Vapaa kuvaus

Ei ny niin kauhiasti purista. 'kaikkehen tottuu, paitsi puukkoohin selijäs ja siihenkin tottuu jos makaa vattallansa' Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

501

Kommenttia

16171

1. Ja ymmärränpä viimeinkin, miksi tulen täällä joidenkin kanssa toimeen, ja joidenkin toisten kanssa en sitten alkuunkaan, ollaan sitten asioista erimielisiä tai samanmielisiä.

Ja se johtuu siitä, että toisilla on kokemusta samankaltaisista tilanteista ja toisilla taas ei vastaavasta ole kokemusta.

Emmä oikein nyt tiedä, että mihin kysymykseen sä haluat vastauksen. Joka tapauksessa mä komppaan sumia.
  2. Jos mä arvostan ja kunnioitan naista ystävänä tai kaverina, ni arvostan sitä naisen parisuhdettakin. Enkä tee itseäni 'tykö'. Ja kunnioitan silloin sitä naisen miestäkin. Mulla on pari tällästä muun sukulais- ja ystäväpiirin ulkopuolelta olevaa naispuolista kaveria. Toisen mies oli ensialkuun mustasukkanen, mutta nykyisin kuulemma kyselee oma-alotteisesti kuulumisiani. Ja sit tän toisen naisen mies on kuulemma arvostanut minun mielipiteitäni ja näkökulmia 'aina'. Ja olen näiden naisten miesten luottamuksesta yhtä paljon otettu, kuin itse kaverienkin luottamuksesta. Ja se on arvokkaampaa kuin mikään muu.

Mut sit taas on sellasia 'tuttavuuksia', joissa ei minkäänlaista kaverisuhdetta kerkee luomaan, ku sitä ollaan jo sängyssä ja sillon sitä vaan ihmettelee, et miks vitussa ton oma mies ei tuota naistaan nai ja sillon ei kyl kunnioita toisen parisuhdetta, eikä sitä naisen miestäkään, jotta sillo se on ihan sama, kun mun mielestä siinä ei silloin enää ole mitään kunnioittamisen arvoista. Ku joskus tapahtumat vaan voivat edetä niin nopeesti, ettei tiiä onko toinen suhteessa vaiko ei, ennenkuin se on jo myöhäistä.

Ja nettiluuserit voivat pitää sitten päänsä kiinni, jos eivät ole todellisessa tilanteessa koskaan olleet. Sinkkuna ollessa ei kysellä toisen mahdollisesta parisuhteesta mitään, sellanen nainen joka sitä parisuhdettaan ite arvostaa, ni kertoo sen kysymättäkin.

Sanomattakin on tietty selvää, että miespuolisten kavereiden vaimoihin tai naisystäviin ei sekaannuta. Tämä näin niinku sivuhuomautuksena.
  3. Olen ylpeä itestäni. Sanoilla raiskauksen osaavat kaikki, mutta sanoilla rakastelua kaikki eivät osaa, minä kuulun niihin jotka sen osaa. Joku on joskus minusta sellasen piirteen esiin saanut.