Aiotko olla humalassa Vappuna?

vappujuomaa

Juon juon minä poika juon...

30

153

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kundi.kundine

tokkopavaa tuskin

• vappujuomaa

Olet viskisieppo :P

• Ratikkakuski(kok)

Tietystikin perskännit vappumarssin aikana, Suomalaisen työn päivänä
      Olenhan elellyt ruhtinaallisesti makoilevana stallarina työläisten varoilla

• Varmatämäon

en

• Valkolakki tupsulla

En aio olla humalassa, edes vappuna. Juhliminen ei merkitse minulle kännäämistä.
      Humala on merkki siitä, ettei tunne omia rajojaan tai välitä niistä.
      Ja välinpitämättömyydestä alkaa ihmisen todellinen tyhmyys.

• kulahtanut lakki

Komppaan ja kovaa!
        Välinpitämättömyydestä esimerkkinä vaikkapa mafia Italiassa. Huh huh.

Ja mä en aio olla ku korkeintaan hiprakassa vappuna. Ruokaviinii ja skumppaa, eikä liian nopeessa tahdissa kumpaakaan. Silleen on ollut aina kivaa.

• aina absolutisti

Minäkö?

• .........

No kyllä. Haittaakse?

• Kohtuullisen Hutikan Pyhässä Veljeskunnassa. Millimetrintarkasti pikku nousussa koko ajan että jaksaa vappupäivän iltaan.

• Oasis

Suunnitelmat muuttui viime hetkellä, joten nähtäväksi jää olenko huppelissa vai en. Voisihan se olla piristävää vaihteeksi olla pienessä hiprakassa, mutta vain pienessä.

• niuhoke

En aio. Töissä sekä aatto-että Vappuillan.
      Muutenkaan en ymmärrä juomista vain sen takia koska on joku erikoispäivä.

• simahuikka himis=O)

Ryyppäämme Vapun--vaavi tissimaitoa ja minä tuhtia simaa
      vaipat vappuhuiskuina

• Che moderado

Miksi udmurttien pitää oikein juopotella juhlien "kunniaksi"?
      Ruotsalaisen tutkimuksen mukaan 0,6 promillea on optimihumala--siitä ei euforia parane, vaan huononee-----kontrolli katoaa ja itketään ja tapellaan
      Viime lääkärin vuositarkastuksessa lääkärinikin määritteli minulle sopivan kohtuukäytön rajaksi10 annosta viikossa--se riittääkin hyvinkin pikkusnapsiin
      sillointällöin rentouttamaan
      vapuksi uhkasi yx kääkkä tulla kyläilemään, eikä sen vuoksi tarvitse alkon ruuhkaan mennä erikseen
      Udmurtti ei siedä lasin makua, joka tulee yhdessä yössä kossun pilaamaan

• Che G

Mikäs Larzaa vaivaa, ku ei ota pohojommaan kautta puukko ja puntari vappuhuiskuna?

Veikö tulva alkot ja ponupannut lakeuksilta?

• Che G kirjoitti:

Mikäs Larzaa vaivaa, ku ei ota pohojommaan kautta puukko ja puntari vappuhuiskuna?

no jo on ku valitetaan jos joku ottaa ja ihmetellään jos ei ota :D ei mulla oo muutenkaan tuollaisia tapana "juhlia" mitenkään, kuljen sitte kaikkina muina aikoina puukko mukana ja pullo huulella :D

• sixi.
        Che G kirjoitti:

Hän joutuu hoitamaan kissaa vapunajan.

• Che es no borracho
        LaRito kirjoitti:

no jo on ku valitetaan jos joku ottaa ja ihmetellään jos ei ota :D ei mulla oo muutenkaan tuollaisia tapana "juhlia" mitenkään, kuljen sitte kaikkina muina aikoina puukko mukana ja pullo huulella :D

Udmutit ovat kovin epäluuloisia, ellei ota alkoholia baarissa
        Parikin treffiä mennyt pieleen, kun äämä sanoo, ettt:Ahaa sootkin joku v*tun
        AAlainen ja retkahdat pian ratikkarapajuopoksi, jos aletaan seukkaamaan
        Toisaalta tulee yllättävästi fiksumpia naisia jutskaamaan, kun huomaa raittiimaksi

Kuka äämä yökylään kutsuisi täyskännistä, jolla ei stondaa
        ei edes ilotytöt---------kassialmat on eri juttu, vaan ei niitä ilkeä naida napsauttaakaan

• Citynainen

Limulinja,..

• ssi~

Jos vappupäivänä on lämmin, niin piknik suolapaloilla ja skumpalla olis kiva.

Vapunaattona ei huvita örvellystä mennä seuraamaan. Pahimmillaan on kaupungilla klaaneittain tätä sekakäyttäjäporukkaa, papat ja mammat ja päivänsäteet kaikki yhdessä "juhlimassa" vappua.

• h..

Töissä aamuvuorossa 1.5.

• h..

Enkä tosin ole juuri juhlinut, mitään näitä kansan juhlia, sitten yläasteen pussikaljapäivien.

• Viimeks olin vappuna humalassa v. 2000. On ollut aika rauhallisia vappuja sen jälkeen. Ei etenkään mihinkään Liljan patsaalle tai keskustaan huvita mennä tungeksimaan.

Tivoliin ja munkkien paistoa. Ehkä grillakauden avaus, jos säät sallii. Kuoharia tai valkoviiniä hillitysti pitkällä aikavälillä.

• Koska kaikki muut palstalaiset ovat raittiina raivoja, minä lupaan juoda ja sekoilla teidänkin puolestanne. Aloitan kuntopohjan hiomisen jo tänään ja päätän palautumisjuomiin viikon päästä. Eläköön "pakkojuhlinta"!!!

• alcoholica--

chronica=pulsu

• En mä keskusta- ja muuta vappujuhlimista mitenkään tuomitse tai arvostele, voi olla että olisin itsekin jossain Turun keskustassa vappuna, jos ei olis lapsia. Mutta, lasten kanssa siellä tungeksiminen ja muutenkin ns. pakkojuhliminen ei vaan oikein toimi. Ei ole kivaa kellään. Näin epäilisin, vaikka ei ole kokemusta.

• holtitonta

Juo tai ei, miltä tuntuu niin sen mukaan :D Mut onko perskännejs mitään järkee?!

EI!

• En todellakaan. Sehän on vatipäiden juhla.

• timanttia logged out

Täh? Et oo käyny Ulliksel koskaa vappuna? :) Oon taas menos sinne niinku tavalilsest.

• Tuksukenkä

Etkä ole muulloinkaan, amisviiksi. Turha haaveillakaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      18
      4721
    2. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      127
      1535
    3. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      101
      1430
    4. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      67
      1323
    5. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      326
      1289
    6. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      48
      1256
    7. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      72
      1170
    8. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      991
    9. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      86
      925
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      49
      894
    Aihe