Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit:gospel

Suosikkileffat yksi lensi yli käenpesän

Lempikirjat:seitsemännen portaan enkeli

Vapaa-aikanani: liikunta
Katson tv:stä mieluiten: olet mitä syöt

Kotieläimet: Kissa.

En pidä: manipulointi

Linkit:

Työskentelen: siivous

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

369

Kommenttia

7156

1. Niin meitä "hulluja"on aika paljon liikkeellä. Luokittelematta niin siellä sairaalassa kohtasin viisi helluntailaista ja sinäkin tunnet yhden.

Tomumaja on ollut ihana kun on rohjennut omista kokemuksistaan kirjoittaa. Se on minulle tosi tärkeää.

Tuo mitä kirjoitettiin "heikot sortuu elontiellä" jne.ei välttämättä pidä paikkaansa. Ihan tavallisia ihmisiä he siellä olivat.

Kirjoitit, että"Yhtä hyvin voisin kirjoittaa tämän jollakin muulla palstalla"... Helluntailaisuuteen kuuluu paljon erilaisia "lmiöitä", on ollut nauruherätystä, kaatumisia, kielilläpuhumista, erilaisia voimakokemuksia jotka ilmenee kouristeluina, ulvomisina, tärinöinä ym. Sellasta näkee tämän paikkakunnan helluntaiseurakunnan kokouksissa harva se ilta.
    Kun taas esim.adventistit eivät harrasta mitään tuollaista. He painottavat sapatin levon tärkeyttä, terveellistä ruokavaliota(kasvisruoka). Ei se minusta ole ihan sama mille uskontopalstalle tällaisista kirjoittaa, vaan tämä on ainoa oikea palsta.

Se "toiminta",jota helluntaiseurakunnissa usein näkee on sairasta. Jos me oltaisiin siellä sairaalassa tehty mitään tuollaista niin oltaisiin siellä varmaan vieläkin.
  2. kirjoitat hyvin.
  3. on varmaan viisainta.
  4. olemalla olemassa. sorry
  5. mustat kannet.
  6. Kyllähän sitä viimeiseen saakka on yritettävä hyvällä, että pääsisi mahd.nopeasti eroon moisesta huutajasta.
    Mun isällä on dementia. Se ilmenee siten että hän vaan hokee:"Join pääni."Tai "Join ajokortin."
    Sitten kun sen ottaa mukaan saunaan ja tarjoaa muutaman oluen niin on kuin hän ei ikinä ois dementiaan sairastunutkaan. Sillon väittää että teki sen(pilas itsensä ja lopetti insinöörin hommatkin)mun takia.
    On ne aika ovelia ne dementikot..
    Kerran kun olin yövuorassa niin yks mummo tuli ja ilmoitti mulle(dementikkojen osastolla)että pitäs päästä ulos. Oli kuulemma käynyt siskoa tapaamassa.
    Siistin näköinen rouva oli laukkuineen ja takkeineen. Päästin ulos mutta älysin kuitenkin tarkistaa tilanteen. Se oli se mummo itse se "sisko". Onneks ei ollut pihasta lähtenyt vaan siinä odotti"taksia".
    Mukavia ne mummot ja ukot on ...
    Kun niitä vaan jaksais kuunnella.