Tuli mieleen tosta autiosaarikeskustelusta, että naiset fantasioi julkkismiehistä ja miehet fantasioi ympäristössä olevista tavisnaisista.
Naiset ovat siis erärealisteja.
Onks tosi niin?
43
992
Vastaukset
- la.ra
"Erärealisti" Myönnän! ;D
Mutta eiköhän se ihka oikeiden fantasioiden kanssa ruukaa mennä just toistepäin..?- la.ra
relaxed_eyes kirjoitti:
Henkisen vai fyysisen tason kohtaamisen fantasia?
Määritelmä?Tiedäthän, kun olet yksin kotona, katsonut juuri Splashin tai jonkun muun vastaavan laatupätkän ja kätesi sattuu harhailemaan taskubiljardialueelle. Millä mielikuvilla jatkat? Tuskin muistelet ex-vaimoa, vai?
la.ra kirjoitti:
Tiedäthän, kun olet yksin kotona, katsonut juuri Splashin tai jonkun muun vastaavan laatupätkän ja kätesi sattuu harhailemaan taskubiljardialueelle. Millä mielikuvilla jatkat? Tuskin muistelet ex-vaimoa, vai?
nyt kun mietin, ni ex-vaimo ei olis ollenkaan hullumpi vaihtoehto mulle kaveriksi sinne autiosaarelle.
Se nyt on sitte ihan sama ketä runkatessa miettii.
- vaihtelee
No ota huomioon mitän ne niillä TEKEE.
Kukkomies söisi sen naisen,
ja ne naiset haluis seuraksi sen meihen.
Realismia on erilaista. :-)Pelkällä seuranpitämisellä kuolee nälkään. Nälkäänsä syöminen on taas realismia sieltä karuimmasta päästä.
- vänkyrä-nainen
Siis ei mulla missään seksifantasioissa ikinä oo ollut julkkismiestä, vaan aina joku tuttu, joko oma mies tai muu tuttu seksikäs mies. Tuo autiosaari-episodi ei liittynyt seksiin mitenkään, joten siihen pystyi helposti valitsemaan jonkun vieraankin miehen.;)
voisit ventovieraan miehen kanssa olla kaksin sellasessa paikassa johon muilla ei ole asiaa?
- vänkyrä-nainen
relaxed_eyes kirjoitti:
voisit ventovieraan miehen kanssa olla kaksin sellasessa paikassa johon muilla ei ole asiaa?
varmaan olla yksin. Tutun kanssa pelkäisin, että liiallinen yhdessäolo ilman poispääsymahdollisuutta kuolettaisi väliltämme jotain jota voisi olla vaikeaa saada takaisin. Sentakia vieras mies vois olla turvallisempi vaihtoehto.
- päätyä saarelle
relaxed_eyes kirjoitti:
voisit ventovieraan miehen kanssa olla kaksin sellasessa paikassa johon muilla ei ole asiaa?
olisi?
Penäät sitä, että kun osa porukasta vastasi täysin fantasiatasolla, että ottaisi jonkun kuuluisuuden mukaan, ja toiset ottaisi tutun ihmisen.
Ja realismia.
Me taidettiin ihan vastata leikkinä, fantasiana. Eli kuten romaaneissa, elokuvissa, saduissa; kun eihän sitä oikeasti oikeastaan voisi tapahtua. Käytännössä.
Toisaaltahan se on totta, että kenellekään tutulle ei oikeasti toivoisi sitä, että joutuu autiolle saarelle (melko varman kuolema). Siten jos on pakko ottaa joku mukaan, niin mieluummin outo.
Toisaalta oudon kanssa olisi vaikea elää, kun ei tuntisi. Kyllähän sitä äkkiä tietysti oppisi, mutta joku Prad Pitt kyllä menisi vain kananlihalle minusta.
