bar.sinistra

Tuuli väreilee meren pinnalla,<br /><br />auringon viimesäteet kohtaavat rannanhiekan,<br /><br />kalan hyppy vedessä rikkoo hiljaisuuden,<br /><br />olemme yhtä, sinä ja minä.<br /><br />Yön hiljaiset hetket kanssasi,<br /><br />linnun siipien kahahdus taivaalla,<br /><br />koivunlehdet liikumattomat yllämme hetkellä kun saan pitää sinua lähelläni,<br /><br />rakkaus on tämä hetki.<br /><br />Kuva minusta, löytyy linkistä "tuo komea mies"<br /><br />Jos et itse saa aikaan hankaluuksia elämääsi, älä sure, aina löytyy henkilö joka tekee sen puolestasi.<br /><br />Ja lisää; Pullukka, hyväntuulinen ja yksoikoinen eläkkeellä oleva keittiömestari.<br /><br />Ammattiani harrastelen edelleen.<br /><br />Juttelen mielelläni mistä tahansa aiheessta, mikään ei ole vierasta, synnyttämisestä hevosen kenkien laittoon, minulla on mielipide josta pidän kiinni.<br /><br />Kerran minut valtasi epäilys että saattaisin olla väärässä jossain asiassa, onneksi heräsin huomasin ajatuksen olleen vain unta.<br /><br />Tyttärieni mielestä olen aina väärässä, niiden, siis tyttärien kohdalla kävi kasvatusfipa jonka voi laittaa kokemattomuuden tiliin.<br /><br />Ne opetettiin puhumaan eivätkä sen jälkeen ole lopettaneet.<br /><br />Jos voisin aloittaa alusta uudestaan niiden kanssa sulkisin ne pimeään kellariin siihen asti että ne voi siirtää koulun harteille kasvatusosion ajaksi.<br /><br />Lainaus Lassi ja Leevi sarjiksesta:<br /><br />"Kaikki mikä ei ole pakolla tehtyä voidaan laskea huviksi".<br /><br />Muuten jos et jaksa lukea tätä tekstiä loppuun niin tuskin jaksat jutellakaan koska minä käytän mielelläni pitkiä lauseita.<br /><br />Ja EHDOTTOMASTI puhun mieluimmin punaisilla, jossain poikkeustapauksissa myös ylellä, mutta vieroksun sitä.<br /><br />Ja myös huomioitavaksi; olen huono keskustelujen aloittelijaksi, mutta erittäin hyvä kuuntelijaksi ja puhumaan.<br /><br />Luonteeni uteliaspuoli on aina liikkeellä katsomassa minkälaisia ihmisiä lankoilla pyörii, jos se häiritsee jotakuta, bannaa tai ilmoita s.postiin että tiedän pysyä poissa sivultasi.<br /><br />Se minkä ikäisten ihmisten kanssa keskustelu luonaa ei ole rajaa, jokainen voi itse päätellä haluaako jutella vaiko eikö.<br /><br />Yön pehmeä satiini kietoutuu ympärillesi, tuulenvire liikuttaa hiustesi kruunua, kuvajaisesi kimaltelee virrassa kilvan tähtien, mä untasi valvon.<br /><br />Kuu syleilyynsä meidät ottaa, tähdet polkuamme valaisee, puut metsän meille kuiskii, linnut tarinaansa kujertaa, yö unten usvaisten harsoon meidät peittää.<br /><br />On vain 2 täydellistä ihmistä, toinen kuollut, toinen syntymätön. Kiinal. sananlasku<br /><br />Suosikkibändit/artistit: rock, Blues, pop, country<br /><br />Ruoka &amp;amp;amp;amp; juoma: kaikki mikä itse teen, ja valikoiden muiden tuottamat nautinnot<br /><br />Kotimaa: ---<br /><br />Koulutus: ---<br /><br />Ammatti: Muu<br /><br />Ase tai siviilipalvelus: laivasto<br /><br />Yhdistykset/kerhot: Päin mäntyä vaikka sattuis kerho<br /><br />Siviilisääty: Sinkku<br /><br />Lapset: Olen ylpeä vanhempi<br /><br />Jos haluat nähdä pärstäkuvan, niin loikkaa treffi sivulle, siellä se toljottaa odottaen sinua!