yrmio heitti alempana toisessa ketjussa ajatuksia herättävän kommentin jota tässä nyt lupaa pyytämättä lainaan:
”täälläkin miehistä on aivan järjetön ylitarjonta”
”Vittu mä en tajuu miten miehistä voi olla joka ikisessä paikassa niin kova ylitarjonta. Ihan sama ookko baarissa vai netissä niin yhtä himokasta naista kohden on aina 50 äijää tyrkyllä,yritä nyt vittu sit erottua siinä porkukassa jotenkin edukses.”
Eli mistä löytyvät ne vapaat! naiset jos ei noista yrmion mainitsemista paikoista?
PK-seudulla on kuulemma enemmän nuoria naisia kuin ikäisiä miehiä, pitääkö tuo edes paikkansa?!
Missä vapaat naiset
41
1765
Vastaukset
- Typyliini-81
olen kyllästynyt baareihin missä miehet hakevat pelkkää kylmää panoa. Vähän sama juttu senssipalstojen kanssa. Eli olen siis kotosalla. Masturboin yksikseni ja halailen tyynyä. Olen harkinnut nunnaluostaria.
- SupremeSatan
täällä. Lisäks olen huomannut sen, et kun tuntuu, ettei kelpaa kenellekään, mitään ei viitsi yrittää eikä pysty ihastumaankaan.
- miehet...
suoraan sanoneet haluavansa pelkkää panoa? Mene itse juttelemaan niille miehille jotka eivät lähesty sinua, luulen että niistä miehistä löydät sen "oikean".
- nainen myös
Jep. Asiaa ei paremmin voisi kiteyttää. Näin on.
- nainen myös
miehet... kirjoitti:
suoraan sanoneet haluavansa pelkkää panoa? Mene itse juttelemaan niille miehille jotka eivät lähesty sinua, luulen että niistä miehistä löydät sen "oikean".
Ei jaksa. Enää. Sellaista pirun säätöä, ja kuitenkaan niistä ei ikinä tule mitään. Kyllä mä olen alistunut siihen, että toi dildo on mun mieheni ja sillä sipuli.
- kitaristi mies
SupremeSatan kirjoitti:
täällä. Lisäks olen huomannut sen, et kun tuntuu, ettei kelpaa kenellekään, mitään ei viitsi yrittää eikä pysty ihastumaankaan.
soittavia miehiä ei kasva ihan joka oksalla.
- SupremeSatan
nainen myös kirjoitti:
Ei jaksa. Enää. Sellaista pirun säätöä, ja kuitenkaan niistä ei ikinä tule mitään. Kyllä mä olen alistunut siihen, että toi dildo on mun mieheni ja sillä sipuli.
muutä virka. Nykyajan miehet tuntuu kaipaavan säätämistä ja leikkimistä. Naiset taas haluaisivat suoraa ja reilua toimintaa.
- niin helvetin
nainen myös kirjoitti:
Ei jaksa. Enää. Sellaista pirun säätöä, ja kuitenkaan niistä ei ikinä tule mitään. Kyllä mä olen alistunut siihen, että toi dildo on mun mieheni ja sillä sipuli.
kriittisiä nykyään: minä en tienaa tarpeeksi, mies löytääkin nätimmän, mies haluaa lapsia heti minä en,sitoutumiskammo jne mitä milloinkin. Ja oikeaa syytä ei useimmiten edes saa, ne vaan liukenevat.
Olen huomannut että mitä kriittisemmäksi itse rupean sitä enemmän miehet innostuvat. Vaatikaa siis naiset parasta. Hyvää kohtelua, hyvää seksiä yms. Miehet tykkäävät miellyttää ja suorittaa. - säätöjä?
nainen myös kirjoitti:
Ei jaksa. Enää. Sellaista pirun säätöä, ja kuitenkaan niistä ei ikinä tule mitään. Kyllä mä olen alistunut siihen, että toi dildo on mun mieheni ja sillä sipuli.
