Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit:gospel

Suosikkileffat yksi lensi yli käenpesän

Lempikirjat:seitsemännen portaan enkeli

Vapaa-aikanani: liikunta
Katson tv:stä mieluiten: olet mitä syöt

Kotieläimet: Kissa.

En pidä: manipulointi

Linkit:

Työskentelen: siivous

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

367

Kommenttia

7039

1. 3-6

Eikö olisi turvallisempaa uskoa kuten helluntailaiset(ja siis myös MrXXL)toivovat?
    Ja jos väen vängällä haluaa uskoa Jeesukseen joka ei ole Jumala, niin mikset liittyisi jetskuihin?

Ei varmaan kovin terveellistä uskoa noin kummalisesti.. ja samalla olla irtolainen.. En soisi sitä kohtaloa kenellekkään.

Kirjoituksestasi sain lukea"olette käyneet hitaiksi kuulemaan. Sillä te joiden olisi aika olla opettajia, olette taas sen tarpeessa, että teille opetetaan Jumalan Sanan ensimmäisiä alkeita; te olette tulleet maitoa tarvitseviksi, ei vahvaa ruokaa."

Mr XXl tarkoittaa varmaan kuitenkin hyvää sinulle.

"Sillä jokainen, joka vielä nauttii maitoa, on kokematon vanhurskauden sanassa, on lapsi, mutta vahva ruoka on täysi-ikäisiä varten, joiden aistit tottumuksesta ovat harjaantuneet erottamaan hyvän ja pahan."

Mutta eihän synnillistä lihaa saa ruokkia millään, mites piimä, saako piimää juoda?

EI, ymmärrän sinua tavallaan jumalan pete.

Olet oikein siinä että mrXXl tekee väärin haukkuessaan kavereitaan"harhaisiksi".
  2. :))))))

Jumalan pete.

Minä luin jo 3 osaa... sinä kirjoitit osassa kolme "..ehkä sinun olisi aika päivittää kotisivujesi opetusta enemmän totuutta vastaavaksi". Jaikalilla on hienot sivut.
    Jaikal on hieno mies, miksi kutsut häntä mr. XXL:ksi?hahahahaaa...

Asiaan:kirjoitit luvussa 1:""Isä, poika ja Pyhä Henki on ainoastaan Jumalan roolileikki, eräänlainen silmänkääntötemppu ja bluffi."

Tällaisena, sanoisinko pohdiskelevana skeptikkona ja agnostikkona, jäin miettimään tuota. Todella kauniisti sanottu. Kuin Jumala olisi jokin taikuri. Ja näyttelijä, joka piiloutuu Jeesus hahmon taa.

Oletetaan että Jumala on totta, Hän voisi tehdä niin. Mutta jos Jumala on täydellinen... ei tekisi. Niin paljon jäis ihmisiä kristonopin mukaisesti ulkopuolelle pelastuksen. Joutuisi kadotukseen.

Jumalan petekin on huomannut etteivät kristitytkään täydellisiä ole. Olisi epäreilua että suuri osa ihmiskunnasta ei pelastuisi... Mutta:tuo Pyhä Henki... jos se on jotain jonka kristitty kokee, ja jos Pyhä Henki kerran on.. tuo mr XXL:n väite voikin olla tota

OSA2

Miksi sinusta mr XXLon sanonut väärin eli jos "Sana on Jumalan"ei olekaan ollut lapsus... ja Jaikal onkin tarkoittanut että "Sana on Jumala"? Saisinko sen,vaikka huomenna tähän, jumalan pete?
    Osaatko tiivistetysti kertoa mitä tarkoitat?

Teidän kristittyjen pitäisi kai pitää Raamattua sinä ylimpänä totuutena. Sen mukaanhan teistä kumpikaan ei ole oikeassa...

1.Joh.1"ja Sana oli Jumala".

Imperfekti. Ei että "Sana on Jumala".

Nonnis. Sait jo nyt yhden vastauksen. Nyt luen muutaman luvun lisää...

Jaikal on kohteliaasti pyytänyt minua lukemaan niitä kotisivujaan. Aina niistä hänenkin jutuista jotain aina saa. Hyvän mielen jos ei muuta....

Ehkä melkein kuin jotain hyvää kirjaa lukisi. Eikä maksa mitään.
  3. Hyvä kirjoitus.

Mua on syytetty tällä palstalla ns.selkäänpuukottamisesta sanoin. Lainatakseni erään evankelistan ilmaisua:olen tehnyt "täyttä totta", sen kanssa... Eräs läheiseni sai nuorena kiitosta siitä miten hän ei koskaan kertonut kenenkään asioita eteenpäin, ja häneen saattoi siinä mielessä luottaa.
    Halusin olla samanmoinen. Se oli vaikeaa sillä ihmiset on oikeesti kauheen kovia juoruilemaan, ja puhumaan selän takana..
    Minä olin hiljaa.
    10 vuotta, ja se oli se aika jona olin totaalikieltäytyjä kaikista päihteistä.
    Raamatusta luin:"Sydämestä lähtevät pahat teot."
    Rukoilin kaikille hyvää, kunnes tiesin rakkauteni olevan vilpitöntä, ja anteeksi antavaa.
    Sitten minut petettiin.

Olin tilassa josta hellarit sanovat:"liha naulittu ristille". Hellaritkin hylkäsi ja minulle sanottiin: missä se armo nyt on kun armoa tarvitsisit.
    Olin tukeutunut siihen ainoaan oljenkorteen mikä mulla oli.. pidin lähellä miestä, jotten jäisi kokonaan yksin.

Mä kadun ihan hirveesti, en sitä osaa pukea sanoiksi.. luovuin uskosta, ja annoin periksi.
    Ihailin niin paljon ihmisiä jotka teki niitä vääryyksiä. Etten lopulta nähnyt tekojansa vääriksi ja aloin toimia samoin.

Monta kertaa mietin miksi.
    Siis miksi minä jäin joka kerta ikäänkuin kiinni, ja he pääsivät aina kuin koirat veräjästä.

Nyt kun katson itseäni niin onko mulla wanhalla ihmisellä mitään toivoa.
    7 vuotta...

Nyt olen pakkaillut toissa päivänä 9 jätesäkillistä vaatetta ym.mitkä olen ottanut äidiltä vuosien aikana.

"Kerran varas aina varas."

Äiti ei halunnut niitä kun ei tykännyt niistä alunperinkään. Hän armahti minut, enkä ole aiemmin tätä kokenut, että on armo.

"Minä olen muuten ihan samanlainen mutta minä en valehtele".

Sanoi isä ennen. Meikkaamisesta sanoi että sinulla on valehtelua naamalla.
    VAlehtelusta joka on minunkin mielestä kaikkein hirvittävin synti joka osoittaa ihmisen paatuneisuutta, teen parannuksen sillä en halua jäädä pahaksi, vaan olla vain jumalan lapsi.
  4. Täh?
  5. Kiitos.