Rintojen tuijottaminen

?????

Vaikka tykkään käyttää vatteita missä on iso kaula-aukko, se ei tarkoita että halusaisin miesten katselevan rintojani. Mielestäni on ärsyttävää, ja antaa miehestä juntin kuvan, kun keskustellessa mies tuijosttaa rintojani. Rintani eivät edes ole isot (75B).

Miehet minkä takia tuijotatte rintoja? Mikä niissä on niin kiinnostavaa, että keskustellessane katsotte rintoja keskustelukumppanin kasvojen sijaan?

63

2224

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihminen, on luonnon taideteos, siinä missä pyryharakka. Ja mitä luonto on luonut, on lupa katsoa.

      Mutta itseasiassa, pystyäksesi todistamaan asia, saisiko kuvamateriaalia tuijotuksista?

    • LAPD
    • pinkkiä popparia

      Jos pitää avaria kaula-aukkoja, niin kyllä se nyt merkitsee sitä että nainen haluaa näytellä rintojaan... Minä ainakin tykkään saada huomiota ja pukeudun avariin kaula-aukkoihin kun on rintaa mitä esitellä.

      Kyllä mä itsekin katselen naisten rintoja vaikka heteronainen olenkin.

      • ....

        Ei heteronaista kiinnosta katsella toisten naisten rintoja.

        Ja mikäli sinä haet miesten huomiota avara kaula-aukkoisilla paidoilla ei se tarkoita sitä, että kaikki naiset toimisia samoin. Itse tykkään käyttää avaria kaula-aukkoja, mutta en tykkää siitä että miehet tuijottavat rintoja.


      • Meijerit Tyrkyllä:.!
        .... kirjoitti:

        Ei heteronaista kiinnosta katsella toisten naisten rintoja.

        Ja mikäli sinä haet miesten huomiota avara kaula-aukkoisilla paidoilla ei se tarkoita sitä, että kaikki naiset toimisia samoin. Itse tykkään käyttää avaria kaula-aukkoja, mutta en tykkää siitä että miehet tuijottavat rintoja.

        .

        jos meijerit on laitettu tyrkylle on ne silloin katsomista varten

        Har!

        .


      • ...
        .... kirjoitti:

        Ei heteronaista kiinnosta katsella toisten naisten rintoja.

        Ja mikäli sinä haet miesten huomiota avara kaula-aukkoisilla paidoilla ei se tarkoita sitä, että kaikki naiset toimisia samoin. Itse tykkään käyttää avaria kaula-aukkoja, mutta en tykkää siitä että miehet tuijottavat rintoja.

        Ne avarat kaula-aukot vetävät miesten huomiota, joten valinnaksi menee. Siedätkö huomion vai käytätkö erilaisia paitoja.


      • ..................
        ... kirjoitti:

        Ne avarat kaula-aukot vetävät miesten huomiota, joten valinnaksi menee. Siedätkö huomion vai käytätkö erilaisia paitoja.

        Kyllä sitä pitää voida käyttää sellaisia paitoja joista pitää.


    • Mitä luultavammin rintasi ovat mielenkiintoisemmat kuin kasvosi ja juttusi. Mitä ajattelit tehdä ratkaistaksesi ongelman?

      • ....................

        Mikä niistä rinnoista tekee niin mielenkiintoiset?


      • .................... kirjoitti:

        Mikä niistä rinnoista tekee niin mielenkiintoiset?

        Johtuu varmaan evoluutiosta, että naisen rinnat ovat heteromiehelle seksuaalinen ärsyke. Sitä paitsi joka ikinen nainen, jonka rintoja olen päässyt koskettelemaan, on pitänyt siitä. Siitä voisi päätellä, että niillä on seksuaalinen funktio naisillekin, joten aivan turhaa väittää, ettäkö niillä olisi merkitystä vain vauvan ruokinnassa.

        Vieraiden tuijotus näyttää ärsyttävän useimpia naisia. On vain naurettavan ristiriitaista nostaa ne rintsikoilla törröttämään avonaisesta kaula-aukosta ja samalla kiusaantua miesten tuijotuksesta. Todellista naisen logiikkaa, jotten sanoisi. Yrittäkäähän nyt vähän ryhdistäytyä. (Sanottakoon nyt varmuuden vuoksi, että niiden kommentoiminen käsiksi käymisestä puhumattakaan on aivan eri asia.)


