jormalaiset

Minä Exhibionisti.
Haluan tulla katsotuksi.
[email protected]
Aloituksia
525
Kommenttia
3505
Alaston pariskunta sylikkäin istumassa
Etsin siis tunnettua maalausta jossa on kaksi ihmistä istumassa sylikkäin ilman vaatteita. Tarvitsisin sen tarinaani vii0571Osa mökkiperinnöstä valtiolle
Meille on tulossa mökki perintönä. Jokainen perii mökistä kolmanneksen. Yhdellä vain on verovelkoja paljon. Mitä tapah20556Laattojen väri?
MPKK:n Juha Kukkola oli televisiossa. Kaulus laatat oli punaiset valkoisilla reunaviivoilla. Oliko se ilmatorjuntatykist8552Aukoksi hakatun metsän hinta.
Mulla on etelä-savossa kuivanmaan mökki. Tontiin rajoittuvassa metsässä on tehty aukko hakkuu. Nyt voisin ostaa tonttii8552Jos jää vangiksi
Katselin aikoinaan Brittien SAS joukoista kertovaa juttua. Siinä muutama kaveri kertoili koulutuksesta ja sen jälkeisest4551Viestin säilyvyys, prepaid liittymä suljettu
Kuinka kauan tekstiviesti säilyy viestikeskuksessa odottamassa vastaanottajan puhelimen päivittymistä verkkoon, jos se e0531- 2530
Piipun päässä laajennus?
Monissa kuvissa niin metsästys kuin sotatilanne on kiväärin piipun päässä laajennus. Onko se äänenvaimennin vai jokin m8520AutoCAD teksti ala indeksi H2O
Eli miten autocadissä kirjoitetaan ala indeksi. H2O, eli tuon kakkosen (2) pitäisi olla vähän alempana?10518Prepaid liittymät ulkomailla?
Onko prepaid liittymien käyttöalueissa eroa ulkomailla. Millä operaattoreilla kattavin yhteistyöverkko? - Pitäisikö kii1514- 21512
Prepaid liittymän kasaantunut raha
Mulla on perinteinenvirallinen liittymä millä hoidan puhelut ja muun viestinnän. Toisena mulla on prepaid liittymä mitä5512Vain yksi käsi slow-watches
Hei, onko kokemusta noista yhden viisarin kelloista? Vain posti myynnistä https://fi.slow-watches.com/?goto=FI9501Täti puoli
Äitini oli kahdesti naimisissa. Itse olen ensimmäisestä avioliitosta ja sisarpuoleni toisesta. Sisarpuoleni on lapseton3485Taiteilijan FanClub
Onko taiteilijoilla Fani kerhoja. Kirrretään näyttelyitä ja kerkustellaan teoksista. Muusikoilla ilmeisesti on.2481Rättipokka
Pelaan netissä webkameran kanssa. Joskus menettänyt joskus voittanut vaatteet. - Ei rahaa, ei morkkista...0477Saimaan vesistön lasku suunta?
Aikoinaan Saimaa laski länteen Pohjanlahteen. Maan nousemisen takia avautui uusi väylä suomen lahteen. Miten korkea pato4470II-luokan mitalli
Hei Onko siis niin että sotilaille jaettu Mannerheimin risti oli itse asiassa II-luokan ansio?2461Ikuinen hautapaikka
Heräsi tet-harjoittelijan kanssa juttelu hautojen kestoajasta. Nykyisin ne käytännössä vuokrataan määrä ajaksi. Jonka jä5459Suomenhevoset ja Lämmin veriset
Hei Mitä eroa noilla on? Jos löydän takapihalta hevosen voinko päätellä kumpi se on?6459