Vapaa kuvaus

Ei ny niin kauhiasti purista. 'kaikkehen tottuu, paitsi puukkoohin selijäs ja siihenkin tottuu jos makaa vattallansa' Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

501

Kommenttia

16171

  1. se stereotypia varmaan joiltain osin pätee minuunkin. Tai on pätenyt, siperia on vain opettanut joustavammaksi. Mutta, minä en tehnyt kyllä samanlaista huomiota armeijassa ollessani, johtuu ehkä siitä, että hain pääsykokeiden kautta ja ikähaitari oli melko laaja. Nuorin tais olla 17-vuotias ja vanhin oli yli kolmikymppinen. Meit oli 96 tyyppiä ja samanikäsiä ei kovin montaa ollut.

    Armeijassa on muuten se erityinen 'me-henki', mitä ei oikein missään muualla ole. Ja saa oikein luvan perästä olla ajattelematta asioita, ku kaikki menee tietyn kaavan mukaan, ni se tekee siitä sellasen erityisen kokemuksen. Tai, siis mulla on tällänen ajattelutapa asiasta.