kenellä palstalaisella?
Kuka jäänyt kielestään kenenkin pyllyyn kiinni?
paras ruskeinkieli
22
889
Vastaukset
hyvä gallup. Pahimmat perseenuolijat to5 on aurinko, sumi, bebs, sarvikuono ja pienellä varauksella mettäpalovaara. Varauksella siks et se nuolee vain naisiksi tietämiensä nimimerkkien ryppyä.
- la.ra
mä voin taata, että mä olen paras perseennuolija tällä palstalla. Jos haluan, siis.
Ai niin, mutta sähän et niistä touhuista juuri perustanut... la.ra kirjoitti:
mä voin taata, että mä olen paras perseennuolija tällä palstalla. Jos haluan, siis.
Ai niin, mutta sähän et niistä touhuista juuri perustanut...kuka nuolee,joku vittumainen ämmä jota vois panna kuivana perseeseen niin ei muuta ko tervetuloa. En tykkää ajatuksesta siksi että en usko et kukaan siitä oikeesti tykkäis,vittumaisen ämmän kans se taas on vaan positiivista et joutuu tekeen jotain mitä ei ite oikeesti halua.
- Hermanni Isokoura
yrmio kirjoitti:
kuka nuolee,joku vittumainen ämmä jota vois panna kuivana perseeseen niin ei muuta ko tervetuloa. En tykkää ajatuksesta siksi että en usko et kukaan siitä oikeesti tykkäis,vittumaisen ämmän kans se taas on vaan positiivista et joutuu tekeen jotain mitä ei ite oikeesti halua.
Laura nuoleekin nyt sun pyllyä. Ethän oo homofoobinen?
- la.ra
yrmio kirjoitti:
kuka nuolee,joku vittumainen ämmä jota vois panna kuivana perseeseen niin ei muuta ko tervetuloa. En tykkää ajatuksesta siksi että en usko et kukaan siitä oikeesti tykkäis,vittumaisen ämmän kans se taas on vaan positiivista et joutuu tekeen jotain mitä ei ite oikeesti halua.
Mä kyllä uskon, että ihmisillä on mitä ihmeellisimpiä mielihaluja. Tykkäähän jotkut pikkulapsistakin.
Se, ettei itseä kiinnosta, ei vielä tarkoita etteikö joku toinen voisi asiasta innostua. Hermanni Isokoura kirjoitti:
Laura nuoleekin nyt sun pyllyä. Ethän oo homofoobinen?
helvetti sen tajusin. Mut koska mua itseä etoo ajatus sen nuolemisesta niin silloin se etoo kaikkia muitakin. Ja enhän mä ketään mukavaa muidua ällöhommiin haluu laittaa.
Tosin nyt kun miettii jotain 69 härdelleitä hämärässä huoneessa kännissä niin mistä sen tietää mitä sitä on vahingossa nuolassu itekkin. Hyi vittu,alko oikeesti tekeen pahaa pelkkä ajatuskin.- hm hm hm
relaxed_eyes kirjoitti:
Mut emmäkään ihan kaikkia naisia nuole.
kerran kokeillu - kun mies niin halusi - ei se kamalaa ollut, voisin toistekin (siis mä nuolin) ... kieleen kyllä otti, hyvä ku ei vetänyt kouristukseen ... pitäis harjoitella kai enempi? Kielijumppaa.
hm hm hm kirjoitti:
kerran kokeillu - kun mies niin halusi - ei se kamalaa ollut, voisin toistekin (siis mä nuolin) ... kieleen kyllä otti, hyvä ku ei vetänyt kouristukseen ... pitäis harjoitella kai enempi? Kielijumppaa.
Pitää vaan reenata. Ni pystyy vaikka niskahieronnan kielellä antaa.
- ......................
relaxed_eyes kirjoitti:
Pitää vaan reenata. Ni pystyy vaikka niskahieronnan kielellä antaa.
tuon voisi jo ottaa houkutteluna :D
yrmio kirjoitti:
helvetti sen tajusin. Mut koska mua itseä etoo ajatus sen nuolemisesta niin silloin se etoo kaikkia muitakin. Ja enhän mä ketään mukavaa muidua ällöhommiin haluu laittaa.