Tulet vain juttelemaan se on siinä. Ei kannata liikaa miettiä mitä sanoo, jos ei juttua tule kyllä minä ymmärrän että siinä tilanteessa saattaa jännittää ja saatan itse ruveta rentouttamaan tilannetta.
Tietysti jos itse ajattelee ettei niistä ikinä tule mitään niin ei niistä yleensä tulekaan koska itse sinä keksit jonkun tekosyyn sille miksei siitä tule mitään. - sellaisia säätöjä
säätöjä? kirjoitti:
Tulet vain juttelemaan se on siinä. Ei kannata liikaa miettiä mitä sanoo, jos ei juttua tule kyllä minä ymmärrän että siinä tilanteessa saattaa jännittää ja saatan itse ruveta rentouttamaan tilannetta.
Tietysti jos itse ajattelee ettei niistä ikinä tule mitään niin ei niistä yleensä tulekaan koska itse sinä keksit jonkun tekosyyn sille miksei siitä tule mitään.että miehellä onkin monta kierroksissa yhtäaikaa.
Ja nämä "tekosyyt" ei yleensä ole mitään tekosyitä vaan nainen havaitsee miehessä vian, esim.mies on häntäheikki, mies ei arvosta naisia tarpeeksi, mies ei tee kotitöitä tms. Jonkin asian josta nainen tajuaa että mies ei ole hänen elämänsä mies, että nainen tulisi hänen kanssaan onnettomaksi ja satuttaisi itseään. - vaatimaan. piste.
niin helvetin kirjoitti:
kriittisiä nykyään: minä en tienaa tarpeeksi, mies löytääkin nätimmän, mies haluaa lapsia heti minä en,sitoutumiskammo jne mitä milloinkin. Ja oikeaa syytä ei useimmiten edes saa, ne vaan liukenevat.
Olen huomannut että mitä kriittisemmäksi itse rupean sitä enemmän miehet innostuvat. Vaatikaa siis naiset parasta. Hyvää kohtelua, hyvää seksiä yms. Miehet tykkäävät miellyttää ja suorittaa.Joo, täytyy ottaa mallia varmaan tuosta Mintusta. Ei muuta kuin ukot hyppimään, olen liian ihan liian kiltti.
- SupremeSatan
vaatimaan. piste. kirjoitti:
Joo, täytyy ottaa mallia varmaan tuosta Mintusta. Ei muuta kuin ukot hyppimään, olen liian ihan liian kiltti.
pitäis käytännössä tehdä, että sitä sais vielä edes kerran elämässän munaa tai tietenkin vielä parempi kokonaisen suhteen? Muuta kuin muuttaa persoonallisuutensa ja ulkonäkönsä?
Helvetti, tää alkaa muistuttaa ihan Sinkkuelämää... - ihan
sellaisia säätöjä kirjoitti:
että miehellä onkin monta kierroksissa yhtäaikaa.
Ja nämä "tekosyyt" ei yleensä ole mitään tekosyitä vaan nainen havaitsee miehessä vian, esim.mies on häntäheikki, mies ei arvosta naisia tarpeeksi, mies ei tee kotitöitä tms. Jonkin asian josta nainen tajuaa että mies ei ole hänen elämänsä mies, että nainen tulisi hänen kanssaan onnettomaksi ja satuttaisi itseään.tosissaan löytäväsi semmosen miehen jossa ei olisi jotakin "vikaa". Aina on joku asia joka häiritsee toista.
Ehkä se johtuu asenteesta. Ei mua kiinnosta 'kilpakosijoiden' määrä, vaan naiset. Mun mielstä vapaita naisia on joka paikka täynnä. Ja varatut siihen vielä päälle.
- oli yksi
tyrkyllä, eikä kukaan raukalle antanut. Älkää valittako...
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000010&posting=22000000031918851- ja on joko tai
Sepä. Pitäis olla neitsyt vaikka pitää olla huora.
Siinäpä se, miksi niitä naisia ei tahdo löytyä.
