Vapaa kuvaus

Minä Exhibionisti.
Haluan tulla katsotuksi.
[email protected]

Aloituksia

524

Kommenttia

3502

1. Etanolia

Suomessa ruvetaan lisäämään bensansekaa Etanolia. Mutta eikös ne ruotsalaiset käytä jo. Tietääkö kukaan käyttääkö ne sit
    Kemia
    3
    431
  2. Aukoksi hakatun metsän hinta.

Mulla on etelä-savossa kuivanmaan mökki. Tontiin rajoittuvassa metsässä on tehty aukko hakkuu. Nyt voisin ostaa tonttii
    Metsänhoito
    9
    431
  3. AutoCAD teksti ala indeksi H2O

Eli miten autocadissä kirjoitetaan ala indeksi. H2O, eli tuon kakkosen (2) pitäisi olla vähän alempana?
    Apua aloittelijalle
    10
    425
  4. Päivän keikka Pietariin

Millaista Päivän keikkaa suosittelette?
    Pietari
    21
    417
  5. Viestin säilyvyys, prepaid liittymä suljettu

Kuinka kauan tekstiviesti säilyy viestikeskuksessa odottamassa vastaanottajan puhelimen päivittymistä verkkoon, jos se e
    Liittymät ja palvelut
    1
    417
  6. Sijoitustili?

No, tietääkö joku tuliko se sijoitus tili?
    Pörssi ja osakkeet
    6
    413
  7. Taiteilijan FanClub

Onko taiteilijoilla Fani kerhoja. Kirrretään näyttelyitä ja kerkustellaan teoksista. Muusikoilla ilmeisesti on.
    Kuvataide
    2
    411
  8. Uni asento

Siis nukutteko erillään vaikkakin samassa sängyssä? Itse pidän kovasti nukkumisesta toisessa ihmisessä kiinni. Niin sano
    Parisuhde
    13
    407
  9. Naisen salarakas

Jos tapaisit varatun naisen ja hän ehdottaisi sinulle salaista suhdetta. Suostuisitko salarakkaaksi?
    Avoin suhde
    5
    406
  10. Teatterissa Alasti

Oletteko olleet teatterissa missä esiintyjät tai yleisö on alasti?
    Teatteri
    2
    403
  11. Saimaan vesistön lasku suunta?

Aikoinaan Saimaa laski länteen Pohjanlahteen. Maan nousemisen takia avautui uusi väylä suomen lahteen. Miten korkea pato
    Maantiede
    4
    399
  12. Work permit Työlupa

Apparently, a new rule is being planned for those who have a work permit from the EU region. If you work in Finland, tha
    English Speaking
    1
    397
  13. Prepaid liittymät ulkomailla?

Onko prepaid liittymien käyttöalueissa eroa ulkomailla. Millä operaattoreilla kattavin yhteistyöverkko? - Pitäisikö kii
    Liittymät ja palvelut
    1
    393
  14. Täti puoli

Äitini oli kahdesti naimisissa. Itse olen ensimmäisestä avioliitosta ja sisarpuoleni toisesta. Sisarpuoleni on lapseton
    Perintö ja testamentti
    3
    390
  15. Piipun päässä laajennus?

Monissa kuvissa niin metsästys kuin sotatilanne on kiväärin piipun päässä laajennus. Onko se äänenvaimennin vai jokin m
    Kiväärit
    8
    384
  16. Paljonko pateja jääkärillä

Montako lipasta on suomen armeijaasa harjoituksissa jääkärillä? Siis 30patia lippaassa. Montako lipasta Ukranalaisella k
    3
    382
  17. Metrossa repee, mitä mä teen?

Rehellisesti sanottuna mä olen keski-ikäinen setämies. Tykkään katsella teini-ikäisiä julkisissa paikoissa. Metron rulla
    Keho
    5
    380
  18. Taidetta mutta ei taiteilijana

Taide kiinnostaa katsojana. Olisiko mitään vapaaehtoistyötä taiteen parissa?
    Vapaaehtoistyö
    1
    378
  19. Foylen sota

Sarjassa ei eilen vaan toissa sunnuntaina. Siis18.7.2010, muistaakseni. Itä euroopasta pakolaisena tullut lääkäri surmas
    Tv-sarjat
    2
    368
  20. Suomenhevoset ja Lämmin veriset

Hei Mitä eroa noilla on? Jos löydän takapihalta hevosen voinko päätellä kumpi se on?
    Suomenhevoset
    6
    367