Mitkä ovat suurimmat vikasi

Ihmineneiroskapostir

-ulkonäössäsi
-luonteessasi
-taustassasi
-menneisyydessäsi

Parisuhdetta ajatellen?

43

136

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • --

      se, että minussa ei ole mitään vikaa.

    • -ulkonäössäsi---- nooo, ne kaikki mitä itseä häirittee, on ollut just tykättyjä piirteitä, joten ei kai sit voi sanoa mitään. Miehillä on outo maku :/
      -luonteessasi-- sellainen kalsea, viileä luonne. Vaikea päästä lähelle henkisesti. Fyysisesti pääsee paremmin, vaikkei sitäkään ehkä riittävästi,näköjään, en tiä.Syytän mutsia, koska laittoi mut hoitoon, kun olin ihan vauva :( Mut se oli 70-luvun tapa, jos naisella oli ura. Ei ollut äitiyslomia.
      -taustassasi--- no, olen aika kiinni sukulaisissa ja tietyissä "taustatekijöissä" Mulla on pallo jalassa.
      -menneisyydessäsi Nojaa. Ei nyt tule mitään mieleen. Eiku joo: erilaiset traumat menneisyyteen liittyen, mitkä tekee mut sekopääks.

      Parisuhdetta ajatellen?

      • Ai niin ja se jääräpäisyys ja itsepäisyys. Anteeks kaikki. Mää on paska.


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Ai niin ja se jääräpäisyys ja itsepäisyys. Anteeks kaikki. Mää on paska.

        :) Jotenkin tuttua ;) Melkein sun kirjoituksista tunnistan itseni :) lmankos. Hoitamattomat vauvat huitelee täällä.. No joo mitenkä :)


      • Sxthsense kirjoitti:

        :) Jotenkin tuttua ;) Melkein sun kirjoituksista tunnistan itseni :) lmankos. Hoitamattomat vauvat huitelee täällä.. No joo mitenkä :)

        Hahaa. Mä olin joskus 1v. niin onnettoman näköinen laastaripää jossain seimi-vuosikuvassa (silloin vauvojen päiväkoteja kutsuttiin seimeksi) .Eksynyt katse, virkattu nuttu, johon kirjailtu mun etunimi haalariosaan ja otsassa tosiaan laastari. Olin lyönyt seimessä pääni johonkin pöydän kulmaan. Alahuuli pitkällä ja puolikalju olemus :)


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Hahaa. Mä olin joskus 1v. niin onnettoman näköinen laastaripää jossain seimi-vuosikuvassa (silloin vauvojen päiväkoteja kutsuttiin seimeksi) .Eksynyt katse, virkattu nuttu, johon kirjailtu mun etunimi haalariosaan ja otsassa tosiaan laastari. Olin lyönyt seimessä pääni johonkin pöydän kulmaan. Alahuuli pitkällä ja puolikalju olemus :)

        Vois laittaa joskus sen kuvan tohon profiilikuvaan :) Olis ainakin hyvin esittävä ja kuvaava :)


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Hahaa. Mä olin joskus 1v. niin onnettoman näköinen laastaripää jossain seimi-vuosikuvassa (silloin vauvojen päiväkoteja kutsuttiin seimeksi) .Eksynyt katse, virkattu nuttu, johon kirjailtu mun etunimi haalariosaan ja otsassa tosiaan laastari. Olin lyönyt seimessä pääni johonkin pöydän kulmaan. Alahuuli pitkällä ja puolikalju olemus :)

        No mulla kai oli suhteellisen hyvä elämä, kun olin hoidossa mummilla. Mut jotenkin sekin on jättänyt jälkensä. Hyviä muistoja enimmäkseen vaan, mut jotain sellaisiakin, kun omaa äitiään ei ymmärrä omaksi äidiksi.. Ääh, nää on nyt vaan tällaisiä... Toivon etä joku osaa pusutella riittävästi sua tuon laastarin alle :) Ja leikkaustaidottomilla ei mitään oikeutta hiuksiin. Mummikin laitoi varmaan padan mun päähän ja leikkasi mulle polkkatukan mallin siten :)


      • Sxthsense kirjoitti:

        No mulla kai oli suhteellisen hyvä elämä, kun olin hoidossa mummilla. Mut jotenkin sekin on jättänyt jälkensä. Hyviä muistoja enimmäkseen vaan, mut jotain sellaisiakin, kun omaa äitiään ei ymmärrä omaksi äidiksi.. Ääh, nää on nyt vaan tällaisiä... Toivon etä joku osaa pusutella riittävästi sua tuon laastarin alle :) Ja leikkaustaidottomilla ei mitään oikeutta hiuksiin. Mummikin laitoi varmaan padan mun päähän ja leikkasi mulle polkkatukan mallin siten :)

        Ai niin se kuvasi. Kyllä sinusta saa ihan erillaisen kuvan. Jotenkin olet jalat maassa ja aina ajan tasalla. Et ollenkkaan kolhittu, vaan hyvinkin terve ja elävä :)


