seksikkäin ammatti?

mallu...

Kyselisin mitä ammattii naiset pitää miehes seksikkäimpänä...

1. rekkamies (mun lemppari täl hetkel)
2. putkimies
3. sähköasentaja
4. automekaanikko
5. palomies
6. poliisi
7. lääkäri
8. muusikko
9. urheilija
10. yrittäjä tai joku muu pukumies

Voi tietysti sanoo listanki ulkopuolelt, mut noi on kai ne yleisimmät mitä halutaa..

539

96002

    Vastaukset

    • unohtanu

      puusepän?

      • sarjasellainen, No WAY!!!

        Yrittäjä on kaikkein epäseksikkäin ammatti, koska kaikki yrittäjät ovat yleensä veroja maksamattomia, monia konkursseja tehneitä, ei kenenkään kanssa toimeentulevia ja laiskoja tyyppejä, joista ei ole työntekijäksi. (Poikkeuksiakin on)
        Ja tiedoksi sinulle ap. yrittäjä on todella harvoin pukumies. Yrittäjällä on yleensä poika ja Hiace.

        Sen sijaan seksikkäimpiä ovat yritysjohtajat... siis isojen yritysten taitavat henkilöstö- ja talousjohtajat, joilla on laadukas puku päällä, tukka leikattu ja taakse jää hyvin valittu partaveden tuoksu.


      • ...

        armeija miekkoset.. ne on hot!!


      • lllööö
        sarjasellainen, No WAY!!! kirjoitti:

        Yrittäjä on kaikkein epäseksikkäin ammatti, koska kaikki yrittäjät ovat yleensä veroja maksamattomia, monia konkursseja tehneitä, ei kenenkään kanssa toimeentulevia ja laiskoja tyyppejä, joista ei ole työntekijäksi. (Poikkeuksiakin on)
        Ja tiedoksi sinulle ap. yrittäjä on todella harvoin pukumies. Yrittäjällä on yleensä poika ja Hiace.

        Sen sijaan seksikkäimpiä ovat yritysjohtajat... siis isojen yritysten taitavat henkilöstö- ja talousjohtajat, joilla on laadukas puku päällä, tukka leikattu ja taakse jää hyvin valittu partaveden tuoksu.

        ovat juuri niitä, jotka verorahoja verottajalle eniten tilittävät. Yrittäjät ovat nimenomaan niitä ahkeria ihmisiä, jotka eivät viitsi katsella siellä isossa yrityksessä paskaa jauhavia turhanpäiväisiä tyhjäntoimittajia.
        Nämä isojen yritysten pukupellet ovat juuri näitä sluibia, jotka piilottavat heikkoutensa kireällä kravatilla. Voi sitä ihmisen teennäisyyttä mikä näistä hehkuu...


      • daadaa
        lllööö kirjoitti:

        ovat juuri niitä, jotka verorahoja verottajalle eniten tilittävät. Yrittäjät ovat nimenomaan niitä ahkeria ihmisiä, jotka eivät viitsi katsella siellä isossa yrityksessä paskaa jauhavia turhanpäiväisiä tyhjäntoimittajia.
        Nämä isojen yritysten pukupellet ovat juuri näitä sluibia, jotka piilottavat heikkoutensa kireällä kravatilla. Voi sitä ihmisen teennäisyyttä mikä näistä hehkuu...

        viiden työntekijän yrityksen työhön osallistuva johtaja vahtii ja motivoi duunaria joka käänteessä. Yhden miehen yritys maksaa veroja juuri sen verran ettei verokarhu herää, puolet menee pimeesti.


      • ofelia73
        sarjasellainen, No WAY!!! kirjoitti:

        Yrittäjä on kaikkein epäseksikkäin ammatti, koska kaikki yrittäjät ovat yleensä veroja maksamattomia, monia konkursseja tehneitä, ei kenenkään kanssa toimeentulevia ja laiskoja tyyppejä, joista ei ole työntekijäksi. (Poikkeuksiakin on)
        Ja tiedoksi sinulle ap. yrittäjä on todella harvoin pukumies. Yrittäjällä on yleensä poika ja Hiace.

        Sen sijaan seksikkäimpiä ovat yritysjohtajat... siis isojen yritysten taitavat henkilöstö- ja talousjohtajat, joilla on laadukas puku päällä, tukka leikattu ja taakse jää hyvin valittu partaveden tuoksu.

        Mä maksan joka toinen kuukausi 500€ ja toinen osapuoli 1500€, että ihanasti kirpasee kun kaiken mitä tienaa niin saa maksaa veroihin, kun tuli 15000€ mätkyjäkin :( ja töitäkäään ei tarvi tehdä kuin 24h vuorokaudessa ja siihen päälle pitäis lisätä ruoka- ja kahvipaussit :P


      • iglöh
        sarjasellainen, No WAY!!! kirjoitti:

        Yrittäjä on kaikkein epäseksikkäin ammatti, koska kaikki yrittäjät ovat yleensä veroja maksamattomia, monia konkursseja tehneitä, ei kenenkään kanssa toimeentulevia ja laiskoja tyyppejä, joista ei ole työntekijäksi. (Poikkeuksiakin on)
        Ja tiedoksi sinulle ap. yrittäjä on todella harvoin pukumies. Yrittäjällä on yleensä poika ja Hiace.

        Sen sijaan seksikkäimpiä ovat yritysjohtajat... siis isojen yritysten taitavat henkilöstö- ja talousjohtajat, joilla on laadukas puku päällä, tukka leikattu ja taakse jää hyvin valittu partaveden tuoksu.

        mä olen tehnyt pari konkkaa... olen saanut kahdesti potkut töistä. Kotona olen laiska, patalaiska. Omistan pakettiauton, en käytä pukua koskaan, vaan duunarin vaatteissa, joita harvoin ehtii pesemään.
        Riitaannun helposti ja ehkä en tule toimeen yleensä ihmisten kanssa.
        Olen eronnut kerran mutta lasta ei ole. Ja olen yrittäjä... eli taisi pitää luokittelusi aika hyvin paikkansa ainakin mun suhteen!!


      • unelmiin kuuluu
        ... kirjoitti:

        armeija miekkoset.. ne on hot!!

        toiminimi: sähkövatkain


      • on veli hyvä
        iglöh kirjoitti:

        mä olen tehnyt pari konkkaa... olen saanut kahdesti potkut töistä. Kotona olen laiska, patalaiska. Omistan pakettiauton, en käytä pukua koskaan, vaan duunarin vaatteissa, joita harvoin ehtii pesemään.
        Riitaannun helposti ja ehkä en tule toimeen yleensä ihmisten kanssa.
        Olen eronnut kerran mutta lasta ei ole. Ja olen yrittäjä... eli taisi pitää luokittelusi aika hyvin paikkansa ainakin mun suhteen!!

        Miul on semmottii -99 vm.. mieki oon yrittäjää, mieki myyn laatumerkkinahkatakkeja Hiasseen perält, veroja miekään en maksa, Hai ku eihän se kuulu kulttuuriin.


      • totta...
        sarjasellainen, No WAY!!! kirjoitti:

        Yrittäjä on kaikkein epäseksikkäin ammatti, koska kaikki yrittäjät ovat yleensä veroja maksamattomia, monia konkursseja tehneitä, ei kenenkään kanssa toimeentulevia ja laiskoja tyyppejä, joista ei ole työntekijäksi. (Poikkeuksiakin on)
        Ja tiedoksi sinulle ap. yrittäjä on todella harvoin pukumies. Yrittäjällä on yleensä poika ja Hiace.

        Sen sijaan seksikkäimpiä ovat yritysjohtajat... siis isojen yritysten taitavat henkilöstö- ja talousjohtajat, joilla on laadukas puku päällä, tukka leikattu ja taakse jää hyvin valittu partaveden tuoksu.

        minä olen yrittäjä, maksan kyllä kaikki veroni ja muut, mutta pukua en kyllä tarvitse, ollakseni yrittäjä, minä teen töitä ja käytän sen mukaisia vaatteita, jotka kylläkin aika usein ovat haalarit... seksikkäitä mielestäni ovat juuri nuo sinun kuvaamasi yritysjohtajat...


      • Lulu52

        Seksikkäin on ehdottomasti; työhaalarit päällä
        oleva timpuri!!!!!


      • Timbermann...
        Lulu52 kirjoitti:

        Seksikkäin on ehdottomasti; työhaalarit päällä
        oleva timpuri!!!!!

        Hyvä että joku on meikäläisenkin ammatin valinnu :)


      • että yksikään

        toinen muu poliitikko ei ole seksikäs vaan päinvastoin, on USA:n presidentti aina seksikäs ammatti


      • Johan Bomppas
        sarjasellainen, No WAY!!! kirjoitti:

        Yrittäjä on kaikkein epäseksikkäin ammatti, koska kaikki yrittäjät ovat yleensä veroja maksamattomia, monia konkursseja tehneitä, ei kenenkään kanssa toimeentulevia ja laiskoja tyyppejä, joista ei ole työntekijäksi. (Poikkeuksiakin on)
        Ja tiedoksi sinulle ap. yrittäjä on todella harvoin pukumies. Yrittäjällä on yleensä poika ja Hiace.

        Sen sijaan seksikkäimpiä ovat yritysjohtajat... siis isojen yritysten taitavat henkilöstö- ja talousjohtajat, joilla on laadukas puku päällä, tukka leikattu ja taakse jää hyvin valittu partaveden tuoksu.

        "Sen sijaan seksikkäimpiä ovat yritysjohtajat... siis isojen yritysten taitavat henkilöstö- ja talousjohtajat, joilla on laadukas puku päällä, tukka leikattu ja taakse jää hyvin valittu partaveden tuoksu."

        Hahhah!!

        Tulis vaan äkkiä 3. maailmansota, niin nuo homahtavat turhakkeet SYÖDÄÄN !!

        Aitoa PASKA-jengiä!!

        Otetaas oikeen uusinta:
        "...taakse jää hyvin valittu partaveden tuoksu."

        LOLLOTI LOLLOL!

        Apua.... Hahhahhahhahhahhahha


      • justiin111
        sarjasellainen, No WAY!!! kirjoitti:

        Yrittäjä on kaikkein epäseksikkäin ammatti, koska kaikki yrittäjät ovat yleensä veroja maksamattomia, monia konkursseja tehneitä, ei kenenkään kanssa toimeentulevia ja laiskoja tyyppejä, joista ei ole työntekijäksi. (Poikkeuksiakin on)
        Ja tiedoksi sinulle ap. yrittäjä on todella harvoin pukumies. Yrittäjällä on yleensä poika ja Hiace.

        Sen sijaan seksikkäimpiä ovat yritysjohtajat... siis isojen yritysten taitavat henkilöstö- ja talousjohtajat, joilla on laadukas puku päällä, tukka leikattu ja taakse jää hyvin valittu partaveden tuoksu.

        Jos teet töitä työntekijänä Joudut tekemään 8 tuntia päivässä...Mutta kun pääset johtajaksi SAAT tehdä 16 tuntia...(ja vastuu on 24h 7 päivää viikossa) Ja jos ´saat palkkaa 1200€ kuussa käteen pomosi maksaa kaikkine kulujen kanssa n.1800€ alv:n 22% eli yhteensä 2196€ kuukausi per lärvi että siitä voi laskea että kumpi kannattaa paremmin..

        Ps.Yritykseni liikevaihto on 8 miljoonaa euroa työllistän 21 henkilöä ja käteen itselle jää n.40000€ per vuosi ja keskimittainen työpäiväni on 6 päivää viikossa 13,2h..(Jos olisin saman töissä vieraalla niin tienaisin 9€tuntipalkalla n.37100€käteen Että laskekaa siitä mikä kannattaa ja mikä ei..Esim.virossa samasta summasta jäis n.160€ käteen vuosi!! Ja isoissakin yrityksissää ollaan johtajia myöten palkkalistoilla että ei se niin hyvää hommaa oo veroprosentit n.30-50 kaikilla johtajilla

        Että SILLEEN SUOMESSA!!!


      • Rakentaja Rane
        Timbermann... kirjoitti:

        Hyvä että joku on meikäläisenkin ammatin valinnu :)

        Raksamiehet vie ja muut vikisee. Naiset ja rahat


      • firman omistaja
        sarjasellainen, No WAY!!! kirjoitti:

        Yrittäjä on kaikkein epäseksikkäin ammatti, koska kaikki yrittäjät ovat yleensä veroja maksamattomia, monia konkursseja tehneitä, ei kenenkään kanssa toimeentulevia ja laiskoja tyyppejä, joista ei ole työntekijäksi. (Poikkeuksiakin on)
        Ja tiedoksi sinulle ap. yrittäjä on todella harvoin pukumies. Yrittäjällä on yleensä poika ja Hiace.

        Sen sijaan seksikkäimpiä ovat yritysjohtajat... siis isojen yritysten taitavat henkilöstö- ja talousjohtajat, joilla on laadukas puku päällä, tukka leikattu ja taakse jää hyvin valittu partaveden tuoksu.

        Joo ja jos sulle ei kerrota että tuollainen pukumies on jonkun ison firman johtaja, niin et sinä pidä sitä seksikkäänä, kyllä oot ihana blondi joka juoksee rahan perässä. Herää jo prinsessan unestasi ja ota itsellesi mies joka rakastaa sinua sellaisena kuin olet.


      • päällikkö999
        justiin111 kirjoitti:

        Jos teet töitä työntekijänä Joudut tekemään 8 tuntia päivässä...Mutta kun pääset johtajaksi SAAT tehdä 16 tuntia...(ja vastuu on 24h 7 päivää viikossa) Ja jos ´saat palkkaa 1200€ kuussa käteen pomosi maksaa kaikkine kulujen kanssa n.1800€ alv:n 22% eli yhteensä 2196€ kuukausi per lärvi että siitä voi laskea että kumpi kannattaa paremmin..

        Ps.Yritykseni liikevaihto on 8 miljoonaa euroa työllistän 21 henkilöä ja käteen itselle jää n.40000€ per vuosi ja keskimittainen työpäiväni on 6 päivää viikossa 13,2h..(Jos olisin saman töissä vieraalla niin tienaisin 9€tuntipalkalla n.37100€käteen Että laskekaa siitä mikä kannattaa ja mikä ei..Esim.virossa samasta summasta jäis n.160€ käteen vuosi!! Ja isoissakin yrityksissää ollaan johtajia myöten palkkalistoilla että ei se niin hyvää hommaa oo veroprosentit n.30-50 kaikilla johtajilla

        Että SILLEEN SUOMESSA!!!

        duunarina vieraalla 9€/tunti-
        9€x8tuntiax22pvx11kk=17424€ ei 37100€ käteen!

        37k€ käteen vaatii n 25€ tuntipalkan, tiedoksi tälle yrittäjälle...


      • S_guru
        on veli hyvä kirjoitti:

        Miul on semmottii -99 vm.. mieki oon yrittäjää, mieki myyn laatumerkkinahkatakkeja Hiasseen perält, veroja miekään en maksa, Hai ku eihän se kuulu kulttuuriin.

        Ministeri.


      • <33

        Nimenomaan..puuseppä tahi vartija...


      • -MikkoL-
        ofelia73 kirjoitti:

        Mä maksan joka toinen kuukausi 500€ ja toinen osapuoli 1500€, että ihanasti kirpasee kun kaiken mitä tienaa niin saa maksaa veroihin, kun tuli 15000€ mätkyjäkin :( ja töitäkäään ei tarvi tehdä kuin 24h vuorokaudessa ja siihen päälle pitäis lisätä ruoka- ja kahvipaussit :P

        Taidat olla juttujen mukaan maatalousyrittäjä! Jos se elämä on noin v***n rankaa, niin miksi tollasta on tehtävä? Eikö olisi paljon helpompaa mennä toiselle töihin, sais palkkaa, 7,5-8h työpäivän, lomat, palkalliset sairaspäivät, niin ja ne kahvitauotkin!


    • sen olla pitää

      Ehdottomasti rekkamies

      • Kaisa61

        ...kuulostaa aika lupaavalta;-)


      • :))
        Kaisa61 kirjoitti:

        ...kuulostaa aika lupaavalta;-)

        Lupaavahan hän onkin... ;)
        Harmi vaan, kun AINA töissä.


      • Putki-Pertti
        :)) kirjoitti:

        Lupaavahan hän onkin... ;)
        Harmi vaan, kun AINA töissä.

        PASKAPUTKI tukossa? Rassi jeesaa..


      • jeohl

        Onko tarjonnut pastillia, rekkamiehen pastilleja. Löytykkö häneltä?


      • jeohl

        Mitenkä. löytyykö rekkamiehenpastilleja häneltä, ne voi olla kivoja ;-)


      • lumpiot lattiaan

        No jo on!


      • kuormauton kuskin akka
        Kaisa61 kirjoitti:

        ...kuulostaa aika lupaavalta;-)

        oma ukko on kuorma auton kuski en pidä sitä seksikkäänä noh se voi johtuu kun on ollut kovii riitoja
        vois kyllä tehdä jotai muita hommiii kun olla rati takana kun perhe elämä kärsii sen takiiii


      • glögöfö

        nauti vielä kun voit. Roskaruoka, liikunnanpuute ja epämääräiset yöunet rapistaa miehen kuin miehen.


      • seudulla

        tukevasti 30 kg läskiä ja jutut kuin amissällillä.
        Tunnen pari tällaista kovaa (ainakin omasta mielestä) rekkamiestä. Tunnen toki myös muutamia aivan tavallisia tyyppejä jotka ajavat yhdistelmäajoneuvoa ammatikseen. Mutta ei siinä ammatissa kyllä mitään seksikästä ole.
        Tunnen myös muutamia asfaltinlevittäjiä jotka luulevat olevansa seksikkäitä. Haisevat suihkunkin jälkeen kuin olisivat pudonneet raskasöljytynnyriin. Viileälläkin kelillä ollaan hihattomassa T-paidassa ja shortseissa kun on muka niin kuuma.


      • rekkamies pitää olla

        oma herkkupalani on niin komee ison rekan ratin takana että huh huh!!ja komee muutenkin,ei kait me yhdessä oltais oltu jo 3 wee.


      • raju rekkari rakkari....

        Joo käyvä lifatari tytöt pesmäs ensin järves...ja sit vasta naivat...höh! höh!!!:));)


      • RAJU REKKAMIES ;)

        No sehän on tunnettu tosiasia et rekkamies ajaa pelillä kuin pelillä...;) kelillä kuin kelillä;)...ja lifatari tytöt tavara pestään ensin järvessä ennekun astutaan...;)


      • elämän realiteetit
        kuormauton kuskin akka kirjoitti:

        oma ukko on kuorma auton kuski en pidä sitä seksikkäänä noh se voi johtuu kun on ollut kovii riitoja
        vois kyllä tehdä jotai muita hommiii kun olla rati takana kun perhe elämä kärsii sen takiiii

        Mitäs menit duunarin kanssa naimisiin. Olisit ottanut sen maisterin niin olisi leveää ja laadukasta perhe elämää.

        Mutta maisteris miehet ei taida olla kovin kiinnostuneita työläisnasista vaan menevät maisterinaisten kanssa naimisiin.

        Eikä siinä mitään pahaa ole ei se yliopistotutkinto ja isopalkkainen työ tee kenestäkään sen huonompaa kuin amis tutkinto ja duunarin asema.


      • ..rekkamies
        raju rekkari rakkari.... kirjoitti:

        Joo käyvä lifatari tytöt pesmäs ensin järves...ja sit vasta naivat...höh! höh!!!:));)

        No nyt olisi oulussa tarjolla vapaa rekkamies=D
        Kannattee ottaa yhteyttä,jos kiinnostaa:)
        ikää löytyy 32v ja normikokonen.
        Kuvan uhranneille varma vastaus:)
        [email protected]


      • voi...ei!

        eihä sillä oo vielä peräpukamat? ku nääs kovasta istumisesta voi kuulemma tulla...ei tietenkään kaikille..


      • mutta bussi
        raju rekkari rakkari.... kirjoitti:

        Joo käyvä lifatari tytöt pesmäs ensin järves...ja sit vasta naivat...höh! höh!!!:));)

        kulkee aina, varmemmin kuin juna, 365 päivää vuodessa.


      • HauckiNaama

        Rekkamiehen hymy, kaikki vaa kyylää sitä. joku varmaa tietää mitä tarkotan :D


      • paras!! :D
        seudulla kirjoitti:

        tukevasti 30 kg läskiä ja jutut kuin amissällillä.
        Tunnen pari tällaista kovaa (ainakin omasta mielestä) rekkamiestä. Tunnen toki myös muutamia aivan tavallisia tyyppejä jotka ajavat yhdistelmäajoneuvoa ammatikseen. Mutta ei siinä ammatissa kyllä mitään seksikästä ole.
        Tunnen myös muutamia asfaltinlevittäjiä jotka luulevat olevansa seksikkäitä. Haisevat suihkunkin jälkeen kuin olisivat pudonneet raskasöljytynnyriin. Viileälläkin kelillä ollaan hihattomassa T-paidassa ja shortseissa kun on muka niin kuuma.

        tää on ehdottomasti ykkös juttu:)!!

        niin ja mikä siin rekkamiehen hikisessä likasessa norm. läski olemuksessa niin kiihottaa... perse verellä ne vaan istuu ja vääntää urakka nuppia :).

        huhhu..

        aloha :D


    • itsekkin rekkakuski...

      rekkamies on erimies... ;)
      joten.. ota riski rakastu rekkakuskiin... =)

      • ovat

        älykkäitä. heh heh
        Mutta tosiasiassa erittäin tarpeellisia. Kiitos vaan kaikista tavaroista, jotka olette minulle kuskanneet.


      • ei ikinä, rekkamiestä
        ovat kirjoitti:

        älykkäitä. heh heh
        Mutta tosiasiassa erittäin tarpeellisia. Kiitos vaan kaikista tavaroista, jotka olette minulle kuskanneet.

        Rekkamies on myös petollisin, naisia joka kylässä, kaupungissa. Helppoa, näin netti ja tekstiviesti aikana. Kokemusta oli!


      • -niko-
        ei ikinä, rekkamiestä kirjoitti:

        Rekkamies on myös petollisin, naisia joka kylässä, kaupungissa. Helppoa, näin netti ja tekstiviesti aikana. Kokemusta oli!

        niin, että vika olikin "miehessä" eikä ammatissa. Veikkaampa myös, että aika harva rekkamies ehtii netissä pyörimään tai tekstiviestejä urakalla rustailemaan ... vähintäänkään näissä määrin kuin näin IT-työläisenä.

        Oma isäni on myös rekkakuski ja muutti toisen luo noin vuosi sitten. Ammatin piikkiin en sitä pysty laittamaan kun mies on muutenkin saamaton joka asiassa. Tuo ammatti tosin antaa helpon tien siirtää ongelmien käsittelyä, aina voi hypätä rattiin ja unohtaa kaiken muun. Vastaanhan ne asiat tietysti tulee viimein.

        Vastuuntunnottomille yksilöille huono ammatti, parisuhde(kuten ei moni muukaan) kun ei toimi jos ei siitä pidä aktiivisesti huolta.


      • tuhatsatakolmekymppinen
        ei ikinä, rekkamiestä kirjoitti:

        Rekkamies on myös petollisin, naisia joka kylässä, kaupungissa. Helppoa, näin netti ja tekstiviesti aikana. Kokemusta oli!

        Ei ole, sillä bussikuskit syö kuormasta, rekkamiehet ei sentään sellaista tee ; )


      • hamppi0
        ovat kirjoitti:

        älykkäitä. heh heh
        Mutta tosiasiassa erittäin tarpeellisia. Kiitos vaan kaikista tavaroista, jotka olette minulle kuskanneet.

        ammatinvalinta kerro sitä onko ihminen älykäs vai ei. Ei kaikki viitsi istua koko päivää konttorissa tuijottamassa näyttöpäätettä. En ainakaan minä.


      • scaniaN

        en nyt tiiä onko se rekkakuskin ammatti niin sexyä vaikka ite olenkii rekanratissa... joskus tulee pitkiä katseita, mut muitten mukana mennää..


      • komisrio runkren pamppu
        scaniaN kirjoitti:

        en nyt tiiä onko se rekkakuskin ammatti niin sexyä vaikka ite olenkii rekanratissa... joskus tulee pitkiä katseita, mut muitten mukana mennää..

        Näinhän se tosi asia että rekkatytöt tykkää ottaa miehet jonossa takaansa päin..kevyt kopautus aina kaverin olkapäälle ja uus ajaja hyppää takalautaan kiinni taas...öh! öh! rekka tytöt tykkää ryhmistä ja ryhmittymisestä...;) tosi on!!


      • rekkatyttö
        scaniaN kirjoitti:

        en nyt tiiä onko se rekkakuskin ammatti niin sexyä vaikka ite olenkii rekanratissa... joskus tulee pitkiä katseita, mut muitten mukana mennää..

        1. on ehdottomasti rakennusmieheni joka on todella seksikäs tullessaan töistä... 2. rekkamiehet!! Ja tunnen kyl yhden tosi hyvän näköisen portsarinki ;)


      • rekassa
        scaniaN kirjoitti:

        en nyt tiiä onko se rekkakuskin ammatti niin sexyä vaikka ite olenkii rekanratissa... joskus tulee pitkiä katseita, mut muitten mukana mennää..

        kääntää katseet ja saa niin ihailua kuin halveksiviä katseita...mutta mukana mennää :)T:Rekkatar =)


    • Juuu-u

      Mitä, mitä, mitä? Minne unohtu rakennusmies? Eikös me aika seksikkäitä olla?

      • toisinaan..

        olis ihan kiva kun joku voimakas raksamies hivenen likaisena tulisi ja vaan ottaisi...


      • maikku80

        Juu kyl kattelin kans et minne oli raksamiehet jääny listasta..?
        Tiedän monta raksamiestä, jotka on tosi namuja. Se tekee miehestä syötävän komean kun lihakset on tulleet työn teolla, ei millään salilla ja pilsui vetämällä!! Oih.. Itsellä kodin turvana raksamies.

        Asfalttimiehet on kans niin hottiksia kun ne kesällä painaa hikisinä ilman paitaa hommia tuol jossain tien varsilla.. Kyl siin silmä lepää..

        Siis onhan näis ammateis tietysti niit poikkeuksiakin töissä, mut mis ammatis ei olis..? ;)


      • Nimetön

        On, on raksamiehet ovat huurrr.


    • chise.

      seksikkäin on tietysti asfalttimies...
      hyvänä kakkosena kirvesmies, ja kolmantena poliisi

      • jen^

        ;D on se hot..


      • Mummo maalta

        Taisit olla ensimmäinen joka vastasi kysymykseen, eikä sotkeutunut "lillukanvarsiin".
        Seksikäs mies voi työskennellä millä alalla tahansa. Ei seksikkyys tule työn tai työasun mukana, vaan se on ihmisessä itsessään ja toisaalta katsojan silmissä.
        Itse katselen mieluiten ruskettunutta, hyvä kroppaista, hymyilevä kasvoista miestä ja josta ei itsekeskeisyys paista metrien päähän.


      • JEAH.... onhan sentään joku joka ymmärtää sexin päälle....:)


      • Autoilija 24_n
        jamo74 kirjoitti:

        JEAH.... onhan sentään joku joka ymmärtää sexin päälle....:)

        Pitäs kieltää helteellä niitä olemasta ilman paitaa. En meinaa tajunnu lähtä valoista kaverin kanssa viimekesänä ku siinä miehet heilu ilman paitoja. Nolotti vietävästi.;) Kyllä se on seksikkäin ammatti ylivoimasesti. Sitte tulee nämä rekkamiehet.


      • ajatelkaapas.,.-
        jamo74 kirjoitti:

        JEAH.... onhan sentään joku joka ymmärtää sexin päälle....:)

        kesällä ,kun tuolla tietä laittavat asfalttimiehet ovat ruskeiksi paahtuneita ja lihaksikkaat könsikkäät ovat ilman paitoja,niin kyllä siinä on seksikkäimmät ammatit)))))))))))))


      • paskanen ei ole kaunista
        ajatelkaapas.,.- kirjoitti:

        kesällä ,kun tuolla tietä laittavat asfalttimiehet ovat ruskeiksi paahtuneita ja lihaksikkaat könsikkäät ovat ilman paitoja,niin kyllä siinä on seksikkäimmät ammatit)))))))))))))

        Joka asvaltti maakaril on valmiina ihosyöpä puhkeemas joten raukat maksaa kovaa hintaa duunista..eikä niistä ressuista iloa illalla ole kun painaa kuumas 12tuntii päiväs nesteet on pihalla ja lerppu makkara naisille hah! hah! thaimaas ne käy sit talvel hakemas huorilta hivin et saa tartutuu sen suomen neitoihin....


      • Mummo maalta kirjoitti:

        Taisit olla ensimmäinen joka vastasi kysymykseen, eikä sotkeutunut "lillukanvarsiin".
        Seksikäs mies voi työskennellä millä alalla tahansa. Ei seksikkyys tule työn tai työasun mukana, vaan se on ihmisessä itsessään ja toisaalta katsojan silmissä.
        Itse katselen mieluiten ruskettunutta, hyvä kroppaista, hymyilevä kasvoista miestä ja josta ei itsekeskeisyys paista metrien päähän.

        .. se on..
        mutta on ne ihka oikeet asfalttimiehet tosi makeita.. Sellasia harvemmin vaan enää nykyään näkee kun ei lihasvoimmalla tehdä enää muuta kun sitä liikenteen ohjausta 'tikkari kädessä.. ja sitäkin fosforinkeltasissa turvaliiviikkeissä päästä varpaisiin muumioituneena.. Yleensäkin fyysistä työtä tekevän terveen ja hyväkuntosen miehen päivettyny kroppa on ihan kivaa katsottavaa..niin metsässä, pellolla kuin liikenteessäkin.. Metsurit, lapiomiehet ja hirsirakentajat siis kans ihan ok.. Ojan kaivuu kehittää just niitä parhaita paikkoja miehessä..


      • ihailen
        jamo74 kirjoitti:

        JEAH.... onhan sentään joku joka ymmärtää sexin päälle....:)

        jees asfalttimiehet seksikkäät ilman paitaa


      • guntteri
        Myyrähäinen kirjoitti:

        .. se on..
        mutta on ne ihka oikeet asfalttimiehet tosi makeita.. Sellasia harvemmin vaan enää nykyään näkee kun ei lihasvoimmalla tehdä enää muuta kun sitä liikenteen ohjausta 'tikkari kädessä.. ja sitäkin fosforinkeltasissa turvaliiviikkeissä päästä varpaisiin muumioituneena.. Yleensäkin fyysistä työtä tekevän terveen ja hyväkuntosen miehen päivettyny kroppa on ihan kivaa katsottavaa..niin metsässä, pellolla kuin liikenteessäkin.. Metsurit, lapiomiehet ja hirsirakentajat siis kans ihan ok.. Ojan kaivuu kehittää just niitä parhaita paikkoja miehessä..

        että ojan kaivuu ja muu sellainen kehittää kroppaa - siksipä pienen seurakunnan haudankaivaja onkin se seksikkäin ammatti...


      • Mimuli.
        Autoilija 24_n kirjoitti:

        Pitäs kieltää helteellä niitä olemasta ilman paitaa. En meinaa tajunnu lähtä valoista kaverin kanssa viimekesänä ku siinä miehet heilu ilman paitoja. Nolotti vietävästi.;) Kyllä se on seksikkäin ammatti ylivoimasesti. Sitte tulee nämä rekkamiehet.

