Kumppania tai lapsia ei lasketa.
Koska tämä tapahtui?
Kumpi teki aloitteeseen halaamiseen?
Ketä viimeksi halasit?
18
128
Vastaukset
- not 4 me
Ei ole kumppania eikä lapsia. Viime vuosituhannella taisi tulla jonkinlainen ruttaus kun poislähtevä työkaveri nainen päätti tehdä niin.
- mummin kulta
Eilen. Pientä lapsenlastamme!
- ...
Työkaveria.
Työkaveri. - Sama asia?
En ole ikinä halannut ketään.
Ei siinä mitään, ei kukaan ole koskaan halannut minuakaan, turpaan oon kyllä vaihtelevasti saanut. - Che foring leagion
Joku missi kuulemma halasi yllättäen takaapäin refleksinä luulin töpöttäviä nännejä kiväärinpiipuiksi.............nooh ei puhuta vainajista
Mun äitiä. Äiti teki aloitteen.
- himatuikun mies
YYYYYYYYYYYYYYYYYÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖKKIS
MUN HÄIJY ANOPPI
älä tuu vähään aikaan halimaan mua himatuikun mies kirjoitti:
YYYYYYYYYYYYYYYYYÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖKKIS
MUN HÄIJY ANOPPI
älä tuu vähään aikaan halimaan muaMun äispä ei oo häijy ja mä olen edelleen hänen "lapsi", vaikka oisin kuinka vanha. Eli minusta vanhempiensa tai lapsensa halaaminen ei ole noloa koskaan. Niin vanhaksi ei ikinä tulekaan, että se noloa olis.
- Mol. Yhtäaikaa
Naisystävääni.
- Citynainen
Työkaveria halasin.
Eilen.
Minä. - Oasis
Jollei lapsen kanssa halailua kerran lasketa, niin viimeksi taisin halailla sunnuntaina ystävääni, kun menimme jumpalle. Lähimpien ystävien kanssa on tapana halata aina tavatessamme.
- puunhalaaja:P
Rauduskoivua viime kesänä
Vaimon siskoa. Tais olla viikko sitten sunnuntaina. Hän teki aloitteen.
(se tykkää halia vähä kaikkia for nou reeson, sellaine vähä erikoone persoona suomalaisella mittapuulla)Onnistumisen iloa pursunnutta naistyökaveria.
voi paska, joku sanoi jo puun! :D noo muuten en ees muista, lähinnä tulee halailtua kännissä jos sopiva ihmiseläjä sattuu vaan kohdalle.. kissaa tulee pahimpaan hellyydenpuuskaan suukoteltua päälaelle, ei oo enää millänsäkään :D
En muista järjestystä, mutta kolme ihmistä muistan halanneeni nyt parin kuukauden sisällä (jos perhettä ei lasketa): miehen siskoa, erästä miespuolista kaveria, jota en ollut nähnyt piiitkään aikaan, ja isää, kun hänellä oli synttärit.
Isän kohdalla minä tein aloitteen muistaakseni, kahden muun kohdalla se toinen osapuoli.- Olisit käyttänyt
samalla sormea miehesi siskon pyllykolossa ;)
- Kyöstix
Isänmaata...kun otin lennon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei205323- 501381
- 11807
Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58778- 47769
- 46762
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,52757Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle49746Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!
JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille8734Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom132725