      • Sxthsense kirjoitti:

        No mulla kai oli suhteellisen hyvä elämä, kun olin hoidossa mummilla. Mut jotenkin sekin on jättänyt jälkensä. Hyviä muistoja enimmäkseen vaan, mut jotain sellaisiakin, kun omaa äitiään ei ymmärrä omaksi äidiksi.. Ääh, nää on nyt vaan tällaisiä... Toivon etä joku osaa pusutella riittävästi sua tuon laastarin alle :) Ja leikkaustaidottomilla ei mitään oikeutta hiuksiin. Mummikin laitoi varmaan padan mun päähän ja leikkasi mulle polkkatukan mallin siten :)

        Joo, mä jätin kuitenkin positiivisemmat jutut kertomatta, et syntyis dramatiikkaa.. :)
        Mullakin oli äidin vanhemmat, jotka hoiti mua paljon. Ja mä asun nyt heidän kodissaan, omassa mummilassani :) Tämä on se paikka, jonka olen ekaksi kodikseni tuntenut, varmaan. Ainakin siltä tuntui, kun tänne muutin :)

        Heh, mun tukka oli niin haivenia silloin 1v. että tuskin sitä oli silloin vielä kertaakaan leikattu. Vieläkin on sellanen "vauvan tukka", kuten kuvasta näkyy (jos se tuolla yhes ketjus vieläkin roikkuu).. Vitivaaleita vauvanhaivenia.

        Ton pata-jutun oon kyl kuullut monen kokeneen :))


      • Sxthsense kirjoitti:

        Ai niin se kuvasi. Kyllä sinusta saa ihan erillaisen kuvan. Jotenkin olet jalat maassa ja aina ajan tasalla. Et ollenkkaan kolhittu, vaan hyvinkin terve ja elävä :)

        Ajan tasalla ? :D Jooei.. Susta saa sellaisen mukavan leijuvan kuvan :) Helinä-keiju :)


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Joo, mä jätin kuitenkin positiivisemmat jutut kertomatta, et syntyis dramatiikkaa.. :)
        Mullakin oli äidin vanhemmat, jotka hoiti mua paljon. Ja mä asun nyt heidän kodissaan, omassa mummilassani :) Tämä on se paikka, jonka olen ekaksi kodikseni tuntenut, varmaan. Ainakin siltä tuntui, kun tänne muutin :)

        Heh, mun tukka oli niin haivenia silloin 1v. että tuskin sitä oli silloin vielä kertaakaan leikattu. Vieläkin on sellanen "vauvan tukka", kuten kuvasta näkyy (jos se tuolla yhes ketjus vieläkin roikkuu).. Vitivaaleita vauvanhaivenia.

        Ton pata-jutun oon kyl kuullut monen kokeneen :))

        No ilmankos :) Kai ne mieleen piirretyt kokemuksent aina tutuiksi kirjoituksista tunnistaa. Mulla ei ole mummin paikkaa, ja jotenkin aina sielläpäin ajellessa kamalan pohjaton olo yllättää, et jotenkin ajan loppumatkan vain karkuun ja ajattelen et kyllä tää tästä kunhan kotiin pääsen :)

        Mut hyvää yötä nyt! Ei ole jekkua jolla jatkaa :)


      • Sxthsense kirjoitti:

        No ilmankos :) Kai ne mieleen piirretyt kokemuksent aina tutuiksi kirjoituksista tunnistaa. Mulla ei ole mummin paikkaa, ja jotenkin aina sielläpäin ajellessa kamalan pohjaton olo yllättää, et jotenkin ajan loppumatkan vain karkuun ja ajattelen et kyllä tää tästä kunhan kotiin pääsen :)

        Mut hyvää yötä nyt! Ei ole jekkua jolla jatkaa :)

        Hyvää yötä Helinä-keiju :)





      • Y,B:









      • zisel

      • y.b..
        zisel kirjoitti:

        Buahahaaaa, YB ollut kännissä :D

        No, oli ainakin yritystä.. :D Ei ihan kyllä siiderimäärä riittänyt. 4 kpl tais tulla kumottua :) Oli vaan väsymystä ym. takana, niin nousi hieman nuppiin.


      • zz
        y.b.. kirjoitti:

        No, oli ainakin yritystä.. :D Ei ihan kyllä siiderimäärä riittänyt. 4 kpl tais tulla kumottua :) Oli vaan väsymystä ym. takana, niin nousi hieman nuppiin.

        Alkoholistilla on aina _selitys ja syy_ juomiseensa


    • -ulkonäössäsi - pituus
      -luonteessasi - pomottaminen
      -taustassasi - sidonnaisuudet
      -menneisyydessäsi - ex ?

      • Mitä nää pituuslätinät täällä oikein on? Siis sä olet ihan stubu tsubu muhun verrattuna.


