Seuraa "miehen" logiikka-

palstalta?

Voisiko tältä palstalta löytää kumppanin ns. tositarkoituksella?

Olen uusi palstan lukija, etsiikö joku muukin täältä aktiivisesti seuraa?

Sanomalehtien henk.koht. palstojen kautta olen törmännyt vaan reilusti ylipainoisiin naisiin..

48

1918

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei kokemusta.

      Vois täältä joku kiva mies lähteä mukaan?

      • tyhmä kysymys väliin

        Miksi Kukkomiehen nikki näkyy sinisenä, ja teidän muiden rekkautuneiden violettina?

        Saako sen värin valita itse?


      • tärkeitä asioita
        tyhmä kysymys väliin kirjoitti:

        Miksi Kukkomiehen nikki näkyy sinisenä, ja teidän muiden rekkautuneiden violettina?

        Saako sen värin valita itse?

        Mutta mä hokasin. Niissä on sama kuin viesteissä; ne jotka olen käynyt katsomassa näkyy liloina, muut sinisinä, ja tämä välkky tietokoneeni muista ne. Eli ei ole tarvinnut tänään käydä.

        Ettekä viitsineet tuota mulle kertoa! Hyi teitä.

        [Tai ette pöhköt tienneet. Nyt tiedätte. ;-)]


      • Pentti-from-Heaven
        tärkeitä asioita kirjoitti:

        Mutta mä hokasin. Niissä on sama kuin viesteissä; ne jotka olen käynyt katsomassa näkyy liloina, muut sinisinä, ja tämä välkky tietokoneeni muista ne. Eli ei ole tarvinnut tänään käydä.

        Ettekä viitsineet tuota mulle kertoa! Hyi teitä.

        [Tai ette pöhköt tienneet. Nyt tiedätte. ;-)]

        kiipeää itse tiedon tikapuunsa ja tulee viisaammaksi niin. :)


    • Ainakin itse olen vapaa ja välillä avoinkin tutustumisille ja kaiketi tähtäimeni on lopulta yhyttää joku nainen. Tietenkään mitään "palstan perusteella mökki ja kaks lasta" juttua on turha kuvitellakaan mutta jos natsaa niin sitten natsaa, niinhän se muissakin paikossa on.

      Sosiaalinen forumihan tämä on ja niillä kuhisee AINA, haluttiin se myöntää tai ei. Joitain ei saisi kirveelläkään tapaamaan tätä kautta jotakuta, toiset taas täällä muusta syystä varmaan olekaan.

      Ja minusta on täysin turha arvostella ketään siksi että haluaa tutustua johonkuhun jonka on bongannut tälläiseltä palstalta. Onhan täällä mukana myös parhaimmista parhain eli oma itse ;-)

    • ei syödä,

      naiset ovat täällä sitä varten että niiden kanssa tapellaan.

    • joku löytanytkin. Sellaset eivät vaan ole asiasta 'epätietoisena' muilta asiasta kyselleet.

      Jotenki kalskahti korvaan toi selitys 'olen palstan uusi lukija'.

      • ......

        pahaa on kyselyssä?


      • ...... kirjoitti:

        pahaa on kyselyssä?

        Mielestäni vastasinkin alotuksen kysymykseen. Sivuhuomautukseni ovat epäolennaista 'ääneen ajatteluani', ei niihin kannata takertua.


      • ......
        relaxed_eyes kirjoitti:

        Mielestäni vastasinkin alotuksen kysymykseen. Sivuhuomautukseni ovat epäolennaista 'ääneen ajatteluani', ei niihin kannata takertua.

        voihan sitä töykeyttään noinkin puolustella, syyttää lukijaa "takertumisesta epäoleelliseen". Hohhoijaa.


      • ...... kirjoitti:

        voihan sitä töykeyttään noinkin puolustella, syyttää lukijaa "takertumisesta epäoleelliseen". Hohhoijaa.

        Okei. Olen sitten töykeä, mutta en vaan ymmärrä tälläsiä kyselyjä. Mitä sitä sitä kyselee, siitä vaan kokeilemaan.


      • ......
        relaxed_eyes kirjoitti:

        Okei. Olen sitten töykeä, mutta en vaan ymmärrä tälläsiä kyselyjä. Mitä sitä sitä kyselee, siitä vaan kokeilemaan.

        Huomioidaan suppeakatseinen kasvuympäristö. Pitäs kiertöö vähä mualimoo!


