Alkoholigallup

miun syy

Kuinka paljon juot alkoholia viikossa? (tai kuukaudessa/vuodessa, jos et juo joka viikko)
Kuinka useasti humallut?
Mitä juot?

11

438

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Wastaaja

Kuinka paljon juot alkoholia viikossa?

Paljon en tiedä tarkkaan

Kuinka useasti humallut?

2-3 kertaa viikos

Mitä juot?

Alkoholia

• sirpamaikkarilta

juon aina kun juon. Stolichnaya on ehdottomasti suosikki erilaisten lantrinkien kera. Juotua tulee sillon kun lähtee bilettämään. Tissuttelua en harrasta. Ja juhlimaan lähetään yleensä n. kerran kuussa.

• välein

kittaan olutta kunnolla. Urquellia esimerkiksi.
      Väkeviä vältän sillä ne vievät multa tolkun. Yksin en juo ollenkaan, edes pohjia (enää).

• Papeete1

Minä olen humalahakuinen juomari, enkä ole ikinä keksinyt minkä pirun takia tarvitsisi tissutella, joko otetaan tai sitten ei. Nyt on ollut taas tälläinen pidempi ei oteta-kausi välissä eli 17kk:tta on edellisestä kerrasta. Mä haluaisin ottaa 1-2 krt/kk ja juomana on tietysti vain ja ainoastaan kossua appelsiinimehulla. Määrät ei mulla suuren suuret ole, alle 10 ravintola-annosta riittää jo kummasti vaikka mihin.

• vaimoke

Kaksi kertaa viikossa yhden saunasiiderin. Kerran viikossa (perjantai) 3-4 lasia viiniä. Vaikutanko tissuttelijalta?

• juon itseni humalaan. Tai, nyt on sellanen 'kausi' menossa, syksyllä meni kuukausia, etten juonut piskoakaan. Ja nyt olen juonut sit pääsääntöisesti kirkkaita, ja joskus olutta, nii ja punkkuakin olen juonut.

Eli, sanotaan, että kuukaudessa menee yksi nollaseiska viinapullo kotona ja kymmenkunta annosta sit baarissa, ni se on varmaan selkeintä.

• vili

vappuun asti tipatonta.
      normisti 3-4 kertaa kuussa ja aina hyvät kuosit.
      viihteellä käyminen on mulle ainut tapa ottaa yksi päivä viikosta iisisti. kankkusessa ei mitään jaksa tehdä ja tulee saletisti levättyä.
      jos olen selvinpäin niinku nyt vappuun asti...joka päivä on töitä siihen asti. en voi sietää löysäilyä

• Marie-Cecile

Joskus juon alkoholia viikossa 2-3 eri päivänä oluen/lasin viiniä/brandy naukun.

Joskus olen ollut juomatta parikin kuukautta huomaamattani, kun en nyt ole vain tullut juotua.

Ja joskus saatan juoda itseni humalaan useamman kerran kuukaudessa.

Se vaihtelee mielialasta riippuen. Harvemmin juon, kun on alakuloinen olo.

• Raitis mies

En käytä, kun ei ole tarvetta.
      Kahdesti humaltunut ensimmäisen 20 vuoden aikana, enkä kertaakaan sen jälkeen 20 vuoden aikana.
      Juon vettä, kahvia, mehua, jne..

• Aurinko79-

Aina välillä saatan avata punkkupullon ja lipittelen sitä noin viikon ajan lasin kerrallaan. Muuten otan joskus saunasiideriä esim mökkireissuilla, pippaloissa ehkä vähän enemmän jollen ole autolla...

Viimeks oon ollut humalassa vähääkään uutena vuotena ja silloinkin tosi hillitysti. Pikkujoulut marraskuussa meni vähän överiks, sitä edellinen örvellyskänni löytyy jostain vuodelta kirves ja rautakypärä.

En juurikaan siis juo itseäni humalluksiin asti ja voisin oikeastaan luopua alkoholista täysin jos olis tarve mutta kun tykkään viineistä ja siideristä ja juominen pysyy kohtuullisena niin en oo nähnyt mitään syytä luopua niistä.

• epäsäännöllisesti.

Epäsäännöllisen säännöllisesti.

Mitä juon? Joskus hemmottelen itseäni. Joskus en.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      312
      6088
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3596
    3. Sofia Virta: bänet!

Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.
      Maailman menoa
      146
      2780
    4. "Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"

"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää
      Maailman menoa
      224
      2151
    5. Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan

(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol
      Maailman menoa
      100
      1718
    6. Otan vielä joskus yhteyttä

Ja jos et vastaa, niin tulen sinne. Pakko puhua.
      Ikävä
      66
      1160
    7. Niin että miten

Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua
      Ikävä
      81
      1045
    8. Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet

Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni
      Sinkut
      142
      947
    9. Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun

Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan
      Suomalaiset julkkikset
      10
      918
    10. Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa

Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui
      Tv-sarjat
      11
      874
    Aihe