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        Johtuu varmaan evoluutiosta, että naisen rinnat ovat heteromiehelle seksuaalinen ärsyke. Sitä paitsi joka ikinen nainen, jonka rintoja olen päässyt koskettelemaan, on pitänyt siitä. Siitä voisi päätellä, että niillä on seksuaalinen funktio naisillekin, joten aivan turhaa väittää, ettäkö niillä olisi merkitystä vain vauvan ruokinnassa.

        Vieraiden tuijotus näyttää ärsyttävän useimpia naisia. On vain naurettavan ristiriitaista nostaa ne rintsikoilla törröttämään avonaisesta kaula-aukosta ja samalla kiusaantua miesten tuijotuksesta. Todellista naisen logiikkaa, jotten sanoisi. Yrittäkäähän nyt vähän ryhdistäytyä. (Sanottakoon nyt varmuuden vuoksi, että niiden kommentoiminen käsiksi käymisestä puhumattakaan on aivan eri asia.)

        Kuten useimmat naiset, en määkään tykkää siittä että vieraat miehet tuijottaa rintojani. Jos olis poikaystävä, niin tottakai hän saisi niitä katsella. Mutta olishan se kiva, ettei sekään niitä ainakaan keskusteltaessa tuijottaisi. Tai ehkei muutenkaan niitä tuijottaisi, vilkuilu kun on kuitenkin hieman eri asia. Ja tietty poikaystävällä olisi (ainakin toisinaan) lupa myös koskea rintoihin.


      • Naisten rinnat:.!1%#
        kisu_87 kirjoitti:

        Kuten useimmat naiset, en määkään tykkää siittä että vieraat miehet tuijottaa rintojani. Jos olis poikaystävä, niin tottakai hän saisi niitä katsella. Mutta olishan se kiva, ettei sekään niitä ainakaan keskusteltaessa tuijottaisi. Tai ehkei muutenkaan niitä tuijottaisi, vilkuilu kun on kuitenkin hieman eri asia. Ja tietty poikaystävällä olisi (ainakin toisinaan) lupa myös koskea rintoihin.

        .

        Naisten rinnat on tehty kaikkien miesten kourittaviksi

        HAR!!!

        .


      • kisu_87 kirjoitti:

        Kuten useimmat naiset, en määkään tykkää siittä että vieraat miehet tuijottaa rintojani. Jos olis poikaystävä, niin tottakai hän saisi niitä katsella. Mutta olishan se kiva, ettei sekään niitä ainakaan keskusteltaessa tuijottaisi. Tai ehkei muutenkaan niitä tuijottaisi, vilkuilu kun on kuitenkin hieman eri asia. Ja tietty poikaystävällä olisi (ainakin toisinaan) lupa myös koskea rintoihin.

        Jos olisin nainen ja ajattelisin tavallasi, en käyttäisi push-upeja ja avokaulaisia paitoja. Muunkinlaisia vaatteita on tarjolla. Ei kannata pukeutua provosoivasti, jos ei halua provosoituneita katseita.


      • .......
        Naisten rinnat:.!1%# kirjoitti:

        .

        Naisten rinnat on tehty kaikkien miesten kourittaviksi

        HAR!!!

        .

        Kuulutko miehiin, jotka on omille lapsilleenkin mustasukkainen naisensa rinnoista? Näin joskus dokumentin, jossa oli miehiä jotka tuntuivat mielestään omistavansa vaimonsa rinnat. Miehet eivät pitäneet siitä, että vaimo imettää lapsiaan koska silloin joku muu pääsi rinnoille. Miehen mielestä ne olivat hänen yksinoikeus.


      • Rinnat kuuluu kaikil
        ....... kirjoitti:

        Kuulutko miehiin, jotka on omille lapsilleenkin mustasukkainen naisensa rinnoista? Näin joskus dokumentin, jossa oli miehiä jotka tuntuivat mielestään omistavansa vaimonsa rinnat. Miehet eivät pitäneet siitä, että vaimo imettää lapsiaan koska silloin joku muu pääsi rinnoille. Miehen mielestä ne olivat hänen yksinoikeus.