      • ...... kirjoitti:

        Huomioidaan suppeakatseinen kasvuympäristö. Pitäs kiertöö vähä mualimoo!

        Eipä tuota tosiaan ole tullutkaan kierrettyä. Missähän sitä eka kannattais käydä?


      • ......
        relaxed_eyes kirjoitti:

        Eipä tuota tosiaan ole tullutkaan kierrettyä. Missähän sitä eka kannattais käydä?

        lähtisit sieltä Laihian tasangoilta jonnekin vuorikiipeilyä harrastamaan. :D


      • relaxed_eyes
        ...... kirjoitti:

        lähtisit sieltä Laihian tasangoilta jonnekin vuorikiipeilyä harrastamaan. :D

        Jotain kumpuja tässä vähä kaipaakin.


    • viilisniilis

      Suurin osa porukasta on vain jauhamassa skebeliä. Mutta Sirpa antoikin ihan hyvää vinkkiä, eli laita kuva profiiliin ja maili-osoite, eiköhän sieltä joku mailaile, vaikket seuraa hakisikaan.

      Et sitten ajatellut koittaa treffit-palvelua? Minä olen ainakin nähnyt siellä aivan normaaleja ja normaalipainoisia naisia.

      • väänsitte

        MMiehen kanssa menemään kuin vanha pari tossa sun aloituksessa. Vai oliko se oikea MMies?


      • viilisniilis
        väänsitte kirjoitti:

        MMiehen kanssa menemään kuin vanha pari tossa sun aloituksessa. Vai oliko se oikea MMies?

        oikean MMiehen kanssa (ainakaan aiemmin) jutellut koskaan, joten en osaa sanoa. Aivan sama, tapella tää kyseinen henkilö kuitenkin halusi, ja sitä mä sille sitten tarjosin. Vähän alko tietenkin epäilyttämään se, että MMies ei ollut muihin keskusteluihin osallistunut, kuin tohon. Mutta AIVAN sama, oli se sitten MMies tai kuka vaan.


    • henk.kohtaista palstojen,herran jumala vieläkö sellasia on ees olemassa.

      Nettihän on mitä mainioin paikka seuranhakuun,ilmainen ja nopea. Tosin täälläkin miehistä on aivan järjetön ylitarjonta, joskus aikanaan pistin deitti-ilmon eetteriin ja tuli kokonaiset 2 vastausta ja niistäkin toinen lopetti yhteydenpidon parin ekan mailin jälkeen. Vittu mä en tajuu miten miehistä voi olla joka ikisessä paikassa niin kova ylitarjonta. Ihan sama ookko baarissa vai netissä niin yhtä himokasta naista kohden on aina 50 äijää tyrkyllä,yritä nyt vittu sit erottua siinä porkukassa jotenkin edukses.

      • viilisniilis

        ainakin täällä edukseksi ollut.


      • onneksi on

        canmintin tapaisia kunnon naisia, jotka ystävällisesti rajoittavat kilpailussa mukana olevien miesten määrää.


      • autio saari - ei Henry
        onneksi on kirjoitti:

        canmintin tapaisia kunnon naisia, jotka ystävällisesti rajoittavat kilpailussa mukana olevien miesten määrää.

        Ai miten niin? Mä luulin, et se on Kukkomies kun syö vastakkaisen sukupuolen henkilöitymiä. :-)


      • viilisniilis kirjoitti:

        ainakin täällä edukseksi ollut.

        yhden ihmisen mielipide, jotenkin musta tuntuu että sä et taida edustaa kovinkaan hyvin keskivertonaisen mielipiteitä ja ajatuksenjuoksua. Sitäpaitsi noissa deitti-ilmoissa ei oo minkäänsortin interaktiota,se on vaan se muutama hullu rivi tekstiä ja ehkä kuva minkä perusteella ihmiset tekee päätöksensä.


      • onneksi on kirjoitti:

        canmintin tapaisia kunnon naisia, jotka ystävällisesti rajoittavat kilpailussa mukana olevien miesten määrää.

        musta tuntuu et cat-mint ei taida olla ihan sitä mitä väittää ja antaa ymmärtää. Musta tuntuu et se on vaan yks iso provo-projekti, vähän niinkun emma oli mut peilikuva siitä.


