Aiotko olla humalassa Vappuna?

vappujuomaa

Juon juon minä poika juon...

30

183

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kundi.kundine

      tokkopavaa tuskin

      • vappujuomaa

        Olet viskisieppo :P


    • Ratikkakuski(kok)

      Tietystikin perskännit vappumarssin aikana, Suomalaisen työn päivänä
      Olenhan elellyt ruhtinaallisesti makoilevana stallarina työläisten varoilla

    • Varmatämäon

      en

    • Valkolakki tupsulla

      En aio olla humalassa, edes vappuna. Juhliminen ei merkitse minulle kännäämistä.
      Humala on merkki siitä, ettei tunne omia rajojaan tai välitä niistä.
      Ja välinpitämättömyydestä alkaa ihmisen todellinen tyhmyys.

      • kulahtanut lakki

        Komppaan ja kovaa!
        Välinpitämättömyydestä esimerkkinä vaikkapa mafia Italiassa. Huh huh.

        Ja mä en aio olla ku korkeintaan hiprakassa vappuna. Ruokaviinii ja skumppaa, eikä liian nopeessa tahdissa kumpaakaan. Silleen on ollut aina kivaa.


    • aina absolutisti

      Minäkö?

    • .........

      No kyllä. Haittaakse?

    • Kohtuullisen Hutikan Pyhässä Veljeskunnassa. Millimetrintarkasti pikku nousussa koko ajan että jaksaa vappupäivän iltaan.

    • Oasis

      Suunnitelmat muuttui viime hetkellä, joten nähtäväksi jää olenko huppelissa vai en. Voisihan se olla piristävää vaihteeksi olla pienessä hiprakassa, mutta vain pienessä.

    • niuhoke

      En aio. Töissä sekä aatto-että Vappuillan.
      Muutenkaan en ymmärrä juomista vain sen takia koska on joku erikoispäivä.

    • simahuikka himis=O)

      Ryyppäämme Vapun--vaavi tissimaitoa ja minä tuhtia simaa
      vaipat vappuhuiskuina

    • Che moderado

      Miksi udmurttien pitää oikein juopotella juhlien "kunniaksi"?
      Ruotsalaisen tutkimuksen mukaan 0,6 promillea on optimihumala--siitä ei euforia parane, vaan huononee-----kontrolli katoaa ja itketään ja tapellaan
      Viime lääkärin vuositarkastuksessa lääkärinikin määritteli minulle sopivan kohtuukäytön rajaksi10 annosta viikossa--se riittääkin hyvinkin pikkusnapsiin
      sillointällöin rentouttamaan
      vapuksi uhkasi yx kääkkä tulla kyläilemään, eikä sen vuoksi tarvitse alkon ruuhkaan mennä erikseen
      Udmurtti ei siedä lasin makua, joka tulee yhdessä yössä kossun pilaamaan

      • Che G

        Mikäs Larzaa vaivaa, ku ei ota pohojommaan kautta puukko ja puntari vappuhuiskuna?

        Veikö tulva alkot ja ponupannut lakeuksilta?


      • Che G kirjoitti:

        Mikäs Larzaa vaivaa, ku ei ota pohojommaan kautta puukko ja puntari vappuhuiskuna?

        Veikö tulva alkot ja ponupannut lakeuksilta?

        no jo on ku valitetaan jos joku ottaa ja ihmetellään jos ei ota :D ei mulla oo muutenkaan tuollaisia tapana "juhlia" mitenkään, kuljen sitte kaikkina muina aikoina puukko mukana ja pullo huulella :D


      • sixi.
        Che G kirjoitti:

        Mikäs Larzaa vaivaa, ku ei ota pohojommaan kautta puukko ja puntari vappuhuiskuna?

        Veikö tulva alkot ja ponupannut lakeuksilta?

        Hän joutuu hoitamaan kissaa vapunajan.


      • Che es no borracho
        LaRito kirjoitti:

        no jo on ku valitetaan jos joku ottaa ja ihmetellään jos ei ota :D ei mulla oo muutenkaan tuollaisia tapana "juhlia" mitenkään, kuljen sitte kaikkina muina aikoina puukko mukana ja pullo huulella :D

        Udmutit ovat kovin epäluuloisia, ellei ota alkoholia baarissa
        Parikin treffiä mennyt pieleen, kun äämä sanoo, ettt:Ahaa sootkin joku v*tun
        AAlainen ja retkahdat pian ratikkarapajuopoksi, jos aletaan seukkaamaan
        Toisaalta tulee yllättävästi fiksumpia naisia jutskaamaan, kun huomaa raittiimaksi

        Kuka äämä yökylään kutsuisi täyskännistä, jolla ei stondaa
        ei edes ilotytöt---------kassialmat on eri juttu, vaan ei niitä ilkeä naida napsauttaakaan


    • Citynainen

      Limulinja,..

    • ssi~

      Jos vappupäivänä on lämmin, niin piknik suolapaloilla ja skumpalla olis kiva.

      Vapunaattona ei huvita örvellystä mennä seuraamaan. Pahimmillaan on kaupungilla klaaneittain tätä sekakäyttäjäporukkaa, papat ja mammat ja päivänsäteet kaikki yhdessä "juhlimassa" vappua.

    • h..

      Töissä aamuvuorossa 1.5.

      • h..

        Enkä tosin ole juuri juhlinut, mitään näitä kansan juhlia, sitten yläasteen pussikaljapäivien.


    • Viimeks olin vappuna humalassa v. 2000. On ollut aika rauhallisia vappuja sen jälkeen. Ei etenkään mihinkään Liljan patsaalle tai keskustaan huvita mennä tungeksimaan.

      Tivoliin ja munkkien paistoa. Ehkä grillakauden avaus, jos säät sallii. Kuoharia tai valkoviiniä hillitysti pitkällä aikavälillä.

    • Koska kaikki muut palstalaiset ovat raittiina raivoja, minä lupaan juoda ja sekoilla teidänkin puolestanne. Aloitan kuntopohjan hiomisen jo tänään ja päätän palautumisjuomiin viikon päästä. Eläköön "pakkojuhlinta"!!!

      • alcoholica--

        chronica=pulsu


      • En mä keskusta- ja muuta vappujuhlimista mitenkään tuomitse tai arvostele, voi olla että olisin itsekin jossain Turun keskustassa vappuna, jos ei olis lapsia. Mutta, lasten kanssa siellä tungeksiminen ja muutenkin ns. pakkojuhliminen ei vaan oikein toimi. Ei ole kivaa kellään. Näin epäilisin, vaikka ei ole kokemusta.


    • holtitonta

      Juo tai ei, miltä tuntuu niin sen mukaan :D Mut onko perskännejs mitään järkee?!

      EI!

    • En todellakaan. Sehän on vatipäiden juhla.

      • timanttia logged out

        Täh? Et oo käyny Ulliksel koskaa vappuna? :) Oon taas menos sinne niinku tavalilsest.


      • Tuksukenkä

        Etkä ole muulloinkaan, amisviiksi. Turha haaveillakaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe