Vapaa kuvaus

Peppi Pitkätossun ja Pikku Myyn kaveri.. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

1

Kommenttia

11

1. Hyvässä terässä oleva kääntöveitsi tai puukko hanskalokerossa ei paljo paina, Itse jouduin tien päällä poron lopettamaan kun jalkansa katkaisi autooni sivusta syöksyttyä.
    Sievästi otin eläimen pään vasemmalla kädellä lujaan oteeseen, ja kohotin sen itseäni vasten siinä maassa eläimen rintaa vasten itse köllöttäen ja sitä siinä samalla maahan painollani painaen ja puheellani rauhoittaen. Kaksi nopeaa ja määrätietoista viiltoa molemmin puolin kaulaa, leukaperien alapuolilta, niin että valtimot auki.
    Nätimpää ja rauhallisempaa teurastusta ja eläimen kuolemaa en ole nähnyt. Ei kipua, väkivaltaa, eikä sätkyttelyjä. Vain kaulasta suihkuava lämmin veri käsillä ja hangella.. ja raukeasti tajuttomuuteen sulkeutuvat silmät, rauhallisesti toiseen olevaisuuteen hiipuva henki..
    Kotiteurastuksia päähän/niskaan ampumalla ja eläinlääkärin piikkilopetuksen nähneenä, vakuutuin tuon verenlaskun paremmuudesta kaikkiin muihin tapoihin nähden eläimelle vähiten kärsimystä tuottavana.
    Teräväksi hiottu veitsi tien päälle mukaan ja rohkeutta tehdä se, mikä tehdä täytyy, silloin kun eläin kärsii.
  2. Vilpitön hämmennys.. Ja sitten tuommosia vastauksia..

Tuntuu toisen puolesta pahalta!

Kerronpa omista tuntemuksistani ja muuttumisestani silloin kun alkaa jokku tdella kiinnostaa ja tuntua sltä että tuon mä kyllä haluaisian. Jos jotain apua olisi.
    En ole ujo enkä hiljainen, ja siksi oma kääytökseni rakastuneena ja ihastuneena aiheuttaa varmasti vielä ristiriiitaisempia käsityksiä ja kummastusta.
    Kun toinen alkaa kiinnostaa, voi hakeutua samoihin tilanteisiin ja tarkkailla.. Ja aina kaikkiala.. hänet huomaa.. ja katse meinaa jäädä seuraamaan, jonka peittääkseen sitten alkaa varoa katsomasta.. Ja mitä tärkeämmältä tuo ihminen omassa mielessä alkaa tuntua, sitä varovaisemmaksi sitä tulee.. mistään puhumaan.. tai edes kohti katsomaan.. Menetettävää kun on niin paljon... jos toinen saakin tietää miten hölmö tai surkee tai epätäydellinen mä siinä ja siinä ja siinä asiassa olen.. eikä sen vuoksi sitten haluakkaan.. enempi tutustua.. Rakastuttuaan rempseäkin muuttuu mun tapauksessani araksi ja varautuneeksi..jos ei toisen tunteista ole varmuutta..

Jonkun kerran olen rohkassut mieleni, ja kysynyt suoraan mitä toinen minusta ajattelee, ja säikäyttäny sen toisen sitten lopullisesti sillä..
    Niin, ettei kaveruuskaan sitten enää ole oikein ollu luontevaa.. Nii, ettei sen tykkäämisen näyttäminen niin yksinkertasta ole..

Mutta silleen sen pitäs selvitä, että tekee alotteen.. vaikka tikusta asiaa.. oman kahvipullan puolittaa tjms. ja itellä tuntosarvet aidosti hörössä antaa toiselle mahollisuuuden..ja toisen..ja vielä kolmannenkin.. Sitten sanoisin, että alkkaa mennä tungettelun puolelle..

Mutta jos toinen on ihan kipsissä, niin sen kyllä herkästi sitten tulkitsee torjumiseksi..tai välinpitämättömyydeksi.. tai jopa vihamielisyydeksi..joissain tapauksissa.. Itsensä alttiiksi asettaminen on niin hirveetä, jos on paljon menetettävänä.. eli niin, niin ihana haluttava, sulonen ja ainutlaatunen ihminen, kuin mitä ihastuksen kohde ihastuneelle usein on.. Suoraan yhteydessä, niin kuin rotkon syvyys sen ylitykseen puomia pitkin..

Painet tule siitä , kun tuntee niin paljon olevan menetettävissä..
  3. . .miksi entinen. . ?