      • mietitty
        yrmio kirjoitti:

        musta tuntuu et cat-mint ei taida olla ihan sitä mitä väittää ja antaa ymmärtää. Musta tuntuu et se on vaan yks iso provo-projekti, vähän niinkun emma oli mut peilikuva siitä.

        no kyllä se niin outo on, että avaruudesta - eikä enkelipuolelta :D


      • viilisniilis
        yrmio kirjoitti:

        yhden ihmisen mielipide, jotenkin musta tuntuu että sä et taida edustaa kovinkaan hyvin keskivertonaisen mielipiteitä ja ajatuksenjuoksua. Sitäpaitsi noissa deitti-ilmoissa ei oo minkäänsortin interaktiota,se on vaan se muutama hullu rivi tekstiä ja ehkä kuva minkä perusteella ihmiset tekee päätöksensä.

        että deitti-ilmoitusten seurauksena on enemminkin karseita treffejä, kuin rakkautta ensisilmäyksellä-tapauksia. Tottakai itseänsä pitää kehua, mutta yli ei saa mennä. Musta karmeimpia on lukea ne, että turhaan mä täällä oikeastaan edes ilmoitan, kun kukaan ei kuitenkaan ota yhteyttä. No ei varmasti tolla asenteella! Aika huonostihan niistä informaatiota toisesta saa, ja siinä mielessä ehkä joku sinkkuchat on parempi vaihtoehto etsiä puolisoa.

        Mä olen keskivertonainen. Kaikki mussa on keskivertoa. Ainoastaan pituutta on keskivertoa vähemmän. Mutta se ei kyllä vaikuta mun mielipiteisiin.


      • cat.mint
        yrmio kirjoitti:

        musta tuntuu et cat-mint ei taida olla ihan sitä mitä väittää ja antaa ymmärtää. Musta tuntuu et se on vaan yks iso provo-projekti, vähän niinkun emma oli mut peilikuva siitä.

        En tiedä mitä tarkalleen ottaen tarkoitat, mutta kyllä olen juuri sitä mitä väitän olevani. Miksi luulet muuta?


      • Provopa hyvinki
        yrmio kirjoitti:

        musta tuntuu et cat-mint ei taida olla ihan sitä mitä väittää ja antaa ymmärtää. Musta tuntuu et se on vaan yks iso provo-projekti, vähän niinkun emma oli mut peilikuva siitä.

        Ehkä samat/sama tyyppikin.


      • cat.mint kirjoitti:

        En tiedä mitä tarkalleen ottaen tarkoitat, mutta kyllä olen juuri sitä mitä väitän olevani. Miksi luulet muuta?

        luulen. En mä tiiä ees ite,oon vaan vähän skeptinen kaikkea kohtaan.


      • cat.mint
        yrmio kirjoitti:

        luulen. En mä tiiä ees ite,oon vaan vähän skeptinen kaikkea kohtaan.

        Kevytkenkäiset naiset ovat käytöksellään pilanneet koko naissukupuolen maineen. Siksi miehet eivät tahdo uskoa että kunnon naisia on olemassa. Ihan niin kuin meidän naistenkin usko miessukupuoleen ei aina tahdo riittää.


      • la.ra
        yrmio kirjoitti:

        musta tuntuu et cat-mint ei taida olla ihan sitä mitä väittää ja antaa ymmärtää. Musta tuntuu et se on vaan yks iso provo-projekti, vähän niinkun emma oli mut peilikuva siitä.

        mutta mitä väliä sillä on?

        Käykö se ihmisten itsetunnon päälle, jos tuntee tulevansa kusetetuksi?

        Musta täällä on hienoja persoonia, ja tällaisia "rooleja" olisi kiva nähdä enemmänkin.


      • cat.mint
        cat.mint kirjoitti:

        Kevytkenkäiset naiset ovat käytöksellään pilanneet koko naissukupuolen maineen. Siksi miehet eivät tahdo uskoa että kunnon naisia on olemassa. Ihan niin kuin meidän naistenkin usko miessukupuoleen ei aina tahdo riittää.

        Koska elämme 2000-lukua, niin tottakai ihmetellään naista joka ei jaa pilluaan.


      • cat.mint
        la.ra kirjoitti:

        mutta mitä väliä sillä on?

        Käykö se ihmisten itsetunnon päälle, jos tuntee tulevansa kusetetuksi?

        Musta täällä on hienoja persoonia, ja tällaisia "rooleja" olisi kiva nähdä enemmänkin.

        rooli. Lue kohdat "Olisiko syy tässä" ja "Lisään vielä".


      • la.ra
        cat.mint kirjoitti:

        rooli. Lue kohdat "Olisiko syy tässä" ja "Lisään vielä".

        olit tai et, niin se ei hetkauta mun elämääni mihinkään suuntaan.

