Vapaa kuvaus

Minä Exhibionisti.
Haluan tulla katsotuksi.
[email protected]

Aloituksia

525

Kommenttia

3505

1. Alaston pariskunta sylikkäin istumassa

Etsin siis tunnettua maalausta jossa on kaksi ihmistä istumassa sylikkäin ilman vaatteita. Tarvitsisin sen tarinaani vii
    Kuvataide
    0
    571
  2. Osa mökkiperinnöstä valtiolle

Meille on tulossa mökki perintönä. Jokainen perii mökistä kolmanneksen. Yhdellä vain on verovelkoja paljon. Mitä tapah
    Perintö ja testamentti
    20
    556
  3. Laattojen väri?

MPKK:n Juha Kukkola oli televisiossa. Kaulus laatat oli punaiset valkoisilla reunaviivoilla. Oliko se ilmatorjuntatykist
    8
    552
  4. Aukoksi hakatun metsän hinta.

Mulla on etelä-savossa kuivanmaan mökki. Tontiin rajoittuvassa metsässä on tehty aukko hakkuu. Nyt voisin ostaa tonttii
    Metsänhoito
    8
    552
  5. Jos jää vangiksi

Katselin aikoinaan Brittien SAS joukoista kertovaa juttua. Siinä muutama kaveri kertoili koulutuksesta ja sen jälkeisest
    4
    551
  6. Viestin säilyvyys, prepaid liittymä suljettu

Kuinka kauan tekstiviesti säilyy viestikeskuksessa odottamassa vastaanottajan puhelimen päivittymistä verkkoon, jos se e
    Liittymät ja palvelut
    0
    531
  7. Satulareppo

Millainen on satulareppu? Mistä moinen nimitys?
    Vaellus
    2
    530
  8. Piipun päässä laajennus?

Monissa kuvissa niin metsästys kuin sotatilanne on kiväärin piipun päässä laajennus. Onko se äänenvaimennin vai jokin m
    Kiväärit
    8
    520
  9. AutoCAD teksti ala indeksi H2O

Eli miten autocadissä kirjoitetaan ala indeksi. H2O, eli tuon kakkosen (2) pitäisi olla vähän alempana?
    Apua aloittelijalle
    10
    518
  10. Prepaid liittymät ulkomailla?

Onko prepaid liittymien käyttöalueissa eroa ulkomailla. Millä operaattoreilla kattavin yhteistyöverkko? - Pitäisikö kii
    Liittymät ja palvelut
    1
    514
  11. Päivän keikka Pietariin

Millaista Päivän keikkaa suosittelette?
    Pietari
    21
    512
  12. Prepaid liittymän kasaantunut raha

Mulla on perinteinenvirallinen liittymä millä hoidan puhelut ja muun viestinnän. Toisena mulla on prepaid liittymä mitä
    Liittymät ja palvelut
    5
    512
  13. Vain yksi käsi slow-watches

Hei, onko kokemusta noista yhden viisarin kelloista? Vain posti myynnistä https://fi.slow-watches.com/?goto=FI
    Kellot
    9
    501
  14. Täti puoli

Äitini oli kahdesti naimisissa. Itse olen ensimmäisestä avioliitosta ja sisarpuoleni toisesta. Sisarpuoleni on lapseton
    Perintö ja testamentti
    3
    485
  15. Taiteilijan FanClub

Onko taiteilijoilla Fani kerhoja. Kirrretään näyttelyitä ja kerkustellaan teoksista. Muusikoilla ilmeisesti on.
    Kuvataide
    2
    481
  16. Rättipokka

Pelaan netissä webkameran kanssa. Joskus menettänyt joskus voittanut vaatteet. - Ei rahaa, ei morkkista...
    Nettipokeri
    0
    477
  17. Saimaan vesistön lasku suunta?

Aikoinaan Saimaa laski länteen Pohjanlahteen. Maan nousemisen takia avautui uusi väylä suomen lahteen. Miten korkea pato
    Maantiede
    4
    470
  18. II-luokan mitalli

Hei Onko siis niin että sotilaille jaettu Mannerheimin risti oli itse asiassa II-luokan ansio?
    Isänmaallisuus
    2
    461
  19. Ikuinen hautapaikka

Heräsi tet-harjoittelijan kanssa juttelu hautojen kestoajasta. Nykyisin ne käytännössä vuokrataan määrä ajaksi. Jonka jä
    Kahvikeskustelut
    5
    459
  20. Suomenhevoset ja Lämmin veriset

Hei Mitä eroa noilla on? Jos löydän takapihalta hevosen voinko päätellä kumpi se on?
    Suomenhevoset
    6
    459