ellei kukaan puhu ei hänkään unohdettu ? ei vaan itse itsensä unohtaneena ulkopuolelle maailman pois muiden mielistä sydämistä pois kysyvien katseiden alta vaikka sydän on sirklattu sadasti kaadettu kaikki raja-aidat hu…
Olen siruineni yksin yössä maailma myrskyää ja minun sieluni Sinussa silta luoksesi on pitkä ehkä saavuttamaton. Eilen olin tähtesi kirkkain tänäänkö vain himmennyt taivaanranta ? Vaelsit sydämeeni ja kaikki mihin koski…
Niin monta oksaa joilla on kannetun kivun ääni itkujen kastamien kyynelten jälki ja väsyneiden luomien unet. Odotusten aamut kaipausten hämärät kellon hakkaavat sekunnit ja hirsien satuttava hiljaisuus. Mutta myös ihmis…
kirjoitan rakkaudesta rakkaudesta kukkuloihin ja vuoreen vuoreen joka ei ole vuori kuiskiville kanerville polkuni varteen uusiin aamuihin jolloin aurinko nauraa ja vinkkaa silmää ja minä venyttelen unet silmistäni Sinuu…
Kahden aikuisen kohtaaminen, edessä kypsän iän liitto. Kaikkitietävän Jumalan kasvojen edessä, ja lähisukulaisten todistaessa sanotte toisillenne TAHDON. Pekka, pujotat Eeva-Liisan nimettömään kultaisen sormuksen rakkau…
Kuinka lähellä onkaan eilinen karvaan maljan maku huulillani yöt jotka asuttivat minut. Kyynelten piiska kasvoilla sielussani nimeämätöntä odotusta. Viimein löysin palan elämän leipää tuoksuvia maistuvia muruja kämmenel…
kaarnaisessa kyljessä viilto viilto vankassa varressa joka pureutuu ytimeen saakka niin kuin minullakin jokainen sana jolla minua on haavoitettu sieluni syvyyteen sydämeni syrjään arpeutuen tarvitsen Sinut hellimään haa…
En se minä ollut joka kynsi toisen haavoja auki sai kyynelet kohoamaan silmiin ja nostamaan henkiset aseet. Käänsin toisen poskeni jo toistahan oli jo lyöty ja vaikka oma taakkani painoi en tehnyt siitä numeroa. Katson …
Vedenharmaa maisema hämärä jossa latvat kurottuvat taivasta kohden taivasta joka odottaa tähtien sukeltamista. Meri on mykkä sen pohja on kuun ja avaruuden väritöntä, kuollutta hiekkaa. Mahdatkohan ymmärtää kuinka tämä …
kirjoitan neitseelliselle arkille Sinulle kyynelettömän kirjeen sielun ja jäsenteni kivuista hiljaa toivoen että olisit parantava, lohdullinen ja hyväilevä tuuli ihollani aaltoillen aamu-unisilla hiuksillani kuohuisit l…
katsele vain ja mittaa kylmiä kuuraisia kiviseiniä kaupungissa jos kerran luulet että se on ainoa oikea tapa elää tai istua tupakansavuisessa paikallisessa Kohtalon hylkäämien seurassa tunti, kaksi tai vaikka tappiin sa…
Mietin suuria ajattelijoita Sokrate, Aristoteles ja sitä kuinka paljon he maailman historiaan ovat jättäneetkään lauseitaan elämään. Entä minä sitten ? Mitä minusta lopulta jää vain tuhkaa ja tomua haipuvaa ei mitään me…
tyttäreni kivulla synnytin Sinut mutta kun näit päivänvalon en muistanut enää yhtäkään ponnistusta en hampaiden kiristystä itkua sydäntäni puristavaa kyyneliä poskillani yhdeksän kuukauden odotusta olit uusi elämä olit …
voisin kirjoittaa monin kasvoin rakkaudesta kivuista ja pienemmäksi kasvamisesta suolaisista kasvoni kyynelten kastamista hetkistäkin tai uuden elämän synnyttämisestä mutta on ehkä liian paljon aiheita tai liian monia r…
Syntini 1. Liikakiloni Ah - minä suklaan himoon niin heikko 2. Savukkeet Aivan liian usein imen tuota tappavaa käärylettä nauttien ja toisinaan myös vähemmän nauttien vain totuttu tapa. 3. Viini Huulilleni nostan ehkä m…
eilisen silmissä oli odotus suu oli vielä ahne eikä ollut aikaa pysähtyä kuuntelemaan edes hiljaisuuden ääntä miksi luomet käyvät raskaammiksi huulet ohuemmiksi ja aika on kuin vihollinen näkymättömine aseineen kaipaus …
Sovitaan niin että unohdetaan kaikki ihan kaikki korkeaveisut rakkaudesta myytitkin. Katsotaan toisiamme silmiin riisuudutaan, hämmennytään Sinä kuitenkin ainokaistasi punastellen piilottelet ja minä pulleita rintojani …
Haluan enemmän kuin teetä ja sympatiaa tehdä aluevaltauksen Sinuun, ja jättää käsieni kuvajaiset ihollesi kihelmöimään. Tähyän taivaan näkymätöntä kaarta ja kultaisena tuikkivaa merta kuunnellen takkatulen kotoisaa räis…
Mää pyydän antteks etten Sun giältäs oikken taida mut kutkutti niin vallan gauhiasti yrittää tehdä täst näköses. Niin pal mää tykkään Susta hersyvästä naurustas puhees pulppuamisesta ja runoistas eri tote. Mut tärkkein …
Kiskokaa helvettiin kaikki repaleiset kuvitelmani ennen routaa ennen kuin lumi sataa maahan ja tähdet ovat sinistä jäätä. Koskekaa kasvojani nipistäkää niin että tiedän saavuttaneeni lakipisteen utopistisille unelmille.…