        Samaa mieltä. Varmasti on kaikkien tiedossa kuinka paljon ne vaarantavat liikenneturvallisuutta kun ei niistä malta kääntää silmiä pois ja sitten huomaakin olevansa väärällä kaistalla, ja silti niiden annetaan siellä heilua. Pulloon ne pitäisi laittaa ja korkki päälle etteivät huku kuolaan.

        Vaikka onhan niiden kohdassa kuitenkin yleensä alennetut nopeusrajoitukset, luultavasti juuri siksi kun tiedetään miten ne vaikuttavat naisautoilijoiden havainnointiin.


    • .................

      Usein noista duunariammateista ei löydy ensimmäistäkään älyllisen haasteen heittävää puurtajaa. Lääkäreistä löytyy, mutta ovat tylsää sakkia yleensä.

      • älykkäistä

        ammateista, vaan että mikä on seksikkäin. urpo! lue kysymys tarkemmin.


      • urpo!
        älykkäistä kirjoitti:

        ammateista, vaan että mikä on seksikkäin. urpo! lue kysymys tarkemmin.

        Joidenkin mielestä älykkyys on seksikästä.


      • urpo! kirjoitti:

        Joidenkin mielestä älykkyys on seksikästä.

        Älykkyys on seksikästä, mutta mikään mainituista ammattiryhmistä ei ole intellektuellien ammatteja. Puhumattakaan tunneälykkyydestä. Katsos, kun hullu työtä tekee... ja köyhät.


      • nainen5

        kyllä sähkömies-putkimies jne...tarvitsee älyä.
        Olet kyllä itse tyhmä jos et sitä ymmärrä.
        Et taida paljoakaan asioista tietää.


      • mammu
        nainen5 kirjoitti:

        kyllä sähkömies-putkimies jne...tarvitsee älyä.
        Olet kyllä itse tyhmä jos et sitä ymmärrä.
        Et taida paljoakaan asioista tietää.

        juu näin on, kyllä em. kirvesmiehet, poliisit jne tekevät oikeaa tuottavaa työtä ihan kuin nekin nörtit jotka tekevät työnsä koneen äärellä. Kumma ettei ns. toimistotyöntekijöitä ei ole vielä kukaan nimennnyt seksikkääksi ammatiksi....


    • F.G.

      Käänsin listan omaan top-10:neen

      #1 on siis suosikkini näistä

      1. muusikko
      2. yrittäjä
      3. lääkäri
      4. sähköasentaja
      5. poliisi
      6. urheilija
      7. palomies
      8. rekkamies
      9. automekaanikko
      10. putkimies

    • Aasitar

      1. Taiteilija
      2. Muusikko
      3. Strippari
      4. Kirjailija
      5. Kansanedustaja
      6. Ammattiurheilija
      7. Rauhanturvaaja
      8. Lääkäri
      9. Baarimikko
      10. Joku rikas ja vaikutusvaltainen, esim. hotellipäällikkö tai suuren firman toimitusjohtaja.

      • mallu...

        Iha omituist ku jotkut tykkää jostai vitun pukumiehist. Ne yrittää liikaa ja luulee olevansa nii hot, mut nou nou. Kunnon duunari sitä pitää miehen olla. Ne pukeutuu vaa juhlii puku pääl ja näyttää sillo satakertaa paremmilt ku ne jotka pitää pukuu päivittäi ku se on nii harvinaist. Sellane joka pitää perheensä kunnol leiväs. Ja vittu ku ne on ihanii ne työmiesten vaatteet saatana ku näkee hyvän näkösen työmiehen nii nam nam.,, Ne on just sopivasti sovinisteja eikä mitää liian sivistyneit et osaa mun kans kiroilla ja röyhtäillä, mut siltui niitte kans pystyy puhuuki asioist. Ei mua kiinnosta tietääkö mun mies kuka on mikäki ministeri vaa elämä mua kiinnostaa. Naimisiin meneminen, oma koti joka ei ole liian iso ja lapset.
        Rekkamiehet on iha parhaita. Oon sellasee rakastunu nyt nimittäin..


      • aina tien päällä,
        mallu... kirjoitti:

        Iha omituist ku jotkut tykkää jostai vitun pukumiehist. Ne yrittää liikaa ja luulee olevansa nii hot, mut nou nou. Kunnon duunari sitä pitää miehen olla. Ne pukeutuu vaa juhlii puku pääl ja näyttää sillo satakertaa paremmilt ku ne jotka pitää pukuu päivittäi ku se on nii harvinaist. Sellane joka pitää perheensä kunnol leiväs. Ja vittu ku ne on ihanii ne työmiesten vaatteet saatana ku näkee hyvän näkösen työmiehen nii nam nam.,, Ne on just sopivasti sovinisteja eikä mitää liian sivistyneit et osaa mun kans kiroilla ja röyhtäillä, mut siltui niitte kans pystyy puhuuki asioist. Ei mua kiinnosta tietääkö mun mies kuka on mikäki ministeri vaa elämä mua kiinnostaa. Naimisiin meneminen, oma koti joka ei ole liian iso ja lapset.
        Rekkamiehet on iha parhaita. Oon sellasee rakastunu nyt nimittäin..

        joka säällä,mutta eivät valita,kun on nainen joka kylässä,mikäs kiire kotiin sitten olisikaan.


      • mallu...
        aina tien päällä, kirjoitti:

        joka säällä,mutta eivät valita,kun on nainen joka kylässä,mikäs kiire kotiin sitten olisikaan.

        Ne pukumiehet tollast enemmänki harrastaa ku niil on kuule rahaa ja ne ei saa kunnon naista ku ne naiset on vaa rahan peräs ketä ne saa. Rekkamies sen olla pitää. Ihan normaaleit miehii ne on. Ei saa yleistää jos on joku yks tai toinen tapaus ollu jossai juorulehes. ÄLä ota ollenkaa miest jos et luota miehiin. Ja pitää hyväksyy se et mies ei ole aina kotona jos on pitkän matkan rekkamies. On se parempi ku sellaset ruikuttaja takertujat. Aito mies.


      • Baarimikko

        Kerranki joku mainitsi oman ammattini.. :>


    • neito_-

      Hitsaajat! Jumaleisson sitä käden taitoa...;)

      Lääkärit on kans seksyjä.
      Sairaanhoitajat/lastenhoitajat eivät niinkään...

      • outolempi70

        Kaikki missä miehet joutuu tekeen ruumiillista työtä, rekkakuskit, rakennusmiehet ja messurakentajat...


      • kuski_________________
        outolempi70 kirjoitti:

        Kaikki missä miehet joutuu tekeen ruumiillista työtä, rekkakuskit, rakennusmiehet ja messurakentajat...

        (Nais)Postinjakaja on seksikkäin, ainakin näin mieskatsojan näkökulmasta.


      • simo silakka

        ainakin haisee hyvälle.


    • armaselain

      kyllähän noi kaikki voi olla, ei se ammatista ole kiinni!

      • vielä etsii

        Niinpä ei se ole ammatista kiinni juuri tein iha huvikseni yhtä testiä jossa oli kans saman tyyppinen kysymys..


    • No oliskohan

      kuulkaas STRIPPARI!!!

    • sexyN

      paperimiehet on tosimiehiä..sängyssäkin :)

      • ihanaistennaistenihana

        Juu, näin, ja sellu haisee - sängyssäkin ! Pthyi stana...


      • Eebo

        Niinpä, senhän näkee paperimiesten keulakuvastakin jo päällepäin, millaisia seksipetoja he varmaankin ovat.


    • Eebo

      Ainakin täällä Oulussa oli vielä pari vuotta sitten Nokian insinöörit kovimmassa huudossa naisten keskuudessa.

      • sivuhuomio

        No se vaan johtuu siitä että kaupunni on pullollaan nokian inssejä.. ja ne joihin törmännyt melko onnettomia ihmissuhdeasioissa :>


    • hoitsu.. ... ..

      hoitsu!

      • PARAS/PARAS

        PARAS


    • ..<3..

      Metsuri on ykkönen (no okei, nykypäivänä käy moto-kuskikin :) Sit tulee poliisi, palomies, rakennusmies ja maatalon isännät :)

      • jarr

        Tuo oli uutta, että joku pitää muka meitä motokuskeja ylipäätään minään.
        :)


    • mariia285

      Nuo listan vaihtoehdot oli hyviä kans, mutta itse tykkään maastopukuisista miehistä, eli sotilaat on mun heikkous.. ;)

    • Nimetön

      Duunari ei ole missään tapauksessa seksikäs, listoilta pois siis rekkamiehet, sähköasentajat, putkimiehet ja muut rassaajat.
      Sivistystä ennen kaikkea vaaditaan.
      Seksikkäin on tietysti urheilija, tai lääkäri... Kaikki lääkärit ei todellakaan ole tylsiä, niinkuin joku väitti. Pinnan alla kytee, sanon kokemuksesta :-))

    • jeijj

      eiköhän se oo poliisi ;)

    • Anni

      ...TAKSIKUSKI!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Nuoriso-ohjaaja

      Nuoriso-ohjaajamiehet ovat haluttua tavaraa, niitä kun ei ole montaa =o)

      • MIEHENMALLI ?

        EHKÄ KUITENKIN SIVARI TAI ENTINEN NARKKARI ?


      • Nuoriso-ohjaaja
        MIEHENMALLI ? kirjoitti:

        EHKÄ KUITENKIN SIVARI TAI ENTINEN NARKKARI ?

        Meillä katsotaan rikosrekisteriote alalta, joten en usko. Sivari taas nyt on kylläkin valinta, ei mikään rikos. Idiootti!!


      • josjos
        Nuoriso-ohjaaja kirjoitti:

        Meillä katsotaan rikosrekisteriote alalta, joten en usko. Sivari taas nyt on kylläkin valinta, ei mikään rikos. Idiootti!!

        ..ei oo jääny kiinni...??


      • mitä katsotaan.
        Nuoriso-ohjaaja kirjoitti:

        Meillä katsotaan rikosrekisteriote alalta, joten en usko. Sivari taas nyt on kylläkin valinta, ei mikään rikos. Idiootti!!

        ..maanpetturi kuitenkin ja ei todellakaan miehenmalli..


      • jakatotaan
        Nuoriso-ohjaaja kirjoitti:

        Meillä katsotaan rikosrekisteriote alalta, joten en usko. Sivari taas nyt on kylläkin valinta, ei mikään rikos. Idiootti!!

        ..sivari ei siis ole miehenmalli..varsinkaan n.ohjaaja sellainen...!


      • JOS JÄÄ
        Nuoriso-ohjaaja kirjoitti:

        Meillä katsotaan rikosrekisteriote alalta, joten en usko. Sivari taas nyt on kylläkin valinta, ei mikään rikos. Idiootti!!

        KIINNI.ENSINNÄKIN SIVARI ON ISÄNMAANPETTURI JA JOS TOLLANEN ON N.OHJAAJA NIIN EI TODELLAKAAN MIEHENMALLI !!!!


      • kiinnijääneet
        Nuoriso-ohjaaja kirjoitti:

        Meillä katsotaan rikosrekisteriote alalta, joten en usko. Sivari taas nyt on kylläkin valinta, ei mikään rikos. Idiootti!!

        ..mutta jos ei oo jääny kiinni ? Niin ei oo mitään kattomista ! Miehenmalli ei ole sivari n.ohjaaja ! Sivari on lusmu ja isänmaanpetturi ! Sen tietää jokainen sotaveteraani ja intinkäynyt !!


    • mariia285

      Nuo listan vaihtoehdot oli hyviä kans, mutta itse tykkään maastopukuisista miehistä, eli sotilaat on mun heikkous.. :)

    • Se on

      sähkömies!!!!!!!!!!!!!!

      • sähgäriii

        ASIAA!!!! älkää unohtako sähkö-asentajia ;)


      • tykkää

        Jos tykkää miehestä, joka on johtotehtävissä ja pureskelee sokerinpaloja, niin mikä jottei....
        kai se sitten on tosta omastaankin tykättävä:):)


    • daa__21

      Kokkihan se tietty on.. ei mikään keittäjä

      • se se..

        Palomies =))


    • Kisu^22

      Yhdyn edelliseen.. kokkihan se:)

      • Amicalla

        Seksikkäin on Amican pitkähiuksinen ja pitkäsäärinen mieskokki hiusverkko päässä. Terveisiä : )


    • miu-misu

      Kyllä ehdottomasti IT-alalla toimiva insinööri on sexyin.

      • insinööri ole ammatti

        vaan tutkinto.


      • ahhoaa
        insinööri ole ammatti kirjoitti:

        vaan tutkinto.

        minunkin työsopimuksessa ammattinimikkeessä lukee insinööri? Tutkintonimike on nykyään Insinööri amk.


    • IhQ-beibe3

      No ehkäpä palomies ja urheilija on ne seksikkäimmät.

    • EOn

      Pollari On Parahin

      • joskus ;)

        Se on ehdottomasti seksikkäin ammatti. Jos tää mies vielä tulis just töistä ja sillä olis se poliisin puku päällä ja siitä sitte Toimiin, mmh ;)


    • PURILAINEN,MAKKARA

      GRILLINPITÄJÄ TIETENKIN !!!!!!!!!

    • Juurikin näin

      Mitäs mieltä naiset ootte heistä?

    • nokkolar

      siinä saa rassata rööriiä ihan jotta heikottaa!

    • katja86__

      eihän tolta listalta löydy mitään seksikästä..
      kokithan ne voiton vie;)

      • anonyymikokki

        jauu! sieltä se tuli! kokit on seksikkäitä! ;D


      • elle-kulli

        tietysti narkkari urpot!!!!


    • HÖLLYVÄT

      VAATEMYYJÄ TIETESKIN.

      • kotiäiskä

        Kukaan ei siis pidä sairaankuljettajaa seksikkäänä? Onpa kumma?


    • Tytt......

      Sellaset kokit jotka saa pidettyy vaatteensa valkoisina:)

      • Tiia.

        Raavaita miehiä jolla on lihakset kasvatettu työllä, ei pumpattu ku mitkäkin homot..


    • etottaa

      ainakin illalla tuli tv-stä ohjelma missä mies joka ei ollut pillun kanssa missään tekemisissä,ilmeisesti pelkäs tätä värkkiä jotta apua pit saada,mutta opettaja opetti miten se temppu tehrään alusta loppuun niin ei kai tämän sexikkäämpää ammattia ole,jos ei patolookia mukaan lasketa

    • ...

      parhaita on LENTÄJA ja palomies ja rakennusmiehet:)

      • ehottomasti

        juu


      • onneli

        helikopterilentäjä snikkersseissä ;) - terkkuja! ..ja seuraaja palomies - ei pahoja nää mun ihastukset!


    • naisellinen

      1.sisustusmyyjä
      2.puuseppä
      3.lastenhoitaja
      4.sairaanhoitaja
      5.toimittaja
      6.gourmet-kokki
      7.sotilasammattihenkilö
      8.automekaanikko
      9.kalastaja
      10.astronautti

    • naisellinen nainen

      1.sisustusmyyjä
      2.puuseppä
      3.lastenhoitaja
      4.sairaanhoitaja
      5.toimittaja
      6.gourmet-kokki
      7.sotilasammattihenkilö
      8.automekaanikko
      9.kalastaja
      10.astronautti

    • ehdottomasti

      Ennen oli poliisi ja lääkäri, niin se mieli muuttuu;)

      • Rouva 55

        Gyneklogi tietysti, isot karvaiset miehen kädet ja kiiluva katse vetisissä silmissä, uuuh!!


    • astronautti

      juu

    • MKN

      Mä ainakin tykkään sähköasentajasta ja automekaanikosta. Niissä hommissa mies on elementissään. Kovaa työtä, sähköä, autoja, korjausta, öljyä.

