Olenkohan minä

stefanus

jo katkeroituneessa tilassa, vai olenko vasta tulossa siihen..

Kun olen nyt saanut, Jumalan(ko) armosta olla kohta pari vuotta työttömänä, niin alkaa olla ne vitsit vähissä, ettei paljon naurata tämä homma..

Niin että olisiko nyt edessä se katkeroituminen Jumalalle siitä, ettei rukoukset auta..

Täydennyskurssia vaan kurssin perään ja valtakunnassa on taas kaikki hyvin, vaikka lusmuileminen kuinka jatkuisi voi v..ttu!

6

134

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uskis
    • Terve Markku!
      Tuli viestiäsi lukiessani niin voimakkaasti mieleen eräs vuorisaarnan kohta (ehkä Jumala antoi sen minulle mieleeni, jotta voisin sinua sillä rohkaista) ja kirjoitan sen sinulle:

Matt.6: 31-34: "Älkää siis murehtiko sanoen: "Mitä me syömme? tahi mitä me juomme? tahi "Millä me itsemme vaatetamme"? Sillä tätä kaikkea pakanat tavoittelevat. Teidän taivaallinen Isänne kyllä tietää teidän kaikkea tätä tarvitsevan. Vaan etsikää ensin Jumalan valtakuntaa ja hänen vanhurskauttansa, niin myös kaikki tämä teille annetaan. Älkää siis murehtiko huomisesta päivästä, sillä huominen päivä pitää murheen itsestään. Riittää kullekin päivälle oma vaivansa".

Jumala pitää sinusta aina huolta, ei tämä maallinen elämä ole Jeesuksen seuraajille mikään ruusutarha, vastoinkäymisiä riittää. Ja tänä aikana lomautuksia ja irtisanomisia riittää. Monissa seurakunnista, etenkin helluntaiseurakunnista saa monesti myös ruokakasseja. Ja voithan käydä myös sossussa pyytämässä, että he tekisivät laskelman, voitko saada toimeentulotukea.
      Siunausta elämääsi, muistan rukouksissani sinua!

• frihet

Muistan hyvin, kun soitin eräälle ruotsalaiselle veljelle ja pyysin kotiini, kun asiat tuntuivat olevan ylitse pääsemättömän vaikeat.

Hän tuon Vuorisaarnan kohdan luki ja eikös syvä rauha laskeutunut sisimpään ja seuraavana aamuna tuli ihmeellinen soitto, jota en olisi uskonut todeksi, jos se olisi jollekin muulle tapahtunut, mutta Jumala voi ja voi paljon enemmän, kuin me voimme edes kuvitella.

Tosin ihmisen on hyvä muistaa, että Jumala ei ole se juoksupoika, vaan joskus se voi ihan tulla omille kintuille se tekeminenkin.

Arvaamattomat ovat Jumalan suunnitelmat ja ken ihmisistä voi ne tietää etukäteen.

• Paka.Nainen

Jumalako ne työpaikatkin jakaa:=0

Jäitä hattuun, satamat ei tuo eivät vie tavaraa. Globaalinen lama ei katso onko ihminen uskossa vai ei. Nokiakin yrittää kehitellä uutta miniläppäriä, jos muistat 1990-luvun lamasta noustiin markan (kellimine) ja Nokian ansioista. Luota Nokian uuteen innovaation... vika oli vitsi, varmuudeksi jos et ymmärtänyt.

Älä nyt vaan katkeroidu kellekään, se syö miehestä viimeisetkin mehut.

• Jos tuon kirosanan oisit jättänyt pois niin uskovat voisivat sinut ottaa vakavasti. Nyt he saivat jälleen syyn"armahtaa". Minä olen "pois poikennut"Jumalasta. Kauan kesti ennen kuin näin että Jumala ei kuule ei näe meitä.
      Täytyy toivoa että saisit töitä.
      Minulle on nyt käynyt niin että ois töitä, jossa pitäs osata tarvittaessa puhua uskosta. Vaikka olen ateisti.
      Osaanhan silti. En vaadi että kaikkien pitäisi ajatella kuten minä ajattelen.

• Se on niin, että "ihminen päättää, Jumala säätää". Kyllä kaikella on tarkoitus ja mitä koet on Jumalan antamaa koettelemusta. Ole kärsivällinen ja odota Jumalan vastausta. Jeesus opetti, että "etsikää ensin Jumalan vanhurskautta ja Hänen valtakuntaansa niin kaikki muukin teille annetaan".

Jumalan käsi ei ole lyhyt (voimaton) auttamaan. Apu Häneltä tulee ajallaan. Odota sitä.

Lämpimät terveiseni Sinulle ja vaimollesi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään

HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh
      Maailman menoa
      315
      1594
    2. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      236
      1551
    3. Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!

Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      1529
    4. Kimmo Kiljunen

"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa
      70 plus
      244
      1112
    5. Herätät kyllä

Tunteita vaikka missä muodossa. Tiedät että meidän on vaikea vastustaa toisiamme.
      Ikävä
      73
      973
    6. Mitä haluaisit sanoa

kaivatullesi juuri nyt?
      Ikävä
      58
      944
    7. Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen
      Haapavesi
      60
      725
    8. Kauan aiot vielä vastustella minua?

Miehelle kysymys.
      Ikävä
      47
      716
    9. Miksi teet tästä niin vaikeaa?

Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p
      Ikävä
      25
      669
    10. Nyt on aika

Nousta sängystä keittämään kahvit. ☕ Hyyvää huomenta. Hyyvää huomenta. 🎄❤️😊💫⚜️🐺
      Ikävä
      118
      644
    Aihe