        Sitä vain ihmettelin, kuinka joitakuita tällaiset sivuseikat jaksavat kiinnostaa.


      • tuleminen
        la.ra kirjoitti:

        mutta mitä väliä sillä on?

        Käykö se ihmisten itsetunnon päälle, jos tuntee tulevansa kusetetuksi?

        Musta täällä on hienoja persoonia, ja tällaisia "rooleja" olisi kiva nähdä enemmänkin.

        No sähän sen tiedät.


      • la.ra
        tuleminen kirjoitti:

        No sähän sen tiedät.

        koe tulleeni täällä palstalla kertaakaan kusetetuksi. Ja suoraan sanottuna olen sitä mieltä, että jos joku tulee, niin se on oma vika.


    • heh heh

      Ja lopuillakin on vauvakuume, joten kandee kääntää kelkka ihan muille apajille..

      • pärjää: totta

        Joo, nää pojat ei pärjää meidän kanssa mitenkään.


    • ex-Wastaaja

      ..seuraakin löytää, mutta musta hlö.koht. ainakin usein tämä ns. seuranhakuorientoituneisuus on lähinnä ollu tän kyseisen palstan inhottavin piirre...Mikäs siinä tietysti sinänsä ( ihan ok. varmastikin, jos täältä seuraa hakisit, en minä sillä:), jos osaa keskustelupalstalla hoitaa seuranhakysysteeminsä sitten tyylillä, vaihtaa sähköpostiosoitteet ja that's it: olla antamatta seuranhakujensa häiritä muuten keskusteluja.

      Itseni mm. on kuitenkin sotkettu täällä aiemmin ainakin kaikenmaailman mustasukkaisten naisten tosi rumiin mustamaalaamistouhuihin ja lieneepä ollut yksi mieskirjoittajakin, joka on kuvitellut mun olleen hänestä henkilökohtaisesti kiinnostunut, vaikken sellaista ole koskaan hänelle ilmaissut... Inhottavaa ja nolaavaa. Niiden, jotka haluaa vain keskustella keskustelupalstalla pitäis antaa tehdä sitä, sotkematta mukaan mihinkään muuhun.

      Ylipäätäänkin toi seuran ( tai kavereiden?) hakuhenkisyys näkyy täällä kaikenmaailman keskinäisinä perseennuolentakerhoina. Aika suuri osa juttujen huonoudesta selittyy sillä. Sun kannattaa kuitenkin varmaan rekisteröityä, jos uusi käyttäjä olet. Usein rekisteröityjen jutut huomataan paremmin. Tsemppiä.

      • ole yhtään

        kirjoitusta, jossa et haukkuisi tämän palstan luonnetta ja tänne kirjoittavia ihmisiä. Tästä herää kysymys, mikä v**** sua sitten tänne houkuttaa kerta toisensa jälkeen jos suurin osa sun ajatuksista pyörii tän palstan paskaluonteessa? Ettei vain jotain positiivistakin olisi tai sitten olet kunnon masokisti.


      • ex-Wastaaja
        ole yhtään kirjoitti:

        kirjoitusta, jossa et haukkuisi tämän palstan luonnetta ja tänne kirjoittavia ihmisiä. Tästä herää kysymys, mikä v**** sua sitten tänne houkuttaa kerta toisensa jälkeen jos suurin osa sun ajatuksista pyörii tän palstan paskaluonteessa? Ettei vain jotain positiivistakin olisi tai sitten olet kunnon masokisti.

        "Sulla ei
        ole yhtään 12.1.2008 klo 16.09
           kirjoitusta, jossa et haukkuisi tämän palstan luonnetta ja tänne kirjoittavia ihmisiä. Tästä herää kysymys, mikä v**** sua sitten tänne houkuttaa kerta toisensa jälkeen jos suurin osa sun ajatuksista pyörii tän palstan paskaluonteessa? Ettei vain jotain positiivistakin olisi tai sitten olet kunnon masokisti."

        Aijaa? Että ihan _ei yhtään_ kirjoitusta, jossa en haukkuisi palstan luonnetta? Kivasti subjektiivisella asenteella vedät... Kuule, mun arvostelemisia ei varmaan kannata mitenkään erityisesti luokitellen nostaa esille. Lojottaa meinaan keskusteluhistoriassa melkoisen härskiä arvostelua itsestänikin...