    • arcleas

      likanen trukkikuski sen pitää olla :D

    • jarmoroBot1974

      ammatti!!

      • Lion12

        Joo, itse olen kuorma-auton kuljettajana, mutta silti olen hankkinut opistotason tutkinnon. Ei meidän alalla kaikki ole kouluttamattomia. Koulut tuli käytyä, mutta ei niitä hommia kyllä sitten kiinnostanut tehdäkään. Vanha ammatti oli kuljetusalalla, joten vanhaan oli helppo palata. Kyllä ruumiilinen työ on parempaa, kuin hikisessä toimistossa istuminen ja hiiren kanssa näpelöinti.


    • Eteen taakse

      Ehoottomasti sexikkäin.

    • Ms valiokuntaneuvos

      Eikö seksikkäin maskuliinisen miehinen ammatti tietysti ole armeijan ylipäällikkö tai valtion päämies?


      Näillä Miehillä kun tunnetusti vielä on upeat hymyilevät edustuspuolisot rinnallaan sipsuttamassa jne ;)

      Vai miten feministi suomessa se menikään ;)

    • kallu...

      Seksikkäitä ammatteja ja miehiä varmasti riittää, mutta ongelma on siinä, että sinä itse et ole tarpeeksi seksikäs, jotta sinusta joku mies jaksaisi kiinnostua.

    • Tytsy

      Ehdottomasti porsarit, siis sellaset kaljut isot hyvä kroppaset, ai ai ai siin vasta silmän iloo =)

    • Lehmänkorvanlaskija

      Niin, eikö kuulostakin sexyltä? Tuo otsikossa mainitsemani ammatti oli taannoin Tampereen puhelinluettelossa. Miehen sukunimi oli.. uskokaa tai älkää..Ali-Runkka. Etunimeä en oikeusjutun pelossa tähän oikeusjutun pelossa.

    • flikka

      kyl asfalttimiehet on kaikist seksikkäinpiä..

      • nii onki...


      • exited
        jamo74 kirjoitti:

        nii onki...

        Näin miehenä sitten olisi se sellainen poliisinainen joka olisi tiukka ja asiallinen ja vaativa, mutta lopulta niin kiihkeä rakastaja.


    • pppppppppp

      Täytyy olla melkoisen perverssi jos pitää ammatteja seksikkäinä. Sama kuin kisailisi siitä mikä on seksikkäin lusikka tai haarukka.

    • ei ole tällä listalla

      Mun mielestäni seksikkäin ammatti on

      1. Lentokapteeni

      ja sitten listalta kaks seuraavaa:

      2. palomies
      3. poliisi

      Uniformut siis saavat sutinaa aikaan =)

    • Pohjan-Akka

      paperipinojensa keskellä...paita repsottaa ja hiukset sikin sokin.

      Poliisit katson myös aina sisälle autoihin kun ohi ajavat.

      Kyllä joku kirvesmies tms. myös.

      Kokkikin oikeastaan..joo.

      • Pohjan-Akka

        Maanviljelijäkin vois olla...sellainen viljatilan isäntä.


    • nassukka

      Kunnon kysely... piti oikeen miettii ennenkuin keksin vastauksen. Tässä ne jotka mielestäni on seksikkäimpiä miesten ammatteja näin naisinsinöörin näkökulmasta ;)

      1. Palomies (niin rohkeita ja lihaksikkaita, nam...)
      2. Uimari/uimahyppääjä (tarviiko ees perustella?)
      3. Sotilas/rauhanturvaaja (uniformu tekee tehtävänsä.... sotilaissa on vaan jotain niiiiiiin maskuliinista, kuten poliiseissa ja palomiehissäkin)
      4. Poliisi (perinteinen ja turvallinen)
      5. Pukumies (sori vaan, oon heikkona pukumiehiin, enkä osaa perustella että miksi on näin...)
      6. Raksamies/kirvesmies (kädentaidot tulee esille ja tiedän että tää on kovaa hommaa kun oon itekkin tehny raksahommia....)
      7. Ensihoitaja (kaikki miespuoliset ensihoitajat joita oo tavannut ovat olleen ällisyttävän hyvä kroppaisia ja komeita. Eli nam nam nam!!!)
      8. Baarimikko (baarimikon täytyy olla sosiaalinen ja osata flirttailla, muuten hän ei oo baarimikko...)
      9. Astronautti (jännittä ja erilainen ammatti... näidenkin täytyy olla hyvässä fyysisessä kunnossa)
      10. Nyrkkeilijä (primitiivinen ja fyysinen ammatti... hmmm...)

    • ssl

      Ehdottomasti poliisi =)

    • nanna125

      Rekkamies ehdoton ykkönen. Kahdesta kokemus useamman vuoden ajalta ja kolmas menossa... jutut naisesta joka kaupungissa ei pidä paikkaansa, poikkeuksia toki on mut ei kai ole alasta kiinni pettääkö...

      • näkökulma!

        Olen keittäjä. Vaimoni mielestä se onpi seksikästä.


    • poliisi----

      Grr se univormu ;)

      • poliisit on namuja

        .. :)


      • Tumma nainen
        poliisit on namuja kirjoitti:

        .. :)

        :o)


      • Nainen **

        Ehdottomasti !!!! :)


    • Lollero1

      Tupla lollero!

      • Linda vm. 1986

        Ehdottomasti poliisi :)


    • heip

      Asfalttimiehet kesällä ruskettuneita ja ilman paitaa. Tai remonttimies repaleisissa farkuissa ja hihattomassa tai ilman paitaa. Armeijan vaatteetkin on jotenkin puoleensa vetäviä.
      Nää ainakin jäi listalta sulla pois.

      • ....halapahallin...

        ...hikinen siivooja joka peseytyy harvoin ja heiluttaa moppia pitkin ja poikin.Naissiivoojasta siis kyse !


    • lkhjhll

      seksikkäin ammatti miehen tekemänä on kaikki ruumiillinen työ, kuten automekaanikko, putkimies ja miksei rekkakuskikin. Pukuammateissa on vaikeampi olla/näyttää seksikkäältä (aatelkaa tilannetta, jossa pukumies nostaa toisen jalan jakkaralle nojaten siihen... joutunut nostamaan lahjetta ylemmäs, ettei tule polvipussia housuihin. Siinä sitten pilkottaa pieni osa nilkkaa karvoineen...)

      Kyllähän pukumies voi vapaa-aikana silti olla seksikäs, mutta nimenomaan ammatissaan ei niinkään.

      • tusinatuija

        mitä ihmeen sexyä on putkimiehissä ;D ..ja "ruumiillinen työ".. hmm..sanoisinpa että autonrassaaja, putkimies ja rekkapena on ehkä kevyimmästä päästä ruumiillista työtä.


    • Mr.Rose

      erootinen tanssija...kysykää vaikka Ikeltä !

    • SammyTS

      Ihan ehdottomasti se on krematööri tai sit sen paras kaveri haudan kaivaja ;)

    • tietysti

      maanviljeliä joka heinäpellolla ilman paitaa hilluu tai lehmii rapsuttaa :=) ruumiillinen työ on se joka laittaa miehisen kropan kuntoon.

    • wauuuuuuuuu

      1.Poliisi
      2. Ensihoitaja/ambulanssin henkilöstö
      3. Palomies
      4. Lääkäri
      5. Tietyöntekijät
      6. muusikot

      • sano moro

        SIIVOOJA TIETESKIN.PUOLIHIKINEN/PESEMÄTÖN JA MOPPIA HEILUTTELEVA HALAPAHALLIN NAISPUOLINEN RIIPPATISSI.HUONOT HAMPAAT ON IHAN JEES !


    • --------------sammyg

      Ihan ehdottomasti se on krematööri tai sit sen paras kaveri haudan kaivaja ;)

      • Nanna..

        Poliisit ovat ainakin aika kuumia ja saavat naisen syttymään, taiteilijat ovat myös tavallaan seksikkäitä.


    • Teija*

      1. Poliisi
      2. Palomies
      3. Sairaankuljettaja
      ei muut..

    • hiiva irmeli

      kosmetologi. Olisi ihanaa kun olisi mies joka meikkaa itseään ja muutenkin huolehtii ulkonäöstään.

    • horrorrr

      mikä vittu teitä urpoja taas vaivaa.mitä väliä sillä on mikä ammatti jollain on ja miten ammatti voi olla seksikäs?..saatana et on taas tyhmää porukkaa liikentees.hävettää olla suomalainen!Työtön on seksikkäin perkele

    • äyskäri

      No ei näistä oikein mikään sytytä:näähän on tällasta Village People -kamaa. Onko ammatti muuta kuin mediaseksikäs?
      Mikäli vilkuilisin miehiä ammatin perusteella, niin listaltani löytyisi riistabiologi, maanviljelijä, helikopterilentäjä, ammattikalastaja, viinitarhuri, kuvanveistäjä.

    • ..tietenkin!

      Siitä ei homma enää seksikkäämmäksi käy... Mainitaan myös se pukuhärrä... se volkkarimiäs siinä oranssissa volkkarissa, jolla oli "maitotonkka" viaruskawerina.. ja joka käi mansikkia morjestaas...

    • Latinodance

      Kyllä tummissa komeissa Suomessa elävissa sosiaalipummeissa on sitä jotain mitä Suomalaisista junteista ei löydy - kaikki Suomen naiset jo sitä puhuvat ;)

    • tuhatsatakolmekymppinen

      Seksikkäin ammatti? No nyt se selvis miks mulle aina vilkutellaan valoja ja heilutetaan nyrkkiä, kateelliset ne siellä vaan purkaa tuntojaan : )

      Seksikkäin ammatti on se jossa tehdään rahaa säkkikaupalla, mutta siitä ei vain pitäis jäädä kiinni...

      http://www.yle.fi/uutiset/kotimaa/oikea/id87510.html

    • Besser ja Bisser

      1. tv-lupatarkastaja
      2. pysäköinninvalvoja

    • Tiitu

      Poliisi ehdottomasti!

    • Bastrado

      Kyllä on taas elämää suurempi valopää tämänkin keskustelun käynnistänyt.

      • Odartsab

        älä ole tosikko !!!!!


    • bolle85

      seksikkäin ammatti on VARTIJA

      • vartija83

        LoL voi vittu


      • näin.

        Lääkäri, mutta miessairaanhoitajat ovat myös kuumia! Varsinkin pitkä ja tummatukkainen mies valkoisessa asussaan vaikuttaa niin viattomalta...


    • gsdf

      Muuten vastaisin poliisi, mutta vartijoilla löytyy sellasta seksikästä huumorintajua myös, eikä olla niin tosikoita. Jokanen vaatekaupan/ruokakaupan naismyyjä tietää, että takahuoneen fantasiat herää kun vartija tulee kierrokselle.

      • ulkoministeri

        Vartijoiden seksikäs huumorintaju on tullut esille poliisikoulun pääsykokeissa ja näinollen ne on jäänyt vartijoiksi. Mitä edes tarkoittaa seksikäs huumorintaju.


    • tuhatsatakolmekymppinen

      Asfalttimies unohtui siun listaltas! Sitähän naiset yleensä jaksaa hehkuttaa, lihaksikas, ruskettunut, hyvä palkkainen ja vaikka mitä...

    • yökyökyök

      lakimies\juristi
      puhelinmyyjä
      pörssidiileri
      pörssianalyytikko
      pankkitoimihenkilö tahi johtaja
      ulosottotoimihenkilö
      välistävetäjä
      kusettaja
      oman edun tavoittelija

      • Pohjan-Akka

        toimittajat, tilintarkastajat, verovirjailijat,


      • Nimetön

        Suurin osa noista edellä mainituista on rasvaisia läskejä. =)


      • tuleee

        patologi
        rikospoliisi. Liikaa mätiä ruumiita.
        ambulanssihenkilöstö. Liikaa verta ja suolenpätkiä.
        teurastaja. Tappaa viattomia eläimiä.


    • Liisukka

      tai joku muu pukumies on seksikkäin, en välitä duunareista.

      • rokrokrok

        on rehellisiä. Pukumiehet on pyrkyreitä ja kusettajia.


      • ovat lähinnä
        rokrokrok kirjoitti:

        on rehellisiä. Pukumiehet on pyrkyreitä ja kusettajia.

        moukkia tavoiltaan.


    • peikko-tytteli

      Eli:

      -PUTKIMIES
      -NUOHOOJA
      -POLIISI
      varasialla:
      -Automekaanikko

      Si joskus oli merimiehet mut nekin alkaa nykyisin olee hm... vähemmän vetävi. liekkö musta tulossa vanha...

      • ylitsemuiden

        Pankkirosvo, Lentokonekaappari,lähetyssaarnaaja, nyrkkeilijä, floristi, kapellimestari.


      • .....
        ylitsemuiden kirjoitti:

        Pankkirosvo, Lentokonekaappari,lähetyssaarnaaja, nyrkkeilijä, floristi, kapellimestari.

        Pankkirosvot ylitse muiden ehottomasti...! :P :P Muhun vetoaa jostain syystä se, ettei koko naamaa näy..Vähä jännitystä. :D Harmi vaan, että harvemmin tuolla ulkona näkee tyyppejä kommandopipot päässä xD


    • Vaimoke

      Poliisi ja Palomies ehdottomasti :> Veli on Poliisi ja mies on Palomies :) Et seksikkäimmät löytyy liian läheltä :) Ei lääkäreissäkään mitään vikaa ole, mutta seksyy on ehdottomasti se että heillä on halu auttaa muita ihmisiä :) Se on aina niin hellyttävää

    • sdlfjsldkfjs'lkjlskjskfjsldj

      P A L O M I E S :)!!

    • NäinOnNäreet

      Seksikkäin ammatti on puunhakkaaja.

      • 323212

        Seksikkäin ammatti on mielestäni poliisi.


      • nim.kokemusta on
        323212 kirjoitti:

        Seksikkäin ammatti on mielestäni poliisi.

        poliisi...ja nimenomaan NAISpoliisi, nam


    • hurjastelija

      Eikö GYNEKOLOGI ole aika sexikäs ammatiltaan?

    • ajjaa

      sinisellä autolla!
      Juu, kyllä ikkunanpesijäkin voi olla aika HOT, kuten täällä kävi sellainen kääntymässä :P

    • vaihtari

      Kondutööri ja vieläpä ratapiha kippari!!!

    • vipattaan

      - Palomies
      - Poliisi
      - Jääkiekkoilija
      - Automekaanikko

      Toivottavasti joku noista tulevaisuudessa tärpäis

    • UUHH!!!!

      AAAHHHH!!!!

      • tarkentaa....

        entinen vai nykyinen??


    • 1.Asfalttimies
      2.Rekkamies
      3.Palomies
      4.poliisi
      Siinä parhaimmat, muut tulee kaukana perässä ;)

      • ajjaa

        asfalttimies unohtu kyllä tuolta listalta!!! :)))) se ois mullaki sit ykkösenä :D

        1.asvalttimiäs
        2.poliisi(mies)
        3.ikkunanpesijä (mies)
        4.palomies (jaettu 3.sija)


    • Kissimirri

      Odotan innolla kesää kun asfalttimiehet tulevat taas teiden varsille... NAMS

    • ehdottomasti

      seksikkäin.

      • Viola

        Palomies-sairaankuljettaja on seksikkäin ammatti. Siinä yhdistyvät rohkeus ja empatia. Fyysisen kunnon on oltava hyvä, heidät testataan säännöllisesti. eidän pitää tulla toimeen (hankalienkin) ihmisten kanssa. Seksikkyys ei ole pelkkä ulkokuori, luonnekin on tärkeä. Pelastajat-sarja Nelosella esitteli heitä, katsopa vielä uusintoja netti-tv:stä.


    • pitgo

      saa leivonnaisia!

    • aagoset

      se kielimies on sexy ammatti

    • Tietoa on

      Valtion ja kunnan virkamiehet. He tulevat töistä hyvissä ajoin, hyvin levänneinä ja päivän lehdet on luettu.

