Pitää lähettää ainakin sata samanlaista joulutervehdystä eri osoitteisiin niin, että niissä ei näy, että lähetys on joukkoviesti. Eli muiden osoitteet piiloon.
Tiedän että toi onnistuu, mutta en tietty muista, miten se tapahtuu....
Hyvää Joulua kuitenkin kaikille!
Sähköpostit
11
621
Vastaukset
- Bcc__
Sähköpostiohjelmastasi pitäisi löytyä Piilokopio-kenttä (eng. Bcc).
Kun kirjoitat vastaanottajat vain siihen kenttään, niin listaa ei näy vastaanottajilla.- selvennys
Mulla on Thunderbird. Onko toi sellainen, että vastaanottaja ei saa selville mitenkään muille lähetettyjen osoitteita?
selvennys kirjoitti:
Mulla on Thunderbird. Onko toi sellainen, että vastaanottaja ei saa selville mitenkään muille lähetettyjen osoitteita?
näin. Jouluja!
- Bcc__
selvennys kirjoitti:
Mulla on Thunderbird. Onko toi sellainen, että vastaanottaja ei saa selville mitenkään muille lähetettyjen osoitteita?
Piilokopio-ominaisuus ei ole riippuvainen sähköpostiohjelmasta, vaan palvelimet hoitaa asian.
Thunderbirdissä näköjään viesti-ikkunan Vastaanottaja-kohdassa on "nuoli-alas", josta asian voi valita. - Make 1.2
Bcc__ kirjoitti:
Piilokopio-ominaisuus ei ole riippuvainen sähköpostiohjelmasta, vaan palvelimet hoitaa asian.
Thunderbirdissä näköjään viesti-ikkunan Vastaanottaja-kohdassa on "nuoli-alas", josta asian voi valita.Hyvin näyttää tuo Thunderbirdin piilo-ominaisuus toimivan,kokeilin useilla osoitteillani,eivät tule näkyviin vaan siellä vastaanottopuolella lukee ei-julkituotuja-osoitteita.
- Bcc__
Bcc__ kirjoitti:
Piilokopio-ominaisuus ei ole riippuvainen sähköpostiohjelmasta, vaan palvelimet hoitaa asian.
Thunderbirdissä näköjään viesti-ikkunan Vastaanottaja-kohdassa on "nuoli-alas", josta asian voi valita."Pitää lähettää ainakin sata samanlaista joulutervehdystä eri osoitteisiin"
Sähköpostipalveluntarjoajilla saattaa olla rajoituksia vastaanottajien määrän suhteen.
Todennäköisesti esim. sata menee ihan ok, mutta jos ei, niin lähetä viestisi pienemmille ryhmille kerrallaan.
- Prkl...
Yksi tuttu ääliö lähettelee jatkuvasti itseni mukaanlukien parille kymmenelle joka päivä uutispostejaan käyttämättä osoitteissa piilokopioita.
Kerran jo sille pellelle huomautin, että lopettaisi sen massapostaamisen kaikkien osoitteet näkyvillä, mutta ei mene jakeluun.
Yksi jos porukasta alkaa sikailemaan, niin kaikilla on osoitteet ties missä, ja laatikko törkyä täynnä jatkuvasti.
Miten sellaisen ääliön saisi tajuamaan?- aloittaja
Juuri tästä on mullakin kyse. Eli miten voi lähettää ko. viestit ilman että vastaanottajalla lukee mitään piiloviesteistä tms?
Kerran sain lähtemään ison kasan viestejä niin, että (MUISTAAKSENI) listassa oli ekana mun oma osoite, jota kautta sitten jokainen lähti yksitellen koneelta. Eli kyseessä ei ollut joukkokirje sellaisessa merkityksessä kuin piiloviesteissä.... Mutta kun en kirveelläkään muista miten toi hienous toimi... - aaargh...
aloittaja kirjoitti:
Juuri tästä on mullakin kyse. Eli miten voi lähettää ko. viestit ilman että vastaanottajalla lukee mitään piiloviesteistä tms?
Kerran sain lähtemään ison kasan viestejä niin, että (MUISTAAKSENI) listassa oli ekana mun oma osoite, jota kautta sitten jokainen lähti yksitellen koneelta. Eli kyseessä ei ollut joukkokirje sellaisessa merkityksessä kuin piiloviesteissä.... Mutta kun en kirveelläkään muista miten toi hienous toimi...Lähetä nyt ne viestisi ennen joulua 2009.
Piilokopiona. - ...
aloittaja kirjoitti:
Juuri tästä on mullakin kyse. Eli miten voi lähettää ko. viestit ilman että vastaanottajalla lukee mitään piiloviesteistä tms?
Kerran sain lähtemään ison kasan viestejä niin, että (MUISTAAKSENI) listassa oli ekana mun oma osoite, jota kautta sitten jokainen lähti yksitellen koneelta. Eli kyseessä ei ollut joukkokirje sellaisessa merkityksessä kuin piiloviesteissä.... Mutta kun en kirveelläkään muista miten toi hienous toimi... - ööööh..
aloittaja kirjoitti:
Juuri tästä on mullakin kyse. Eli miten voi lähettää ko. viestit ilman että vastaanottajalla lukee mitään piiloviesteistä tms?
Kerran sain lähtemään ison kasan viestejä niin, että (MUISTAAKSENI) listassa oli ekana mun oma osoite, jota kautta sitten jokainen lähti yksitellen koneelta. Eli kyseessä ei ollut joukkokirje sellaisessa merkityksessä kuin piiloviesteissä.... Mutta kun en kirveelläkään muista miten toi hienous toimi...Kun yksi on vastaanottajana näkyvillä ja loput osoitekentässä klikkailet piilokopioiksi, niin kukaan vastaanottajista ei näe vastaanottajana kuin sen yhden osoitteen.
Capiche?
Eli jos vastaanottajaksi laitat oman osoitteen, ja KAIKKI muut valikoista piilokopioiksi, KAIKKI saavat postisi muodossa jossa vain sinä olet vastaanottaja SEKÄ lähettäjä, eikä mitään muita osoitteita näy.
Piilokopio-vastauksilla ksymykseesi jo vastattiin, mutta tajunnanvirtasi tökkäsi siihen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291293
- 99833
- 73623
- 50557
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11471ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m148406Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387- 25368
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174362