        On on positiivista toki, erit. aikoinaan tää kys. palsta oli oikein hauska ja rela keskustelufoorumi.:) Viime aikoina ei kuitenkaan ole ollut erityistä henkilökohtaista syytä pitää tätä sellaisena. Ja koeta hei jou kestää tosikkojakin.;) Sehän se sun seuraava argumentti meinaan tietysti olisi...

        Ota rennosti vaan.


      • ole yhtään
        ex-Wastaaja kirjoitti:

        "Sulla ei
        ole yhtään 12.1.2008 klo 16.09
           kirjoitusta, jossa et haukkuisi tämän palstan luonnetta ja tänne kirjoittavia ihmisiä. Tästä herää kysymys, mikä v**** sua sitten tänne houkuttaa kerta toisensa jälkeen jos suurin osa sun ajatuksista pyörii tän palstan paskaluonteessa? Ettei vain jotain positiivistakin olisi tai sitten olet kunnon masokisti."

        Aijaa? Että ihan _ei yhtään_ kirjoitusta, jossa en haukkuisi palstan luonnetta? Kivasti subjektiivisella asenteella vedät... Kuule, mun arvostelemisia ei varmaan kannata mitenkään erityisesti luokitellen nostaa esille. Lojottaa meinaan keskusteluhistoriassa melkoisen härskiä arvostelua itsestänikin...

        On on positiivista toki, erit. aikoinaan tää kys. palsta oli oikein hauska ja rela keskustelufoorumi.:) Viime aikoina ei kuitenkaan ole ollut erityistä henkilökohtaista syytä pitää tätä sellaisena. Ja koeta hei jou kestää tosikkojakin.;) Sehän se sun seuraava argumentti meinaan tietysti olisi...

        Ota rennosti vaan.

        kehiin vaan :)

        Asenne on sen mukainen mitä vaaditaan. Siellä keskusteluhistoriassa lojottaa väkevää tekstiä suuntaan jos toiseen.

        Kuin myös, ota rennosti.


      • Voi voi voi ja voi

        Oot jäänyt tänne loukkuun ja sama, vanha kateellinen, kaunainen ja alemmuudentuntoinen levy päälle:)


      • ex-Wastaaja
        Voi voi voi ja voi kirjoitti:

        Oot jäänyt tänne loukkuun ja sama, vanha kateellinen, kaunainen ja alemmuudentuntoinen levy päälle:)

        "Addikti
        Voi voi voi ja voi 12.1.2008 klo 20.46
           Oot jäänyt tänne loukkuun ja sama, vanha kateellinen, kaunainen ja alemmuudentuntoinen levy päälle:)"

        Kateellinen? Kuules, kun sulla kerran on noin vahva näkemys kateellisuudestani, niin heitäpäs todisteita kateellisuudestani ja ä-k-k-i-ä kehiin. Vai puhutko kenties paskaa, eikö löydy muuta kuin mielesi sisäisiä todisteita, hah hah? Et kehtaa niinkö? Nösväperseethän joo aina kehtaa haukkua, mutta ei tietenkään kertoa, mistä näkemyksensä on syntynyt... Olis kieltämättä kiva tietää, mistä olet (anteeksi) voinut suurellisesti päätellä mun persoonastani tuollaisia asioita tältä kyseiseltä keskustelupalstalta. *Noloa, niin noloa... joutuu taas kiemurtelemaan sijaishäpeästä*    

        Mä en esimerkiksi koskaan ole ollu seuranhakija. Lähinnä sijaishäpeää tuntien esimerkiksi nauranut (mielessäni) joillekin, jotka nolaa itseään esimerkiksi ylikorostamalla seksuaalisuuttaan..sori. Mä saan ainakin sitä munaa livestäkin, nettiä ei siihen vielä ole tarvinnut käyttää.:)   

        Ja noi addiktipuheetkin mm., erit. tässä yhteydessä. Kateellisen ja toista ihmistä nolaamaan pyrkivän juttuja, oijoi... Älä nolaa itseäsi enempää. Faktaa nyt kehiin kiitos, ja t-ä-h-ä-n yhteyteen.:)


      • ex-Wastaaja
        Voi voi voi ja voi kirjoitti:

        Oot jäänyt tänne loukkuun ja sama, vanha kateellinen, kaunainen ja alemmuudentuntoinen levy päälle:)

        Voivoi... Hei ei me olla mitään kavereita... Yritä nyt nolo tajuta edes se. Aika monet kirjoittaa tänne ihan vain kirjoittaakseen: esim. sun persoonas ( vaikka sulla oliskin joku kuva näytillä?) ei kiinnosta hevon v*ttua. Ainoastaan se kiinnostaa, mitä sä kirjoitat ja musta ainakin nyt tossa aiemmin kirjoitit nolon tungettelevasti loukkaavaa paskaa.