        .

        http://youtu.be/fNa7tNFB7c4

        .


      • luontaista?
        .................... kirjoitti:

        Mikä niistä rinnoista tekee niin mielenkiintoiset?

        No,olen siis nainen,mutta en mitenkään ihmettele että joku katsoo rintoja jos ne ovat hyvin korostetusti laitettu esille.
        Ihan vaan luontaisesti katse kohdistuu johonkin,mikä on jollain tavalla tyrkyllä.Jos naisen puseron etumuksessa olisi joku erityisen suuri koru tai puserossa joku huomiota herättävä kuva,niin kai siihenkin katse kohdistuisi.Jos siis naisen ryntäät on esillä,niin kai niihin ihan luontaisesti katse kohdistuu,ja on ihan tietoisesti pidettävä silmät jossain muualla,ettei katse vahingossa eksy väärään kohteeseen.Ja siis todellakin olen ihan hetero,muiden naisten rinnat ei tippaakaan kiinnosta minua.


    • Jos se sinua harmittaa, niin sanot reipaasti, että nyt loppuu se hinkkien mulkkaus.
      Ei ne muuten ymmärrä. Marssitahdin määräät sinä.

    • nih.

      Ei hätää. Sulla ei ole pelkoa että joku sun tissiäs tuijottaa.

      Ethän sä raukka tietokoneeltasi pääse edes vessaa kauemmaksi!

    • tittai

      Kas kun ei kukaan mies oo täällä selittämässä, ettei tuijota rintoja vaan sydäntä niiden takana.

    • Nussii silmillään...

      Ha ! Mieshän katselee juuri sinne minne huvittaa, eikö jokainen ihminen ole oikeutettu katsemaan sinne mikä miellyttää... maisemat, taivas.. jne.
      Jos sinä tyrkky tuot esille rintas miksi sinä luulet olevasi oikeutettu sanelemaan kuka mies niitä saa katsella ?? Typeryyttä, et sinä voi määrätä kuka katselee ja kuka ei. Itsekäs lehmä olet !! Suorastaan tyhmä idiootti kana.... et voi mitenkään määräillä ihmisen katselua...... voi christus minkäläisiä lehmiä....



      Vapaasti.... etkä voi mitään !

      • ?????

        Eihän kukaan tietenkään voi määrätä mitä toinen katselee, mutta kyllä rintoja tuijottava mies antaa itsestään juntin vaikutelman. Mutta minkäs sille voi jos miehet on juntteja.


      • saako vilkaista
        ????? kirjoitti:

        Eihän kukaan tietenkään voi määrätä mitä toinen katselee, mutta kyllä rintoja tuijottava mies antaa itsestään juntin vaikutelman. Mutta minkäs sille voi jos miehet on juntteja.

        Otetaanpa esim.jos mies pukeutuu hyvin provosoivasti,niin että etumus oikein tanakasti pullottaa ja ihan juhlakunnossa,niin eikö ole mahdollista että ainakin hetkeksi epähuomiossa naisen katse siinä viivähtää.Onko nainen silloin juntti akka joka ei tosiaankaan tajua mitä saa katsella ja mitä ei ?


    • Estetiikka.

      Aika julma, suorastaan loistavan provokatiivinen ajatus, ensin pukeutua seksikkäästi ja samaan hengenvetoon syyllistää miehet siitä, että toimivat vain vaistojensa mukaan.

      • ?????

        Pelkkä avara kaula-aukkoko tekee vaatteesta seksikkään?

        Ja onko miehet eläimiä kun pelkkä vaisto ohjailee heidän toimintaansa? Saa miehestä ainakin aika juntin käsityksen kun hän tuijottaa rintoja.


      • ????? kirjoitti:

        Pelkkä avara kaula-aukkoko tekee vaatteesta seksikkään?

        Ja onko miehet eläimiä kun pelkkä vaisto ohjailee heidän toimintaansa? Saa miehestä ainakin aika juntin käsityksen kun hän tuijottaa rintoja.

        Rinnat ovat vanha hedelmällisyyden vertauskuva. Isorintainen ja leveälanteinen nainen on aina ollut nuorukaisille lupaus hedelmällisyydestä - suvun jatkumisesta.
        Et voi syyllistämällä mitätöidä ikiaikaista miehistä reaktiota tuohon vaistoon. Vähän kuin sanoisit kissalle, sen nähdessä hiiren: ei.

