HuuhaaVastattu 18v

I Love You Baby l. kohteliaisuuksia naisille

Kauan sitten kun olin nuori ja komea, (nythän en ole enään niin nuori) yritin kosiskella naispuolisia ontuvilla kohteliaisuuksilla ja kun olin vielä niin helkutan ujo karskin karvaisen kuoren alla, ne useimmiten aiheutt…
HuuhaaVastattu 18v

myynti Huuhaata

Selasin tuossa postiluukusta ängenneitä mainos-julkaisuja ja silmiin pisti pari asiaa. Joukossa oli yrityksiä jotka haluavat minun matkaavan omalla kustannuksellani johonkin hevon kuuseen, ostamaan tuotteita joita en ta…
HuuhaaEi vastauksia

Soviet Paradigma Paradise

Tulipa tässä mieleen eräänä päivänä että jospa lähtisin käymään itäisessä naapurimaassa näin vuosien jälkeen. Hämmästykseni oli suuri kun sain ilmoituksen että viisumia ei myönnetä vanhan "elinikäinen maahantulo" kiello…
TurkuVastattu 19v

Aika taas päivittää

tänne laitettujen Turkua arvotelevat viestit. Faktahan on se että Turusta on lähtöisin kaikki se mitä suomessa on sivistyksen puolella tapahtunut, yliopisto, terveydenhuolto, koulutus, suomenkielen kehitys, ainoa mistä …
PaikkakunnatVastattu 19v

Synnyin- ja kotikaupunkini

Turku, tuo helmi Suomen kaupunkien joukossa, vaikka sitä ei koskaan olekaan perustettu. Tässä kaupunkissa olen viettänyt suurimman osaa elämästäni ja tänne minut myös haudataan. Täällä ei ole suurempia vikoja vain 4 tod…
VaalitVastattu 19v

Vaalit ohi?

Vaalit on käyty ja nyt siirrytään jälkipeliin, joka on yhtä raadollinen kuin itse kisa. Omalta kohdin meni ehdokas läpi kuten aikaisemminkin, muita ilonaiheita että V-S ehdokkaista Perho, Puisto ja Immonen tippuivat, ik…
VaalitVastattu 19v

taas on aika

äänestää, ja vaikka nämä vaalit ovat varsinaiset muumiovaalit niin toivottavasti jokainen löytää oman ehdokkaansa. Tosin kuten ennenkin nuoriso jättää käyttämättä oikeutensa, oikeastaan vaali-ikäraja voitaisiin nostaa s…
HuuhaaVastattu 19v

Tukka vai ei kysyy

Kansanedustaja (krist) Räsänen on nostanut julkisuuteen keskustelun varusmiesten tukasta, saako vai ei olla palvelusaikana. Sinänsä kai asiasa liene mitään ongelmaa, mikäli könsikäs haluaa pitää pitkän letin niin anneta…
ItsenäisyyspäiväEi vastauksia

Itsenäisyys ja perinteet

klo 18.12 06.12.2006.turku juhlaa vietetään syystä että meitä ei vielä määrää muut valtiot, saamme puhua omaa kieltämme, molempia, voimme vapaasti vaihtaa meitä edustavat politiikot ja voimme haukkua pienin rajoituksin …
EineksetVastattu 19v

Monitoimilintu

Atria ja HK ovat kehittäneet uuden broilerilajikkeen Suomen markkinoille. Samassa linnussa löytyvät niin sisä-,ulkopaisti, sisä-,ulkofile, ainakin kun katsoo markkinoilla olevia kauppanimikkeitä. Ja hinta tietysti osan …
ChatVastattu 19v

Chat tavat

Näin lyhyen ajan (3kk), olen hieman hämmentynyt käytöstavoista tai enemmän niiden puuttumisesta chatissa. Esim. miksi moni jättää vastaamatta asiallisiin kysymyksiin, en tarkoita että aina kun tulee sisään jokaisen pitä…
HuuhaaVastattu 19v

suhteettomat parisuhteet

oletteko koskaan vihkiäisissä ihmetelleet miksi sulhanen on rauhaton.Se johtuu siitä että 90% miehistä ihmettelee miten on joutunut siihen tilanteeseen Vihkimiseen liittyvä kysymys "Tahdotko"on miehen syytä vastata selv…
Suomen KeskustaVastattu 20v

Onko M Vanhanen sopiva pääministeriksi?

Vastaus on ei. Rauhanajan keskustalaisista hän on surkein tähän mennessä, pyrkii salailemaan asiat jotka koskevat kaikkia suomalaisia, ei aja suomen etua eu:sa tai missään muussakaan kansaivälisessä foorumissa. Vaikka i…