Mutta toisaalta se mahdollisuus, että jos oikeasti joutuisi autiolle saarelle, niin en usko, että kuitenkana kenenkään tutun kanssa sinne päätyisin. Siten se toisaalta on totta, että se toinen/muut olisivat outoja. Ne harvat kerrat kun olen lentänyt, niin ei siinä ole ollut mukana ainuttakaan tuntemaani ihmistä. Eli jos kone putoaisi, ja meistä pelastuisi 2, niin en minä häntä tuntisi, tai VOISI valita. vänkyrä-nainen kirjoitti:
varmaan olla yksin. Tutun kanssa pelkäisin, että liiallinen yhdessäolo ilman poispääsymahdollisuutta kuolettaisi väliltämme jotain jota voisi olla vaikeaa saada takaisin. Sentakia vieras mies vois olla turvallisempi vaihtoehto.
vieraan miehen kanssa saattasitte kuolla nälkään tai tappaa toisenne, ku ei tiimityöskentelystä tuliskaan mitään.
päätyä saarelle kirjoitti:
olisi?
Penäät sitä, että kun osa porukasta vastasi täysin fantasiatasolla, että ottaisi jonkun kuuluisuuden mukaan, ja toiset ottaisi tutun ihmisen.
Ja realismia.
Me taidettiin ihan vastata leikkinä, fantasiana. Eli kuten romaaneissa, elokuvissa, saduissa; kun eihän sitä oikeasti oikeastaan voisi tapahtua. Käytännössä.
Toisaaltahan se on totta, että kenellekään tutulle ei oikeasti toivoisi sitä, että joutuu autiolle saarelle (melko varman kuolema). Siten jos on pakko ottaa joku mukaan, niin mieluummin outo.
Toisaalta oudon kanssa olisi vaikea elää, kun ei tuntisi. Kyllähän sitä äkkiä tietysti oppisi, mutta joku Prad Pitt kyllä menisi vain kananlihalle minusta.
Mutta toisaalta se mahdollisuus, että jos oikeasti joutuisi autiolle saarelle, niin en usko, että kuitenkana kenenkään tutun kanssa sinne päätyisin. Siten se toisaalta on totta, että se toinen/muut olisivat outoja. Ne harvat kerrat kun olen lentänyt, niin ei siinä ole ollut mukana ainuttakaan tuntemaani ihmistä. Eli jos kone putoaisi, ja meistä pelastuisi 2, niin en minä häntä tuntisi, tai VOISI valita.että saat miestä tänään?
Mä teidän, että te vastasitte leikkinä ja fantasiana, niihän minäkin tein ja niin tein leikkinä alotuksenkin. Kuhan ny tyttöjä kiusaan.
Toisekseen. Ei ollut määritelty sitä, että miten sinne autiosaarelle on jouduttu. Yhtä hyvin sinne vois jonkun kanssa karatakin.- vänkyrä-nainen
relaxed_eyes kirjoitti:
vieraan miehen kanssa saattasitte kuolla nälkään tai tappaa toisenne, ku ei tiimityöskentelystä tuliskaan mitään.
en mä ainakaan vieraan ihmisen kanssa kehtaisi alkaa tappelemaan tai haastamaan riitaa. Helpommin sota voisi syntyä tutun ihmisen kanssa. Vieraan kanssa varmaan oltais viileän etäisiä ja kohteliaiata toisiamme kohtaan. Kummatkin tekisivät sen mitä tarvii...
- sirpamaikkarilta
viittiny ketään nimetä. Nää on näitä mun pimeitä juttuja ettei voi yhtä nimetä ettei toiselle tuu pahaa mieltä. Enkä mä edes kuvittele oikeesti että ketään kiinnostaa se kenen kanssa lähtisin jollekkin saarelle. Kai se kuiteski se kiltti tyttö edelleen vaikuttaa liikaa siellä jossakin.
