jormalaiset
Vapaa kuvaus
Minä Exhibionisti.
Haluan tulla katsotuksi.
[email protected]
Aloituksia
524
Kommenttia
3502
Etanolia
Suomessa ruvetaan lisäämään bensansekaa Etanolia. Mutta eikös ne ruotsalaiset käytä jo. Tietääkö kukaan käyttääkö ne sit3431Aukoksi hakatun metsän hinta.
Mulla on etelä-savossa kuivanmaan mökki. Tontiin rajoittuvassa metsässä on tehty aukko hakkuu. Nyt voisin ostaa tonttii9431AutoCAD teksti ala indeksi H2O
Eli miten autocadissä kirjoitetaan ala indeksi. H2O, eli tuon kakkosen (2) pitäisi olla vähän alempana?10425- 21417
Viestin säilyvyys, prepaid liittymä suljettu
Kuinka kauan tekstiviesti säilyy viestikeskuksessa odottamassa vastaanottajan puhelimen päivittymistä verkkoon, jos se e1417- 6413
Taiteilijan FanClub
Onko taiteilijoilla Fani kerhoja. Kirrretään näyttelyitä ja kerkustellaan teoksista. Muusikoilla ilmeisesti on.2411Uni asento
Siis nukutteko erillään vaikkakin samassa sängyssä? Itse pidän kovasti nukkumisesta toisessa ihmisessä kiinni. Niin sano13407Naisen salarakas
Jos tapaisit varatun naisen ja hän ehdottaisi sinulle salaista suhdetta. Suostuisitko salarakkaaksi?5406- 2403
Saimaan vesistön lasku suunta?
Aikoinaan Saimaa laski länteen Pohjanlahteen. Maan nousemisen takia avautui uusi väylä suomen lahteen. Miten korkea pato4399Work permit Työlupa
Apparently, a new rule is being planned for those who have a work permit from the EU region. If you work in Finland, tha1397Prepaid liittymät ulkomailla?
Onko prepaid liittymien käyttöalueissa eroa ulkomailla. Millä operaattoreilla kattavin yhteistyöverkko? - Pitäisikö kii1393Täti puoli
Äitini oli kahdesti naimisissa. Itse olen ensimmäisestä avioliitosta ja sisarpuoleni toisesta. Sisarpuoleni on lapseton3390Piipun päässä laajennus?
Monissa kuvissa niin metsästys kuin sotatilanne on kiväärin piipun päässä laajennus. Onko se äänenvaimennin vai jokin m8384Paljonko pateja jääkärillä
Montako lipasta on suomen armeijaasa harjoituksissa jääkärillä? Siis 30patia lippaassa. Montako lipasta Ukranalaisella k3382Metrossa repee, mitä mä teen?
Rehellisesti sanottuna mä olen keski-ikäinen setämies. Tykkään katsella teini-ikäisiä julkisissa paikoissa. Metron rulla5380Taidetta mutta ei taiteilijana
Taide kiinnostaa katsojana. Olisiko mitään vapaaehtoistyötä taiteen parissa?1378Foylen sota
Sarjassa ei eilen vaan toissa sunnuntaina. Siis18.7.2010, muistaakseni. Itä euroopasta pakolaisena tullut lääkäri surmas2368Suomenhevoset ja Lämmin veriset
Hei Mitä eroa noilla on? Jos löydän takapihalta hevosen voinko päätellä kumpi se on?6367