        Kohtuus kaikessa - miestenkin syyllistämisessä. Nimittäin huomionhaku ja itsensä laittaminen, vaikka naiset muuta väittävät, on juurikin edellisen ikiaikainen kääntöpuoli. 'Katso kuinka hedelmällinen olen, sinä salskea uros.'

        Hymy ja valkoiset hampaat noissa treffihässäkkämainoksissakin kiinnittävät huomion samasta syystä. Terveet hampaat - ihminen hedelmällisessä iässä. Kuvittele sellaiseen kuva harvahampaisesta ihmisestä?

        :D


      • n aine n
        temppuilija kirjoitti:

        Rinnat ovat vanha hedelmällisyyden vertauskuva. Isorintainen ja leveälanteinen nainen on aina ollut nuorukaisille lupaus hedelmällisyydestä - suvun jatkumisesta.
        Et voi syyllistämällä mitätöidä ikiaikaista miehistä reaktiota tuohon vaistoon. Vähän kuin sanoisit kissalle, sen nähdessä hiiren: ei.

        Kohtuus kaikessa - miestenkin syyllistämisessä. Nimittäin huomionhaku ja itsensä laittaminen, vaikka naiset muuta väittävät, on juurikin edellisen ikiaikainen kääntöpuoli. 'Katso kuinka hedelmällinen olen, sinä salskea uros.'

        Hymy ja valkoiset hampaat noissa treffihässäkkämainoksissakin kiinnittävät huomion samasta syystä. Terveet hampaat - ihminen hedelmällisessä iässä. Kuvittele sellaiseen kuva harvahampaisesta ihmisestä?

        :D

        Olet ihan oikeassa, mutta jos on isot rinnat, ei niitä piiloon saa, vaikka haluaisi.. Niitäkin voi hävetä.


    • Jostakin syystä tuo ei vaadi edes avaraa kaula-aukkoa. - Olen kokenut saman, vaikka päälläni on ollut kaulaan asti napitettu paitapusero; ei mitenkään tiukka, mutta riittävän vartalonmyötäinen kuitenkin. - En ole keksinyt asiaan muuta ratkaisua kuin "asettua asian yläpuolelle", eli en ole huomaavinani tuijotusta. - Joskus saatan hymyillä ja nikata silmää, jos on sellainen fiilis ;) Tarkoittamatta silti mitään muuta kuin huomauttaa ystävällisesti miehelle hänen käytöksestään. - Järkevä mies siirtää silloin katseensa muualle...

    • Rintoja tuijottavalla miehellä on nälkä. Sille pitää antaa ruokaa. Ensimmäiset kuukaudet elämästä rinnat olivat yhtä kuin evästä ja tästä on jäänyt alitajuntaan vahva muistijälki.

      • Olen kuullut tuon väitteen monesti aiemminkin. Aloin miettimään, että uskooko joku tuohon oikeasti vai onko se joidenkin mielestä niin hauska vitsi, että sitä kannattaa jatkuvasti toistella?


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        Olen kuullut tuon väitteen monesti aiemminkin. Aloin miettimään, että uskooko joku tuohon oikeasti vai onko se joidenkin mielestä niin hauska vitsi, että sitä kannattaa jatkuvasti toistella?

        Minä olen kuullut sen vasta hiljattain ja ensimmäistä kertaa kerron eteenpäin. Täällä Kehä kolmosen ulkopuolella tällaset leviää varmaan hitaammin. Juttuna pärjää ihan hyvin tällä palstalla.


      • bravo.bravi kirjoitti:

        Minä olen kuullut sen vasta hiljattain ja ensimmäistä kertaa kerron eteenpäin. Täällä Kehä kolmosen ulkopuolella tällaset leviää varmaan hitaammin. Juttuna pärjää ihan hyvin tällä palstalla.

        Uskotko itse sen todenperäisyyteen?


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        Uskotko itse sen todenperäisyyteen?