Jos realistisesti ajattelis ni varmaan se ois eräsmies, jos se pärjää kerran jossain hornan tuutissa ni sen kanssa selviäis parhaiten saarellakin. Ite en saa edes sytytettyy puusaunan kiuasta. Ja kaikki remonttihommat ja huonekalujen kasauksetki on aina iskä taikka veli tehny.tulihan se realisti sieltä esiin. Teitä pitää aina vähän potkia, että teiltä saa vastauksia. Muuten hukutaan johonki ihmefantasioihin.
- Mangusti.
fantasiat ovat kestävämpiä? Julkkis säilyy ikuisesti fantasiana, naapurin Pirkko ainoastaan sen ajan, kunnes kaikki on nähty. =)
sitteku se pirkko on nähty, ni sitte vaihdetaan kohdetta. Akat vaihtuu, mutta fantasiat pysyy. Eiks se oo vähä tylsää fantasioida samasta tyypistä koko elämänsä?
- Mangusti.
relaxed_eyes kirjoitti:
sitteku se pirkko on nähty, ni sitte vaihdetaan kohdetta. Akat vaihtuu, mutta fantasiat pysyy. Eiks se oo vähä tylsää fantasioida samasta tyypistä koko elämänsä?
se sen tylsempää ole kuin se, että fantasioi lukemattomista taviksista aina samalla tavoin.
Mangusti. kirjoitti:
se sen tylsempää ole kuin se, että fantasioi lukemattomista taviksista aina samalla tavoin.
keskustele sun kans enää. AIn sama juttu.
- Mangusti.
relaxed_eyes kirjoitti:
keskustele sun kans enää. AIn sama juttu.
Älä nyt viitti, perjantai-ilta ja kaikki.
Mangusti. kirjoitti:
Älä nyt viitti, perjantai-ilta ja kaikki.
Diesel zero plus, Lagerfeld classic tai Esprit connect. Mitä noista suihkautan? Sä saat valita ja mä teen niin.
- Mangusti.
relaxed_eyes kirjoitti:
Diesel zero plus, Lagerfeld classic tai Esprit connect. Mitä noista suihkautan? Sä saat valita ja mä teen niin.
mitään. Onneks sulla ei ole Jazzia, se on ihan pahinta.
- takuulla se paras
Mangusti. kirjoitti:
mitään. Onneks sulla ei ole Jazzia, se on ihan pahinta.
miehen haju on kyllä paras minunkin mielestäni; oikeasti
Mangusti. kirjoitti:
mitään. Onneks sulla ei ole Jazzia, se on ihan pahinta.
En laita sitte mitään. Mun mielestä joku 'bumchikawahwah'-axet on jotain ihan syvältä. Tota Jazzia en edes tiedä.
- la.ra
relaxed_eyes kirjoitti:
En laita sitte mitään. Mun mielestä joku 'bumchikawahwah'-axet on jotain ihan syvältä. Tota Jazzia en edes tiedä.
muuta kuin että iskä käyttää tuota Lagerfeldiä ja flaksi käy.
Ainoa vaan, että sä et ole mun kuusikymppinen iskä... Mitä hittoa joku Lagerfeld tekee sun kaapissa ylipäätään? Kourostako seuraavaksi? la.ra kirjoitti:
muuta kuin että iskä käyttää tuota Lagerfeldiä ja flaksi käy.
Ainoa vaan, että sä et ole mun kuusikymppinen iskä... Mitä hittoa joku Lagerfeld tekee sun kaapissa ylipäätään? Kourostako seuraavaksi?iskee kolmikymppisiä naisia, jotta ei se paha tuoksu sillon voi olla.
- la.ra
relaxed_eyes kirjoitti:
iskee kolmikymppisiä naisia, jotta ei se paha tuoksu sillon voi olla.
mutta sanottakoon, että se tyssäsi siihen, kun Joulupukki toi hänelle ensimmäisen Lagerfeldin (kjäh). Siitä lähtien on äijä ollut ruodussa.
la.ra kirjoitti:
mutta sanottakoon, että se tyssäsi siihen, kun Joulupukki toi hänelle ensimmäisen Lagerfeldin (kjäh). Siitä lähtien on äijä ollut ruodussa.
on mua perseestä puristellu. No selkishän tääki asia sit tässä.
