Vapaa kuvaus

Ei ny niin kauhiasti purista. 'kaikkehen tottuu, paitsi puukkoohin selijäs ja siihenkin tottuu jos makaa vattallansa' Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

501

Kommenttia

16171

1. Voisi ajatella, että aloittaj ei tiedä miehistä mitään.
  2. En usko.
  3. 1. Osaatko tehdä hyviä drinkkejä? -en, juon viskiä, paukkuja ja kalijaa

2. Kerro maku, jota et voi sietää. -jaa-a, ei ole tullut vielä sellaista maistettua... paitsi jarruneste on kyllä aika ikävän makuista.

3. Lyhyt vai pitkä hame? -keskimittanen on paras

4. Mistä jäätelömausta pidät eniten? -banaani

5. Millaiset ihmiset kiinnostavat sinua? -päähänpotkitut

6. Sinulle iskee makenhimo. Mitä haluaisit mieluiten syödä? -karkkia

7. Kuka historian henkilö muistuttaa mielestäsi sinua eniten? -täs nyt varmasti pitää ajatella sellaista henkilöä jonka kaikki tietää, joten mä vastaan, että Steve Jobs, vaikka se nyt ei kyllä ole lähelläkään, mutta jotain samoja ominaisuuksia löytyy. Yks kymmenisen vuotta sitten kuollut suomalainen yrittäjä on kyllä historian henkilöistä lähimpänä minua.

8. Mikä oli huonoin aineesi koulussa? -kemia oli ainoa kutonen, että se.

9. Erikoisin harrastus, jota sinulla on koskaan ollut? -oisko se sitten tuo purjelento ...

10. Mainitse jokin kuvio, josta et pidät (tyyliin sydän, tähti, kolmio jne.). -mä tykkään kaikista kuvioista, pääasia, että on joku kuvio.

11. Mikä on suosikkisanontasi? -älä oleta mitään, varaudu kaikkeen

12. Tarvitsetko laskimen ratkaistaksesi 100 x 10? -en

13. Liittyykö sinulle enemmän muistoja kuviin vai musiikkiin? -kuviin

14. Kuvaile itseäsi yhdellä sanalla: -sinnikäs

15. Mikä on lempituoksusi? -nainen

16. Mistä aiheesta voisit kirjoittaa kirjan? -en tiedä.... aiheita on moniakin, mutta tietysti omasta elämästäni olis helpoin kirjoittaa ja siihen on jopa joskus joku kehottanutkin.

17. Mitä TV-ohjelmaa et katsoisi vaikka pakotettaisiin? -ei kai sellaista ohjelmaa olekaan..

18. Mikä on erikoisominaisuutesi? -kyllä se varmaan tuo lapsenomainen loppumaton tiedonjano on. vituttaa kun ei kaikista asioista millään kerkee tietää kaikkea.

19. Kuvioitu vai kuvioimaton? -nainen ilman kuvioita, auto kuvioilla

20. Asteikolla 1-5, kuinka viehättävä koet olevasi? (1= ei viehättävä, 5= erittäin viehättävä) -riippuen tilanteesta, mielentilasta ja seurasta olen ykkösestä vitoseen. Kännissä yleensä ykkönen, selvinpäin vitonen ja muuten sitten kaikkea siltä väliltä.
  4. 1. Tiskannut käsin? -en muista... varmaankin viime viikonloppuna jotain tutteja viruttelin

2. Saanut tekstiviestin? -eilen aamulla

3. Kirjoittanut kirjeen? -en muista... 15 vuotta sitten?

4. Lukenut kirjan? 7.-8.10.2011 luin Reijo Mäen Yhden Tähden Miehen.

5. Syönyt suklaata? -en muista... viime viikonloppuna kenties.

6. Käynyt liikkumassa? (juoksu, uinti, sali) -vittu minä mitään fruittarihomohommia harrasta. En muista.

7. Juonut alkoholia? -viime viikonloppuna..(OHO. Koko viikko on menny iliman kalijaa...)

8. Jännittänyt? -enpä tuota muista... vähä se alttarilla ollessa kyllä tuossa helmikuussa jännitti.

9. Nähnyt isovanhempiasi? -liian pitkä aika sitten... Tulee itselle niin paha mieli kun käyn katsomassa umpihöperöä mummiani. Se kun joskus oli niin terävä. Itsekästä, mutta...

10.Rakastellut? Mikähän ilta se tuossa viikolla mahto olla ...

11.Käynyt parturissa/kampaajalla? 9.10.2011

12.Ollut kiireinen? -no on täs nyt ollut kiireitä vähä pidemmän aikaa, mutta ei se haittaa, tykkään siitä. Ennemmin kiirus kun ei mitään tekemistä.

13.Väsynyt? -No eilen illalla kyllä väsytti. Nukahdin kesken Steve Jobs-dokumantin.

14.Siivonnut huoneesi/kämppäsi? -joka lauantai

15.Tehnyt palveluksen jollekkin? -viime perjantaina

16.Tervehtinyt? -tänään

17.Sairastellut? -koko kesän, mutta en pahasti, räkätauti vaan. Nyt oon antibioottikuurilla

18.Kuunnellut musiikkia? -tänään radiosta jotain paskaa

19.Katsellut TV:tä? -tänään salakkarit viimeksi

20.Sanonut: RAKASTAN SUA? -about tunti-puolitoista sitten

Kiitos.