Tosin nyt kun miettii jotain 69 härdelleitä hämärässä huoneessa kännissä niin mistä sen tietää mitä sitä on vahingossa nuolassu itekkin. Hyi vittu,alko oikeesti tekeen pahaa pelkkä ajatuskin.kielimies soittelee kreppinauhalla vaikka Vaasan-marssin =)
suureen äijäjoukkoon jokunen nyhverökin saada, joilla ei ole oikeen mitään mielipidettä tai sanottavaa ja näin sit säilyy karjujen näkyvyys paremmin =)
Kunnon äijä ei uskalla olla nyhverö ;)- ..........................
relaxed_eyes kirjoitti:
sitähän se olikin.
...korvassa.
Toi Papeete näytteli niin hyviä videoita, jotta piti jo leikkiä vähän dildolla. Olisin kyllä klikannut sinut hiirellä tänne - houkutus oli suuri - mutta juuri sillä hetkellä olit jossain hukassa. Nyt mä kerkisin jo lopettaa. Mutta kivaa oli silti. Toisen kerralla ;-) .......................... kirjoitti:
...korvassa.
Toi Papeete näytteli niin hyviä videoita, jotta piti jo leikkiä vähän dildolla. Olisin kyllä klikannut sinut hiirellä tänne - houkutus oli suuri - mutta juuri sillä hetkellä olit jossain hukassa. Nyt mä kerkisin jo lopettaa. Mutta kivaa oli silti. Toisen kerralla ;-)Sehän se tärkeintä. Ja vaikka oletkin suorituksen hoitanut, ni jälkihoito näyttää ainakin olevan tekemättä.
- ..............................
relaxed_eyes kirjoitti:
Sehän se tärkeintä. Ja vaikka oletkin suorituksen hoitanut, ni jälkihoito näyttää ainakin olevan tekemättä.
Kyllä nyt taisi jäädä hellittelyt jälkihoitona saamatta (jälkihoitokeskustelu).
Jo molisin siälä päin niin lähtisin paarihin, mutta ku en oo. .............................. kirjoitti:
Kyllä nyt taisi jäädä hellittelyt jälkihoitona saamatta (jälkihoitokeskustelu).
Jo molisin siälä päin niin lähtisin paarihin, mutta ku en oo.Sä oot täkälääsiä. Ilimankos....
- ex-Wastaaja
Ainakin jotkut Kulowaaran kaverit näkyy nuolevan sen persettä.
Jotkut naiskirjoittajat (mm. Papeete1) nuolevat nimimerkin MMies persettä.
Olkaa hyvät.:)- ex-Wastaaja
relaxed_eyes kirjoitti:
Mä en ole juurikaan kavereideni kanssa täällä keskustellut, jotta mistä sä voit tietää?
"Yks juttu.
relaxed_eyes 12.1.2008 klo 10.41
Mä en ole juurikaan kavereideni kanssa täällä keskustellut, jotta mistä sä voit tietää?"
No kyllä sä täällä ainakin sitä olet eritellyt, keiden kaikkien kanssa olet livessä ollut tekemisissä, keitä tavannut etc. En kohdista sanojani nyt yhtään kenellekään yksittäisille kirjoittajille ( olen pitänyt esim. la.ran joistakin kirjoituksista kyllä ja hänhän mm. ainakin tietääkseni taisi olla ihan livepuolen kavereitasikin? Olet itse ainakin niin joskus sanonut..) ts. puhu kenestäkään yksittäisestä kirjoittajista, mutta joidenkin kirjoittajien kohdalla olen tehnyt sellaisen huomion, että eipä ne paljoa sulle kriittistä sanaa sano, vaikka (mun mielestäni) olisit joskus kirjoittanut hyvin töykeästikin, esim. nyt vaikkapa mulle.
Ja muuten sun asennettasi esim. mua kohtaan olen jokseenkin joskus ihmetellyt, ottaen huomioon, etten koskaan ole sulle pahaa sanaa sanonut. Tiedät kyllä, jos vaivaudut yhtään muistelemaan joidenkin kirjoitustesi sisältöä mulle/musta, mistä puhun. ex-Wastaaja kirjoitti:
"Yks juttu.
relaxed_eyes 12.1.2008 klo 10.41
Mä en ole juurikaan kavereideni kanssa täällä keskustellut, jotta mistä sä voit tietää?"
