Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit:gospel

Suosikkileffat yksi lensi yli käenpesän

Lempikirjat:seitsemännen portaan enkeli

Vapaa-aikanani: liikunta
Katson tv:stä mieluiten: olet mitä syöt

Kotieläimet: Kissa.

En pidä: manipulointi

Linkit:

Työskentelen: siivous

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

351

Kommenttia

6106

• Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. kiitos paljon.
  2. mutta M on jotenkin seestynyt sen itsemurhayrityksen jälkeen.
    Sen sisko kerto mulle siitä että hän oli vihdoin onnistunut ja mä tiiän sen syynkin siihen: M oli kyllästynyt siihen, miten kaikki sanoi sille aina että ota suunta ylöspäin.
    Sen sisko kerto, että kun M:ltä meni se kyky puhua ja kävellä, että hänen ymmärrys saattoi kuitenkin jäädä.
    Eli M ei kertonut ennenkään tuskastaan kellekkään.
    Hänen tytär on melkein saman-niminen kuin mun.
    M ei ole koskaan puhunut mulle mistään muusta mitään kuin tyttärestään.
    Mä näin hänet "livenä"kun oli ihan vauva.
    Mä olin työharjottelussa päiväkodilla samaan aikaan kun hän oli keittiöllä vakituisena ja seurusteli.
    Mulla on vieläkin ihan kauhea syyllisyys ja tuska siitä, että hän luovutti juuri silloin ja jätti työnsä ja miehensä ja alkoi juoda.
    Miksi juuri silloin ja miksi M ei hankkinut koskaan uutta perhettä vaan näytteli aina tavatessamme niitä arpiaan ja puhui tyttärestään.
    Kun kävin siellä palvelutalossa muissa puuhissa hän oli siellä ja minusta tämä on Pyhän Hengen aiheuttama tilanne.(laitan lopuksi Raamatun kohtia)
    Mä näin M:n ensi kerran onnellisena ja tasapainoisena siellä palvelutalossa. Se hänen tasapainoisuutensa ja ilo jälleennäkemisessä oli järkyttävää.
    En ymmärrä häntä yhtään.
    Kokeeko hän olevansa jonkinlainen marttyyri?
    Teidän pitäisi kyllä jutella kahden kesken. Minusta tuntuu että hän kokee syyllisyyttä siitä, että se mies(onko tyttären isä?)uhraa elämänsä hänen vuoksi.
    Oon tuntenut M:n lapsesta asti ja se vaikuttaa siihen että en voi uskoa että M olisi kiinnostunut miehistä.
    Sekin, että M oli kaunis ennen halvaantumistaan ja nyt ei välitä kauneudestaan(kävin siellä ja m pilkkasi sitä miten paljon hoitajat ostavat hänelle vaatteita. M pyysi että hakisimme ne yhdessä postista, mutta älytöntähän se olisi ollut)
    M tarvitsee ja kaipaa apua ylhäältäpäin, mutta älä välitä jos hän on niinkuin ei kuulisi kun puhut hänelle Jumalasta-hän on aina ollut sellainen.
    Sen sisko osaa kertoa sulle niiden isäpuolesta, koska hänestäkin M aina puhui: sille ei riittänyt mikään urheilusuoritus.
    M ei pidä komentelijoista, mutta ei ole mikään kovis, vaikka koulussa sitä aina näyttelikin. Hän kapinoi isälleen.
    Tässä niitä Raamatunpaikkoja:"Mutta nyt me olemme kuolleet pois siitä, miki piti meitä vallassaan, olemme päässeet vapaiksi laista. Nyt palvelemme Jumalaa uudella tavalla, Hengen mukaan, emme enää vanhalla tavalla, lain kirjaimen mukaan."ja "Jumala johtaa kaikkien niiden parhaaksi, jotka häntä rakastavat."(Roomalaiskirjeestä)
    Sitten vielä tällänen, kun musta tuntuu että joku tarvitsee tämän(Ilm.21:1,4)"Minä näin uuden taivaan ja uuden maan. Ensimmäinen taivas ja ensimmäinen maa olivat kadonneet eikä merta ollut enää.""ja hän pyyhkii heidän silmistään joka ainoa kyyneleen. Kuolemaa ei enää ole, ei murhetta, valitusta eikä vaivaa, sillä kaikki entinen on kadonnut."
  3. Kiitos.
  4. Mä puolustan Raamattua.
  5. kiitos, kiitos.