Pitää lähettää ainakin sata samanlaista joulutervehdystä eri osoitteisiin niin, että niissä ei näy, että lähetys on joukkoviesti. Eli muiden osoitteet piiloon.
Tiedän että toi onnistuu, mutta en tietty muista, miten se tapahtuu....
Hyvää Joulua kuitenkin kaikille!
Sähköpostit
11
601
Vastaukset
- Bcc__
Sähköpostiohjelmastasi pitäisi löytyä Piilokopio-kenttä (eng. Bcc).
Kun kirjoitat vastaanottajat vain siihen kenttään, niin listaa ei näy vastaanottajilla.- selvennys
Mulla on Thunderbird. Onko toi sellainen, että vastaanottaja ei saa selville mitenkään muille lähetettyjen osoitteita?
selvennys kirjoitti:
Mulla on Thunderbird. Onko toi sellainen, että vastaanottaja ei saa selville mitenkään muille lähetettyjen osoitteita?
näin. Jouluja!
- Bcc__
selvennys kirjoitti:
Piilokopio-ominaisuus ei ole riippuvainen sähköpostiohjelmasta, vaan palvelimet hoitaa asian.
Thunderbirdissä näköjään viesti-ikkunan Vastaanottaja-kohdassa on "nuoli-alas", josta asian voi valita. - Make 1.2
Bcc__ kirjoitti:
Piilokopio-ominaisuus ei ole riippuvainen sähköpostiohjelmasta, vaan palvelimet hoitaa asian.
Thunderbirdissä näköjään viesti-ikkunan Vastaanottaja-kohdassa on "nuoli-alas", josta asian voi valita.Hyvin näyttää tuo Thunderbirdin piilo-ominaisuus toimivan,kokeilin useilla osoitteillani,eivät tule näkyviin vaan siellä vastaanottopuolella lukee ei-julkituotuja-osoitteita.
- Bcc__
Bcc__ kirjoitti:
Thunderbirdissä näköjään viesti-ikkunan Vastaanottaja-kohdassa on "nuoli-alas", josta asian voi valita."Pitää lähettää ainakin sata samanlaista joulutervehdystä eri osoitteisiin"
Sähköpostipalveluntarjoajilla saattaa olla rajoituksia vastaanottajien määrän suhteen.
Todennäköisesti esim. sata menee ihan ok, mutta jos ei, niin lähetä viestisi pienemmille ryhmille kerrallaan.
- Prkl...
Yksi tuttu ääliö lähettelee jatkuvasti itseni mukaanlukien parille kymmenelle joka päivä uutispostejaan käyttämättä osoitteissa piilokopioita.
Kerran jo sille pellelle huomautin, että lopettaisi sen massapostaamisen kaikkien osoitteet näkyvillä, mutta ei mene jakeluun.
Yksi jos porukasta alkaa sikailemaan, niin kaikilla on osoitteet ties missä, ja laatikko törkyä täynnä jatkuvasti.
Miten sellaisen ääliön saisi tajuamaan?- aloittaja
Juuri tästä on mullakin kyse. Eli miten voi lähettää ko. viestit ilman että vastaanottajalla lukee mitään piiloviesteistä tms?
Kerran sain lähtemään ison kasan viestejä niin, että (MUISTAAKSENI) listassa oli ekana mun oma osoite, jota kautta sitten jokainen lähti yksitellen koneelta. Eli kyseessä ei ollut joukkokirje sellaisessa merkityksessä kuin piiloviesteissä.... Mutta kun en kirveelläkään muista miten toi hienous toimi... - aaargh...
aloittaja kirjoitti:
Juuri tästä on mullakin kyse. Eli miten voi lähettää ko. viestit ilman että vastaanottajalla lukee mitään piiloviesteistä tms?
Kerran sain lähtemään ison kasan viestejä niin, että (MUISTAAKSENI) listassa oli ekana mun oma osoite, jota kautta sitten jokainen lähti yksitellen koneelta. Eli kyseessä ei ollut joukkokirje sellaisessa merkityksessä kuin piiloviesteissä.... Mutta kun en kirveelläkään muista miten toi hienous toimi...Lähetä nyt ne viestisi ennen joulua 2009.
Piilokopiona. - ...
aloittaja kirjoitti:
Kerran sain lähtemään ison kasan viestejä niin, että (MUISTAAKSENI) listassa oli ekana mun oma osoite, jota kautta sitten jokainen lähti yksitellen koneelta. Eli kyseessä ei ollut joukkokirje sellaisessa merkityksessä kuin piiloviesteissä.... Mutta kun en kirveelläkään muista miten toi hienous toimi... - ööööh..
aloittaja kirjoitti:
Kerran sain lähtemään ison kasan viestejä niin, että (MUISTAAKSENI) listassa oli ekana mun oma osoite, jota kautta sitten jokainen lähti yksitellen koneelta. Eli kyseessä ei ollut joukkokirje sellaisessa merkityksessä kuin piiloviesteissä.... Mutta kun en kirveelläkään muista miten toi hienous toimi...Kun yksi on vastaanottajana näkyvillä ja loput osoitekentässä klikkailet piilokopioiksi, niin kukaan vastaanottajista ei näe vastaanottajana kuin sen yhden osoitteen.
Capiche?
Eli jos vastaanottajaksi laitat oman osoitteen, ja KAIKKI muut valikoista piilokopioiksi, KAIKKI saavat postisi muodossa jossa vain sinä olet vastaanottaja SEKÄ lähettäjä, eikä mitään muita osoitteita näy.
Piilokopio-vastauksilla ksymykseesi jo vastattiin, mutta tajunnanvirtasi tökkäsi siihen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823193
- 922905
- 532152
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201605Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61379- 151369
- 191354
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131321Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141317Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351275