Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit:gospel

Suosikkileffat yksi lensi yli käenpesän

Lempikirjat:seitsemännen portaan enkeli

Vapaa-aikanani: liikunta
Katson tv:stä mieluiten: olet mitä syöt

Kotieläimet: Kissa.

En pidä: manipulointi

Linkit:

Työskentelen: siivous

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

364

Kommenttia

6769

1. Etpä tuota selittänyt , kun kyselit vain kysymyksiä.
    Ois ollut mukava lukea mitä nuo muut on vastannut, mutta nuo sinun kysymyksensi jäivät vaivaamaan minua.
    Tai no..jos tarkemminin mietin esseetäsi niin päällimäiseksi jäi mieleeni tuo väitteesi siitä että Jeesuksen ristinkuolema ei ollut Häneltä rakkauden osoitus meitä kohtaan.
    Olen itse joutunut elämässäni tilanteeseen että jumalaton mieheni tahtoi jättää mut uskoni takia.
    Uskoin rakastavaan Jeesukseen...
    Hän käski mun valita Jeesus tai hän. Valitsin hänet mutta ei uskonut, väitti että lähen rukouskokouksiin kuitenkin ja siksi jätti minut.
    Tilanne oli niin mahdoton, kun olin 3.lapsen jälkeen sterilisaationkin tehnyt, että mielenterveyteni petti.
    Työntekoa ei voinut ajatella...
    Sekosin täysin..tänä aikana(kun en oikeen enää tajunnu missä mennään)ihmiset, työtätekevät, jopa esimiesasemassa olevat ihmiset ovat näyttäneet minulle..todellisen luonteensa...
    Minua on lyöty. Raiskattu. Minua en viillelty veitsillä. Autoni on tuhottu, asuntoni on sytytetty tahallaan palamaan. Vaatteetkin varastettiin pyykkituvalta.
    Tällaisia ihmiset ovat kulissien takana nimim."piinan". Sellaisia he ovat kun et puolustaudu.
    Jeesus oli tällainen ihminen- puolustuskyvytön.
    Sinun on helppo puhua hänen päälleen ja silloin sinä puhut.
    Jumala, joka sinutkin vielä tuomitsee, antoi ainoan poikansa elämään elämän. Se ei ollut mikään surkea elämä, vaikka surkeita auttoikin.
    Ja sitten Hänet tapettiin.
    Sinäkään et voi tietää oman lapsesi kohtaloa. En minäkään.
    Olen tehnyt saman kuin Isä-jätin 2 tytärtäni isälleen...heillä on omakotitalo ja hevonen...asiat hyvin.
    Jonain päivänä he kuolevat. En voi suojella heitä siltä.
    Poika on mulla.
    Elämäni nykyisin aaika hyvin.
    Mutta oon satavarma että Herra ei ole muuttunut. Hän on sama eilen tänään ja iankaikkisesti. Hän vihaa syntiä niin paljon, että sallii meidän elämän päättyvän.
    1.Mooseksen kirja...siellä on määritelty synnin seuraus:kuolema.
  2. kuvitella se kuu.
  3. ei voi muuta sanoa...
  4. 332 / 339