Ketä viimeksi halasit?

halipulina

Kumppania tai lapsia ei lasketa.

Koska tämä tapahtui?

Kumpi teki aloitteeseen halaamiseen?

18

147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • not 4 me

      Ei ole kumppania eikä lapsia. Viime vuosituhannella taisi tulla jonkinlainen ruttaus kun poislähtevä työkaveri nainen päätti tehdä niin.

    • mummin kulta

      Eilen. Pientä lapsenlastamme!

    • ...

      Työkaveria.
      Työkaveri.

    • Sama asia?

      En ole ikinä halannut ketään.

      Ei siinä mitään, ei kukaan ole koskaan halannut minuakaan, turpaan oon kyllä vaihtelevasti saanut.

    • Che foring leagion

      Joku missi kuulemma halasi yllättäen takaapäin refleksinä luulin töpöttäviä nännejä kiväärinpiipuiksi.............nooh ei puhuta vainajista

    • Mun äitiä. Äiti teki aloitteen.

      • himatuikun mies

        YYYYYYYYYYYYYYYYYÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖKKIS

        MUN HÄIJY ANOPPI

        älä tuu vähään aikaan halimaan mua


      • himatuikun mies kirjoitti:

        YYYYYYYYYYYYYYYYYÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖKKIS

        MUN HÄIJY ANOPPI

        älä tuu vähään aikaan halimaan mua

        Mun äispä ei oo häijy ja mä olen edelleen hänen "lapsi", vaikka oisin kuinka vanha. Eli minusta vanhempiensa tai lapsensa halaaminen ei ole noloa koskaan. Niin vanhaksi ei ikinä tulekaan, että se noloa olis.


    • Mol. Yhtäaikaa

      Naisystävääni.

    • Citynainen

      Työkaveria halasin.

      Eilen.

      Minä.

    • Oasis

      Jollei lapsen kanssa halailua kerran lasketa, niin viimeksi taisin halailla sunnuntaina ystävääni, kun menimme jumpalle. Lähimpien ystävien kanssa on tapana halata aina tavatessamme.

    • puunhalaaja:P

      Rauduskoivua viime kesänä

    • Vaimon siskoa. Tais olla viikko sitten sunnuntaina. Hän teki aloitteen.

      (se tykkää halia vähä kaikkia for nou reeson, sellaine vähä erikoone persoona suomalaisella mittapuulla)

    • Onnistumisen iloa pursunnutta naistyökaveria.

    • voi paska, joku sanoi jo puun! :D noo muuten en ees muista, lähinnä tulee halailtua kännissä jos sopiva ihmiseläjä sattuu vaan kohdalle.. kissaa tulee pahimpaan hellyydenpuuskaan suukoteltua päälaelle, ei oo enää millänsäkään :D

    • En muista järjestystä, mutta kolme ihmistä muistan halanneeni nyt parin kuukauden sisällä (jos perhettä ei lasketa): miehen siskoa, erästä miespuolista kaveria, jota en ollut nähnyt piiitkään aikaan, ja isää, kun hänellä oli synttärit.

      Isän kohdalla minä tein aloitteen muistaakseni, kahden muun kohdalla se toinen osapuoli.

      • Olisit käyttänyt

        samalla sormea miehesi siskon pyllykolossa ;)


    • Kyöstix

      Isänmaata...kun otin lennon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe