haide

Aloituksia
414
Kommenttia
828
- Sydänsurujaellei kukaan puhu ei hänkään unohdettu ? ei vaan itse itsensä unohtaneena ulkopuolelle maailman pois muiden mieli162642
- Käsilläsi kannaei en se minä ollut vaan elämä se kirjoitti itse itsensä ja Kohtalo koversi kilpeni Ilotar pehmensi huuleni hymyyn18450
- Auki ja niin kiinnihaluaisin olla tuuli vaeltavat pilvet tai rantaan rikkoutuva vapaa aalto mutta olen unohtunut tänne tämän maailman v31584
- Leipä/muuffinsmixyrtti/tomaatti, kerrassan fantastinen kaikin puolin. Tein muffineja niistä eilen, 2 pakettia laitoin joista tuli se 10180
- Raskaita aaltojajoskus sen on kuin pumpulia poskipäillä toisinaan taas sade – kuin sielustani kumpuava kivun ääni silmientakainen ma10303
- Ystäväni, rakkaaniystäväni olet jakanut vaikeimmat hetket kanssani kuivannut kuivaamatta kyyneleeni odottanut, kuunnellut jaksanut loh28607
- Leipuri kirjoittaaOlen lähellä 6-kymppinen naimisisissa oleva nainen, mummukin ainoan tyttäremme kautta. Leivon makeita melko harvoin, rie2374
- Silloin, kun ei minua vielä ollutkuinka monta pientä kuolemaa käpertymistä itkulla huuhdeltujen silmien öitä olen kokenut ja halunnut unohtaa kaivannut21403
- Salaisuuksiakatso metsää jykevien runkojen rivistöä kuin tumma sotilaallinen komppania huurteessa näkymättömät kaiverretut sydäme28574
- Laulua sydämenet tiedä matkasi määrää et alhoa askelten kuljet tietä oikeaa tai väärää on päätös aina taivainen vielä elämästä kiität26738
- Niin kauan, kuin voimmejos olisin lintu leikkaisin siivilläni ilmaa viistäisin ääretöntä taivaanrantaa ja kiertäisin auringon ( enkelitkin py19541
- Lumenvalkoista päivää kaikilletylsyys ja tyhjyys, siinä kaksi aihetta miksi päätin kirjoittaa. Rakkauskin on olemassa jossain sieluni syvyydessä, nyt4228
- Heille, jotka jääen tullut valmiiksi koskaan ilmeet patinoituivat ikuisesti kasvoilleni liikkeet ja kosketukset maailmaani niin moni,6200
- Hiljaisuudellakin on äänikun astun sisään tuntuu kuin joku olisi juuri liikkunut täällä jättänyt tuoksun ja olemuksensa tarttuakseni niihin39829
- Heille, jotka menivät taivaaseenei huomista ei unelmien utuista polkua ei naurua, itkua, unta vain yhdellä iskulla pysähtynyt sydän kello lakkasi kä28723
- Hiljaisuus koskeevaistoni erehtyivät jälleen hiukset takertuivat ohimolle kääntö oikealle kyljelle siksikö että näkisin vain tyhjän pie15391
- ... ois Joulu ainainenkristalliin kauneimpaan on pukeutunut jo Äiti Maa eikä samaa kauneutta voi ihminen luoda milloinkaan tämän hiljaisuude16369
- Suden hetkelläeläisin ellen olisi kuvaannollisesti jo menehtynyt jäänyt niin monien silmien taakse unohduksiin laskemattoman ajan nau23465
- Henkinen testamenttityttäreni kivulla synnytin Sinut mutta kun näit päivänvalon en muistanut enää yhtäkään ponnistusta en hampaiden kiri261312
- Sydämeni ääninimeämätön tuuli myrskyjen naarmuttamat sateiden kastelemat pakkasen puraisemat kasvot edessäsi, silmissäsi kun va16382