien tarkoitus lienee selvä, ei tosissaan oleva nainen sellaisia lähetä ensimmäisissä kirjeissä. 
 Jotkut näistä sanovat muka osaavansa suomea - mutta jos aloitat vaikka keskustelun jostain suomen kieleen liittyvästä asiasta, 'tyttönen' katoaa heti.
- Näitä tulee mulle noin kerran viikossa. Jätän sen enempää miettimättä huomiotta. 
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset737744
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti845704
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut403845
- Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessäänmutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät243160
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1112955
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral962805
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k422790
- Pikkupersu osoitti olevansa hieman yksinkertainen"Heikosti älykkyystesteissä pärjänneistä lapsista tulee muita todennäköisemmin ennakkoluuloisia ja konservatiivisia", uu892454
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa132151
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161876