        En usko. Hiukan liian näppärä selitys, vaikka sen tiesi jo Freud, että varhaislapsuuden tapahtumat vaikuttavat läpi elämän. Naisen rintojen mielenkiintoisuus miehelle on seksuaalista, mutta varmasti joku miehen tikapuuhermoston juonne tässä asiassa liittyy lisääntymiseen ja rintojen tarpeellisuuteen jälkikasvun hengissä pitämisessä. Nuo ovat itse asiassa yksi ja sama asia, koska ihmisen seksuaalisuus on olemassa lisääntymisen takia.. ,


      • bravo.bravi kirjoitti:

        En usko. Hiukan liian näppärä selitys, vaikka sen tiesi jo Freud, että varhaislapsuuden tapahtumat vaikuttavat läpi elämän. Naisen rintojen mielenkiintoisuus miehelle on seksuaalista, mutta varmasti joku miehen tikapuuhermoston juonne tässä asiassa liittyy lisääntymiseen ja rintojen tarpeellisuuteen jälkikasvun hengissä pitämisessä. Nuo ovat itse asiassa yksi ja sama asia, koska ihmisen seksuaalisuus on olemassa lisääntymisen takia.. ,

        No tuohon minäkin pääsääntöisesti uskon. Tosin vaikka seksi varmaan perimmäiseltä tarkoitukseltaan on lisääntymistä varten, siitä on eriydytty jo todella kauas. Siksihän ehkäisyvälineitä on kehitetty ja moni on intomielinen seksin ystävä, vaikka kammoaa jälkikasvua. Kuten vaikkapa minä ja Rouva Ratikka.

        Kummallista muuten, että vaikka rinnat ovat ylensä voimakas seksuaalinen ärsyke, niin imettävän äidin rintojen näkeminen vaikkapa kahvilassa ei herätä mitään intohimoja.


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        No tuohon minäkin pääsääntöisesti uskon. Tosin vaikka seksi varmaan perimmäiseltä tarkoitukseltaan on lisääntymistä varten, siitä on eriydytty jo todella kauas. Siksihän ehkäisyvälineitä on kehitetty ja moni on intomielinen seksin ystävä, vaikka kammoaa jälkikasvua. Kuten vaikkapa minä ja Rouva Ratikka.

        Kummallista muuten, että vaikka rinnat ovat ylensä voimakas seksuaalinen ärsyke, niin imettävän äidin rintojen näkeminen vaikkapa kahvilassa ei herätä mitään intohimoja.

        Ei se ole kummallista. Imettävän äidin rinnat eivät ole samalla tavalla seksuaalinen ärsyke, koska ne on "varattu" pitämään uusi elämä hengissä. Silloin ne eivät ole miehen käytettävissä seksuaalisiin tarpeisiin. Kaikki on tilannesidonnaista. Hyvännäköinen naishammaslääkäri voi saada hormonit hyrräämään sinänsä, mutta ajatteletko seksiä hänen kanssaan juuri samalla kun hän kipeästi poraa juurihoidettavaa hammastasi? :)


      • ?????

        Sää oot sitten tainnut jäädä vauvan tasolle, jos rinnat on mielestäsi yhtä kuin evästä. Tuskin kovinkaan moni mies ajattelee ruokaa rintoja katsellessaan.


      • Ei ilmoisna ikänä:!1
        bravo.bravi kirjoitti:

        Ei se ole kummallista. Imettävän äidin rinnat eivät ole samalla tavalla seksuaalinen ärsyke, koska ne on "varattu" pitämään uusi elämä hengissä. Silloin ne eivät ole miehen käytettävissä seksuaalisiin tarpeisiin. Kaikki on tilannesidonnaista. Hyvännäköinen naishammaslääkäri voi saada hormonit hyrräämään sinänsä, mutta ajatteletko seksiä hänen kanssaan juuri samalla kun hän kipeästi poraa juurihoidettavaa hammastasi? :)

        .

        niin kuin tästäkin todistusaineistosta huomataan

        http://youtu.be/6ZP4XpGZSO4

        .


    • war hammer

      Narsismisi on siitä ikävä sairaus,
      että sen ennuste on huono =(

    • Siinäköhän tuijottavat...
      Erottuupahan samantien jyvät akanoista...ja tyhmät älykkäistä.