      • cillae kirjoitti:

        Mitä nää pituuslätinät täällä oikein on? Siis sä olet ihan stubu tsubu muhun verrattuna.

        Ehkä se on sitten ongelma vain omien korvieni välissä ;)


      • xena-183 kirjoitti:

        Ehkä se on sitten ongelma vain omien korvieni välissä ;)

        Olis tosiaan nastaa, jos näin olis. Kato maailmassa ei olis ongelmia, jos ne sais pois ihmisten päistä.


        (Räkä ainakin lähtee turistelemalla)


      • cillae kirjoitti:

        Olis tosiaan nastaa, jos näin olis. Kato maailmassa ei olis ongelmia, jos ne sais pois ihmisten päistä.


        (Räkä ainakin lähtee turistelemalla)

        Toivottavasti en nyt riko mitään palstan sovinnaisuussääntöjä..., mutta kunhan totean, että sanoit kauhean kivasti ja tulin siitä hyvälle mielelle ;)

        Hyvää yötä kaikille !


    • -ulkonäössäsi - Onko naama vai kroppa parempi.
      -luonteessasi - Läheisyys v. etäisyys
      -taustassasi - Hyvin tavallinen, mutta hieman epäsovinnainen
      -menneisyydessäsi - Eronnut

      Entä sinä itse? :) Ajattelen aina melkoisen suhteettomasti.

    • alv-liskot

      isot tissit, tavattoman kaunis naama, upee tukka, ihan priima pituuden ja painon suhde, suorat hampaat joissa ei yhtää reikää, vaatimattomuus, nöyryys, alistuvuus, suloisuus, tehokkuus, tulen perheestä ja suvusta jonka kanssa kukaan koskaan ei ole ollut eri mieltä mistään, ja mitään en ole koskaan mokannut.

      Siinä ne suurimmat viat taisi olla. Jatkan listaa jos jotain pientä tulee mieleen.

      • .

        TYRANNOSAURUS KRÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄK


      • alv-liskot
        . kirjoitti:

        TYRANNOSAURUS KRÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄK

        tässä olen hoitamassa kissaani:

        http://cheezburger.com/View/1049220352


      • laardimies

    • nainen___20

      - vähän selluliittia takamuksessa, ohut tukka

      - täydellinen lukkoon meneminen kun tapaan miehen perhettä tai kavereita

      - ei mitään parisuhteen kannalta huonoa menneisyyttä / taustaa

    • Ei niin isoja vikoja ole ollut, että ne olis parisuhdetta estänyt. Parisuhteetkin on sitten päättyneet milloin mistäkin syystä, muttei kuitenkaan koskaan taustani, menneisyyteni tai ulkonäköni vuoksi.

      Onko huano viinapää muuten luannevika? On se varmaan. Mullon huano viinapää.

    • Siinnä

      -ulkonäössäsi iso nenä
      -luonteessasi- ujous
      -taustassasi-- äidillä skitsofrenia, isästä ei tietoa
      -menneisyydessäsi.-- raiskattu, en luota miehiin, ja tuskin tulen koskaan seurustelemaan kunnolla

    • "-ulkonäössäsi"
      No huono iho sekä liian voimakas parrankasvu. Vaikka jotkut on moittineet komeaksikin, mutta en usko heitä (vaikka kyseessä on ollut tuntemattomiakin).

      "-luonteessasi"
      Epäsosiaalisuus sekä aloitteettomuus. Nuokaan ei välttämättä pidä aivan paikkaansa, mut aloitteettomuus pitää.

      "-taustassasi"
      Ei oo mitään.

      "-menneisyydessäsi"
      Mikä menneisyys? Ei ole mitään.


      Siinäpä ne huonot puolet vissiin on, jos niitä on.

    • Tarttisi kysyä niiltä toisilta osapuolilta mitä ne oli tai on. Ne huonot puolet.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      103
      2840
    2. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      251
      1993
    3. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      120
      1942
    4. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      136
      1668
    5. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      93
      1420
    6. Poliisi etsii Leif Lindemannia

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-etsii-leif-lindemania-julkaisi-kuvan/8982310#gs.cec6zf Onko nähty jo tarhar
      Kokkola
      25
      1014
    7. Hitsi että olet tyylikäs!

      Sinulla on upea näkemys ja oikeaa värisilmää. Hyvä etten melkein pudonnut polvilleni eteesi kun hämmästytit minut jällee
      Ikävä
      37
      974
    8. Mitä mielestäsi on aito

      rakkaus? Miten sen kuvailisit?
      Ikävä
      96
      968
    9. Ensi kerralla aion ottaa sinun kanssa

      Tuijotus kisan ja mitäs sitten tapahtuu jää nähtäväksi 🤩😃 Voi olla vähän hankalaa jos muita ihmisiä mutta odotelkoot s
      Ikävä
      46
      828
    10. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      43
      804
    Aihe