Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit:gospel

Suosikkileffat yksi lensi yli käenpesän

Lempikirjat:seitsemännen portaan enkeli

Vapaa-aikanani: liikunta
Katson tv:stä mieluiten: olet mitä syöt

Kotieläimet: Kissa.

En pidä: manipulointi

Linkit:

Työskentelen: siivous

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

367

Kommenttia

7039

1. Voi Herran jestas, suopursukkka...

Sinä olet toisaalla palstaalla teilannut koko Raamatun.. ja NYT yllättäen haluat samoihin teksteihin selvyyden.
  2. ml213 6.10.2011 29:37

ML siinä kuvittelet mikä on ollut alkujaan kun tuo Raamatunlause on ekan kerran laitettu ainakin 2011 vuotta sitten olemaan.

Sisareni on käynyt ansiokkaasti lukion, ja hän senaikaisten oppituntien on tullut siihen tulokseen, kuin ikätoverinsa, jotta genesis on evolutioteorian mukainen.

Mitä olen muuten keskustelua seurannut niin KirkkoKuulolla-palstan nikk8i Psari on opiskellut hepreaa ja sen mukaan ko.esiinnostamiasia jakeita esiintuonut.

Lopputulema on että ei ole ketään joka voisi tyhjentävästi ko.genesiksen jakeita esiintuoda. Oma Raamattuni on aikatavalla nm.Psarin kannalla. Elikkä totta on että kyse on vertaiskuvallisesta puheesta, ja joka on alunperin ylöskirjoitettu jotta meillä jälkipolvilla olisi tietoa aikojen alusta.

Kulti nimeltä helluntailaisuus saisi näinollen varsin kyseenalaisen leiman. Mehän olemme uskoneet Eevaan, ja Aatamiin ja puhuvaan käärmeeseen ja omenapuun lumoon. Me olemme halunneet uskoa että syömällä ns.taikapuusta meistä on tullut kuolemattomia. Ja olemme halunneet uskoa että itse Jumala ei ole tahtonut että siitä syömme ja tulemme tietämään hyvän, ja pahan.
    Olemme halunneet uskoa että, syntiä on vain se mitä ko.omenapuun ympärillä tapahtuu, ja että aina kaunis nainen, joka voi miehelle, adamille, siittää lapsen, on syntinen, ja melkeimpä yhtä käärmeen kanssa.. Ja olemme halunneet uskoa että mies joka tähän suostuu on vain ja vain ainoastaan Eevan ja Käärmeen vaikutuksen alainen.. melkeimpä viaton, vaikka syyllistyy syntiin

Eeva, joka merkitsee hepreaksi Elää, on meille ollut kuitenkin vain erisnimi Eeva. Josta meille on ollut lupa erkaantua.

Miksi tähän on tultu? Syy on se mikä se on ollut aina. Me emme tahdo nähdä omaa syyllisyyttä, emmekä tahdo nähdä Jumalaa. Hän katsoo meitä jokaista yksilöinä.
    Hän kysyy"tahdotko olla minun?"

Hän tietää sinut, ja hän ei välitä muusta. Vain sinusta.
  3. joo, joo, kyllä kuuluu.
  4. Tämä parantunut uskoi lääkäreitä, mutta ei hoitajia.