jormalaiset

Minä Exhibionisti.
Haluan tulla katsotuksi.
[email protected]
Aloituksia
525
Kommenttia
3505
- Voiko SIM-kortin kopioida?Kakkospuhelimessa on prepaid liittymä. Voisiko siitä sim-kortista ottaa kopion jos vaikka hukkaan tai rikon tai ehkä pu6591
- Aukoksi hakatun metsän hinta.Mulla on etelä-savossa kuivanmaan mökki. Tontiin rajoittuvassa metsässä on tehty aukko hakkuu. Nyt voisin ostaa tonttii8586
- Osa mökkiperinnöstä valtiolleMeille on tulossa mökki perintönä. Jokainen perii mökistä kolmanneksen. Yhdellä vain on verovelkoja paljon. Mitä tapah20582
- Laattojen väri?MPKK:n Juha Kukkola oli televisiossa. Kaulus laatat oli punaiset valkoisilla reunaviivoilla. Oliko se ilmatorjuntatykist8576
- Alaston pariskunta sylikkäin istumassaEtsin siis tunnettua maalausta jossa on kaksi ihmistä istumassa sylikkäin ilman vaatteita. Tarvitsisin sen tarinaani vii0575
- Jos jää vangiksiKatselin aikoinaan Brittien SAS joukoista kertovaa juttua. Siinä muutama kaveri kertoili koulutuksesta ja sen jälkeisest4557
- Viestin säilyvyys, prepaid liittymä suljettuKuinka kauan tekstiviesti säilyy viestikeskuksessa odottamassa vastaanottajan puhelimen päivittymistä verkkoon, jos se e0556
- 2548
- Prepaid liittymän kasaantunut rahaMulla on perinteinenvirallinen liittymä millä hoidan puhelut ja muun viestinnän. Toisena mulla on prepaid liittymä mitä5543
- AutoCAD teksti ala indeksi H2OEli miten autocadissä kirjoitetaan ala indeksi. H2O, eli tuon kakkosen (2) pitäisi olla vähän alempana?10539
- Vain yksi käsi slow-watchesHei, onko kokemusta noista yhden viisarin kelloista? Vain posti myynnistä https://fi.slow-watches.com/?goto=FI9534
- Prepaid liittymät ulkomailla?Onko prepaid liittymien käyttöalueissa eroa ulkomailla. Millä operaattoreilla kattavin yhteistyöverkko? - Pitäisikö kii1527
- 21519
- Täti puoliÄitini oli kahdesti naimisissa. Itse olen ensimmäisestä avioliitosta ja sisarpuoleni toisesta. Sisarpuoleni on lapseton3505
- Taiteilijan FanClubOnko taiteilijoilla Fani kerhoja. Kirrretään näyttelyitä ja kerkustellaan teoksista. Muusikoilla ilmeisesti on.2497
- Virolainen prepaid liittymä puhelimeenSaako sellaista ostettua suomesta? Haluaisin Virolaisen prepaid liittymän puhelimeeni.0496
- Suomenhevoset ja Lämmin verisetHei Mitä eroa noilla on? Jos löydän takapihalta hevosen voinko päätellä kumpi se on?6494
- Linnunradan käsikirja ja Norjan vuonotKirjassa Linnunradan käsikirja liftareille mainitaan kaveri joka sai palkinnon muotoilutyöstään. Kohde oli Norjan vuonot2493
- Ikuinen hautapaikkaHeräsi tet-harjoittelijan kanssa juttelu hautojen kestoajasta. Nykyisin ne käytännössä vuokrataan määrä ajaksi. Jonka jä5486
- II-luokan mitalliHei Onko siis niin että sotilaille jaettu Mannerheimin risti oli itse asiassa II-luokan ansio?2486