    • Menninkäinen

      Tarvitaanko ammatissa yleensä olla seksikäs,siinä on vaara tulla seksuaallisesti häirityksi.Asia on erikseen jos on ammatissa jossa sexiä harrastetaan.

    • on ja pysyy

      seksikkäimpinä! siitä ei pää se mihinkään. Itellä on sellanen tuossa vieressä :D

    • ongelmaxxx

      kyllähän se on se lääkäri tai muuskikko ja panomies :D siis PALOmies :D hheh ^^

    • pysyy

      seksikkäimpinä! siitä ei pää se mihinkään. Itellä on sellanen tuossa vieressä :D

    • ongelma^____________^

      kyllähän se on se lääkäri tai muuskikko ja panomies :D siis PALOmies :D hheh ^^

      • Miepä

        Lentokapteeni!!!!


    • Nimetön

      Paskakuski, ei tartte Sirkiää kuskata..

    • realman 1

      muut on pahvia !

      • Nimetön

        kelpaavat minulle...


      • Asevelvolliset
        Nimetön kirjoitti:

        kelpaavat minulle...

        Nykyinen valtion päämiehemme ja armeijamme ylipäällikö siis vai? Valitettavasti hän on varattu upealle, hymyilevälle, ryhdikkäälle ylipäällikön edustuspuoliselle Ms valiokuntaneuvokselle...


      • ei muut pärjää
        Nimetön kirjoitti:

        kelpaavat minulle...

        Taasko tätä kysellään.. Mutta vastaanpa jälleen, että tietysti upseeri!


      • Upseerit
        Nimetön kirjoitti:

        kelpaavat minulle...

        muillekin,mutta harvat ja valitut saavat Upseerin ja Herrasmiehen kumppanikseen,kuten minä Tampereelta sain =)


    • ammatti-

      On ehdottomasti ja oikeesti MAANVILJELIJÄN ammatti, kuvitelkaa nyt sonta-talikka kädessä ja
      vain haalarit päällä...sii´nä on sitä jotain .. maalais-romantiikassa on sitä sexikyyttää ...vaikka muille jakaa;)

      maalais-jussit ovat mun mieleen;)

    • ;)))))))

      2,4,5,8,9,10 noi on must parhaimmat mut ehkä noista se paras on 5;) tai en tiiä mut nää on parhaimmat:)

      • " lihaputkimies"

        Tietysti putkimies on seksikkäin. Ei epäilyksen häivääkään.


    • jigshaw

      Kokki on tosi seksikäs ammatti miehellä. mmm...

    • saimitarha

      mun mielestä seksikkäimmät ammatit, naisella tai miehellä, nainen olen:

      1. näyttelijä
      2. rumpali
      3. liikunnanohjaaja/opettaja
      4. lääkäri

      • ghfgfdg

        seksikästä on lääkärin ammatissa. Sehän tutkii sairaita ihmisiä ja sen myötä ajautuu hermopaineissa holistiksi. Onko se nyt seksikästä ?


      • neonniinhottii

        mun mielestä verovirkailijanaiset on sexyimpiä! käykää vaikka tsekkaamassa oman kuntanne verovirastoissa. taso on sama kaikissa niissä...


    • tytsi82

      Kyllä merimiehet ovat kaikista kuumimmat, varsinkin nuoret perämiehet on yleensä komeita, varsinkin uniformut päällä :P

      • arvaappa

        Mä jo luulin ettei kukaan mainitsis sitä ;D .


      • KÄYHÄN KONTILLEEN...

        Perämies ottaa rajusti takaapäin ja huudattaa hutsuu kun hutsuu...ja ruppeee mielellään ryhmälle:)


    • Ne sexyt

      Ufotutkija, kanttori, kosmonautti, munkki, kummitus

    • skkar

      Tottakai PAPERIMIES.

      • Ufotutkija..

        " Ufotutkija, kanttori, kosmonautti, munkki, kummitus "

        Itse olen ufotutkija mutta ei se ole suomessa kenenkään ammatti vaan työpainotteinen harrastus.


    • mikkola

      rekkakuskit on parhaita

    • qissa

      ne on muusikot ja raksamiehet mun mieleen..

    • eäpopewas

      Suomi24 sheriffit on aika seksikkäitä. Niillä on valtaa!

    • täh täh ja täh??

      Toivottavasti katsot itsellesi vähän älykkäämmän kaverin.
      Mitä seksikästä on rekkakuskissa?

    • se..

      ole tuo baarimikko :)

      • Wiimax

        Bussikuskit ovat useimmiten seksikkäitä. Poikkeuksiakin tietysti on.


      • Mallityttö vm85

        Ehdottomasti poliisi. Mikä siinä on kun tuntuu et poliisena on lisäksi suurin osa tosi hyvän näkösiä ja söpöjä miehiä... ;)

        Kuka nainen ei poliisia haluisi? =)


      • Ei nimimerkkiä
        Mallityttö vm85 kirjoitti:

        Ehdottomasti poliisi. Mikä siinä on kun tuntuu et poliisena on lisäksi suurin osa tosi hyvän näkösiä ja söpöjä miehiä... ;)

        Kuka nainen ei poliisia haluisi? =)

        seksikkäin.Ajatelkaas miten ihanaa ois olla poliisin kanssa,kädet sidottuina,vahvana virkapuvussaan.Olettex samaa mieltä,


      • muut ammatit seksiä nähnykään

        on paljon seksikkäämpi.


      • Kielimieheiä aina tarvitaan...

        Voin nuolla sun G-pisteen ja klitorikseen kaiken siitä väliltä...laita vaan kuka tiinukka oot;)???


      • Kielimieheiä aina tarvitaan...

        Voin nuolla sun G-pisteen ja klitorikseen kaiken siitä väliltä...laita vaan kuka tiinukka oot;)???


      • Nimetön
        Mallityttö vm85 kirjoitti:

        Ehdottomasti poliisi. Mikä siinä on kun tuntuu et poliisena on lisäksi suurin osa tosi hyvän näkösiä ja söpöjä miehiä... ;)

        Kuka nainen ei poliisia haluisi? =)

        missäs olet mallina??


      • Nimetön
        Mallityttö vm85 kirjoitti:

        Ehdottomasti poliisi. Mikä siinä on kun tuntuu et poliisena on lisäksi suurin osa tosi hyvän näkösiä ja söpöjä miehiä... ;)

        Kuka nainen ei poliisia haluisi? =)

        missäs olet mallina??


      • kinkkuun kiinni kun sika li...

        Käviskö vaikka tollanen ike-hieronta??? puurtarhan hoito kuuluu pakettiin;))))))


      • sonneja
        Mallityttö vm85 kirjoitti:

        Ehdottomasti poliisi. Mikä siinä on kun tuntuu et poliisena on lisäksi suurin osa tosi hyvän näkösiä ja söpöjä miehiä... ;)

        Kuka nainen ei poliisia haluisi? =)

        kaikki. Luulevat itsestänsä enemmän kun ovatkaan. Suurin osa eronneita ja karanneita.
        Kuka haluaa alipalkatuksi miesvaltaiseen alaan jos ei ajattele muulla kun alapäällä. Niin, onhan se hienoa olla poliisi, just joo.


      • kieli sinulla
        Kielimieheiä aina tarvitaan... kirjoitti:

        Voin nuolla sun G-pisteen ja klitorikseen kaiken siitä väliltä...laita vaan kuka tiinukka oot;)???

        on,jos meinaat G-pisteen saada nuoltua.Tiedätkö reppana,missä se sijaitsee?


      • Hyh
        Kielimieheiä aina tarvitaan... kirjoitti:

        Voin nuolla sun G-pisteen ja klitorikseen kaiken siitä väliltä...laita vaan kuka tiinukka oot;)???

        Olen 235 kiloinen karate tiinukka ja voinkin tukehduttaa tuollaisen rääpäleen sumopainiotteella istumalla heinäseipäänvarjot lyttyyn. Tule rautatieaseman tapaamispisteeseen niin saat vähän g pistettä korvilles.


      • Sopii se
        kinkkuun kiinni kun sika li... kirjoitti:

        Käviskö vaikka tollanen ike-hieronta??? puurtarhan hoito kuuluu pakettiin;))))))

        maksat vain 700 euroa tunti niin sopii se. Et kyllä jaksa loppuun asti, takaan se.


      • chili

        Pidätkö tummasta vai vaaleasta suklaasta? Taloussuklaa? Belgialainen? Sveisiläinen? Marabou? Pähkinä? Vai Fazerin sininen?


    • paras!

      Sellainen joka toteaa joka asiaan: "Jaaaaahas, mitäs mitäs..." Hyvä olisi jos tämä poliisi olisi vielä virkaintoinen ja rooli päällä koko ajan.

      Palomieskin on aivan ihku ja varsinkin jos hän käyttää virkavaatteita kokoajan ja mainostaa omaa ammattiaan. Kiva jos hän olisi periteisen palomiehen pieni muna, jota hän sitten kompensoisi joka mahdollisella tavalla.

      Perseaukinen yrittäjä joka ainakin kännissä luulee omistavansa koko maailman ja olevansa ihan pirun rikas kun puku ja kaikki. Siinä vasta mies.

      Muusikonreppana vetoaa aina äidinvaistoon naisella ja mitä ongelmaisempi sitä parempi.

    • raisa101

      Paperityöläinen,osaa painaa 3,jopa 5,ssä vuorossa

    • Ardelaine

      Bussikuskit on komeita ja kauniita. Jotkut on puku päällä ja tyylikkäitä, jotkut paitasillaan ja södejä. Aina tulee katottua kuskia ja salaa silmäiltyä kyydissäki niitä. Ohi menee vaan TV juontaja ja uutisten lukijat.

    • suterööni

      Kyllä se on konnari, ei vaiteskaa, hyi helv4tti, yök...

    • Juksaaa

      Lentäjä? saako kannatusta?

    • opettaja se on

      autokoulun opettajat on seksikkäimmät.

    • summer man

      Missä samanlaisiin minihameisiin ja stay up sukkiin sonnustautuneet upeasääriset Naiset palvelevat.Kiva katsella ja vaikka testosteronit olisi 0 niin eloa syntyy.

    • ....

      sanoisin että poliisi, palomies tai sitten raksamies..
      Ei osaa päättää..

    • tiiviTaavitar

      onhan se nyt selvä, kuka nainen nyt ei hierojaa miehekseen haluais, kysympä vaan!

    • sexikäs jo työnsä puolesta

      Sellasta ei mikää voita.

    • kyllä

      on seksikkäin

    • Tiinukainen

      Hermorata hieroja ja on kaikkein seksikkäimpiä. Hormoonit hyrrää käsittelyn jälkeen.

    • iihanaa

      roskakuski

    • Unelma-Säleikkö

      mies seksikkäin,eli sairaanhoitaja,palomies, ensihoitja, poliisi...

    • !!!!!!!

      Ravintoloiden poket on monesti isoja, vahvoja, hurjia ja vahvoja ja aika seksikkäitä MIEHIÄ!

    • esimerkikisisi

      kylänosturi on tosi seksy

    • suklaata,nam..=)

      olen heikkona lääkäri-miehiin,se valkea takki ja tieto että älyä löytyy,niin ai että..

      fiksu mies jolla on aivot kohillaan ja on määrätietoinen ja itsetietoinen

    • Martzu68

      seksikkäimmät on...
      1. palomies
      2. basisti( mun suosikki)
      3. rekkakuski

    • kuivaamonhoitaja

      tietenkin.

    • on oooh

      tosi ihgu, vai mitä?

      • TransuGimma

        on käynyt miehen pyllyssä..


    • taas kysymykseksi

      Tekeekö joku vertailevaa tutkimusta, ehkä jopa ihan väitöskirjaa aiheesta, ovatko käsitykset muuttuneet... ei ole pitkäkään aika, kun tätä on kyselty viimeksi.

      • tunteita.

        kirvottaa vastaamaan...


    • a.e.k

      ei itsessään ammatti vaan virkapuvut :P grrnau. kuten poliiseilla ja palomiehillä.

    • URHEILIJAdsfsfd

      URHEILIJA

    • WOOOOOOOOUUUUUUHHHHHH!

      Sammakkomiehet on seksyjä. Naamari päässä ja kumipuku päällä. Kuka ei haluis ihanaa sammakkomiestä joka nousee aallokosta jonka kasvot jää ikuisesti salaisuudeksi.

      • Dang Toi

        Et sellanen jossa on kasvot piilossa niinku ninjalla. Ninja ei kai o ammati mut sukeltelija on kyllä kans sellanen niinku puhelinmyyjäki jos on oikeen hyvä ääni.


    • Pekka 016

      Ehottomasti raksamies se olla pitää, ovat niin seksikkäitä!!!!!!

    • prosessioperaattori

      Kemian prosessimiehet, niissä katse lepää!

    • Namikos

      ...mikä on ammatti, kyllä se on se mies niiden vaatteiden alla se joka on sexy tai ei...se on sit ihan sama onko roskakuski vai juristi.

      • miekiii

        Ammatilla ja työasulla ei ole mitään tekemistä seksikkyyden kanssa. Itse ihmisessä sitä seksikkyyttä on jos on.


    • ...on...

      1.hyvantekevaisyys tyontekija
      2.palomies
      3.muusikko
      4.kirjailija
      5.laakari

      ja sattui kerran niin ett oli poikaystavana sairaanhoitaja(tuleva laakari)joka on osa-aikaisena basistina rock-bandissa:-P namu!!

    • JOOPA-

      jaa, että on vielä seksikin vedettävä ammattiin - keskikään nyt jo jotakin tärkeämpää keskustelun aihetta - pläääääh plääääääääääh - !!!!! seksi, seksi, seksi, seksi, seksi - eikö elämässä ole mitään muuta!!!!!!!!!?`???=?????

      • älä ole kade

        sulla on puutetta, mene heti lääkärille tai edes hierojalle ettei ala puristaa päästä vaan rinnasta ; )


    • Tonttu

      Joulupukki on ihan seksikäs. Yleensä niiltä saa aika helpolla ja sellasen voi tilata vaik olis vaa yksin himpessä aina se tulee.

    • alanmies

      ...eli Painaja :)

    • SokeriPala^^

      Ehdottomasti poliisi ;)

      • talakari

        onko talkkari seksikäs naisten mielestä?:D tekee vaikka mitä hommia sähkömiehen,putkimiehen,timpurin, siivojaan ja paljon muuta t:talkkari;)


    • miehenä

      Kullankaivaja on seksikkäin ammatti. Naiset tykkää katsella ja tulevat tyrkylle siihen malliin, ettei tässä univormuja tarvita.

      Miehenä voi sanoa, kullankaivajan appari, jos se on nainen, on kyllä seksikäs. Siinä se punnertaa ( yleensä turisti ) flanellipaita päällä ja on iso ilo silmille.

      • just hän

        voimalaitoksella.Ne sekstaileekin työaikana.


      • TOISIANSA
        just hän kirjoitti:

        voimalaitoksella.Ne sekstaileekin työaikana.

        tuuppaavat.aika poikia !


      • mitä seksikästä paitsi hyvä...
        just hän kirjoitti:

        voimalaitoksella.Ne sekstaileekin työaikana.

        Paperitehtaan voimalitos valmos ite ajellu myllyjä mut seksikästä akoista varmaan mun hyvät liksat vaan....;)


    • onks valoo

      Kaikki tämän ketjun viestit aloittaja mukaan luettuna on tulleet miehiltä! naiset rakenne paljastaa asian. Naiset eivät koskaan ottaisi osaa tällaisiin viestiketjuihin vaan kirjoittelevat käsitöistä ja lasten hoidosta, tai haukkuvat miehiä.

    • lizzu88

      Raksamiehistä, tai no oikeastaan kaikista ruumiillisen työn harjoittajista löytyy todella namuja!