- Aurinko79-
Mä en muista koskaan fantasioineeni kenestäkään julkisuuden henkilöstä. Ne on niin kaukaisia etten mä saa mitään tunnetta niistä vaikka olisivat kuinka lahjakkaita, hyvännäköisiä tms.
Arvostan toki tiettyjä julkkiksia heidän lahjakkuuden, elämäntyön tms. takia mutta ei nyt ainakaan tullut mieleen yhtäkään fantasiaa julkkiksesta. Jollen sitten joskus teininä ole jotain ajatellut mutta silloin mulla oli kyllä ihan toiset asiat mielessä ku julkkiksista fantasiointi, joten epäilen sitäkin.- Aurinko79-
relaxed_eyes kirjoitti:
mun oli pakko tehdä yleistys tytöistä, että pääsin niitä jututtamaan.
Jotenkinhan se keskustelu on aloitettava :)
Eikö tytöt oo huomioinu sua tarpeeks viime aikoina? Aurinko79- kirjoitti:
Jotenkinhan se keskustelu on aloitettava :)
Eikö tytöt oo huomioinu sua tarpeeks viime aikoina?oon (taas) menossa baariin ja vähä virittäydyn tässä tunnelmaan, että miten niitä hyviä naisia sais.
- Aurinko79-
relaxed_eyes kirjoitti:
oon (taas) menossa baariin ja vähä virittäydyn tässä tunnelmaan, että miten niitä hyviä naisia sais.
No siihen mä oon varmaan huono vastaileen. En oo hyvä nainen eikä oo hyvä ilta joten pilaisin vaan sunkin viritysfiilikset :)
- ..........................
relaxed_eyes kirjoitti:
oon (taas) menossa baariin ja vähä virittäydyn tässä tunnelmaan, että miten niitä hyviä naisia sais.
niinpä - ne hyvät naiset jakautuu kahteen luokkaan
pika-hyvät ja kesto-hyvät, ja ne saattaa olla eri naisia
se on vaikeeta tietysti .......................... kirjoitti:
niinpä - ne hyvät naiset jakautuu kahteen luokkaan
pika-hyvät ja kesto-hyvät, ja ne saattaa olla eri naisia
se on vaikeeta tietystiei jaksa mua kattella. 'Pikahyvät' saattaa jaksaa sitte pidempäänkin. Jopa 10 vuotta.
- .........................
relaxed_eyes kirjoitti:
ei jaksa mua kattella. 'Pikahyvät' saattaa jaksaa sitte pidempäänkin. Jopa 10 vuotta.
kyllähän 10 v on jo kestosellainen ;-) eihän ne aina ole eri naisia/miehiä
......................... kirjoitti:
kyllähän 10 v on jo kestosellainen ;-) eihän ne aina ole eri naisia/miehiä
Mikään ei oo niin pysyvää kuin väliaikainen. Kuten Ratikkakuskikin on sanonut, että se on vieläkin 'tauolla' suhteestaan johonkin menneisyytensä naiseen, ni on mullaki yks sellanen nainen historiassa, jonka kanssa olen edelleen sillä tauolla. Olen ollut joku 15 vuotta tauolla.
- ..............................
relaxed_eyes kirjoitti:
Mikään ei oo niin pysyvää kuin väliaikainen. Kuten Ratikkakuskikin on sanonut, että se on vieläkin 'tauolla' suhteestaan johonkin menneisyytensä naiseen, ni on mullaki yks sellanen nainen historiassa, jonka kanssa olen edelleen sillä tauolla. Olen ollut joku 15 vuotta tauolla.
Eihän se elämä mene aina niinkuin haluais.
Tai sitten on niitä, jotka melkein saa, mutta ei koskaan oikeasti. Aina väärä ajoitus tms. Toinen haluis nyt, mutta toinen ei, ja sitten taas toisinpäin. .............................. kirjoitti:
Eihän se elämä mene aina niinkuin haluais.