- että Yrmio
saattaa olla oikeassa. Olen erinäisissä nettisivustoissa kokeillut onneani ja aina tulee päivässä montakymmentä viestiä miehiltä. Valitsen sitten parhaat päältä kenelle vastaan. Pitäisikö miesten tiputtaa tasoaan ja vastaille rumemmillekin naisille?
Olen katsellut muitten naisten profiileja ja kaunottarille on vastailleet samat miehet mitä minullekin. Helvetti, minunhan pitäisi olla ainoa josta mies on kiinnostunut. Ei pelitä tämä markkinameininki. - lilliputti*
mä yleensä olen...toivoni olen menettänyt jo ajat sitten, mutta onneksi olen niitä ihmisiä, jotka kykenee löytämään onnenhetkiä muualtakin kuin parisuhteesta...sen takia en ole edes epätoivoinen tms. olen vain osani hyväksynyt.
- peleihin kyllästynyt
- tätä ketjua
niin tulee surulliseksi, miksi miehet ja naiset eivät löydä toisiaan? Ovatko pelimiehet pilanneet kaikkien miesten mahdollisuuden rakkaussuhteeseen? Kovin katkeria ja toivonsa menettäneitä tuntuvat naiset olevan.
Miesten vikahan se on jos nainen ei tiedä, että se ei oikeasti tuota miestä halua, mutta ei vaan saa vietilleen mitään.
- tottakai nainen
relaxed_eyes kirjoitti:
Miesten vikahan se on jos nainen ei tiedä, että se ei oikeasti tuota miestä halua, mutta ei vaan saa vietilleen mitään.
haluaisi hyvännäköisen, mahdollisesti puheliaan ja itsevarman miehen. Mutta minkäs teet kun se paljastuu huoripukiksi.
- vähän niitä pelimiehiä
Ei ne mun 3 viimevuotista vonkauskohdetta ainkaan kukaan ole pelimies.
Olen yhden pelimiehen kanssa ... no mitähän se nyt sitten olisi? vakipannut ehkä on paras sana, ja se ei minua todellakaan loukannut. Oli oikeasti kiva ja rehellinen - ei pätkääkään peitellyt mitään tai sitä mitä tekee. Itse asiassa minulla on hänestä erittäin hyvä kuva ja kiva olo. En tiedä voiko miestä, joka pettää vaimoaan ja nai vähän kaikia, pitää hyvänä ihmisenä, mutta siitä huolimatta hän on aika lähellä sitä. OK, ette varmaan tajua mitä tarkoitan. Lämmin, upea rakastaja, keskustelija, rehellinen (vaikkakin paljon naisia), otti toisen huomioon jne. Vastaili viesteihin. EI PELANNUT (paitsi vaimolleen tietysti).
Kyllä noi mun miehet ja yritykset on olleet ihan tavallisia ukkoja, duunereista akateemisiin.
Mä vain taidan itse olla niin looseriakka, että sama kuin vetäis vessanpyntystä ulos. tottakai nainen kirjoitti:
haluaisi hyvännäköisen, mahdollisesti puheliaan ja itsevarman miehen. Mutta minkäs teet kun se paljastuu huoripukiksi.
Mä en sano muutaku, että pitää ensin opetella tuntemaan itsensä ja TODELLISET tarpeensa, ennenkuin saavansa sellaista kumppania jonka haluaa.
Haluaako nainen muka oikeasti puheliaan miehen? Enpä usko.- nuo miehet
tottakai nainen kirjoitti:
haluaisi hyvännäköisen, mahdollisesti puheliaan ja itsevarman miehen. Mutta minkäs teet kun se paljastuu huoripukiksi.
ovat keksineet, että moni muukin nainen haluaa heitä jolloin riski pelimieheksi muuttumiseen kasvaa huomattavasti. Nainen tavoittelee aina oman epäpätevyytensä tasoa. Toisin sanoen miestä, joka olisi saanut hieman paremmankin, mutta tyytyi sitten jostain tuntemattomasta syystä vähempään. Nainen haluaa prinssin, joka on liian hyvä ollakseen totta ja sen saatuaan, joutuu ennemmin tai myöhemmin toteamaan, ettei se sitten yllättäen totta ollutkaan.
