haide

Aloituksia
414
Kommenttia
828
Eilisestä, huomisesta
Olen siruineni yksin yössä maailma myrskyää ja minun sieluni Sinussa silta luoksesi on pitkä ehkä saavuttamaton. Eile272652Sydänsuruja
ellei kukaan puhu ei hänkään unohdettu ? ei vaan itse itsensä unohtaneena ulkopuolelle maailman pois muiden mieli162595Elämänpuu
Niin monta oksaa joilla on kannetun kivun ääni itkujen kastamien kyynelten jälki ja väsyneiden luomien unet. Odotusten231835Korpimailta valoon
Kuinka lähellä onkaan eilinen karvaan maljan maku huulillani yöt jotka asuttivat minut. Kyynelten piiska kasvoilla s451628autathan minua
kaarnaisessa kyljessä viilto viilto vankassa varressa joka pureutuu ytimeen saakka niin kuin minullakin jokainen sana291595Hääparille
Kahden aikuisen kohtaaminen, edessä kypsän iän liitto. Kaikkitietävän Jumalan kasvojen edessä, ja lähisukulaisten to81585Se oli joku muu
En se minä ollut joka kynsi toisen haavoja auki sai kyynelet kohoamaan silmiin ja nostamaan henkiset aseet. Käänsin to311571Oodi elämälle
kirjoitan rakkaudesta rakkaudesta kukkuloihin ja vuoreen vuoreen joka ei ole vuori kuiskiville kanerville polkuni vart201538Ennen yötä
Vedenharmaa maisema hämärä jossa latvat kurottuvat taivasta kohden taivasta joka odottaa tähtien sukeltamista. Meri on261443Kivikylä vs satumaa
katsele vain ja mittaa kylmiä kuuraisia kiviseiniä kaupungissa jos kerran luulet että se on ainoa oikea tapa elää tai121398Kuinka paljon rakkautta ?
Mietin suuria ajattelijoita Sokrate, Aristoteles ja sitä kuinka paljon he maailman historiaan ovat jättäneetkään lause641396... että tietäisit
kirjoitan neitseelliselle arkille Sinulle kyynelettömän kirjeen sielun ja jäsenteni kivuista hiljaa toivoen että olis561386silloin kun koskee
voisin kirjoittaa monin kasvoin rakkaudesta kivuista ja pienemmäksi kasvamisesta suolaisista kasvoni kyynelten kastamis2113165 pahaa ja 3 hyvää
Syntini 1. Liikakiloni Ah - minä suklaan himoon niin heikko 2. Savukkeet Aivan liian usein imen tuota tappavaa kääry301297Henkinen testamentti
tyttäreni kivulla synnytin Sinut mutta kun näit päivänvalon en muistanut enää yhtäkään ponnistusta en hampaiden kiri261286Rakkausruno, kaikesta huolimatta
eilisen silmissä oli odotus suu oli vielä ahne eikä ollut aikaa pysähtyä kuuntelemaan edes hiljaisuuden ääntä miksi luo291113Kyllä äiti tietää
Sovitaan niin että unohdetaan kaikki ihan kaikki korkeaveisut rakkaudesta myytitkin. Katsotaan toisiamme silmiin riis441077Tiedä haluni
Haluan enemmän kuin teetä ja sympatiaa tehdä aluevaltauksen Sinuun, ja jättää käsieni kuvajaiset ihollesi kihelmöimään.261067Mysille 02.04.2008
Mää pyydän antteks etten Sun giältäs oikken taida mut kutkutti niin vallan gauhiasti yrittää tehdä täst näköses. Nii281030Niin pienistä murusista
Valvon haalea kuu kasvoillani tähtien sirinä ei kuulu vaikka hiljaisuus halkoo taivaat. Pitkä pimeä odotan taas jotai23994