Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

14

Kommenttia

599

  1. Tuossa+merkkiuskollisuudessa+ei+ole+mitään+järkeä+ellei+omista+monia+tietyn+merkin+opiskoja.+Useimmilla+ei+ole+kuin+se+yksi+opiska,+joka+tuli+kameran+mukana.+Tällöin+pitäisi+olla+helppo+vaihtaa+merkkiä.+Itse+päädyin+peilittömään+(pana)+lähinnä+se+takia,+koska+siihen+sai+sovitteen+niihin+harvinaisiin+Exakta+kameran+optiikoihin.+Viimeisin+filmikamerani+oli+Contax,+joka+on+edelleen+minulla.+Siihen+sai+sovitteen+Exaktan+opiskoille,+mutta+muun+merkkiseen+kameraan+nuo+eivät+olisi+käyneet.+Nuo+pitkät+telet+ovat+tänä+päivänä+turkasen+kalliita.+Huusin+ne+huutokaupasta+pilkkahintaan+silloin+kun+vielä+se+Exakta+toimi+kunnolla.Nikoniin+ja+Cannoniin+niiden+hinta+otetaan+tarvittaessa+selville.+Näin+sanottiin+Rajalassa.+Valintani+siis+sanoi+lompakko.
  2. Sinäpä+aika+sälli+olet!+Syytät+korjaamoita+päästötodistusten+väärennöksistä.+Onko+sulla+todisteita+niistä+huijauksista?++Päästötodistus+on+asiakirja.+Asiakirjan+väärennös+on+aina+rikos,+joka+käsitellään+oikeudessa.+Tässä+"Möly_Kommari"+tapauksessa+se+on+ollut+Veljekset+Laakkosen+korjaamo.+Se+on+kuitenkin+maineikas+korjaamo.+Uskon+heidän+sanaansa+enemmän+kuin+kyseenalaisen+maineen+omaavaan+katsastusasemaan.Tuosta+K1+Laune+katsastusasemasta+olen+kuullut+yhtä+sun+toista,+mutta+en+tiedä+pitääkö+ne+paikkansa.Tuossa+Corollassa+katsastuksen+mukaan+ei+ollut+ainuttakaan+korjauskehotukseen+johtavaa+vikaa.+Kerrotun+mukaan+kuitenkin+oli.+Miten+se+sitten+oli+oikea+päätös?+Minusta+pikemminkin+huolimaton+katsastus,+koska+vikoja+ei+huomattu.