      Miehet perustelevat tämän sillä, että se on jotain "vaistonvaraista" toimintaa, mikä ei pidä paikkaansa...
      Muistaakseni ainoastaan 13:ssa maassa naisen rinnat koetaan seksuaalisina. Kulttuurista riippuen.

      Joissain maissa kiinnostusta herättää enemmän takapuoli, kaula, jalkaterät, tai muut ruuminosat...rintoja ei nähdä sen seksuaalisempina, kuin esim. käsivarsia. Ne ovat ainoastaan imettämistä varten, eikä niitä välttämättä edes peitellä, kuten näissä "sivistysvaltioissa" on tapana tehdä, johtuen vuosisatoja vanhasta naisten alistuskampanjasta, jossa naisten ruumiinosista on tehty "hävettäviä" ja naisesta "syntinen", että miesten valta olisi näin ollen suurempi...

      Mikä olisikaan parempi valinta tähän, kuin rinnat, koska niitä ei miehillä ole ja ne on asia, mikä erottaa naisen ja miehen ulkoisesti toisistaan.
      Tämän vuoksi myös miesten alastomuus koetaan hyväksyttävämpänä, eikä siihen liitetä mitään esineellistämistä.

      Kerran tv:stä katsoin myös dokumentin, missä todettiin, että mitä enemmän naisten valta kasvaa ja ihmiskunta lähestyy tasa-arvoa, sen enemmän mediassa keskitytään naisten rintoihin ja tehdään naisesta pelkkä seksiobjekti, jolla viedään näin naisten uskottavuutta...Kyseessä on siis melkeinpä jonkunlainen aivopesukampanja, millä pyritään saamaan "valta" pysymään miehillä.
      Vai onko kenelläkään koskaan käynyt mielessä, miksi miesten ruuminosat nähdään vallan ja voiman symboleina, kun taas naisen ruuminosat tekevät naisesta suorastaan likaisen h*oran? Ainakin jos niitä paljastellaan liikaa?


      Arvoisat miehet, te olette median aivopesemiä. Ei muuta. ;)

      • CCUP

        Tää nyt on niin uskomatonta skeidaa että huhhuh. Rintojen katteleminen ei ole alistamista ja kyllä miehet ovat niistä ihan biologisista ominaisuuksistaan johtuen kiinnostuneita. Eri asia on on häiritsevä tuijottelu.
        Rintojen katteleminen ei myöskään liity yhtään mitenkään älykkyyteen. Vähän sama kuin sanoisi että rajua seksiä haluavat eivät ole älykkäitä koska se on eläimellistä...


      • CCUP kirjoitti:

        Tää nyt on niin uskomatonta skeidaa että huhhuh. Rintojen katteleminen ei ole alistamista ja kyllä miehet ovat niistä ihan biologisista ominaisuuksistaan johtuen kiinnostuneita. Eri asia on on häiritsevä tuijottelu.
        Rintojen katteleminen ei myöskään liity yhtään mitenkään älykkyyteen. Vähän sama kuin sanoisi että rajua seksiä haluavat eivät ole älykkäitä koska se on eläimellistä...

        Ei miehilläkään niin kiinnostavaa ruuminosaa ole, että sitä pitäisi alkaa tuijottamaan, kuin idiootti...

        Mutta, totuus sattuu. ;)


      • dizel kirjoitti:

        Ei miehilläkään niin kiinnostavaa ruuminosaa ole, että sitä pitäisi alkaa tuijottamaan, kuin idiootti...

        Mutta, totuus sattuu. ;)

        [tm]

        ei olekkaan


      • Äijä tekee aina oharit, kun pyydän treffeille. Syytä itseäsi. ;(


      • dizel kirjoitti:

        Äijä tekee aina oharit, kun pyydän treffeille. Syytä itseäsi. ;(

        no voi vide sun kaa... sulle ei käyny pe, eikä to, eikä mulle la ... ne on ne muut treffit ko häiritsee elämää


      • temppuilija kirjoitti:

        no voi vide sun kaa... sulle ei käyny pe, eikä to, eikä mulle la ... ne on ne muut treffit ko häiritsee elämää

        huomenna?


      • temppuilija kirjoitti:

        huomenna?

        siis tänään ...


      • temppuilija kirjoitti:

        huomenna?

