Vapaa kuvaus

Ei ny niin kauhiasti purista. 'kaikkehen tottuu, paitsi puukkoohin selijäs ja siihenkin tottuu jos makaa vattallansa' Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

501

Kommenttia

16171

1. 1. Mikä on huvittavin lempinimi, jota sinusta käytetään? Kuka käyttää ja missä tilanteessa? -mettis, genio käyttää palstalla

2. Mikä on omituisin vappuasu/naamari, joka sinulla on ollut päällä? -ei mulla ole ollut vappuasuja

3. Olet pienituloinen duunari? Jos, menetkö vappumarssille? Jos, miksi et? -en, en, en

4. Oletko ollut koskaan työtön? Oletko seurustellut koskaan työttömän kanssa? -en ja joo

5. Ovatko vanhempasi olleet työttömiä? Entä käyvätkö/ovatko käyneet vappumarssilla? -eivät ja eivät

6. Oletko koskaan iskenyt ketään vappuna? Onko sinua isketty vappuna? -joo ja joo

7. Syötkö vappuna nakkeja ja perunasalaattia? Jos et, mitä syöt? -en kai... toivottavasti pääsen vappuna avaamaan grillikauden

8. Muistosi lapsuuden vapusta, kerro joku. -ei oo mitään erikoisia muistoja vapusta, koska ei se ole mikään niin tärkeä juhla

9. Onko sinulla vappupäivänä krapula? -ei, olen töissä

10. Jos saisit valita mieleisesi vappuheilan jostain julkisuuden henkilöstä, kuka se olisi? -Andressa Urach
  2. Äänestitkö vaaleissa?