- ufoja ajatuksia
nuo miehet kirjoitti:
ovat keksineet, että moni muukin nainen haluaa heitä jolloin riski pelimieheksi muuttumiseen kasvaa huomattavasti. Nainen tavoittelee aina oman epäpätevyytensä tasoa. Toisin sanoen miestä, joka olisi saanut hieman paremmankin, mutta tyytyi sitten jostain tuntemattomasta syystä vähempään. Nainen haluaa prinssin, joka on liian hyvä ollakseen totta ja sen saatuaan, joutuu ennemmin tai myöhemmin toteamaan, ettei se sitten yllättäen totta ollutkaan.
ja sitten väitetään, että NAISET elää kuvitteellisessa todellisuudessa pah
- vitun taso?
nuo miehet kirjoitti:
ovat keksineet, että moni muukin nainen haluaa heitä jolloin riski pelimieheksi muuttumiseen kasvaa huomattavasti. Nainen tavoittelee aina oman epäpätevyytensä tasoa. Toisin sanoen miestä, joka olisi saanut hieman paremmankin, mutta tyytyi sitten jostain tuntemattomasta syystä vähempään. Nainen haluaa prinssin, joka on liian hyvä ollakseen totta ja sen saatuaan, joutuu ennemmin tai myöhemmin toteamaan, ettei se sitten yllättäen totta ollutkaan.
Minua ällöttää tuo että ihmisiä luokitellaan eri tasoille.
Minun viimeisellä miehellä oli vähän massua ja huono palkka. Ajattelin että nyt en ainakaan vaadi liikaa. Mutta kusipää siitäkin paljastui. Rumuus tms ei näköjään takaa että ihminen olisi hyvä. Kokeiltu nyt sekin, tästä lähdin katselen vain komeita miehiä. - voi paljastua
vitun taso? kirjoitti:
Minua ällöttää tuo että ihmisiä luokitellaan eri tasoille.
Minun viimeisellä miehellä oli vähän massua ja huono palkka. Ajattelin että nyt en ainakaan vaadi liikaa. Mutta kusipää siitäkin paljastui. Rumuus tms ei näköjään takaa että ihminen olisi hyvä. Kokeiltu nyt sekin, tästä lähdin katselen vain komeita miehiä.mitä tahansa mutta tietyn tyyppisistä ihmisistä paljastuu usein samanlaisia asioita. Ei aina mutta useammin.
vähän niitä pelimiehiä kirjoitti:
Ei ne mun 3 viimevuotista vonkauskohdetta ainkaan kukaan ole pelimies.
Olen yhden pelimiehen kanssa ... no mitähän se nyt sitten olisi? vakipannut ehkä on paras sana, ja se ei minua todellakaan loukannut. Oli oikeasti kiva ja rehellinen - ei pätkääkään peitellyt mitään tai sitä mitä tekee. Itse asiassa minulla on hänestä erittäin hyvä kuva ja kiva olo. En tiedä voiko miestä, joka pettää vaimoaan ja nai vähän kaikia, pitää hyvänä ihmisenä, mutta siitä huolimatta hän on aika lähellä sitä. OK, ette varmaan tajua mitä tarkoitan. Lämmin, upea rakastaja, keskustelija, rehellinen (vaikkakin paljon naisia), otti toisen huomioon jne. Vastaili viesteihin. EI PELANNUT (paitsi vaimolleen tietysti).
Kyllä noi mun miehet ja yritykset on olleet ihan tavallisia ukkoja, duunereista akateemisiin.
Mä vain taidan itse olla niin looseriakka, että sama kuin vetäis vessanpyntystä ulos.Itseironiaa vai ihan oikeeta ruikutusta?
