Vapaa kuvaus

Ei ny niin kauhiasti purista. 'kaikkehen tottuu, paitsi puukkoohin selijäs ja siihenkin tottuu jos makaa vattallansa' Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

501

Kommenttia

16171

1. 1.. Milloin viimeksi sinulle osoitettiin rakkautta? (seksiä ei lasketa)

-tänään, jos sanat ja haliminen lasketaan

2. Mitä yhteistä tekemistä olet harrastanut rakkaasi kanssa viimeksi(seksiä ei lasketa)?

-tänään käytiin autosuunnistamassa. Hauskaa hommaa, mutta en ole silti aivan varma, että kestääkö meidän avioliitto tuota yhteistä harrastusta. Oli se sellaastakin karjumista. Minä kartturina ja akka ajoi.

3. Onko sinulla yhteisiä harrastuksia rakkaasi kanssa? (seksiä ei..) Ja kumman harrastus se alunperin oli?

-Moottoriurheilu kaikissa muodoissaan on meidän yhteinen harrastus... etenkin ralli ja rallisprint & näiden variaatiot. Molemmat ovat sitä jo omilla tahoillaan harrastaneet ennen yhdessäoloa.... Nyt se harrastus on kuitenkin oikein kunnolla puhjennut kukkaan.

4. Minkälainen on tyypillinen vaate rakkaasi päällä? Mikä on sen koko? kuvia saa linkittää.

-Kyllä sillä niinku arkisin on hame ja jakku, yleensä mustat. Ja korkkarit. Paitti iltaisin on tietty ihan mitä sattuu päällä.

5. Mikä on rakkaasi huonoin piirre ulkonäöllisesti, tyylin kaljuuntuminen, lisäkilot, riippurinnat? Joku pitää nimetä, ei saa kainostella. Jos et keksi, niin sitten, mikä on rakkaasi mielestä hänen huonoin oma piirteensä.

- no leukaansa se moittii, vaikka mun mielestä se on söpö(toisaalta, kyllähän naiset jatkuvasti omaa ulkonäköänsä moittii, että en mä tiedä onko ne omassa ulkonäössään ikinä mihinkään tyytyväisiä)

6. Mikä on rakkaasi parhain piirre ulkonäöllisesti? -korvat, nenä, pää, kädet, jalat ja tissit tietysti

7. Mikä on rakkaasi parhain luonteenpiirre? -jämptiys, sovitusta kiinni pitäminen

8. Mikä on rakkaasi huonoin luonteenpiirre? -mä en oikiasti kyllä nyt osaa sanoa
    tähän mitään

9. Osoitatko rakkauttasi enemmän sanoin vai teoin? Miksi? Entä rakkaasi? -kyllä me molemmat teoin se enemmän osoitetaan. Kummallakin on sen verran paljon elämänkokemusta, että tietää, ettei sillä paskanjauhannalla ole mitään merkitystä.