Tai sitten on niitä, jotka melkein saa, mutta ei koskaan oikeasti. Aina väärä ajoitus tms. Toinen haluis nyt, mutta toinen ei, ja sitten taas toisinpäin.sä sitä halia tarvit. Jotta *hali* sulle.
Mä tos muistelin, että se tyttö jonka kanssa jäin suhteesta tauolle, taitaa edelleen olla sinkku, jotta pitäisköhän mun soittaa sille?
'No minä tääl hei. Joko meidän tauko on ohi? Mä kyl perustin tos perheenkin ja olin avioliitossakin välillä, mutta silti sua oon kaikki nämä vuodet ikävöiny'
Meniskohä läpi?- koskaan tiedä
relaxed_eyes kirjoitti:
sä sitä halia tarvit. Jotta *hali* sulle.
Mä tos muistelin, että se tyttö jonka kanssa jäin suhteesta tauolle, taitaa edelleen olla sinkku, jotta pitäisköhän mun soittaa sille?
'No minä tääl hei. Joko meidän tauko on ohi? Mä kyl perustin tos perheenkin ja olin avioliitossakin välillä, mutta silti sua oon kaikki nämä vuodet ikävöiny'
Meniskohä läpi?rohkea rokan syö - korkeintaan tulee vähän itseen kipeää, kun toinen sanoo ei. Voihan se sanoa kylläkin.
Se mun - joka on jäänyt vaivaamaan - niin oltiin molemmat suhteissa välillä, sillä lapsiakin. Nyt ollaan sinkkuja, ja mä ottaisin sen kyllä heti. Ja yritinkin viimekesänä, mut ei se taida huolia.
Mut tarkoitan, et jos se soittais noin, niin suostuisin heti.
Tapasin sen ekankerran kun olin 17, nyt siitä on parikytvuotta. - tuli tarpeeseen
koskaan tiedä kirjoitti:
rohkea rokan syö - korkeintaan tulee vähän itseen kipeää, kun toinen sanoo ei. Voihan se sanoa kylläkin.
Se mun - joka on jäänyt vaivaamaan - niin oltiin molemmat suhteissa välillä, sillä lapsiakin. Nyt ollaan sinkkuja, ja mä ottaisin sen kyllä heti. Ja yritinkin viimekesänä, mut ei se taida huolia.
Mut tarkoitan, et jos se soittais noin, niin suostuisin heti.
Tapasin sen ekankerran kun olin 17, nyt siitä on parikytvuotta.mä taidan painua pehkuihin. :-)
Hauskaa iltaa sulle, Relaxed Eyes. koskaan tiedä kirjoitti:
rohkea rokan syö - korkeintaan tulee vähän itseen kipeää, kun toinen sanoo ei. Voihan se sanoa kylläkin.
Se mun - joka on jäänyt vaivaamaan - niin oltiin molemmat suhteissa välillä, sillä lapsiakin. Nyt ollaan sinkkuja, ja mä ottaisin sen kyllä heti. Ja yritinkin viimekesänä, mut ei se taida huolia.
Mut tarkoitan, et jos se soittais noin, niin suostuisin heti.
Tapasin sen ekankerran kun olin 17, nyt siitä on parikytvuotta.Kuhan ny lämpimikseni vanhoja tässä muistelen. Ei sunkaan kannata vanhoja muutenkuin huvikseen muistella.
Sitä paitsi. Mun tapauksessa olis todennäkösempää kuulla 'kyllä', kuin 'ei'. Jotta sekin estää soittamasta.tuli tarpeeseen kirjoitti:
mä taidan painua pehkuihin. :-)
Hauskaa iltaa sulle, Relaxed Eyes.mä soitan kohta taksin ja painun baariin.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1861837
- 108997
- 94894
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20707- 52684
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174536Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä27515Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;194471