      Muita ammatteja mainitakseni meijeristeistä löytyypi ja asfalttimiehet on kesäisinä hellepäivinä vetävä näky...

      Mutta mikäs sen parempi näky kuin hyvin ruskettunut töitä tekemässä oleva lihaksikas mies, jossa näkyy ettei lihaksia oo tehty nappien avulla!

    • naisen vehkeet, mutta

      TOSIMIES.

    • mmm

      huumekoiraohjaajan ammatti seksikkäin

    • kytät =

      Miks seks. ammatti-jutussa oli KYTTIEN KUVA. Nehän on paskiaisia. Käyttää toisia hyväksi, erityisesti LAPSIA. VALEHTELIJOITA KAIKKI KYTÄT!

    • sontaa talikolla

      tietysti paskakuski...haha
      Ollaan muuten kaikki akateemisia...

    • ...

      ammatista jos mies on hyvän näköinen? Siis silloinhan se on hot jos näyttää hyvältä asussa tai ilman! ;)

    • nam ja nam

      en muuta keksi kuin bussikuskit! Ah mikä ilo silmälle ;) Ainakin täällä meilläpäin on yksi sellainen

    • Nimetön

      Seksikkäin ammatti? hm... moottoripöyräpoliisi ! jep,jep.... :)

    • vais nii,mut

      mitäs vitun seksikästä on rekkamiehessä? kattoo ny vähän niitä mahoja,niin luulis halujen kaikkoavan. Tuosta listasta 4 ensimmäistä saa pistää romukoppaan.

    • Nimetön

      Nam,nam... :)

      • poninhäntä..

        Käsikähmässä tuollainen ponnari lienee vaarallinen, koska siitä on helppo ottaa kiinni - ja poliisia viedään !


    • Menninkäinen

      Putkimies se seksikkäin on ;P Sit toisena kesällä nuo asfaltin tekijät, Uuuh ;D

    • titityyXD

      Vartijat on maailman seksikkäimpiä..... tai sitten portsarit=)

      • Lärpäke.

        Mulla on kotona molemmat...:)!


    • mese

      soffamyyjä......

    • varastohommissa.

      Mun työpaikalla osa seksikkäistä tytöistä pukeutuu niin seksikkäästi, että panettaa ja tisut heillä on melkein paljaana.

    • Amanda80

      1.tasoitemies;)
      2.rakennusmies
      3.palomies

      tässä kolme...=)

    • ehdottomasti.

      Ilman varastomiehiä muiden ammattien harjoittajat eivät saisi tarvikkeitaan.

      Ilman varastomiehiä maailma pysähtyy.

    • kiira40

      ehdottomasti ilman paitaa kypärät päässä huh huh.. kesäisin tietty.

    • ne on ihanii

      silleesti.....
      Nimimerkillä hoituri

    • rööri roope ÖH!

      Tarkastaja ronkalaa joka neitosen röörit öh! ÖH! ;)rojut torveen....

    • zz top

      Särmäri...tietysti !!

      • onks sussa särmää vai mist ...

        ne ei tosiaan oo särmäri kun pelle duunari!!!! hah! hah:))


      • *Sini*

        Kyllä se vaan on Poliisi, kaikkine pamppuineen ja virkapukuineen. Valitettavasti oma mieheni ei ole Poliisi, mutta nuoruuden rakkaus oli :)


      • voi helllan teltut sentäään...
        *Sini* kirjoitti:

        Kyllä se vaan on Poliisi, kaikkine pamppuineen ja virkapukuineen. Valitettavasti oma mieheni ei ole Poliisi, mutta nuoruuden rakkaus oli :)

        Kyllä on suomen vosuilla surkee maku.....


    • mun mielipide vaan...

      1. autokorjaaja/mekaanikko
      2. palomies
      3. rekkakuski
      4. asfalttimies
      5. raksamies
      6. urheilukaupan myyjä
      7. kiinteistövälittäjä
      8. taksikuski
      9. auton varaosa myyjä
      10. konduktööri

      Olisikohan tässä listassa mitään mitä ei olisi vielä mainittu :)

    • Koska...

      niillä on aina seisokki päällä;)

    • Koska......

      niillä on aina seisokki päällä;)

    • seksikäs ammatti

      On poliisi,ammateista alhaisin,täysin turha ammattikunta,kurahaalarit päällä laahustavat läskiperseet yäk

      • Niko 30v LVI-insinööri

        " On poliisi,ammateista alhaisin,täysin turha ammattikunta,kurahaalarit päällä laahustavat läskiperseet yäk "

        Sanoo kateellinen möhömaha mies tietenkin :)


      • myös möhömahoja
        Niko 30v LVI-insinööri kirjoitti:

        " On poliisi,ammateista alhaisin,täysin turha ammattikunta,kurahaalarit päällä laahustavat läskiperseet yäk "

        Sanoo kateellinen möhömaha mies tietenkin :)

        Ovat nuo,ihmisiä kiusaavat turhakkeet.


    • attihan

      on tiätysti PORTOLLA

    • Ihanainen..

      Tulee silloin kun hätä on suurin ja pelastaa.

    • nainen--

      Ei epäilystäkään. Poliisit näyttää jo liian väkivaltaisilta varustuksineen. Palomiehet kakkosina.

    • Ex vartiomies.

      Olin duunissa isossa kauppakeskuksessa vartijana noin viiden vuoden verran. Yllattaen helppoa oli saada naista, siivoojia, kassanhoitajia, osaston myyjia jne. Vartija on ainoita oikeita miehia koko kauppakeskuksessa ja rumempia piti melkein tyontaa pois pikkujoulujuhlissa. Yksi esim. veti puolipakolla vessaan antamaan minulle suuseksia. Kaverini pani yhta siivoojaa iltaisin ja pari kertaa yksisuuntaisen peilin takaa myymalan ollessa auki.

    • nyttengöljäL

      Naispoliisi univormussa!!!!!!!

      • Nuorimies..

        Naispoliisit ovat kyllä helkkarin kuumiakissoja ja vielä kaiken lisäksi erittäin lujatekoisia luonteeltaan, muhun uppoo :)


    • hotteihin kuuluvat

      1. poliisi (tyylikäs puku ja turvallinen olemus, monilla salskea ulkonäkö -onkohan se valintakriteeri?)
      2. rakentamiseen liittyvät, sepät, puusepät, hitsaajat ym. kätevät miehet (ja tarkoitan ihan oikeasti käteviä, käsitöitä taitavia)
      Rekkamiehet juovat liikaa kahvia ja saavat selkävaivoja, mutta muuten ison koneen käsittelytaito on aika miehekästä mutta yllättäin
      3. pappi yms. hengenmies voi olla jees =) .
      4. Ai niin, maanviljelijä tietysti, ne osaavat monenlaista ja ovat mukavan maanläheisiä, heh!
      Onnex kukaan ei ota näitä ihan vakavasti.

    • niina73

      pakko myöntää että palomies,automekaanikko ja poliisi.

    • valentina way

      Olipa kammottavan kliseisiä vaihtoehtoja tuo lista täynnä. En kyllä osaa pitää mitään tiettyä ammattia seksikkäänä - sehän riippuu ihan ammattikunnan edustajastakin. Siitä syystä en ymmärrä, miten yksi ammatti voisi olla jotenkin seksikkäämpi kuin toinen (ja mitä se seksikkyyskin loppujen lopuksi on?). No, daideilijasieluna kuitenkin valitsisin tuosta valikoimasta muusikon, mutta sekin riippuu hyvin pitkälti muusikosta itsestään.

    • tyttelityy-85

      POLIISI!!!NIILLE EI VEDÄ MIKÄÄN VERTOJA!!!

    • ilotyttö..

      on seksikkäin ammatti ehdottomasti..Eihän näillä muila ammateilla ole mitään tekemistä seksin kanssa.

    • mievain

      Tottakai palomies poliisi tai ruskettunut hyväkroppainen raksamies....kesällä varsinkin...tai joo tietyöläinen kesällä....auringon paahtamat lihakset ja valkoiseksi paahtunut tukka....HUH!!! siinä voi jo tosissaan autolla rämäyttää ojaan....=)

    • Grrr... . :)

      ambulanssi- ja poliisimiehet :D

      -N22

    • dfcidjciwsjdic

      Joo..

    • sinulla

      vaihtoehdot!!! Tekstisi kuulostaa blondilta, vaihtoehdot vielä enemmän... Mitä jos kurkistaisit pikkusen syvemmälle? En tarkoita kurkkuun; sieltä ei näe, käyttääkö ammatin haltija housuja...

    • Minäpävain00

      Ehdottomasti poliisi ja tai vartija ;D

      • Poliisi/vartija

        Ehkä pyöveli ajaa ohi inhottavuudessa


    • ansku33

      ehdottomasti poliisi

    • Sylvi¤¤

      kyllä antaa tietynlaisen kuvan aloittajan pään sisällöstä...eihän nyt tietyn ammatin harjoittaminen tarkoita että on seksikäs.Tarkoittanet ehkä naimahalukkuutta ja se on kaukana seksikkyydestä.
      Kyllä siellä yläpäässä pitää jotain olla jotta voisi olla seksikäs.
      No vitsinä vois sanoo että gigolo!

    • Valkoinen_Varis

      1. palomies
      2. poliisi
      3. vartija/järjestksenvalvoja/portsari

      noi on kaikki mun mieleen xp

    • Snoopydoggy

      Ne on vaan hot!!

    • Kaffesuippa

      Ei kait muuta seksikkäämpää olekkaan olemassa kun KAIKEN osaava talonmies

      • mustamehu

        palomies =)..


    • merjuliinu

      1) Asfalttimies,hikinen lihaksikas mmmmmm
      2) raksamies hikinen lihaksikas kunnon duunilla hommatut lihakset.
      3)palomies
      4)poliisi
      5)

    • ite hoitsu..

      tavis mies joka osaa tehdä käsillään ja rekkamies eipä joka miehestä ookkaan rekan rattiin.
      poliisi..lääkäri.. rekkamies..Siin kolmen kärki bestis lista

      • zoco70

        Olet tavallaan oikeassa.Ensin on rekkamies.Sitten tulee jompikumpi,lääkäri tai poliisi.Yleensä poliisi ehtii paikalle ensin ja lääkäri tekee viimeisenä parhaansa... Tämä ainakin on yleinen käsitys autonkuljettajan toimenkuvasta uutisoinnin perusteella... Yhtä aliarvostettu ammatti kuin hoitaja ja alipalkattu/ylityöllistetty.Huumoria ja faktaa,näin alan harjoittajana.


    • Koskaan

      Onko kukaan koskaan ollut lääpällään VARTIJOIHIN?
      Nimenomaan MYYMÄLÄSSÄ TYÖSKENTELEVIIN.

      Itsellen sellaiset,(tiettyyn muottiin laitettavat miehet) oli minun ehkä FETISSI aikoinani kun olin nuorempi... heh...

    • no minä

      mettäraktori kuski

    • duidui

      Rekkamiehet on ykkösenä. Itsekkin tässä erään rekkamiehen perään kattelen. ;)

    • ON SEXY

      Ja mahtuu SUOMINEIDON taakse 2 miestä samaan aikaan "työstämään" ;)

      Huonoa= et ne on vähän kuin kirveellä veistetty:)

    • rtm

      ambulanssikuskit on aika namuja.muistan kun käytiin tyttären(n2v) kanssa kerran röntgenissä.siel oli hyvän näköinen mieshoitaja tms.lähtiessämme tuo mies sanoi niin ihanasti meille,että meinas taju lähteä eli onpa kaunis lapsi,yhtä kaunis niinkuin äitinsä!!eipä mies voinut paremmin muotoilla.kosketuskin oli mieleenpainuvaa.

      • poliisin vaimo

        tietenkin on se seksikkäin ja pitää kotanakin tällaisen sairaanhoitajavaimon hyvässä kurissa...mutta lempeästi! Kyllä pistää sukat pyörimään jaloissa kun mies tulee välillä kesken työpäivän käymään kotona... pyssy lanteilla keikkuen ;)


      • simppeliä
        poliisin vaimo kirjoitti:

        tietenkin on se seksikkäin ja pitää kotanakin tällaisen sairaanhoitajavaimon hyvässä kurissa...mutta lempeästi! Kyllä pistää sukat pyörimään jaloissa kun mies tulee välillä kesken työpäivän käymään kotona... pyssy lanteilla keikkuen ;)

        Totta, poliisit on aina tehneet minuunkin vaikutuksen. Mutta eipä niitä taida enää yhtään olla vapaana? Vai olisko joku yli 45-vuotias söpö poliisi treffeissä? Kertoo vaan nimimerkin niin otan yhteyttä.


    • Fouh

      ah..aattele...mies,työpuku/haalari ja kypärä ;) ja kunnon raskasta, ehkä jopa likaistakin työtä. Tulee aamulla,päivällä tai illalla kotiin käet mahdollisesti mustina työpäivän jälkeen. Minusta siinä on jotain! mies joka ei pelkää raskastakaan työtä, eikä nyhjötä päiviä sitten vain toimistolla :) ...työpäivän jälkeen voi vaikka ottaa yhteisen pitkän suihkun. ps.onhan siinä sekin, että melkeinpä suurin osa tehdastyöläisistä on vakipaikan saaneita..vai... x)

    • Fouh

      ah..aattele...mies,työpuku/haalari ja kypärä ;) ja kunnon raskasta, ehkä jopa likaistakin työtä. Tulee aamulla,päivällä tai illalla kotiin käet mahdollisesti mustina työpäivän jälkeen. Minusta siinä on jotain! mies joka ei pelkää raskastakaan työtä, eikä nyhjötä päiviä sitten vain toimistolla :) ...työpäivän jälkeen voi vaikka ottaa yhteisen pitkän suihkun. ps.onhan siinä sekin, että melkeinpä suurin osa tehdastyöläisistä on vakipaikan saaneita..vai... x)

    • Aaaaaaaaaah

      Siinä pukumies, joka..... lamauttaa hengityksen ja sumentaa, ah

    • antaudu pukukopissa...

      Kiini narahtaneet neitoset pääsevät kyllä pulasta kun antaa herra etsivälle pukukopissa piparia;)iiiih!!!!:)

    • vittuun

      lukekaa poliisi tutkii pyramiidi murhia.päivän otsakkeet.eniten luettua kamaa.jaakko rytsölä tunnustaa ,että viron tän päivän uutisotsikot,mä oli sen tapon takana.mä laukesin siintä.mä tein sen kopterimurhan ja tiputin jonkun kasan lentokoneita silloin kun toi birgit lindren soitti aina jalkaselle,vaik kaikki nollassa silloin.toi aalto oli makee,tosin ,mafia siintä suutui,kun suoijelurahat m,en ivät,menivöt.toi lehmä aina ajattelee niitä,kun nussii mua.kovia jätkiä.vetää mitä sattuu,mielessään,se on aituas nolla,vaik maailma avautuiskion.vihaan tota lehmää ja kun rakastelen ,olen lovena.

    • MMJKLMS

      EN TIIÄ MUTT SEKSIKKÄIN AMMATTINAISELLA OIS JOKU VALOKUVAMALLI TAI VASTAAVA..

    • pirkko

      kotisiivoja

    • typsykkä

      Vastaus tuli jo

    • Ma tieta kyl

      Sotilaspoliisissa yhdistyy kaikki seksikkyys.. armeijan miehisyys ja osaaminen ja poliisin nimike,,, ja onhan tietty naisiiki täs porukas

    • tikku

      Miten seksikkyys voi liittyä ammattiin? Eikö ole turhaa yleistää tätäkin?

    • Tähtisafiiri

      Mikään ei ole seksikkäämpää kuin kylmänrauhallinen työnsä osaava palkkamurhaaja :)

    • ............................

      No en minä ainakaan yleensä pidä rekka- tai putkimiehiä seksikkäinä. Sanoisin että poliisi, lääkäri, urheilija, baarimikko...myyjät ovat myös usein olleet söpöjä, ystävällisiä ja itsevarmoja..

