Vapaa kuvaus

Aloituksia

414

Kommenttia

828

1. Eilisestä, huomisesta

Olen siruineni yksin yössä maailma myrskyää ja minun sieluni Sinussa silta luoksesi on pitkä ehkä saavuttamaton. Eile
    Rakkausrunot
    27
    2652
  2. Sydänsuruja

ellei kukaan puhu ei hänkään unohdettu ? ei vaan itse itsensä unohtaneena ulkopuolelle maailman pois muiden mieli
    Rakkausrunot
    16
    2595
  3. Elämänpuu

Niin monta oksaa joilla on kannetun kivun ääni itkujen kastamien kyynelten jälki ja väsyneiden luomien unet. Odotusten
    Rakkausrunot
    23
    1835
  4. Korpimailta valoon

Kuinka lähellä onkaan eilinen karvaan maljan maku huulillani yöt jotka asuttivat minut. Kyynelten piiska kasvoilla s
    Rakkausrunot
    45
    1628
  5. autathan minua

kaarnaisessa kyljessä viilto viilto vankassa varressa joka pureutuu ytimeen saakka niin kuin minullakin jokainen sana
    Rakkausrunot
    29
    1595
  6. Hääparille

Kahden aikuisen kohtaaminen, edessä kypsän iän liitto. Kaikkitietävän Jumalan kasvojen edessä, ja lähisukulaisten to
    Kirjallisuus
    8
    1585
  7. Se oli joku muu

En se minä ollut joka kynsi toisen haavoja auki sai kyynelet kohoamaan silmiin ja nostamaan henkiset aseet. Käänsin to
    Rakkausrunot
    31
    1571
  8. Oodi elämälle

kirjoitan rakkaudesta rakkaudesta kukkuloihin ja vuoreen vuoreen joka ei ole vuori kuiskiville kanerville polkuni vart
    Rakkausrunot
    20
    1538
  9. Ennen yötä

Vedenharmaa maisema hämärä jossa latvat kurottuvat taivasta kohden taivasta joka odottaa tähtien sukeltamista. Meri on
    Kirjallisuus
    26
    1443
  10. Kivikylä vs satumaa

katsele vain ja mittaa kylmiä kuuraisia kiviseiniä kaupungissa jos kerran luulet että se on ainoa oikea tapa elää tai
    Kirjallisuus
    12
    1398
  11. Kuinka paljon rakkautta ?

Mietin suuria ajattelijoita Sokrate, Aristoteles ja sitä kuinka paljon he maailman historiaan ovat jättäneetkään lause
    Rakkausrunot
    64
    1396
  12. ... että tietäisit

kirjoitan neitseelliselle arkille Sinulle kyynelettömän kirjeen sielun ja jäsenteni kivuista hiljaa toivoen että olis
    Rakkausrunot
    56
    1386
  13. silloin kun koskee

voisin kirjoittaa monin kasvoin rakkaudesta kivuista ja pienemmäksi kasvamisesta suolaisista kasvoni kyynelten kastamis
    Kirjallisuus
    21
    1316
  14. 5 pahaa ja 3 hyvää

Syntini 1. Liikakiloni Ah - minä suklaan himoon niin heikko 2. Savukkeet Aivan liian usein imen tuota tappavaa kääry
    Rakkausrunot
    30
    1297
  15. Henkinen testamentti

tyttäreni kivulla synnytin Sinut mutta kun näit päivänvalon en muistanut enää yhtäkään ponnistusta en hampaiden kiri
    Rakkausrunot
    26
    1286
  16. Rakkausruno, kaikesta huolimatta

eilisen silmissä oli odotus suu oli vielä ahne eikä ollut aikaa pysähtyä kuuntelemaan edes hiljaisuuden ääntä miksi luo
    Rakkausrunot
    29
    1113
  17. Kyllä äiti tietää

Sovitaan niin että unohdetaan kaikki ihan kaikki korkeaveisut rakkaudesta myytitkin. Katsotaan toisiamme silmiin riis
    Rakkausrunot
    44
    1077
  18. Tiedä haluni

Haluan enemmän kuin teetä ja sympatiaa tehdä aluevaltauksen Sinuun, ja jättää käsieni kuvajaiset ihollesi kihelmöimään.
    Rakkausrunot
    26
    1067
  19. Mysille 02.04.2008

Mää pyydän antteks etten Sun giältäs oikken taida mut kutkutti niin vallan gauhiasti yrittää tehdä täst näköses. Nii
    Rakkausrunot
    28
    1030
  20. Niin pienistä murusista

Valvon haalea kuu kasvoillani tähtien sirinä ei kuulu vaikka hiljaisuus halkoo taivaat. Pitkä pimeä odotan taas jotai
    Kirjallisuus
    23
    994