haide

Aloituksia
414
Kommenttia
828
- Eilisestä, huomisestaOlen siruineni yksin yössä maailma myrskyää ja minun sieluni Sinussa silta luoksesi on pitkä ehkä saavuttamaton. Eile272657
- Sydänsurujaellei kukaan puhu ei hänkään unohdettu ? ei vaan itse itsensä unohtaneena ulkopuolelle maailman pois muiden mieli162641
- ElämänpuuNiin monta oksaa joilla on kannetun kivun ääni itkujen kastamien kyynelten jälki ja väsyneiden luomien unet. Odotusten231892
- Korpimailta valoonKuinka lähellä onkaan eilinen karvaan maljan maku huulillani yöt jotka asuttivat minut. Kyynelten piiska kasvoilla s451632
- Oodi elämällekirjoitan rakkaudesta rakkaudesta kukkuloihin ja vuoreen vuoreen joka ei ole vuori kuiskiville kanerville polkuni vart201610
- autathan minuakaarnaisessa kyljessä viilto viilto vankassa varressa joka pureutuu ytimeen saakka niin kuin minullakin jokainen sana291600
- HääparilleKahden aikuisen kohtaaminen, edessä kypsän iän liitto. Kaikkitietävän Jumalan kasvojen edessä, ja lähisukulaisten to81597
- Se oli joku muuEn se minä ollut joka kynsi toisen haavoja auki sai kyynelet kohoamaan silmiin ja nostamaan henkiset aseet. Käänsin to311579
- Ennen yötäVedenharmaa maisema hämärä jossa latvat kurottuvat taivasta kohden taivasta joka odottaa tähtien sukeltamista. Meri on261449
- Kivikylä vs satumaakatsele vain ja mittaa kylmiä kuuraisia kiviseiniä kaupungissa jos kerran luulet että se on ainoa oikea tapa elää tai121409
- ... että tietäisitkirjoitan neitseelliselle arkille Sinulle kyynelettömän kirjeen sielun ja jäsenteni kivuista hiljaa toivoen että olis561405
- Kuinka paljon rakkautta ?Mietin suuria ajattelijoita Sokrate, Aristoteles ja sitä kuinka paljon he maailman historiaan ovat jättäneetkään lause641403
- silloin kun koskeevoisin kirjoittaa monin kasvoin rakkaudesta kivuista ja pienemmäksi kasvamisesta suolaisista kasvoni kyynelten kastamis211319
- Henkinen testamenttityttäreni kivulla synnytin Sinut mutta kun näit päivänvalon en muistanut enää yhtäkään ponnistusta en hampaiden kiri261311
- 5 pahaa ja 3 hyvääSyntini 1. Liikakiloni Ah - minä suklaan himoon niin heikko 2. Savukkeet Aivan liian usein imen tuota tappavaa kääry301306
- Rakkausruno, kaikesta huolimattaeilisen silmissä oli odotus suu oli vielä ahne eikä ollut aikaa pysähtyä kuuntelemaan edes hiljaisuuden ääntä miksi luo291123
- Kyllä äiti tietääSovitaan niin että unohdetaan kaikki ihan kaikki korkeaveisut rakkaudesta myytitkin. Katsotaan toisiamme silmiin riis441086
- Tiedä haluniHaluan enemmän kuin teetä ja sympatiaa tehdä aluevaltauksen Sinuun, ja jättää käsieni kuvajaiset ihollesi kihelmöimään.261069
- Mysille 02.04.2008Mää pyydän antteks etten Sun giältäs oikken taida mut kutkutti niin vallan gauhiasti yrittää tehdä täst näköses. Nii281038
- Niin pienistä murusistaValvon haalea kuu kasvoillani tähtien sirinä ei kuulu vaikka hiljaisuus halkoo taivaat. Pitkä pimeä odotan taas jotai23998