Vapaa kuvaus

Aloituksia

414

Kommenttia

828

  1. miellyttävää pitkästä aikaa löytää Sinutkin täältä,
    olet ollut kauan poissa =(

    Mikähän siinä onkin, että mukamas nyt ajateltuna kaikki
    oli lapsuudessa niin erilaista. Ehkä se on kuvitelmaa, vaikea
    sanoa. Kiva jos runo kuljetteli Sinua nuoruuteen, sillä löysin
    samaa tunnelmaa kirjoittaessani sitä, vaikka loppua kohden
    olin kuitenkin tukevasti ( toisaalta horjuen ) tässä hetkessä.
    Tässä kipuineni ja kaipauksineni. Kaipa nuoruus sai ne posket
    hehkumaan eri tavalla, vai liekkö sekin vain harhaa.

    Kiittäen nautin sanomastasi !