No kyllä sä täällä ainakin sitä olet eritellyt, keiden kaikkien kanssa olet livessä ollut tekemisissä, keitä tavannut etc. En kohdista sanojani nyt yhtään kenellekään yksittäisille kirjoittajille ( olen pitänyt esim. la.ran joistakin kirjoituksista kyllä ja hänhän mm. ainakin tietääkseni taisi olla ihan livepuolen kavereitasikin? Olet itse ainakin niin joskus sanonut..) ts. puhu kenestäkään yksittäisestä kirjoittajista, mutta joidenkin kirjoittajien kohdalla olen tehnyt sellaisen huomion, että eipä ne paljoa sulle kriittistä sanaa sano, vaikka (mun mielestäni) olisit joskus kirjoittanut hyvin töykeästikin, esim. nyt vaikkapa mulle.
Ja muuten sun asennettasi esim. mua kohtaan olen jokseenkin joskus ihmetellyt, ottaen huomioon, etten koskaan ole sulle pahaa sanaa sanonut. Tiedät kyllä, jos vaivaudut yhtään muistelemaan joidenkin kirjoitustesi sisältöä mulle/musta, mistä puhun.En muistele/kaivele vanhoja, vaan mulle jokainen päivä ja aihe on uusi.
Ja jos minä olen täällä töykeä, niin ei kukaan voi olla niin tyhmä, että vaatisi siitä ystävieni päätä vadille, vai voiko olla? Eihän se, että on jättänyt jotain sanomatta tarkoita sitä, että se olisi minun puolustamistani, vai tarkoittaako?
Äläkä vedä nyt tähän ketään ulkopuolista edes esimerkin vuoksi.
Usko tai älä. Mulla ei ole minkäänlaista ennakkoasennetta sinua kohtaan. Kysymykseni sinulle oli vilpitön. Kiitti vastauksesta, vaikka se poikkeaakin omasta näkemyksestäni.- ex-Wastaaja
relaxed_eyes kirjoitti:
En muistele/kaivele vanhoja, vaan mulle jokainen päivä ja aihe on uusi.
Ja jos minä olen täällä töykeä, niin ei kukaan voi olla niin tyhmä, että vaatisi siitä ystävieni päätä vadille, vai voiko olla? Eihän se, että on jättänyt jotain sanomatta tarkoita sitä, että se olisi minun puolustamistani, vai tarkoittaako?
Äläkä vedä nyt tähän ketään ulkopuolista edes esimerkin vuoksi.
Usko tai älä. Mulla ei ole minkäänlaista ennakkoasennetta sinua kohtaan. Kysymykseni sinulle oli vilpitön. Kiitti vastauksesta, vaikka se poikkeaakin omasta näkemyksestäni."Ja jos minä olen täällä töykeä, niin ei kukaan voi olla niin tyhmä, että vaatisi siitä ystävieni päätä vadille, vai voiko olla?
Äläkä vedä nyt tähän ketään ulkopuolista edes esimerkin vuoksi."
No ei, ei... Jos(?) kuitenkin huomasit, en sinänsä ollut vaatimassa päitä vadille. Kerroin vain, että olen joskus tehnyt huomion, että jotkut ilm. kaverisi eivät näy kritisoivan sinua keskusteluissa. Em. ilmaus ei kerro yhtään mistään muusta/ mitään muuta, kuin mitä tekstissä lukee.:)
Ajatuksena mulla oli nimenomaan, että en kys. asiassa vedä esimerkkejä negatiivisessa mielessä. En harrasta perusteetonta perseennuolentaa, mutta ehkä sen verran kuitenkin voi sanoa, että jos olet irl:ssakin esim. nimim. la.ran kaveri, niin en usko sun olevan ainakaan kovin ikävä tyyppi.
Kuten aiemmin sanoin, mm. sen nimimerkin monistakin kirjoituksista olen tykännyt.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1781731
- 108987
- 94864
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19673- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41567Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164513Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä24445