    • srider

      Ne ovat niin ihguja

      • naispuolinen "ambulans...

        Käytä nyt hyvä ihminen oikeaa ammattinimikettä: sairaankuljettaja, palomies/sairaankuljettaja, sairaanhoitaja, lähihoitaja, lääkintävahtimestari....

        Nooooh... onhan se tietty kiva olla seksikkäässä ammatissa...=) naispuolisena, ammatissa, josta seksi on kaukana.


    • miamiaoä

      huorat on sexikkäitä

    • esshi

      rules!

    • Pirkko

      Öljy mies

    • tanjasmus

      Aivan ehdottomasti ruskeaksi paahtunut, hikinen asfalttimies...
      Mitäpä sitä nainen muuta vois toivoa..
      NAMI :)
      (Paitsi ehkä rakennusmies, remonttimies,
      automekaanikko..)

    • Muellyttävä kysymys

      mappihylly, taustapeili, keittiöjakkara

    • suistokainen

      ei vastaväitteitä, kaikki muut haisee.

    • maria****

      Ehdottomasti raksamiehet ovat seksikkäimpiä.

    • Marjanpoimija..

      Rekkamies on ainakin tyhmin ja lapsellisin =D

    • miestenmiesmies

      Miespoliisien perseet hyvän näkösii.

    • sinkkutytsy91

      palomies tai poliisi

    • eräs vaan

      seksikkäimpiä ammatteja ovat ehdottomasti palomies ja rakennusmies, niissä vain on sitä jotakin :)

    • nimittäin..

      Asfalttimies ilman paitaa, of course. Ehdottomasti!

    • varmasti

      Kalakauppias! Aina törähtää seisomaan, kun kuljen kalatiskin ohi. En edes itse tiedä miksi... ;)

    • tyttö-92

      mun mielestä jokainen mies on erilainen ja niille sopii eri ammatit, mutta itse haluisin mielelläni palomiehen, poliisin tai urheilijan, koska tulevaisuudessa olen itsekin ehkä poliisi tai palomies-sairaankuljettaja. Urheilu on lähellä sydäntäni ja tällä hetkellä kestävyys juoksua harrastan.

    • tietääkaiken.

      Mitä muuta voin sanoa?

      Lävistäjä.

    • silmäniloa

      Kyllähän hän on naispuolinen myyntipäällikkö, aina huoliteltu, tyylikäs, seurallinen mutta asiallinen, on jotenkin "salaperäinen".

      • silmäniloa

        Niin, mielipiteeni tuon esiin miehen näkökulmasta.
        Ok, naiset nyt tiedämme mielipiteenne (rekka-, asfaltti-, poliisi-, raksa-, sähkömies jne). Toivoisin vastauksia miesnäkökulmasta. Mukavaa iltaa kaikille.


    • Tietysti....

      Ette usko, miten seksikäs on hoikan lekurin päällä T-paita ja farkut, sekä lääkärin takki napit auki!
      Harmi vain, katsoa saa muttei koskea??

      Aikuisena naisena joskus fantsut menee sinne lekurin työhuoneeseen ja siellähän vois tehdä vaikka mitä kivaa???

    • Merimies on eri mies

      Niin se vaan on että univormu vetää puoleensa... Se tietty pieni miinus, että niillä on kuulema joka satamassa joku rakastaja.

    • ehdottomasti

      Mielisairaanhoitaja ja tietysti nainen sukupuoleltaan. Niillä akoilla on todella munaa jotka ovat olleet esim; niuvanniemen vaarallisten ja vaikeahoitoisten asiakkaiden kanssa työskentelemässä.
      Sietäs ottaa ruikuttajien mallia.

    • MMMmmmm

      Palomies-sairaankuljettaja on ehdottomasti seksikkäin! Joutuvat tekemään kovia fyysisiä ponnistuksia ja kaikkia huimapäisiä juttuja ja kaikenlisäks empaattisia. Testitkin ovat kovia joten sinne ei ihan joka duunari ees päääse :)

    • lissu

      paperimiehet ovat uskomattomia sängyssä.

      • helinä76

        kovakullisia ihania rakastajia


    • kokemuksella........:).......

      1. sotilaslentäjä, kapteeni, eritoten lennoston kapteeni=)
      2. kirurgi / erikoislääkäri
      3. maailmaa nähnyt insinööri, jolla myös taloudellista vastuuta (ei mikään koodaaja..)

      Terveen egon omaava, älykäs ja viisas, jolla laaja-laista näkemystä asioista ja myös sydämen sisvistystä. Huolehtii perheen päänä läheisistään (hänellä on siihen myös varaa), suoraselkäinen, turvallinen, luotettava...

    • on tää;

      1.Armeijan kapiainen
      2.Lääkäri
      3.Poliisi

    • kaupan myyjä

      on seksikkäin

    • Omasta haaveileva

      Kyllä minuun vetoaa kaikista eniten kunnon mies ammatista välittämättä. Ei kuitenkaan olis pahitteeksi, jos mies olisi Arkkitehti...

    • Nuori Puutarhuri

      Entä puutarhurit? :D

      • naputanko koloasi??;)

        Puutarhan hoidosta on tullut sexikkäin ammatti viimeaikoina...kannattaa tilata neidot kotikäyntejä....kyllä PANNAAN puutarhat kuntoon;)


      • Toinen nuori puutarhuri

        Totta kai puutarhurit on hottei!;D


    • tosi on!

      Taxissa ei voi olla mitään seksikästä kun renki sitä viel ajelee....:))

    • sänkyyn

      lääkärin kanssa naimisiin

      • voisitko....

        lainata sitä sormustettua lääkäriä sitten mulle siksi aikaa, kun peuhaat palomiehen kanssa??


    • Freedomit

      Maajussit!

    • Koivuniemen herra

      Onko tuossa "smurffi" kuvassa Hemppa? Kyselee Majava

    • zanja-73

      on kirvesmies, muusikko, myyntineuvottelija ja asunnonvälittäjä.

    • Nimetön

      Että seksipalveluammatit ois ollut?

    • vapisemaan

      1. Palomies
      2. Metsuri
      3. Rajavartija

    • hombree

      kirjastonhoitaja

    • nämä

      It ala
      Radiotoimittaja, uutislukija tms
      lääkäri

      Tarviiko näitä edes selittää saiskohan kaikki viellä yhteen pakettiiin. ;)

    • Odette77

      Kesäsin Tietyömiehet helteellä hikisessä hommassa HIHH ;D

      HEHH...

      • Seksikästä..

        on miehessä joka homehtuu penkkiin kiinni ja haisee?


    • raksaa mies

      tottakai s eon raksa mies!!!!

    • tatuerings fan

      Ehoton ykkönen tuli mieleen yhestä tatska studiosta ja miiden miespuolisista tatueeraajista....WAUTSI mitä silmänruokaa;)

    • Komisaari Vals

      minä
      olen työtapaturma läpi elänyt kokki ja nyt olen menossa uudellen koulutukseen kultasepäksi
      Komisaari Vals minä olen ja meillä on kauniit eläimet

    • petrus11

      Sukelluskouluttaja

      • oopee

        1. rehtori, joka on liikunnan opettaja
        2. liikunnan opettaja
        3. puutyön opettaja
        4. ala-asteen opettaja
        5. luokkien 7. - 9 opettaja
        6. lukion opettaja
        7. yliopiston opettaja
        8. opettajan sijainen (peruskoulussa)
        8. opettajan sijainen (lukiossa)
        10. aineenopettajaksi opiskeleva


      • grh.....

        kun turkkilainen paistaa pizzaa ja polttaa samalla tupakka ja sattaa tumpttaa pizan päälle...


      • Äijät-ohjelmassa

        tiätty, liian helppo


      • sina suomi tutto unohta min...
        grh..... kirjoitti:

        kun turkkilainen paistaa pizzaa ja polttaa samalla tupakka ja sattaa tumpttaa pizan päälle...

        Mina karva-ranne tukka panna takapain nuori-poikka (vaalea) ja aasi ja lanpaita sina unohta minu...


    • Nimetön

      mmm... vähä maalissa tai kitissä, duunarit, mä en pukuhepuista piittaa pennin vertaa, ja rekkakuskeista tulee mileen 3 erilaista henkilöä:

      -lihava ähkivä äijä
      -pienikokoinen ukkeli joka mahtailee rekkansa kolla ja hinnalla ym
      -ämmä joka kiroilee ja sylkee ja on "rehvakka"

      :)

      maajussinki unohdit :)

    • Nimetön

      mmm... vähä maalissa tai kitissä, duunarit, mä en pukuhepuista piittaa pennin vertaa, ja rekkakuskeista tulee mileen 3 erilaista henkilöä:

      -lihava ähkivä äijä
      -pienikokoinen ukkeli joka mahtailee rekkansa koolla ja hinnalla ym
      -ämmä joka kiroilee ja sylkee ja on "rehvakka"

      :)

      maajussinki unohdit :)

    • ...

      KITARISTITTTTT YM. jaöööö laulajat.

    • caretaker

      No tietenkin Kiinteistönhoitajat!!

    • -------

      toi on aika paha kysymys, koska uuber-hottis mies sais nakkikioskissakin työskentelyn näyttämään varsin sexyltä, mutta täytyy sanoa, että muusikot, erityisesti laulajat, on niitä kaikista ihanimpia.

    • Nimetön

      paskautonkuljettaja

    • näättelijä

      siis näyttelijä.

    • rakastais... ite ku olen kuski ja ain kun oon sanon rekkaa ajavani on naiset havinny ... t jari ... nyt just viru hotellin amarilloo menos vapaat viettaa :) ... taa kone ei tunne aata eika oota ;0 ...tas aulas kirjoittelen

    • perusteella

      ammatinvalinnan tärkein peruste varmaan?

    • eksoottisia ammatteja

      on tullut kuten kummitus ja sammakkomies! Voiko kummitus olla ammatti? Mun mielestä formula kuski kyllä ajaa muiden ohi.

    • no 1

      mikä muu se voisi olla ?

    • On paras

      Miehen seksikkäin ammatti on alastonsiivooja. Tekee kaiken toivomuksesi mukaan. Eks tiedä.

    • valita

      Pikkasen vaikea valita, kun poistot on täydessä vauhdissa.

    • Mr. Alastonsiivooja

      Minusta seksikkäin on tai ainakin tulisi olla miespuolinen alastonsiivooja.

    • eksoottisia ammatteja

      on tullut kuten kummitus ja sammakkomies! Voiko kummitus olla ammatti? Mun mielestä formula kuski kyllä ajaa muiden ohi.

    • Niillä on niin

      ihanat pussit silmien alla

    • Mr. Alastonsiivooja

      Miehen seksikkäin ammatti on alastonsiivooja. Tekee kaiken mitä pyydät. Eks tiedä.

    • ehdottomasti !!!!!!!!!!!!!!...

      Ne vie jalat alta...

    • sezyimmät ammatit on..

      palomiehet,poliisit ja raksakundit!!!!

    • eksoottisia ammatteja

      on tullut kuten nyrrkeiliä, kummitus ja sammakkomies! Voiko kummitus olla ammatti? Mun mielestä formula kuski kyllä ajaa muiden ohi.

    • on niin paljon

      1. kokki
      2. K-lähikauppias ja perheenjäsenet
      3. ala-asteen miesopettajat
      4. peruskoulun miesopettajat
      5. päiväkodin miespuoliset työntekijät (KK)
      6. varatuomarit (ei avioerojuttuja hoitavat)
      7. hautausurakoitsijat
      8. kukkakaupan myyjät
      8. jäätelökioskin kesäpojat
      10. torikauppiaat: ehdoton ykkönen ja toreista Turun tori, Kuopion tori, Porin tori

      Huom. tämä oli takaperoinen järjestys, kuten kaikissa kunnon kiplailuissa.

    • Milbeee

      Ehdottomasti seksikkäin ammatti miehillä on vartija!!! :P

    • riippuu..

      siitä,mikä fetissi on naisella tai miehellä?Se voi olla univormu,nahka,kumi,haalari jne..Paska-auton kuljettajasta(haalarit,paskanhaju) voi joku saada kicksejä.Ammatteja tuskin kukaan pitää seksikkäänä.Ei kenenkää kalu kovetu tai pimpsa kostu,jos ammatteja luetellaan.

    • tietenkin

      mustaan nahkapukuun pukeutuva emähintti, oikea homojen homo joka myy perseseksiä sitä haluaville gay porukoille

    • kultturellit

      hyvän omatunnon ja mielikuvituksen ja älykkyyden omaavat oli sitten putkimies, poliisi tai pukumies..mutta rekkamiehillä on iso laiska pylly ja rakennusmiehet tekee pimeitä töitä ei kiitos...ja urheilijat tylsiä vaikka hyväkroppaisia samoin armeija tyypit kuivia pakkauksia. ..muut käy.

    • ....

      työtön

    • Tietysti NaM

      ... *kuola valuu ja odottaa kylpytakki päällä*

    • vaikka minkälaisia

      mutta käytännössä me lentjät olemme ylivoimaisesti seksikkäimmässä ammatissa. Sitä ei tarvi perustella millään mielipidekyselyllä vaan selvä käytäntö osoittaa että flaxia riittää vaikka muille jakaa! Se on ainoa oikea ja paras todiste!

    • Vain kaksi

      1. Konekivääriampuja
      2. Formulan auton kuljettaja

    • Jadek

      Minusta maailman seksikkäin on palomies. Ne uniformut saa naisen halut hyrrämään... Uniformut ne tekee miehen tai miksei naisenkin... Palomiehet tekevät ison työn ja riskeeravat pelastajina oman henkensä pelastaessaan onnettomuuden, tulipalon tai muun tilanteen. Kiitos kaikille Suomen palomiehille. Olette arvokkaita Meille tavallisille ihmisille!!!! Terveiset Jadekilta yhdelle palomiehelle Kuopiossa!!! Tavattiin joskus 1990-luvulla...

    • ehottomastii

      Näyttelijä. toki riippuu rooleista.

    • SEKSYIN

      LÖYTYY, Kuitu Finland OY:stä. = Prosessmies = kehrääjä

      • ON VÄNKÄRIN PUOLELLAKIN PE...

        SIKSI ETTÄ LIFTARI TYTTÖ OSAA SILLOIN PERRUUTTAA ""
        AISAAN""


      • Mihin ihmeen aisaan?
        ON VÄNKÄRIN PUOLELLAKIN PE... kirjoitti:

        SIKSI ETTÄ LIFTARI TYTTÖ OSAA SILLOIN PERRUUTTAA ""
        AISAAN""

        Ei rekoissa ole mitään aisoja! Tiedätkö edes mikä on rekka???


    • luovaa herkkyyttä

      mun kymppilista ois kyllä tämmönen:

      1. kitaristi, mielellään soolosemmonen
      2. rumpali
      3. joku pomo, semmonen pukumies, kova bisnesmies, mut kuitenki semmonen huumorintajunen
      4. dj
      5. lakimies
      6. jääkiekkoilija
      7. formulakuski
      8. automekaanikko
      9. ambulanssin kuljettaja/ensihoitaja
      10. baarimikko

    • Lapintyttö

      No poromies on eri mies! Mahtaa kaikki olla niin etelästä, ettei ole mitään käsitystä hyvästä. Aito rehti lapin mies on mies paikallaan!!

      • poron erotukset ei lasten k...

        Kylla jänkhä joonas pormis oshaaa..hauskhaa..pithää..poron kansa..purasee enshin pallit erthi ja tuuphoo takhaa päin..jovain aikaha nänhee rathosati...hoiloka hoiloka nunuka nunnuinkaaa......kärphät on muutehen paskaha seura...;)


    • UNOHTUI

      METALLIMIES!! Metallimies on erimies. Metallimiehille ääniä tänne!

