Vapaa kuvaus

Rauhallinen, asia-asioissa asiallinen, mutta silmäkulmasta löytyy kyllä pilkettäkin, vaimon väittämän mukaan tarpeen vaatiessa huonokuuloinen ja itsepäinen. Nuorempana harrastin aktiivisesti ja jopa tuloksellisesti eri urheilulajeja. Nykyisin muut urheilevat puolestani, ja osallistun telkkarin edessä sohvalla kerien tai venyen. Muut harrastukset:lukeminen, matkailu, tiskaaminen ja kokkaus. Vaimon lisäksi tärkeimmät ihmiset: lapset ja lapsenlapset. Suosikkibändit/artistit: Ruotukaveri Reijo Kallio Lempikirjat: kaikkiruokainen, luen paljon Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Kahvipirtti Katson tv:stä mieluiten: Uutiset urheilu Saksalaiset dekkarit Parhaat matkakohteet: Kiinanmuuri Ruoka & juoma: Lasange lihapullat, kun itse teen Koulutus: --- Ammatti: Muu Työskentelen: Kotihommat riittää Ase tai siviilipalvelus: Lääkintäkorpraali Santahamina Yhdistykset/kerhot: Eläkeläiset ry. Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

17

Kommenttia

2542

1. Iltaa vaan pirttiin, kotona ollaan, ei oikein viihdytty vesisateessa. Joka päivä satoi ja usein aika kunnolla. Marjareissut jäi vähäiseksi, ei huvittanut mennä metsään, siellä oli märkää, eikä niitä marjojakaan kovinpaljoa ollut.
    Kuitenkin parilitraa keräilin, että kyllä niistä pari piirakkaa saa, Pari tuntia metsässä kävelin, kerran kupsahdin, mutta muuton ei siitä paikat kipeäksi tullut. kiva kävellä.
    Reissun päätteeksi lämmitin saunan, se on nyt hyvässä kunnossa, tein viimekesänä siihen uuden lattian, varmaan lähes satavuotias hirsisauna on kuin uusi, aiemmin olen tehnyt uudet lauteet. Katto on uusittu ja piippu ja kiuas vaihdettu.
    Löylyt ovat ihanan pehmeät, siellä viihtyy vaikka kuinka sataisi.
    Siellä minulla on oma nurkkakaappi.
    Asia joka koski sähkömittarin vaihtoa tuli hoidettua sovitulla ajalla, varttitunti siinä asentajalla meni, mies osasi asiansa.
    hevat, olet tainnut lukea kirjoituksiani, en tiedä, pääasiassa täällä pirtissä
    kirjoittelen ja pidän huolta nurkkakaapista, siellä on paikkakuntani alkoholiliikkeen yljäämävaraston tuotteita joita saan ilmatteeksi. Täällä on mukavaa väkeä, olemme muutamat parikertaa tavanneetkin.Kirjoitanhan joskus muuallekkin jos on sellaisia aloituksia joissa voi snoa oman mielipiteensä, jokaisella pitää olla oikeus sanoa asiansa, vinoilu ja roskaposti ei kuulu tapoihini.

Tämä oli paluuni ilmoitus pirtin muonavahvuuteen.
    Terveisiä Mujejärveltä. Late Vaan.