Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
aulis-vilen
profiilit
aulis-vilen
aulis-vilen
Vapaa kuvaus
Aloituksia
13
Kommenttia
567
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"On+sinulla+otsaa+vaatia+minulta+vastausta,+kun+et+itsekään+ole+vastannut+minun+kysymykseeni,+jonka+sinulle+esitin+"Asumistuki+ja+muutos+ketjussa"+29.4.+!
Aikaa+vastaamiseen+on+ollut+aivan+riittävästi."
Tuo+lainaus+on+sinun+kirjoituksesta+ja+sen+kysymyksen+esitti++äimän+käki+.
Kun+et+ymmärrä++tai+tai+halua+vastata+selvään+kysymykseen+niin+kumpikohan+sitä+tuuletusta+tarvii.
Sun+lupaustes+ja+sanojes+painoarvo+nyt+sun+omasta+toimesta+punnittu+ja+lämmintä+huttua+on+.
10.05.2017 06:29
Vihroinkin+asiaa+eppu+se+osaa+,+aivan+uus+asia+mulle+toi+mittari+.
09.05.2017 13:51
Täähän+on+suarastaa+kivaa,+täs+ketjus+syytit+kun+en+vastannu+asumistukiketjus+esitettyy+kysymykseen
Siellä+oli+vain+yksi+kysymys+jonka+esitti+äimän+käki+,ellet+sinä+sitä+esittänyt+niin+miksi+syytit+etten+vastannut+sinulle?
Tilanne+on+kiusattu6++kylmä+touus+0+,+jatkahan+kiemurtelua.
09.05.2017 04:45
Musta+hevone++Linströmmin+jarppa.
07.05.2017 18:06
Et+pettänyt+tälläkään+kertaa+,+sinuun+voi+luottaa.
Jopa+sinnukin+pitäs+tietää+et+talkkarilla+ja+lääkärillä+on+vaitiolo+velvollisuus.
Olet+oikees+lenkkien+suhteen+,+tosin+tänään+vain+60km+kun+kylään+meno+painaa+päälle.
Ei+muuta+ku+juoman+tekoon+ja+menoks.
Ai+niin+1700+poljettu+täs+kevään+mittaan+.
07.05.2017 05:01
Josko+tualt+puretusta+mökistä+joku+pala+joutais+,+ainakin+näytti+iso+kasa+purkujätettä+olevan.
06.05.2017 18:38
Ei+oikeestaan+oo+mitään+erikoista+,ehkä+sitä+et+mentäis+näinkin+finaliin+,ihan+hyvä+olla+ja+elää.
Sepelvaltimoitten+magnettikuvaus+tulossa+,se+ainoo+orotus+listalla+pyöräilykelien+myötätuulen+lisäksi+.
06.05.2017 09:02
Näin+valtavirrasta+pikkasen+sivussa+olevana+olen+ihan+omat+huvittelut+ominut.
Mä+en+menekkään+minnekkään+pois+vaan+ajelen+suorastaan+sisälle.
Aikaisin+aamulla+on+hienoo+ajella+autiossa+kaupunkissa+,+pitkin+ja+poikin+rikkoen+törkeästi+ryhmittymissääntöjä+,+mukava+palata+kotiin+nuorena+kapinallisena.
05.05.2017 18:48
Kuin+myös+sinä+uskollinen+kommentoijani+,+lopettaisit+ton+ns+nälvimisen+ja+vastaa+kysymykseeni.
kapitaatio+vai+suorite?
05.05.2017 05:36
Olisko+kivaa+olla+vuoden+verran+tasaarvo+valtuutettu+?+tietenkin+diktaattorin+valtuuksilla?
04.05.2017 07:00
Voi+kun+koittais+aika+kun+persut+ei+olis+hallitukses+apupuolueena+,ja+että+miks+haluan+sitä?
No+siksi+kun+haluan+nährä+ketä+syytetään+kaikesta+kun+ei+ole+persuja+tuhoamassa+mailmaa.
Se+laittaakin+vitsinikkarien+älyn+kovalle+koetukselle+,+pikkasen+haluaisin+omaa+ajattelua+peliin+ja+paljon+puhuttua+älyllist+rehellisyyt+.
04.05.2017 06:53
Onko+Suomi+ollut+koskus+pienen+ihmisen+asialla+jos+se+pikkunen+on+ollu+Suomalainen+veronmaksaja?
Rosvojen+ja+pahantekijöitten+ihmisoikeuret+on+ain+ollu+ykkösasia+kaikenmailman+valtuutetuille+,voitaisko+jokasen+asunon+ulkopuolelle+laittaa+pöytä+ja+siihen+teksti+,ota+mitä+haluat.
Pöyrälle+tietenkin+parasta+mitä+talosta+löytyy+.
04.05.2017 06:45
Ilmankos+meiän+jutut+on+nii+henkeviä.
03.05.2017 10:04
Oikkias+ole+siin+et+en+mä+mittä+ulkomaa+kiäelest+ymmär+,eri+murtteist+iha+vähä+vaa+korvakuulolt+.
Se+ny+kumminki+o+varma+et+toi+juttu+on+iha+ehrontahron++solkotettu+tommoseks+.
Olissi+vaa+ollu+kiinostunu+et+misä+maakunnas+kuule+tommost+puhet+?
21.04.2017 06:58
Kui+mone+murrealue+kiält+pitä+väkisi+sekotta+et+saara+tommone+juttu?
20.04.2017 20:59
Mää+luule+et+toi+se+oli+.
19.04.2017 20:45
Ihan+turha+marista+kun+kumminkin+kaik+duunarit+äänestää+kokomusta+,pakkohan+sen+on+olla+paras+porukka.
18.04.2017 18:54
Tylsät+päivät+,+korkeintaan+pieniä+arkisia+asioita+niitä+mä+haluan+kaikenlainen+riekkuminen+ja+hypetys+on+pahasta.
Tässä+yhtenä+aamuna+ajelin+yöpakkasen+valkasemaa+tietä+,+kattelin+aamuaurinkon+punaamaa+maisemaa+,kuuntelin+kurkien+ääniä+ja+näin+kahren+joutsenen+ohilennon+,+ne+meni+muutaman+metrin+korkeurella.
Tykkäsin+ihan+hullun+lailla+ja+haluisin+lisää+näitä+jokapäiväsiä+asioita.
18.04.2017 18:47
Tervehrys+sinulle+rohkea+joka+vielä+uskallat+vastata.
Tulin+juuri+lenkiltä+,olen+syönyt+ja+nauttinut+3palaa+tummaa+suklaata+jälkkäriksi+joten+mieliala+on+korkealla.
Aamuhämärään+lumisateesen+työnnyin+pyörineni+,olin+maantien+kuninkas+ypöyksin+ilman+alamaisia.
Kyllä+semmonen+80km+lenkki+herättää+pikku+pakkasesa+.
Fillarin+kumit+on+hirveen+leveässä+haitarissa+eri+käyttötarkotuksista+ja+laaduista+riippuen+mutta+veikkaisin+ostostesi+olevan+20/+40e+haitarissa
16.04.2017 12:05
Olen+ehroton+aamuihminen+ja+suuntasin+seittemältä+fillarin+maantielle+,siin+polkies+piti+hyräillä+joululaulua+,maantie+oli+valkoinen+raekuuron+jäljiltä.
Tääl+lounaassa+on+jo+västäräkkikin+saapunu+ja+saattaapi+riukusääret+palella+näillä+keleillä.
12.04.2017 21:45
3 / 29