Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
aanipaja
profiilit
aanipaja
aanipaja
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
16
Kommenttia
954
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kiitos mukavasta raportistasi! Tuo ylläoleva sitaatti kylläkin paljastaa, ettet sitten loppujen lopuksi Windows'ista niin kauheasti tiedäkään. Tämä toteamus täydellä positiivisuudella/lähimmäisenrakkaudella.
26.12.2008 13:56
tietoteknisesti ERITTÄIN merkittävä kannanotto ja laaja tilanteen kuvaus alan ihmisiä varten! Onnea & Kiitos!
26.12.2008 11:28
pelätään Linuxia täysin turhaan, eikä uskalleta edes kokeilla. Siksi sitten haukutaaan sitä. Mutta Vista, sepä vasta on saanut tonneittain kakkaa niskaansa ihan syyttä suotta. Ihan mainio käyttis, vaikka aika lailla rautaa tarvitseekin. Kun alkuun näkymät laittaa mieleisekseen, ei sitä juuri säätää tarvitse ja on erittäin vakaa.
25.12.2008 12:23
VLC MediaPlayer'ia. Mielestäni toimii myös Windows'issa.
25.12.2008 11:53
kuvat sinne siirtyy.
24.12.2008 23:19
näin. Jouluja!
24.12.2008 17:37
tulla räkänokkinesi pilaamaan hieno ketju. En sano, mitä haluaisin, mutta Exergylle ja tälle ketjulle toivotan mitä mainiointa Joulua & Rehevää Uutta Vuotta 2009! Hyviä tyyppejä olette! terv. Kolmi-Hiiri
24.12.2008 01:26
...hehhhehhh......HEHHHHAHHHAAH....Miten joku voi NOIN typerä olla!?!!!!!!
24.12.2008 01:20
sähän oot niinku kahden naiskonstan välissä siinä; Onneksi Olkoon!
24.12.2008 01:12
Vahvasti näyttää siltä, että sinä et osaa käyttää Vistaa. Kädetön, sääliksi käy! En silti mollaa Linuxia, osaan nääs käyttää sitäkin.
23.12.2008 18:51
Mielestäni kirjoitit nyt vähän epäasiallisesti, kun yleensä et niin tee.
" Tässä vaiheessa Windowsissa revitään vielä toisen asennus-CD:n sellofaaneja."
Asia ei todellakaan ole näin. Olen ammatikseni kuvaava ja tiedän kyllä, että kaikki yleisimmät ja vähemmänkin yleiset ajurit ovat valmiina esim. Vistassa: piuha vain kiinni ja siinä se. Viittaat HP:n monitoimivehkeeseen, joka saattaa toimia Linukassa juuri niin kuin sanot, mutta sitten onkin sata muuta, jotka eivät toimi. Huomaa, että itsekin käytän Linuxia, mutta käytän myös Winukkaa. Minä tarvitsen niitä molempia. Windows'in levyneheytyksestä, virus-, palomuuri ym. asioista kirjoittavat lähinnä Linux-papit, jotka haluavat liioitella asioita oman näkemyksensä tueksi. Minä en koskaan mitään eheyttele enkä turhia säätele, laitan vain ne softat, joita tarvitsen ja siinä se on. Molemmilla leireillä on taatusti ihan yhtä paljon, tosin erilaista säädettävää. HYVÄÄ JOULUA EDELLEEN!
23.12.2008 18:03
Pääasiahan on, että täällä soditaan!
23.12.2008 17:48
nyt vähän molemmat väittämäsi kiville, mutta ei se mitään! Kuten sanoit, onpa purtavaa ensi vuodelle. Joulua!
23.12.2008 17:44
Riittää varmasti, kyllä, ja onhan mulla tässä Ubuntussa Gimp ja olen sitä käyttänytkin, mutta kun on duunissa käyttänyt PS:ia 15 vuotta, on tässä kysymys tottumisesta ja siitä, ettei Gimp'in enemmän opiskelusta maksa kukaan. Niin, ja Fotarista maksoin tonnin, ehkä sekin vähän.......hehh..
23.12.2008 13:18
Ei sitä kaapattu ole, palomuuri vain vilkuttelee blokkauksista. Jouluja!
23.12.2008 13:11
uno midiporttiin liitettävä? Mulla on usb-Midisport 4x4 ja se kyllä pelittää Vistassa komeasti. Olet kyllä todella oikeassa tuossa game/midiporttijutussa. Sille olisi monella käyttöä.
23.12.2008 11:58
ei voi sanoa kuin sorry! Mukavia pyhiä silti!
23.12.2008 01:03
Pitkä, mutta ERITTÄIN asiallinen vastauksesi ansaitsee mielestäni tämän loppuvuoden Sodat-palstan Oscarin. Nyt jaettiin käyttäjiä pelaajiin ja nettikäyttäjiin. Siksi laittaisin jakoon mukaan vielä sellaiset (kuten itse olen), jotka tarvitsevat työssään PhotoShop'ia ja Sonar'ia. Nuo molemmat pelaavat Vistassa todella hyvin ja niillä mä teen työni, mutta netissä pyörin yksinomaan tällä Ubuntulla, joka on kertakaikkiaan verraton tähän tarkoitukseen. Joitain serverinomaisia asioita on myös kätevää pyörittää tällä. Kaksi käyttistä on ainakin minulle se oikea ratkaisu, eikä Ubuntu, kuten on todettu, edes maksa mitään. Pienellä funtsaamisella oppii äkkiä erot Windows'iin ja kaikki tarvittava on helposti käsillä. HAUSKAA JOULUA (loma alkoi nyt)!
23.12.2008 00:51
mitä huttua!
23.12.2008 00:41
aika hurjia videoita Linux'istakin, että älä suotta pullistele! Yhtä "totta" ovat kaikki. Merry X'mas!
22.12.2008 17:29
32 / 48