Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit:gospel

Suosikkileffat yksi lensi yli käenpesän

Lempikirjat:seitsemännen portaan enkeli

Vapaa-aikanani: liikunta
Katson tv:stä mieluiten: olet mitä syöt

Kotieläimet: Kissa.

En pidä: manipulointi

Linkit:

Työskentelen: siivous

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

369

Kommenttia

7150

1. Juu. Vapaus tuo vastuun.on vapaus valita. En missään nimessä tuomitse etsintääsi.minulle vain riittää Jumalan rauha. Vaikka tällä hetkellä onkin myrsky ja epäusko.
    Aion kertoo vuorollani,kalamos kun kysyit.olleeni tilanteessa jossa olisin voinut joutua vankilaan. 25v.sitten.
    Olin syytettynä chepatiitin tahallisesta tartuttamista.mun kimppuun hyökättiin.purin kättä joka kuristi mua.
    Oli muutenkin levotonta mut yritettiin tappaa ym.enkä ollut mikään alkoholisti.
    Jatkuvasti jotain.
    Niin.Jeesus oli parantanut sen chepatiitin.ylilääkäri käski ottaa uudet testit.sama tulos.neuvolantäti sanoi minulle että ylilääkäri oli sanonut:"ei voi olla totta "....
    Ja siinä on minulle ihme ihmeteltäväksi loppuelämäksi. Pääsin vapaaksi.mutta sain syytteen ns.tavallisesta pahoinpitelystä", ja otin syytteen vakavasti. Jos joku vielä haastaa riitaa. Älä puolustaudu vaan pakene. Vaikka oman mielen syövereihin miettimään syntyjä syviä. Kunhan et vastaa riidankylvöön.
    Asioista kyllä saa ja pitääkin sanoa.rauhan hengessä.
    Tarinani on mielestäni kuitenkin se että Jumala paransi mut, ja pelasti synnistä.
    Tähän sopisi jokin kiva rististä kertova laulu, onko sinulla sellaista?
    Onko itämaiden uskontojen tutkija löytänyt mitään reissuiltansa?
  2. Pipipää.
  3. Kiitos samoin