      • kadi_23

        monia on ammatteja joissa löytyy seksikäitä ihmisiä,mutta myös samoista löytyy vähemmänkin seksikkäitä...ambulanssin kuljettaja/ensihoitaja ja palomies on ollut itselle jostain syystä ihailun kohteena:)Ja myös poliisi ja vartija..Mut löytyy niitä ammatista ku ammatista:)Myös metallimiehistä;)


      • *käsi pystyssä*

        Jaaaaa!!! Mutta on noi varastotyöntekijätkin aika hottis-kamaa...


    • rapatessa roiskuu...

      Mahtaa se neiteillä mahlat juosta kintuissa kun keino siementäjä rupee hommiin...

    • tytsy

      1 palomies (on omakin)
      2 poliisi
      3 vartia
      4 raksa mies
      5 rekkamies

    • tytöille jotka tykkää..S/M ...

      Joo joka lyylille jotakin miten ois tollanen virka joko paikat kostuu?????

    • Puuntuhooja

      Mahla virtaa ja pihka tuoksuu!!!

    • ylivoimaisesti

      rockmuusikko, tumma ja tulinen = )
      ne saavat sukat pyörimään vielä nelikymppisilläkin.
      Käytös tietenkin oltava kohillaan!!

    • toki naisen

      Vittuakos sillä väliä, kumman. Tasa-arvoa on jokainen laardiperse vinkunut!

      1. Topless-tarjoilija
      2. Thai-hieroja
      3. Nuori Ilotyttö
      4. "kotiäiti", joka tekee taskurahaa ohi äijän tilin.
      5. Mature naimisissa oleva daami
      6. Poliitikon vaimo, joka haluaa viihdykettä päivään
      7. Wannabe LenitaAiristot, jotka lipee ruodusta
      8. Putkimies
      9. Vanhempi ilotyttö
      10. Ilkka Kanervan & Matti Vanhasen tekstarikaveri-naiset..
      4.

    • eipä ammatilla niin väliä, mutta onhan se uniformu seksy...
      Ja ite henk.koht. oon mieltynny niihin semmossiin työhousuihin, mis on monta taskua,, ja jos ne vielä on ruskeet, niin juma että takamus näyttää niissä hyvältä,,,, :-)

    • nih!

      Kyllä se seksikkäin ammatti on levyseppähitsaaja :P

    • suukkiin, ole hyvä!

      Peräpukamissa kärvistelevä, laardilla vuorattu Rekkamies?

      Ei kiitos!

      Joku tyytyy hyytyvään rekkaan, itse valitsen Ferrarin;

      joka mies (ei kuitenkaan hikinen rekkamies) naisen makaa, Myyntimies laadun takaa!

      Myyntitykki puhuu, ei pukahda..

      -eikä jää jalkoihin roikkumaan.

      • älä viitti

        yrittää, sut jo tunnetaan, Masse.


    • Tervetuola

      Tumpperi/Pyöräkoneen käyttäjä

      • muru vaimo

        Oikea porari,siinä on jotain!!!


    • 1000 Metriä

      Maanalla mikäs sen sexympää...

    • Paras on......

      Alkupääomaa se vaatii,paljonkin, meinaan rumemmille siskoille, mutta paras on kauneuskirurgi, paremmin tunnettu myös gynekologina..
      Ruman lapset abortoidaan ym.
      toinen, hyväksi havaittu, (toivottavasti ei tee lapsia), Rolf Nordstromin kauneuskirurgian vastaanotolla tehdyt muokkaukset, jossa lärvi pistetään vaikka Michael Jacksoniksi!

    • 1000 Metriä

      Maan alla oleminen on sexyä...

    • Vanha Ruura

      Prostituoitu

    • ja paidatta duunissa.

      Tekevät oikeata työtä. Seksikästä

    • varastonainen

      sieltä ne helmet löytyy

    • Tiedän kaikesta kaiken

      Tietenkin oikea vastaus on : Ilotyttö, strippari, ja hieroja eroottinen hieroja ! Joka muuta sanoo ei tiedä elämästä mitään !

    • Tullin tyttö

      Tarviiko tota ees perustella :D

      • tullityttö

        Kunnollinen tullimies tietysti!


    • unohtaneet...

      Mihin olette unohtaneet it-asiantuntijat. Ne vasta seksikkäitä onkin. On viisautta ja kroppaa!

    • on tyhmiä!

      Rekkamiehet ne vasta on tyhmiä miehiä. Kaikenkaikkiaan ryyppääviä, typeriä, rumia ja läskejä. Taisi olla provo tuo aloittajan kirjoitus.

      • paitsi että

        sinä olet vielä tyhmempi, sillä ei minulla ole läskiä, en juo enkä ajaisi rekkaa muusta kuin omasta halustani, aiemmin olin mm. kultaseppänä ja graafikkona. Rumuudesta en tiedä, onhan rumuuskin vain eräs taiteen laji. taidat itse olla provo ja elämääsi pettynyt paskamaha pikkuautokortillinen poikamiehen rimpula.


    • poliisi.

      Yks turkulaine poliisi tul aamuyäst ihan munasillas työpaikalles. Kaveri kysyvä ett kui sää tollai tänn tuut? Munasillas oleva vastas:
      - Mnää oli illal yksil kutsuill, ja kahrentoist aikka sammusiva valo, ja joku huus, ett ny äkkiste vaattee pois ja hommiin. Ja tääl mä ny oon.

    • minäpienii

      kyllä kunnon hevari tekee terää tälle tytölle.

    • metsurinneito

      Ehdoton ykkönen on metsuri! Nam, omaksi ko saisi niin onni ois.

    • kultainendragon

      Mielestäni seksikkäin Ammatti on ehdottomasti POLIISI. Ajatella mies poliisia jolla on hienot kuteet ja toosii seksikkäät poliisi haalarit"ne talvi haalarit kun ne tuolla niillä partioivat :)"
      Ja tietysti ne kesäkuteetkin on tosi seksikkäitä ajatella jos joudut vaikka huppelissa tekemisiin heidän kanssaan tekee mieli hmmmmmmm.........napata kiinni mutta en kerro mistä :) se jääkööt jokaiselle arvoitukseksi.No sen voin kertoa että mun rakas tuttuni on Koirapoliisi L.... kaupungissa ja kun se ajaa kiireissään ohi tai juttelee tai kävelee ne siniset haalarit päällä niin polvet notkahtaa.
      Kyllä meillä sellaist silmä peliikin on sen kanssa.
      Se kaveri on vaan niin seksikkään ihana/syötävän hyvä jota voisi maistella päästä varpaisiin asti.
      Ja se seksikäs äänikin viellä ja ne seksikkäät silmät,niin on täydellisen seksikäs poliisimies valmis.:)wau.............njammmmmmm....

      • Sessie

        Tarkotaks sää polkupyörä poliisii vai motskaripoliisii? Mää en tiä mistäs sää puhusit?


      • Caroliina81

        Tää on vähän liiankin helppoa, kyllä (oikea) vastaus on poliisi. Aah, ovat vaan niin mahdottoman miehisiä ja seksikkäitä, oikein ilo silmälle :)Ainahan sitä semmosia pikku tuhmia kuvittelee kun poliisin näkee (siis etempää, ei ne sit niin kivoja oo jos ne vaikka pysäyttää tuolla tien päällä.. :D )

        Rekkakuskit on kyllä kanssa aikas :) Ja hoitsupojat :) No niin nää menee nyt jo pariin tuntemaani mieheen. Eli ihan sterotypia ja kokemus pohjalta. Ei sen vakavammammalla mielellä :)


      • Huomennahan
        Caroliina81 kirjoitti:

        Tää on vähän liiankin helppoa, kyllä (oikea) vastaus on poliisi. Aah, ovat vaan niin mahdottoman miehisiä ja seksikkäitä, oikein ilo silmälle :)Ainahan sitä semmosia pikku tuhmia kuvittelee kun poliisin näkee (siis etempää, ei ne sit niin kivoja oo jos ne vaikka pysäyttää tuolla tien päällä.. :D )

        Rekkakuskit on kyllä kanssa aikas :) Ja hoitsupojat :) No niin nää menee nyt jo pariin tuntemaani mieheen. Eli ihan sterotypia ja kokemus pohjalta. Ei sen vakavammammalla mielellä :)

        sä täytät vuoden. Tulee yks vuosi 24:n sivuilla tolla proffalla. Oot ollu näköjään aika pitkään poissaki, missäs pidättelit?


      • Caroliina81
        Huomennahan kirjoitti:

        sä täytät vuoden. Tulee yks vuosi 24:n sivuilla tolla proffalla. Oot ollu näköjään aika pitkään poissaki, missäs pidättelit?

        Minuako tarkoitit? Ilmeisesti... Kiitos, kiitos, 1 vuotispäivä onnitteluista :) Enpä ole muistanut käydä täällä, mutta pitää nyt muistaa. On niin tärkeitä keskusteluja taas menossa :D


    • Yees

      Kyllä Frederik on kaikkein seksikkäin ammatti, teki se mitä tahansa työtä, niin aina se on seksikkäämpi kuin muut. Irwin vois olla toiseks seksikkäin ja Paavo Lipponen on vähiten seksikkäin, teki se mitä tahansa ammattia.

    • Nai Vaan

      Thai-hieroja on ykkönen, muut muita hierojia.

    • Diploomikosmetologi

      Tuo Liiveihin pyrkivä ULKOMINISTERI on seksikkäin

    • rassattu

      Suosittelen!

      • Seksi-Kissa

        1. Insinööri :P


      • todistettu on
        Seksi-Kissa kirjoitti:

        1. Insinööri :P

        Zexymäisemmät uroot:
        1. Mäkihyppääjät
        2. Lakimiehet
        3. Myyntimiehet (vaarallisimmat ;P)
        4. Kansanedustajan avustajat
        5. Särmääjät


    • Jamppa-69

      mielestäni siivooja on SEKSIKKÄIN ammatti mikä naisella voi olla!

    • Jarska ;)

      ainaki sitä mieltä et siivoojat vie jalat alta!!!! Hot hot hot....!!!

    • apsjd

      Mihin tämä oli unohtunut?

    • solenoidi

      1. tutkija (luonnontieteet)
      2. tutkija (muut)
      3. geologi
      4. kirjailija
      5. muusikko

      • 434

        jos äo on seksikästä miksi listalla on töitä jotka eivät välttämättä vaadi korkeimpia älykkyyksiä? Muusikot ovat verbaalisia ja ehkä sosiaalisia mutta eivät välttämättä keskivertoa älykkäämpiä(paitsi joku Jim Morrison). Geologi??

        Jos lista olis älykkyyden perusteella niin:
        professori
        ydinfyysikko
        geenitutkija
        arkeologi(menestynyt)

        Btw, älykkäimmät ihmiset maailmassa ovat muilla elämän osilla aika rajoittuneita, esim. erakoituneita sosiaalisesti lamaantuneita yksilöitä. Lisäksi älykkyys ei tarkoita että ihminen olisi "hyvä", moni laskelmoi ja yrittää polkea muut alleen ja käyttää älyään muita vastaan - se ei kovin seksikästä ole.

        Muotoilisin uudestaan: älykkyys joka näkyy käytöksessä ja kuuluu puheessa, on seksikästä, ei sellainen nörttimäinen shakkimestarin kyhjötys..


    • ice eye.........

      Onko mitään seksikkäämpää kun työtön somali. Se on kaikenlisäksi viisas kun saa kaikki edut tekemättä mitään. Ja sitäpaitsi ne haisee hyvälle, ihana savimajan tuoksu joka on lannalla vuorattu...Nam

    • on seksikkäin ;)

      ...

    • on ihanin

      Siis siinä on MIES. Tekee työtä puolet vuodesta pellolla ja toisen puolen metsätöitä. Ja kainaloossa on ihanan turvallista uinailla ;)

    • SihteeriOpiskelija

      Kyl se on nii et villamies saa miu sukat pyörimmää. Ne on GT tasoa!
      Ihgu Ihalaisen Ihquimmat villamiehet on:

      1. Heman
      2. Skeletor
      3. Kärpänen

      Ja tietty Patu, Leuka ja Lordi tulee mätön päässä

    • seksikkäitä

      Kaikissa ammateissa on niitä seksikkäitä joukossa, toinen on toinen ei.
      Mutta Nuohooja on kyllä seksikäs...
      Bussikuski, eräs..
      Vähäpukeiset miehet eivät ole seksikkäitä esim. uimarit.

    • Luulen, että mikä tahansa ammatti voi olla seksikäs kantajansa mukaan, ja sitten kaikki samassa ammatissa eivät herätä sellaista värinöitä, eli taitaa mennä lähinnä henkilökohtaisten ihastusten mukaan (joita ovat minulla olleet mm. kokki, valokuvaaja..)

    • Metallinainen

      ...Aina kun sillä on jonkin sortin työhaalari tai muu fyysiseen työhön tarkoitettu työasu päällä ja varsinkin kun haalarit on sen näköset, että ne päällä on tosiaan tehty töitä;)

      Timpuri on kyllä kova sana, talojen katoilla ilman paitaa, ja kokokalju ruskettunut pää kruunaa tämän naisen katselunautinnon;))

      Fyysistä työtä tekevä mies vie mun huomion;))

      • ...

        Vuosia sitten olin ihastunut yhteen koirapoliisiin, mutta olin silloin vajaa 18vee ja hän jo kolmekymppinen, mutta tosi nuorekas... Törmättiin lenkkipolulla, molemmilla siis palveluskoira ja tehtiin muutama kerta pitkiä lenkkejä ja juteltiin- koirista tietenkin ;) Olin ihan lääpälläni, mutta tosiaan vähän liian nuori ;)


    • topline

      Rekkamiehiä ne insinöörienkin vaimot kuolaa.. :)

    • kerdu

      jos mennään seksikkyyttä ihan hakemalla hakemaan niin silloin pornotähti :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    • nainen___22

      1. Poliisi
      2. Rajavartija
      3. Armeijassa korkeavirkainen
      4. Rakentaja
      5. Palomies
      6. Lääkäri
      7. Johtaja (melkein sama mikä yritys kunhan on rikas)

      Nyt en keksikään sitten enää tähän palaan enempää :)

    • äly.

      Jos kaukaa katsoo niin poliisi ja asfalttimies, mutta jos pääsee keskusteluetäisyydelle, niin ehdottomasti enemmän sivistynyt miellyttää eniten. Ammatti voisi olla silloin joko lääkäri tai opettaja tms.

    • janatuinen?

      1.hevosalan ravivalmentaja tai ratsuttaja
      2.älyllinen kirjailija-dramaturgi,esim.Tukholmasta.
      3.riistavalvoja joka kesyttää suden silitettäväksi!
      4.näyttelijä,akateem.,psykologisesti oivaltava sellainen,tanssi-ja laulutaitoinen
      5.miesten muodin suunnittelija-ostaja
      6.musiikkiala,pop-.
      7.hengenpelastajarykmenttiläinen,esim. uimavalvoja kautta -ope.
      8.rahasto-osaaja,esim. UPMsä duunis.
      9.pehmopuolelta balettitanssija tai remppaaja-sisustussuunnittelija.
      10.pappi-kautta ikonitaidemaalari.

    • Tuijamaaria

      Ehdottomasti numero yksi on maanviljelijä.

      Semmoinen viljatilallinen, jolla isot vehkeet millä pellolla möyrii. Jussipaita, tiukat farkut etc.

    • ...

      Lennonjohtaja! En tiedä miksi.. Parista sellaisesta kokemusta. Jotenkin omalla tavallaan hyvin coolia porukkaa :D

    • lentäjä-

      lentäjä ja lentäjä...

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      4
      2063
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      255
      1732
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      262
      1699
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      67
      1696
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      106
      1502
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      30
      1433
    7. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      288
      1219
    8. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      157
      1217
    9. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      49
      1200
    10. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1193
    Aihe