- Deetä; oikein kunnollisia
relaxed_eyes kirjoitti:
Itseironiaa vai ihan oikeeta ruikutusta?
No päätin jo 28 vee, että jos pitää valita, että itkeekö vai nauraako, niin mä nauran.
Eihän tätä elämää muuten kestä. Provosoiduin taas vain vastaamaan hyvään aloitukseen. ;-) Deetä; oikein kunnollisia kirjoitti:
No päätin jo 28 vee, että jos pitää valita, että itkeekö vai nauraako, niin mä nauran.
Eihän tätä elämää muuten kestä. Provosoiduin taas vain vastaamaan hyvään aloitukseen. ;-)Ja tajuan nyt 'typerä ajatus'-kommenttisi paremmin kuin tajuatkaan.
- kerro nyt eikä heti ;-)
relaxed_eyes kirjoitti:
Ja tajuan nyt 'typerä ajatus'-kommenttisi paremmin kuin tajuatkaan.
nyt rupesi ihan pelottamaan - minua on aina jäänyt vaivaamaa, kun joku vihjaa jotain, mutta ei kerro
joten kerro nyt kuule RE kerro nyt eikä heti ;-) kirjoitti:
nyt rupesi ihan pelottamaan - minua on aina jäänyt vaivaamaa, kun joku vihjaa jotain, mutta ei kerro
joten kerro nyt kuule RETäydellisessä välinpitämättömyydessä on hyvä olla. Ymmärsitkö, vai pitääkö vieläkin selventää?
- mut aika usein lamppu syttyy
relaxed_eyes kirjoitti:
Täydellisessä välinpitämättömyydessä on hyvä olla. Ymmärsitkö, vai pitääkö vieläkin selventää?
Joo.
Olen ymmärtänyt, että mm. työni ulkomailla ovat olleet pakoreissuja.
Samaten tuon päätöksen nauramisesta elämälle tein ihan tietoisesti.
*halaus* mut aika usein lamppu syttyy kirjoitti:
Joo.
Olen ymmärtänyt, että mm. työni ulkomailla ovat olleet pakoreissuja.
Samaten tuon päätöksen nauramisesta elämälle tein ihan tietoisesti.
*halaus*Kontakti.
*halaus*- miettinyt...
tottakai nainen kirjoitti:
haluaisi hyvännäköisen, mahdollisesti puheliaan ja itsevarman miehen. Mutta minkäs teet kun se paljastuu huoripukiksi.
mistä se itsevarmuus voi tulla? Voisiko olla niin ettei ole tunteita lainkaan pelissä, haluisitko semmoisen miehen jolla ei olisi tunteita mukana?
- naisia..
Olet ilmeisesti aika noviisi näissä hommissa? Sihteeriopistolta kannattaa aloittaa. Sieltä löytyy mukavia tyttöjä ja myös hyödyllisiä kontaktitietoja. Ja jos matkustelusta pidät, niin Tallinnassa on aina näppärää pistäytyä =)
- hieman käsittääkseni
Nyt sekoitat kyllä hieman.
Aiheesta "vuokrattavat ja myytävänä oleva naiset (liha, jos otetaan tasa-arvonäkökulma)" pitäisi laittaa oman otsikkonsa alle. - fewacda
hieman käsittääkseni kirjoitti:
Nyt sekoitat kyllä hieman.
Aiheesta "vuokrattavat ja myytävänä oleva naiset (liha, jos otetaan tasa-arvonäkökulma)" pitäisi laittaa oman otsikkonsa alle.Et arvosta sihteereitä kovin korkealle?
- sama .
fewacda kirjoitti:
Et arvosta sihteereitä kovin korkealle?
Lihan vuokraaminen ja ostaminen on yksi paikka, jossa rajani kieltämättä tulevat vastaan.
- vato retro
Kotona ne istuu ja katsoo teeveestä saippuaa. Unelmoivat että tyttökaverin serkun mies tulisi ja ottaisi seinää vasten.
Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131063
- 1141052
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21775- 54741
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32673ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42618Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175564Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9492