        Yritä ottaa kirjoitukset kirjoituskohtaisesti, yritä edes. En mä halua tietää enempää siitä, että mikä merkitys tällä palstalla on sun elämässäsi.;D

        PS. Tosin ne faktat siitä, mistä kateellisuuteni _sinun henkilökohtaisen näkemyksesi_ perusteella on muotoutunut, voit kyllä laittaa. Muuten likainen suuppeli umpeen, ,kiitos.


      • Voivoivoi
        ex-Wastaaja kirjoitti:

        Voivoi... Hei ei me olla mitään kavereita... Yritä nyt nolo tajuta edes se. Aika monet kirjoittaa tänne ihan vain kirjoittaakseen: esim. sun persoonas ( vaikka sulla oliskin joku kuva näytillä?) ei kiinnosta hevon v*ttua. Ainoastaan se kiinnostaa, mitä sä kirjoitat ja musta ainakin nyt tossa aiemmin kirjoitit nolon tungettelevasti loukkaavaa paskaa.

        Yritä ottaa kirjoitukset kirjoituskohtaisesti, yritä edes. En mä halua tietää enempää siitä, että mikä merkitys tällä palstalla on sun elämässäsi.;D

        PS. Tosin ne faktat siitä, mistä kateellisuuteni _sinun henkilökohtaisen näkemyksesi_ perusteella on muotoutunut, voit kyllä laittaa. Muuten likainen suuppeli umpeen, ,kiitos.

        sinulla on paha, paha ongelma. Nimittäin mielenterveysongelma.

        Milloin se alkoi ja miten..sen kaltaiset asiat sinun tulisi selvittää muualle.

        Kuule, jokaisessa kaupungissa on oma mielenterveystoimisto eikä kaikkia mielisairaaloitakaan ole vielä alas ajettu. muutama viikko lepoa saattaisi olla nyt kiihtyneelle mielentilallesi tarpeen.

        Parastasi toivoen:D


      • ex-Wastaaja
        Voivoivoi kirjoitti:

        sinulla on paha, paha ongelma. Nimittäin mielenterveysongelma.

        Milloin se alkoi ja miten..sen kaltaiset asiat sinun tulisi selvittää muualle.

        Kuule, jokaisessa kaupungissa on oma mielenterveystoimisto eikä kaikkia mielisairaaloitakaan ole vielä alas ajettu. muutama viikko lepoa saattaisi olla nyt kiihtyneelle mielentilallesi tarpeen.

        Parastasi toivoen:D

        Se mt- ongelma on kyllä ihan vaan sulla, kun ahdistelet mua henkilökohtaisuuksillasi...

        Sä olet joku sääliö, joka on musta ottanut itselleen ongelman, kun tiedät sisimmässään, ettei ikinä pääsis älyllisesti eikä muutenkaan missään määrin..noin hienostuneisuudessa ja muuta, mun tasolle? Sivistys jäänyt vähemmälle ja tissit ainoa, millä voit päteä, niinkö?:D

        Muutama viikko lepoa tekee sulle tosiaan terää, jos et pysty jättämään mua rauhaan. Inhottava, tapoja omaamaton ihminen.


      • ex-Wastaaja
        ex-Wastaaja kirjoitti:

        Se mt- ongelma on kyllä ihan vaan sulla, kun ahdistelet mua henkilökohtaisuuksillasi...

        Sä olet joku sääliö, joka on musta ottanut itselleen ongelman, kun tiedät sisimmässään, ettei ikinä pääsis älyllisesti eikä muutenkaan missään määrin..noin hienostuneisuudessa ja muuta, mun tasolle? Sivistys jäänyt vähemmälle ja tissit ainoa, millä voit päteä, niinkö?:D

        Muutama viikko lepoa tekee sulle tosiaan terää, jos et pysty jättämään mua rauhaan. Inhottava, tapoja omaamaton ihminen.

        Jos sattuisitkin (vaihtoehtoisesti) olemaan mies, niin siinä tapauksessa tadaa.. vissiin joku virtuaalipili se ainoa, millä kykenet pätemään? Inhimillisyyttä (ja tapoja), noin päässyt sulle kertymään vähemmänlaisesti?


    Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1052
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      775
    5. 54
      741
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      673
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      618
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      564
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      492
    Aihe