Vapaa kuvaus

Minä Exhibionisti.
Haluan tulla katsotuksi.
[email protected]

Aloituksia

524

Kommenttia

3502

  1. Päivän keikka Pietariin

    Millaista Päivän keikkaa suosittelette?
    Pietari
    21
    412
  2. AutoCAD teksti ala indeksi H2O

    Eli miten autocadissä kirjoitetaan ala indeksi. H2O, eli tuon kakkosen (2) pitäisi olla vähän alempana?
    Apua aloittelijalle
    10
    410
  3. Sijoitustili?

    No, tietääkö joku tuliko se sijoitus tili?
    Pörssi ja osakkeet
    6
    407
  4. Viestin säilyvyys, prepaid liittymä suljettu

    Kuinka kauan tekstiviesti säilyy viestikeskuksessa odottamassa vastaanottajan puhelimen päivittymistä verkkoon, jos se e
    Liittymät ja palvelut
    1
    404
  5. Uni asento

    Siis nukutteko erillään vaikkakin samassa sängyssä? Itse pidän kovasti nukkumisesta toisessa ihmisessä kiinni. Niin sano
    Parisuhde
    13
    403
  6. Varusteita kaukopartioon

    Kiinnostaisi tietää millaisia reppuja kaukopartiossa käytettiin viime sotien aikana. Ymmärtääkseni ne eivät olleet saman
    3
    402
  7. Taiteilijan FanClub

    Onko taiteilijoilla Fani kerhoja. Kirrretään näyttelyitä ja kerkustellaan teoksista. Muusikoilla ilmeisesti on.
    Kuvataide
    2
    401
  8. Naisen salarakas

    Jos tapaisit varatun naisen ja hän ehdottaisi sinulle salaista suhdetta. Suostuisitko salarakkaaksi?
    Avoin suhde
    5
    400
  9. Prepaid liittymän viestien odotus

    Kuinka kauan prepaid liittymään läheteety säilyy viestikeskuksessa odottamassa vastaanottajan puhelimen päivittymistä ve
    Muut liittymät
    3
    393
  10. Saimaan vesistön lasku suunta?

    Aikoinaan Saimaa laski länteen Pohjanlahteen. Maan nousemisen takia avautui uusi väylä suomen lahteen. Miten korkea pato
    Maantiede
    4
    390
  11. Prepaid liittymät ulkomailla?

    Onko prepaid liittymien käyttöalueissa eroa ulkomailla. Millä operaattoreilla kattavin yhteistyöverkko? - Pitäisikö kii
    Liittymät ja palvelut
    1
    386
  12. Teatterissa Alasti

    Oletteko olleet teatterissa missä esiintyjät tai yleisö on alasti?
    Teatteri
    2
    385
  13. Metrossa repee, mitä mä teen?

    Rehellisesti sanottuna mä olen keski-ikäinen setämies. Tykkään katsella teini-ikäisiä julkisissa paikoissa. Metron rulla
    Keho
    5
    376
  14. Paljonko pateja jääkärillä

    Montako lipasta on suomen armeijaasa harjoituksissa jääkärillä? Siis 30patia lippaassa. Montako lipasta Ukranalaisella k
    3
    371
  15. Foylen sota

    Sarjassa ei eilen vaan toissa sunnuntaina. Siis18.7.2010, muistaakseni. Itä euroopasta pakolaisena tullut lääkäri surmas
    Tv-sarjat
    2
    365
  16. Piipun päässä laajennus?

    Monissa kuvissa niin metsästys kuin sotatilanne on kiväärin piipun päässä laajennus. Onko se äänenvaimennin vai jokin m
    Kiväärit
    8
    365
  17. Täti puoli

    Äitini oli kahdesti naimisissa. Itse olen ensimmäisestä avioliitosta ja sisarpuoleni toisesta. Sisarpuoleni on lapseton
    Perintö ja testamentti
    3
    359
  18. Irina Rakhmanov 9.komppania

    Ирина Анатольевна Википедия Irina Rakhmanov Mitä Irinan rooli henkilö teki elokuvassa 9.komppania?
    Venäjä
    5
    358
  19. Suomenhevoset ja Lämmin veriset

    Hei Mitä eroa noilla on? Jos löydän takapihalta hevosen voinko päätellä kumpi se on?
    Suomenhevoset
    6
    354
  20. 5x mekkaan päin

    Nyt liitteessä kerrotaan vitsistä jota ne ei halua julkaista. No mikä se on?
    Vitsit
    0
    350