Johan on

suminagashi

taas pyörretty absolutismilupaus :( Nappasin jemmasta löytyneet 2 Santtua, mut toinen maistu niin kuselle, et kaadoin ikkunasta loskaan loput. Sit iski katumus uudestaan ja lähdin käväseen tuossa läheisessä kuppilassa siiderillä ja nyt taas istun tässä.

Taidan hypätä vielä tolpille ja suunnata tien puol neljään vilkuttaviin juottoloihin.

13

501

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pentti-from-Heaven

      alkoholin juomisen lopettaminen on todella helppoa, minäkin olen lopettanut jo satoja kertoja.

      Tultiinko sitä hakemaan palstalta kannustusta vai haukkuja?

      • vaan vuodatin pelkkää arki-iltaa.


      • Pentti-from-Heaven
        suminagashi kirjoitti:

        vaan vuodatin pelkkää arki-iltaa.

        Santtu viittaa varmastikin Sandelsiin, ei Sandemanin portviiniin/sherryyn. No ei ole pahat pohjat.


    • nyt pompaa

      en tiedä missä vaiheessa homma meni taas vituileen, muija simahti, ookei no me pantiin tänään, mut mä oisin pannu uudestaaan, mut nyt oon niin pörneessä et nyt ei omistu enää. vittu nyt meen piilottaan lihaa uudestaan.

    • MMies

      Kannattasa pitää suhteet yllä paikalliseen venäläis/mustalais-yhteisöön, niin ei tavitse jäädä kuivin suin ihmettelemään. Tai miten itse sen tunnet.

    • Mulla on NAINEN sängyssä. Koittakaahan jaksaa, Aaaaaahhhhh, ihanaaa.....

      • jouvuin tekemään katoamistempun, ku halusin tulla yksin kotiin :( En mie pahalla silti sitäkään tehny, mut se roikku oikeesti niin tiukasti koko ajan kii...


      • Sitä on taas yöllä käyty kännissä palstalla. Oike järkijeevelijätkä.


      • suminagashi kirjoitti:

        jouvuin tekemään katoamistempun, ku halusin tulla yksin kotiin :( En mie pahalla silti sitäkään tehny, mut se roikku oikeesti niin tiukasti koko ajan kii...

        yhdessä nukkuminenkin on mukavaa. Tai sitte mä vaan olin sen puutteessa, että joku nukkuu kainalossa.


      • heh heh
        relaxed_eyes kirjoitti:

        Sitä on taas yöllä käyty kännissä palstalla. Oike järkijeevelijätkä.

        Mulla on lappu tässä tietsikan vieressä, ja siinä lukee hemmetin isolla "ET ENÄÄ KERTAAKAAN!!! PISTE!", ja se on tarkoitettu mulle ihan. Itsekasvatusta. Päivätty 12.11.2007 ja pitänyt tähän asti. Pari miltei-lipsahdusta on tullut, eli heikkoja hetkiä, mutta pitänyt. Ei kyllä koske humalassa kirjoittelua, vaan jotain muuta nettikäyttäytymistä.


      • heh heh kirjoitti:

        Mulla on lappu tässä tietsikan vieressä, ja siinä lukee hemmetin isolla "ET ENÄÄ KERTAAKAAN!!! PISTE!", ja se on tarkoitettu mulle ihan. Itsekasvatusta. Päivätty 12.11.2007 ja pitänyt tähän asti. Pari miltei-lipsahdusta on tullut, eli heikkoja hetkiä, mutta pitänyt. Ei kyllä koske humalassa kirjoittelua, vaan jotain muuta nettikäyttäytymistä.

        et mun pitäs laittaa sellanen lappu tohon, että 'muista sammuttaa kone myös baariin lähtiessä'.

        Mä en kyl tajunnu, et mitä miltei lipsahduksia noi nettikäyttäytymisjutut on. Puskista huikkiminen vai? Vai ei enää kertaakaan sisäänkirjautuneena kommentteja?


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        Sitä on taas yöllä käyty kännissä palstalla. Oike järkijeevelijätkä.

        ihimeissään mä kans luen, et ketkä täällä on yöllä kirjoitellu =)


      • et sä taita nähdä mutta laitan
        relaxed_eyes kirjoitti:

        et mun pitäs laittaa sellanen lappu tohon, että 'muista sammuttaa kone myös baariin lähtiessä'.

        Mä en kyl tajunnu, et mitä miltei lipsahduksia noi nettikäyttäytymisjutut on. Puskista huikkiminen vai? Vai ei enää kertaakaan sisäänkirjautuneena kommentteja?

        eikun että en saisi sekaantua enää nettimiehiin ;-)

        tulee liikaa kolhuja


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1052
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      775
    5. 54
      741
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      673
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      618
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      564
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      492
    Aihe