        Ei käy huominen, ikävä kyllä...muuta menoa, mutta miten perjantai? :D


      • Kuulostaa suunnitelmalta.


      • dizel kirjoitti:

        Ei käy huominen, ikävä kyllä...muuta menoa, mutta miten perjantai? :D

        perjantaina siis :D


      • dizel kirjoitti:

        Kuulostaa suunnitelmalta.

        laitoin sulle viestin sinne sun ensisijaiselle tilille ;)
        käy tsekkaan

        nyt nuQ



    • zisel

      No jos jollain miehellä olis joku kauhee boa toisessa lahkeessa ja se vielä käyttäis jotain baletti-sukkiksia että se törröttäis siinä suoraan näkyvillä niin vois olla että mun olis vähän vaikee pokerilla katsoa sitä miestä naamaan :D Mutta niin päin ei tietenkään saa tehdä, eikö niin? Jos mies pukeutuu sillain niin se on selvää seksuaalista ahdistelua ja säälittävää itsensä esittelyä :)
      Mut mä nyt oon vaan katkera pienitissinen inisijä :D

      • .....

        No ap:llä ei ainakaan oo kovin isot rinnat, joten sen takia ei ainakaan miesten huomion niihin pitäis kiinnittyä.


    • herukkamehu
    • Tiedätkö itse kuinka saatanan ärsyttävää on kyylätä kaula-aukosta tissejä vaikka tietää sen tekevän itsen juntin oloiseksi.

      Luultavasti juuri tämän takia en käykkään naisten kanssa keskusteluja, vaan suosiolla vaan kuijotan kun mitään muuta ei välttämättä pysty.

      Luojan kiitos on netti jossa voi leikkiä asiallista eli selailla toisessa ikkunassa pornoa ja käydä asialliset keskustelut toisessa ikkunassa näiden kahden pahemmin sekoittHERRAJUMALA MITKÄ TISSIT!!!!!

    • Mä aina mittailen niitä siksi että haluan olla satavarma niiden aitoudesta.


      (aitoa naurua)

      • Aitoustodistus:.!1%#

        .

        aitous on todistettava empiirisillä tutkimuksilla

        .


      • Aitoustodistus:.!1%# kirjoitti:

        .

        aitous on todistettava empiirisillä tutkimuksilla

        .

        Näin on. Kaikki empiirinen on empiiristä.


    • tissikyylä mies

      On sullakin ongelmat. No vedä röökiä, viinaa ja vaikka huumeita niin kyllä tissit muuttuu patalapuiksi.

      Ikuinen itkuvirsi naisilla aina päällä. Joko ruma kuin mikäkin tai sitten on liian seksikäs ja miehet kyttää.

    • Onko niis tissiis jotaki vikaa, vai mitä häh? Mä en tajua.

    • rose18

      kyllähän tulee itselläkin katseltua..
      ihan sama kuin kulkisin alasti ja en pitäisi että minua katsellaan,kyllä ihmiset kiinnittää huomio.. jos on erityisen esillä.

    • tissi piru

      Näyttävätkö tissisi jotenkin eri suuntiin sojottaville ketunnokille vai onko ne jotenkin muuten hallitsemattoman näköiset?

      Miksi muuten pidät niitä näkyvissä isosta kaula-aukosta? Näkyvillä toisille naisilleko, vain omalle miehelle, kavereille,...?

    • ?????

      Rintani ole mitenkään hallitsemattoman näköiset, eivätkä ne sojota eri suuntiin.

      Pukeudun sellaisiin vaatteisiin joista tykkään ja jotka ovat mielestäni hyvännäköisiä. En koe esim. poolokaulusta miellyttävänä päällä (siihen kuristuu) ja kaiken lisäksi se ei edes näytä hyvälle.

      • tissi piru

        "Vaikka tykkään käyttää vatteita missä on iso kaula-aukko,.."

        Suuri kaula-aukko vai poolo. No hemmetti on olemassa välimuotojakin. Tissit piiloon jos niitä kyylätään tai ne ovat ihan out of control (esmes nännit sojottaa läpi paidanja rintaliivien).


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      191
      4469
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      120
      2811
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2264
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      132
      2245
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1952
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1516
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      113
      1434
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1352
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1190
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1081
    Aihe